Brasserie 't Hert

Dorpsstraat 64 1182 JE Amstelveen Nederland Kaart
31-203457246

Over het restaurant Brasserie 't Hert

Hier is het altijd zomer

Een keuken waar het altijd zomer is met invloeden uit Frankrijk, Spanje én Italië. Een uitdagende kaart met excellente producten, verser dan vers. De prachtige inrichting maakt het plaatje compleet, wonderschoon en warm. Een plek om heerlijk lang te tafelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Hert

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
piensstolker .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vanavond bij ' Hert gegeten met een klein gezelschap. We werden hartelijk ontvangen en zijn door twee spontane, lieve dames zeer vakkundig bediend. Ik koos voor het 3-gangen menu, heerlijke gerechten en de portie-grootte was goed. Het dessert was voortreffelijk!! (Het warme chocoladetaartje, een echte aanrader!) Hier komen we zeker terug!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede ontvangst, had gevraagd om een tafel achteraf die we ook kregen. Bediening heel vriendelijk, vroegen vaak genoeg voor nieuwe drankjes en of alles naar wens was. En de pannacotta is echt een aanrader!
Judite S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Voor- en hoofdgerecht (zalmtartaar en zeer mals en precies goed gebakken stuk vlees) waren beide heerlijk. Nagerecht chocolade taartje,zaten rozijnen en noten in, ik hou niet van rozijnen, dus dat was een beetje jammer.
fijnproeversoptexel V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Was weer verrassend eten in een gezellige ambiance, voor ons dichtbij. een blijvertje
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Goede bediening. Voor ons reden om snel weer terug te komen. Al is het alleen maar voor de risotto.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke avond met de hele familie van 7 personen. Comfortabele hoge tafels, ruim opgezet. Heerlijk gegeten en voor iedereen naar keuze verschillende gangen.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
1e kerstdag 2016 gegeten bij 't Hert. Bij binnenkomst blij verrast door het interieur, zag er heel gezellig uit. Werden geplaatst aan een hoge tafel. Wij kozen voor een 5-gangen menu met ruime keuze. Op het 1e gerecht hebben wij wel iets te lang moeten wachten en ook de 2e duurde vrij lang. Daarna verliep het vlotter. De 2 hoge tafels stonden iets te dicht tegen elkaar aan, had veel last van de man achter mij die helemaal geen rekening hield met mij. We hebben echt heel lekker gegeten, dat was geweldig. Koffie/thee hebben we laag gezeten, want onze benen en rug voelden niet meer zo lekker aan van die uren hoog zitten. Eerder kwam ik al tegen dat het wat rumoerig is en dan kan ik wel beamen, maar de gastheer en gastvrouw maken dat met hun persoonlijke aandacht ook wel goed. Wij hebben met zijn 4-en genoten
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant. Lekker eten.
Heerlijke koekjes bij de koffie.
Marlene90 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Was licht rumoerig door een grote partij, maar weing last van ondervonden. Zeer fijn restaurant met een goede sfeer en zeer lekker eten.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed restaurant. Goede sfeer, echter rumoerig. Tafeltjes erg dicht op elkaar.
Prettige bediening. Kortom: het is goed toeven in " 't Hert ".
Van genoten: voorgerecht: coquilles.
hoofdgerecht: lamsbout.
Myrjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Fijn dat ze op mijn verzoek een attentie deden ivm verjaardag!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We waren met 2 personen en we hadden gevraagd of shared dining een mogelijkheid was. Dit kon en we kregen een selectie van voor-, hoofd- en nagerechten. Was heerlijk! Super vriendelijke bediening in een mooie ambiance.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima eten, niet echt heel bijzonder. Ravioli met boter en salie had wat mij betreft iets minder pouha en iets meer boter met salie mogen bevatten, was een beetje droog. Maar nogmaals, prima eten
SEIKO .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prima gegeten eigenlijk een 7.5
Vonden de kaart te kort en beknopt
De bediening deed wel goed z,n best maar dat verliep allemaal een beetje stijfjes.
Voor de rest was alles oke.
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Chapeau bas voor de keukenbrigade van 'Brasserie 't Hert' in Amstelveen.
Culinair genoten van een vorstelijk Iens 4-gangen diner.
De zalmtartaar verrukkelijk, de komkommersoep verrassend, de op de huid gebakken zeebaars overheerlijk en als 'kers op de taart' een trifle van rabarber.
De ambiance is gezellig en het personeel voorkomend en charmant.
'Brasserie 't Hert' van harte aanbevolen.
CY M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heb hier ooit een keer geluncht met collega's. Heb er niet eerder gedineerd. Door het bekijken van de Iens deals leek het me dan toch wel leuk om een keer hier te dineren. En het was erg geslaagd. Eten was erg lekker. Borden mooi opgemaakt. Bediening vlot en vriendelijk en fijn dat er af en toe werd gevraagd of alles naar wens was. Al met al een leuke brasserie. Voor herhaling vatbaar met of zonder Iens deal!
nicolind .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Iens dinnerdeal genomen. Voor ons onbekend restaurant in oude dorp van Amstelveen. Buitenlandse vrienden mee die ook erg genoten hebben van het eten. Heerlijke voorgerechten. lekker tussengerecht en uitstekende vis. Perfecte deal. Bij 't Hert gaan we zeker nog eens terugkomen.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Fantastisch lekker diner. Alle gangen waren even goed. De bediening was ook heel vriendelijk. Als enige minpunt is dat je zo dicht op elkaar zit te eten. Je verstaat letterlijk wat de tafel naast je zegt.
adeijgen .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Eten zeer goed. Voorgerecht heel aangenaam. Hoofdgerecht zeer smakelijk. Komkommersoep prima. Nagerecht om van te smullen. Service erg vriendelijk. Decor gewoon goed. Glas wijn iets aan de dure kant.