Brasserie 't Hert

Dorpsstraat 64 1182 JE Amstelveen Nederland Kaart
31-203457246

Over het restaurant Brasserie 't Hert

Hier is het altijd zomer

Een keuken waar het altijd zomer is met invloeden uit Frankrijk, Spanje én Italië. Een uitdagende kaart met excellente producten, verser dan vers. De prachtige inrichting maakt het plaatje compleet, wonderschoon en warm. Een plek om heerlijk lang te tafelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Hert

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ben al eerder geweesf en ook nu weer lekker gegeten en de bediening was erg goed
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben met zijn 2 en een driegangenmenu genuttigd. Vooraf coquilles en carpaccio taart. Dit was wel Ok maar niet heel speciaal. Daarna de ossenhaas hier zat geen smaak aan. Vlees was wel
Mals maar moest de smaak zelf maken met zout. Asperges waren alleen gekookt en niet met smaak aaangemaakt. Als toetje de appel taart en het kaasplankje ijs die bij de taart zat was wel lekker.. kaas was goed. Bij het afrekenen werd niet de prijs voor jet menu in rekening gebracht moest dit zelf aangeven. Als je dat niet doet berekenen ze alles los.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
't Hert is een mooi en intiem restaurant waar je heerlijk kunt eten tegen een zeer redelijke prijs. Het is altijd een klein feestje om hier eten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het vleesgerecht vond ik niet goed van kwaliteit en was niet mals genoeg. Ook de aangegeven 300 gram had ik mijn twijfels over. De tournedos van mijn vrouw was daarentegen wel goed mals.
Marloes Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goeie service. Vriendelijk en hulpvaardig. Goeie suggesties. Portie hoofdgerecht was erg groot. Wel erg lekker!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Brasserie 't Hert in Amstelveen!
Mooi en sfeervol restaurant.
Alle gerechten waren prima klaargemaakt en werden geserveerd op mooi opgemaakte borden, een feestje om alleen al naar te kijken!
dennis D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
top!
piensstolker .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vanavond bij ' Hert gegeten met een klein gezelschap. We werden hartelijk ontvangen en zijn door twee spontane, lieve dames zeer vakkundig bediend. Ik koos voor het 3-gangen menu, heerlijke gerechten en de portie-grootte was goed. Het dessert was voortreffelijk!! (Het warme chocoladetaartje, een echte aanrader!) Hier komen we zeker terug!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede ontvangst, had gevraagd om een tafel achteraf die we ook kregen. Bediening heel vriendelijk, vroegen vaak genoeg voor nieuwe drankjes en of alles naar wens was. En de pannacotta is echt een aanrader!
Judite S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Voor- en hoofdgerecht (zalmtartaar en zeer mals en precies goed gebakken stuk vlees) waren beide heerlijk. Nagerecht chocolade taartje,zaten rozijnen en noten in, ik hou niet van rozijnen, dus dat was een beetje jammer.
fijnproeversoptexel V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Was weer verrassend eten in een gezellige ambiance, voor ons dichtbij. een blijvertje
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Goede bediening. Voor ons reden om snel weer terug te komen. Al is het alleen maar voor de risotto.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het restaurant is sfeervol ingericht. Het ademt luxe en rust. Beetje jammer van de ongewassen ramen aan de buitenkant. Dat geeft een wat slordige indruk. Het eten was prima. De ravioli was smaakvol maar simpel. Het was geen spannend gerecht. De prijs kwaliteit verhouding vind ik tegenvallen. Te hoog geprijsd.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke avond met de hele familie van 7 personen. Comfortabele hoge tafels, ruim opgezet. Heerlijk gegeten en voor iedereen naar keuze verschillende gangen.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
1e kerstdag 2016 gegeten bij 't Hert. Bij binnenkomst blij verrast door het interieur, zag er heel gezellig uit. Werden geplaatst aan een hoge tafel. Wij kozen voor een 5-gangen menu met ruime keuze. Op het 1e gerecht hebben wij wel iets te lang moeten wachten en ook de 2e duurde vrij lang. Daarna verliep het vlotter. De 2 hoge tafels stonden iets te dicht tegen elkaar aan, had veel last van de man achter mij die helemaal geen rekening hield met mij. We hebben echt heel lekker gegeten, dat was geweldig. Koffie/thee hebben we laag gezeten, want onze benen en rug voelden niet meer zo lekker aan van die uren hoog zitten. Eerder kwam ik al tegen dat het wat rumoerig is en dan kan ik wel beamen, maar de gastheer en gastvrouw maken dat met hun persoonlijke aandacht ook wel goed. Wij hebben met zijn 4-en genoten
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zaterdag 24 december 2016 van het Kerstarrangement genoten. Bij binnenkomst werden wij getrakteerd op een drankje van het huis. Daarna gekozen voor een 4 gangen menu. Heerlijke smaakvolle gerechten. Bediening is erh hartelijk.
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant. Lekker eten.
Heerlijke koekjes bij de koffie.
Marlene90 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Was licht rumoerig door een grote partij, maar weing last van ondervonden. Zeer fijn restaurant met een goede sfeer en zeer lekker eten.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed restaurant. Goede sfeer, echter rumoerig. Tafeltjes erg dicht op elkaar.
Prettige bediening. Kortom: het is goed toeven in " 't Hert ".
Van genoten: voorgerecht: coquilles.
hoofdgerecht: lamsbout.
Myrjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Fijn dat ze op mijn verzoek een attentie deden ivm verjaardag!