Brasserie 't Kaaigat

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Corry G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ons jaarlijks dagje Zeeland traditiegetrouw afgesloten met een etentje bij 't Kaaigat. De tonijncarpaccio smelt op de tong, de oesters waren overheerlijk, de mosselen zijn nergens lekkerder en het plateau fruits de mer zag er weer geweldig uit en smaakte voortreffelijk. De bediening was supervriendelijk! Kortom het was weer geweldig
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Vandaag bij het kaaiman soep gegeten. Mijn man had vissoep en die was erg lekker. Ik had de kreeftensoep en die was prima op smaak. Echter zat deze vol met kleine stukjes schaal. Dit was erg onprettig eten. Ik heb dit gemeld bij de bediening. Dit waren erg vriendelijke meisjes. Deze liep naar achter de bar waar de bazin stond om te vragen wat te doen. Deze was alles behalve vriendelijk over mij, wat ik dus allemaal gewoon kon horen. Maar ik zou een nieuwe krijgen. Waar ik niet erg hoopvol voor was, maar goed iedereen verdiend een tweede kans. Even later kreeg ik een nieuw bord soep. Deze was erg waterig en smaakloos. Ik voel me totaal niet serieus genomen en de eigenaresse vond het wederom nodig om zich over haar gasten tegenover het personeel uit te laten vanachter haar barretje ipv naar mij toe te komen en het netjes op te lossen. Ik heb de rekening betaald waaronder een kreeftensoep van 10,50 die ik niet heb opgegeten. We zijn weg gegaan om nooit meer terug te gaan! Zo behandel je je gasten niet. En ja, ik kan het weten met 20 jaar horeca ervaring!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Eten was op zich ok, maar bediening verschrikkelijk onaardig en gemeen. M'n zoontje van 5 maanden was niet welkom omdat hij 'iets te veel geluid maakte'. Lees: hij zat te kraaien van plezier.
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Op mosseldag in Yerseke, eet je natuurlijk mosselen. De buiten in regen en wind geserveerde mosselen waren goedkoop maar het eten daar was wat guur om te doen. Daarom kozen we ( mijn eetvriend en ik) voor Brasserie t Kaaigat, mooi gelegen met zicht op haven en jachthaven.
Netjes gedekte tafels, chique uitstraling. Ivm de mosseldagen was er een beperkte kaart. Geen olijven als knabbeltje vooraf. Is dat zoveel moeite ?
Afijn de mosselen kwamen met een miniem schaaltje saus en de frieten. De wijn was goed en voldoende geschonken. De mosselen waren lekker mollig en goed van smaak. De frieten konden ermee door maar niet meer dan dat. Ipv een citroendoekje was een schaaltje met water met een partje citroen meer o p zijn plaats. Er werd geen schaaltje brood en boter bij geserveerd. De bediening was van het jongens en meisjes gehalte, iets meer professie was leuk geweest. Ea werd redelijk snel geserveerd. De prijs van de mosselen kon net (24,50).
De koffie was lekker pittig en goed van smaak
Redelijk gegeten maar gezien de uitstraling hadden we meer verwacht. Het terras is mooi en beschut , maar daar was het geen weer voor.
LeenPieter .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
We zijn echte fijnproevers. Gekozen voor het menu 't Kaaigat. Keurig ingedeukte tafel. Mooie omgeving. Het eten was perfect. Bediening liet iets te wensen over: consumptie moeten zelf om vragen. Verder keurig, correcte bediening. Zeker om nog eens terug te komen. Heerlijk gegeten! Chappeu.
Keesste1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
De mosselen waren matig van smaak, weinig groenten, de hoeveelheid onder de maat voor 23.50, de kabeljauw leek niet vers en was niet geweldig. De bediening ondermaats, tijdens ons diner werden tafels aan onze tafel geschoven, zeker voor een reservering, toen we van de kabeljauw iets zeiden, was het antwoord, maar u hebt het wel lekker opgepeuzeld. Kortom een afrader. Yerseke onwaardig.
Jago .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Ik neem eigenlijk nooit vis in een restaurant, behalve hier. Vele malen al gegeten en altijd helemaal perfect. Vooral de kabeljauw. Lekkere wijn erbij. Helemaal goed. Leuk om in de haven te zitten.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Een goed uitziende zaak op een leuke locatie met een mooi uitzicht. Tot zover de pluspunten. We dachten om half 3 even een snelle lunch te doen. Helaas moesten we meer dan 30 minuten wachten op een vissoep en een paar garnalenkroketten terwijl de zaak voor de rest zo goed als leeg was. De bediening was van goede wil maar erg onervaren. Het bordje vissoep was gevuld met een paar hompen zalm, wat kabeljauw (of wijting) , twee mosselen en een Noorse garnaal, je kunt het gevuld noemen, maar niet wat ik verwacht van een vissoep in Yerseke. Verder zat er te veel venkel, peper en zout in waardoor er geen enkel vissmaak aan de soep zat. De garnalen kroketten waren volgens de kaart “voor de stevige trek”. Dit leek ons wat overdreven en met 4 stukjes stokbrood was dit meer een lekker tussendoortje dan een lunch. Als klap op de vuurpijl was de droge witte wijn niet lekker en zelfs wrang van smaak. Al met al niet slecht, maar zeker niet geweldig. Het overstijgt niet het niveau van de goed bedoelende amateur. Wij waren voor deze twee gerechtjes met elk 1 wijntje €27,50 kwijt. We vonden de prijs/kwaliteit verhouding dan ook niet best.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Zuivere producten, verrassende smaken, goed wijnadvies, geweldige opbouw en samenhang in het menu, prijskwaliteitverhouding meer dan uitstekend.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Leuke locatie met uitzicht over de haven. Lekker levendig. Binnen leuk ingericht, buiten op het terras irritant geluid van de koeling. Eten is goed, soep wat aan de zoute kant. Garnalen kroketten zien er goed uit met veel garnalen. Gerechten worden mooi op gediend.
Bediening komt zeer onevaren over, niet slecht bedoeld maar duidelijk nog in opleiding. Hier wat aan werken en dan gaat de waardering voor de service omhoog