Brasserie T-Huis

Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 18:00
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Tijdens een wandeling zijn mijn partner en ik hier gestopt om wat te drinken en een snack te eten. Het is heel leuk om hier op het terras te zitten en te genieten van een hapje en een drankje. De verse muntthee was lekker en werd geserveerd met honing en een bonbon. Ook het witbiertje was prima. Als tussendoortje bestelden we warme snacks. Ook lekker en een prima portie voor twee. De bediening was vlot en vriendelijk. Leuk voor een relaxte zondagmiddag
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier kom ik dus niet meer. Op t moment dat je binnenkomt valt gelijk het ongezellige tl-licht op. 2 meter verder loop je om op de grond spelende kinderen heen. Bediening slecht op elkaar ingesteld, liepen steeds naar verkeerde tafel. Continu piepende / jankende honden rond de tafel. Door het raam keken wij op 2 verschoten, groene en kapotte terrasparasols. Klant naast ons bestelde iets met vis en omdat de tafels zo dicht bij elkaar stonden zit ik appeltaart te eten met een vislucht in mijn neus.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Onlangs op het terras geluncht. Prima verzorgd en uitstekend van smaak. Leuke omgeving in het bos bij visdonk. Ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.