Brasserie 't Oude Raadhuis

Het Dorp 61 5384 MB Heesch Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie 't Oude Raadhuis

Trendy ouderwets in Heesch

Het prachtige pand waarin Brasserie 't Oude Raadhuis stamt uit 1838 en heeft veel oude elementen behouden. Tegelijkertijd is het een gezellige en trendy brasserie, een mooie mix tussen oud en nieuw dus. Buiten is er een groot terras met veel zitplaatsen. Hier geniet je van de simpele doch doeltreffende kaart.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Oude Raadhuis

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een etentje gehad bij dit restaurant. Het is zeer concurrerend: een driegangen menu voor 24,50. We hadden een geitenkaas salade vooraf. Daarna een heerlijk pittig kippenpotje en een trio van vis, die uitstekend was klaargemaakt. Als dessert een creme brulee resp. een dam blance. Uitstekend eten voor die prijs.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
De lunch gebruikt, een zalm sandwich en een club sandwich. Eerlijk gezegd heb ik toch een andere voorstelling bij een club sandwich dan zoals hij hier werd geserveerd. De locatie is goed.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Met partner heerlijk gegeten tegen zeer redelijke prijzen. Prima carpaccio en een uitstekende asperge soep als voorgerechten. Lekkere malse kipfilet sate met pittige saus en uitstekende mooi opgemaakte nagerechten.
Leuke vlotte bediening. Komen zeker weer als we in de buurt zijn, zeer de moeite waard.
Lindadubois .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Met dochterlief gegeten; ze heeft glutenintolerantie. We hebben voor de 3-gangen-keuze-menu gekozen. Na het e.e.a. over en weer doorgegeven te hebben aan de keuken, was het eindresultaat super! We hebben goed gegeten, waarbij mijn dochter de volgende dag er geen last van heeft. Hartelijk dank!!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
We waren met 7 personen. Bediening was vlot en netjes. Het eten was erg lekker. Keuze uit verschillende voorgerechten warm en koud. En ook veel keuze voor een hoofdgerecht. Ik had het gerecht wildduo waar een toeslag op zat, maar dat was netjes aan het begin uitgelegd hoe dat werkte. Al met al een aanrader. We zullen zeker nog een keer gaan.
Hens S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten ,lekker ontspannen.
Wij hadden als voorgerechten de proeverij ,was heerlijk.!!!!
Vervolgens de mix grill ,ook heel erg lekker en goed gebakken .!!!!
Daarna t ijs en dat was ook goed .!!!
De bediening was ook prima ,dus volgens ons n echte aanrader.!!!
Hens en Tineke Van ons een dikke 8 .....
Clasien45 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Voor de 2e keer hier wezen eten via de ah actie.wij komen hier zeker terug,heerlijke gerechten met smaak geserveerd mooie aankleding van het restaurant, goede bediening, goede kok , ja er was eigenlijk nergens iets op aan te merken.
heel goed en vooral lekker.
Kay Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Alles was uitstekend! De bediening was uitstekend en vriendelijk, het eten was goed en lekker en tevens de aankleding van het pand was netjes en heel verzorgt. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
We hadden hoge verwachtingen van het oude raadhuis dankzij de recensies op iens. De ah spaaractie bood ons een laagdrempelige gelegenheid om hier een keertje te gaan eten. Ik ben zwanger en mag geen rauw vlees, vacuüm verpakte vis of rauwe eieren. Vooraf had ik scampi en mijn man had de proeverij. De scampi was prima, ) de proeverij was over het algemeen ook prima, maar de salades leer wel van Johan af te komen. Daarna had ik het visstoofpotje en mijn man het wildgroei. Dat van hem was prima, alleen iets te ver door gegaard en het leek geen hoge kwaliteit vlees. Daar van mij was echt niet lekker. De vis was heel erg stug en de saus was vrij zoet en eentonig van smaak. De vis leek al een tijdje in de diepvries te hebben gelegen, maar dat kon volgens de ober niet zo zijn omdat ze alles vers kregen. Wellicht is de vis dan te hoog en te lang verhit geweest. Het grand dessert was overigens erg lekker en ze hielden goed rekening met mijn zwangerschap.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
De spareribs, de Kabeljauw en het vispotje waren bijzonder lekker. Ook het voorgerecht Proeverij 't Oude Raadhuis, appel in de Zalm, was heerlijk. Relaxte maar attente en vriendelijke bediening in een sfeervolle inrichting!
Herpen .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Heel lekker gegeten. Met bon van restaurantactie (2e gratis) mochten we gewoon van de kaart kiezen. Vers broodje en super lekkere kruidenboter en tapenade vooraf. Goede kwaliteit vlees en frietjes goed krokant gebakken. Wat wil je nog meer.
Linda-j .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Al meerdere keren geweest en altijd heerlijk! Nadeel vind ik dat ik nu 2x met de lunch ben geweest op een doordeweekse dag en dan vond ik het wel een beetje te lang duren. Ik snap wel dat het dan onverwachts druk is omdat het weer wat beter is maar wel een klein aandachtspuntje omdat mensen het té lang vinden duren voordat ze geholpen worden. Maar verder is de bediening top, het eten heerlijk en de uitstraling prachtig!
RickenErnst .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Met 2 personen gegeten. Gebruik gemaakt van de AH-actie.
Menukaart houdt rekening met ieders smaak, vlees, vis en vegetaries.
Prijs/kwaliteit heel goed.
We hebben heerlijk gegeten en genoten van een lekker witte wijn voor een schappelijke prijs.
Gastheer- en vrouw heel hartelijk en lekker informeel.
Wij komen zeker terug en raden het restaurant aan iedereen aan.
Angelo I.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
gezellig restaurant voldoende ruimte tussen de tafels , goed eten, eenvoudige kaart maar ruim voldoende en voor een goede prijs, leuke bediening, voor herhaling vatbaar.
Asje73 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
We hebben heerlijk gegeten in het prachtige oude raadhuis. De sfeer en inrichting van de brasserie is warm en gezellig. De bediening is top en zeer attent. De menukaart biedt voor ieder wat wils en zelfs de kinderen hebben veel keus. We hebben gekozen voor een driegangen-menu, waarbij je kunt kiezen uit alle gerechten op de menukaart. Vooraf heerlijke garnalenspies en carpaccio en als hoofdgerecht kabeljauw uit de oven en een tournedos. Alles prima verzorgd. Deze brasserie is echt een aanrader!
Karel77 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Afgelopen week voor de eerste keer gegeten bij 't oude Raadhuis.
Je kan gewoon a la carte bestellen uit de menukaart. Kies je voor een driegangenmenu dan heb je voor € 23,50 keuze uit alle voor- hoofd en nagerechten uit de menukaart. Dit concept schijnen ze nu 2 maanden te hebben. Prima concept. Alle gerechten werden keurig gepresenteerd. Prijs/kwaliteit is hier dus ook prima. Bij deze brasserie komen we zeker vaker terug
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Dit restaurant gekozen vanwege de ligging, even de snelweg af en het dorp in. Wij zijn aangenaam verrast: lekker warm stokbrood met heerlijke kruidenboter, en alle gerechten waren smaakvol. Als ik al iets aan mag merken dan is het iets flauws: de overheerlijke kipreepjes waren zeer smaakvol doch qua vorm was er geen reepje in te bekennen, het waren kipstukjes, maar wel om je vingers bij op te eten :) . Bediening uiterst vriendelijk en oplettend, kortom van harte aanbevolen !
Sandravg .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
De lokatie is prima. Bijzonder in het oude politiebureau van het oude raadhuis van Heesch. Je kunt zelfs nog de oude kluis zien zitten. Het eten is niet bijzonder, helaas ook niet zoals op de kaart aangegeven. Wrap met pikant gehakt met zure room en dan blijkt de zure room te ontbreken. Net voordat het diner geserveerd werd werden we gevraagd om naar een andere tafel te gaan, dit kwam beter uit. Natuurlijk is dit geen probleem, maar als tegemoetkoming zou het geen probleem mogen zijn om dan een gratis drankje aan te bieden. Kleine moeite, groot gebaar.