Brasserie 't Plein

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Plein

7,2
AFOSJEM .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Even lekker 2 broodjes eten. Dacht ik, broodje bal was niks mis mee. Broodje tartaar, was geen tartaar, maar een plak vette Ossenworst, bediening ongeïnteresseerd en slecht gekleed, met gaten in de blouse en rok. Al met al goed bal gehakt, maar mindere bediening. Mijn vrouw, broodje oude kaas goed, broodje Americain file, zo uit het voorverpakte worstje op het broodje gedraaid, alsof een hondje zijn behoefte had gedaan. Nee geen lunch meer voor ons.
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken met een groep van 11 man. Goede service, aardige mensen, lekker eten. We hebben het naar onze zin gehad! Wij komen zeker terug!
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Voor de tweede keer gegeten in dit restaurant, de eerste keer zou de recentie beter zijn geweest, na bestellen van het drankje werd dit op tafel gezet en was de bediening zo snel weg dat je iemand moest roepen om te vragen om een menukaart, de kwaliteit van het eten was wisselend, mijn Sparerib was redelijk, (de vorige keer subliem), de kipfilet van mijn vrouw was qua gaarheid op het randje van wat kan, laatste hap bevatte zelfs rode ader, na melding aan bediening werd gezegd dat ze het stuk wel opnieuw in de pan zouden hebben gedaan ??? als ze dit eerder zou hebben gemeld.
kortom een brasserie die hard achteruit gaat op een gezellige lokatie, iets voor de eigenaren om bij stil te staan
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Ik heb hier vaker gegeten (lunch) maar de laatste keer viel het erg tegen.
Ik had de geroerbakte biefstukpuntjes op een broodje.
Verschrikkelijk zout. De bediening zei dat het door de gesmolten kaas zou kunnen komen. De kaas smaakte niet zout, het vlees was gewoon bagger zout.
Vorige keer had ik de carpaccio en die was wel super.
Mijn moeder had kippenlevertjes en was ook tevreden.
Mijn vader iets met kippenstukjes op brood en vond het ook lekker.

De bediening is netjes, vlot en de hele zaak ziet er keurig uit. Sfeervol.
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
We hebben hier de Spareribs en de Saté (haas) gegeten. De service was zeer vriendelijk en de prijs - kwaliteit verhouding was goed. Prima plek om een hapje te eten na een dagje winkelen in het winkelcentrum Boven 't Y.