Brasserie 't Hof

- Diner

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Balayer .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heel geweldig gegeten, goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. De gerechten zijn verrassend complex, vaak een groot pallet van verschillende smaken op je bord.
We waren echt verrast vanwege de kwaliteit van het eten.

Restaurant is rustig gelegen, je kunt er gemakkelijk de auto kwijt. Wij hebben buiten op het terras gegeten, het was heerlijk weer. Later op de avond werd het wat kouder, maar dat was geen probleem, we konden binnen een plekje uitzoeken.

Bediening is vriendelijk, de sfeer is gemoedelijk. Wij wonen helaas wat ver bij dit restaurant vandaan, anders kwamen we zeker vaker terug!

Aanrader.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Ruime p-plaats. Bij binnenkomst kregen we de voorwaarschuwing dat de gerechten met enige vertraging op tafel zouden komen. De reden werd niet duidelijk, maar klopte wel! De zon scheen heerlijk op het terras, dus daar hebben we plaatsgenomen. De inrichting van het terras is niet "standaard" met in het midden (nog) niet gevulde plantenbakken als afscheiding tussen tafels. De inrichting binnen is "netter". Vriendelijk bediening. De keuze viel op het dagmenu, met de gebruikelijke keuze tussen vis of vlees. De keuze viel voor mij op een stoofpotje varkenshaas. Echt heerlijk.
Het duurde even voordat de amuse op tafel stond en terwijl dat genuttigd werd kwam het voorgerecht. Alles wat geserveerd werd was zeer smaakvol. Tussendoor (en keurig op tijd!) werd gevraagd of alles naar wens was. Zo hoort het! Het is dat het te ver weg is, maar anders zou ik hier zeker een keer terug komen.
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het was weer GEWELDIG bij Hof van Dalfsen. We kwamen er voor ons 4jarig trouw jubileum. We werden gelijk super vriendelijk ontvangen en kregen gelijk een wijntje om het te vieren. Zo leuk! 's Avonds het diner was zo vreselijk lekker.... ook daar kregen we een prachtig kunstwerk van chocola op ons bord met 'gefeliciteerd, 4jaar getrouwd.' Zo feestelijk! Hof van Dalfsen heeft ons echt verwend! De bedden waren heerlijk met het speciale bruidsbeddengoed. Toen we naar de kamer gingen na het diner werd ons gezegd...'doe maar rustig aan, slaap lekker uit, ik laat het ontbijtbuffet wel wat langer staan als jullie er nog niet zijn.'

Heel erg bedankt Hof van Dalfsen! Jullie zien ons zeker weer terug!!!
H S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Wij hebben 3 avonden genoten van een afwisselend 3 gangen menue. Eenmaal duurde het wat lang voordat het voorgerecht werd opgediend. Hiervoor werd meteen excuus gemaakt en als goedmaker werd een fles wijn aangeboden. Ook de andere dag werd nogmaals excuus door de eigenaar gemaakt. Bleek niet goed in de keuken te zijn aangekomen. Juist omdat de bediening voor de rest vriendelijk en voorkomend was hebben wij het niet als klacht gezien. Het geeft aan hoeveel waarde men hecht aan klanten. Hoort zegt het voort.
Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Wolter Birza op 1 juni 2014
Donderdag 29 mei Hemelvaartsdag.

Gezellig druk in beide gedeeltes van 't restaurant. Als gevolg hiervan wat langere wachttijden. Toen de gastheer zijn excuses voor maakte en zei dat het er zo zou aankomen, kwam het ook inderdaad niet veel later op tafel.

Broodplankje heerlijk, plate kipsate goed, mixend grill heerlijk vlees, maar voor mij als grote vleeseter had er wel wat meer mogen zijn. Chocolade proeverij lekker, ijs met advocaat, chocola, slagroom gewoon goed.

Ook hier zou ik zeker nog een keer eten. Misschien zelfs in een weekende op het 1e weekend van de maand, want ben toch wel benieuwd naar familiebuffet want ziet er op papier heel leuk/lekker uit.

Eters: man van 57 met zijn zeer jonge vrouw :-)
Vind dit leuk Reageer
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Wat een aanfluiting! Bittergarnituur die droop van het vet, gamba's leken wel uit de diepvries, rubberig en zonder smaak. Kindermenu op plastic bordjes, geen groente, veel te vette kibbeling.
Kirsten T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Zo ontzettend gastvrij, vriendelijk, fantastische service....Het voelt echt als thuiskomen. Wij hebben genoten. Het eten was en is voortreffelijk, wat een luxe en met zorg bereid. We zijn er nog stil van. De eigenaar, meneer Roepel, is een heel vriendelijke man, die hard werkt. Hij ziet de mensen die binnenkomen echt en hij kende ons zelfs weer. Zo persoonlijk! Wij waren echt even helemaal weg. Samen zitten we nu alweer te bedenken wat we nu kunnen vieren om daar weer eens te eten... Misschien omdat het weer weekend is geworden? :) Het is echt een feest om bij het Hof van Dalfsen te dineren/overnachten/feestjes te geven. We zien uit naar de volgende keer. Bedankt!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Brasserie is onderdeel van Hotel Restaurant 't Hof van Dalfsen. Zaak heeft een mooi informeel gedeelte en een beetje stijve, maar ook rommelige formal dining room. Laat dit niemand weerhouden. Het eten is er prima en de service buitengewoon goed.

Wij kozen voor 1 x dagmenu (3-gangen €24) + 1 x proeverij (3-gangen €28). Kregen voor dat geld o.a. heerlijke courgette soep, zalm onder kruidenkorst en diverse zalige desserts.

Front of house doet echt zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Waar kom je dat -in deze prijsklasse- nog tegen?

Enig minpuntje: het stokbrood met smeersels vooraf (van het huis!) kwam gelijk met de voorgerechten en daardoor clashten de smaken een beetje.

Interieur verdient een update, maar buiten dat niets dan lof voor 't Hof.
De Heer T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2013
Een echte aanrader. Zeer goede kwaliteit eten tegen een zeer scherpe prijs. Goede bediening met een zeer bevlogen en enthousiaste leiding. Nogmaals een aanrader.
Bourgondix .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Op zondagavond genoten van het zomermenu. Dik voor elkaar! Bij de reservering werd al aangegeven dat, in verband met het onvoorspelbare weer er binnen en buiten een tafel voor ons gereserveerd werd!
Lekker eten, goede sfeer, ontspannen, doch zeer correcte bediening.Zomermenu: zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen de gamba's waren (denk ik ) grote aziatische garnalen, maar een kniesoor die daarover valt. En hoewel er niet gevraagd werd naar de doorbakkenheid van de biefstuk, was die toch precies zoals wij hem het liefst hebben, a point.
Lekker huisgemaakt bonbonnetje ook, bij de espresso.
Dit zomer menu maakt de misschien wat minder gezellige ambiance meer dan goed. We kijken nu al uit naar het herfstmenu.