Brasserie 't Hert

Dorpsstraat 64 1182 JE Amstelveen Nederland Kaart
31-203457246

Over restaurant Brasserie 't Hert

Hier is het altijd zomer

Een keuken waar het altijd zomer is met invloeden uit Frankrijk, Spanje én Italië. Een uitdagende kaart met excellente producten, verser dan vers. De prachtige inrichting maakt het plaatje compleet, wonderschoon en warm. Een plek om heerlijk lang te tafelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Hert

Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig restaurant. Lekker eten.
Heerlijke koekjes bij de koffie.
Marlene90 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Was licht rumoerig door een grote partij, maar weing last van ondervonden. Zeer fijn restaurant met een goede sfeer en zeer lekker eten.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed restaurant. Goede sfeer, echter rumoerig. Tafeltjes erg dicht op elkaar.
Prettige bediening. Kortom: het is goed toeven in " 't Hert ".
Van genoten: voorgerecht: coquilles.
hoofdgerecht: lamsbout.
Myrjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Fijn dat ze op mijn verzoek een attentie deden ivm verjaardag!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We waren met 2 personen en we hadden gevraagd of shared dining een mogelijkheid was. Dit kon en we kregen een selectie van voor-, hoofd- en nagerechten. Was heerlijk! Super vriendelijke bediening in een mooie ambiance.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima eten, niet echt heel bijzonder. Ravioli met boter en salie had wat mij betreft iets minder pouha en iets meer boter met salie mogen bevatten, was een beetje droog. Maar nogmaals, prima eten
SEIKO .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prima gegeten eigenlijk een 7.5
Vonden de kaart te kort en beknopt
De bediening deed wel goed z,n best maar dat verliep allemaal een beetje stijfjes.
Voor de rest was alles oke.
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Chapeau bas voor de keukenbrigade van 'Brasserie 't Hert' in Amstelveen.
Culinair genoten van een vorstelijk Iens 4-gangen diner.
De zalmtartaar verrukkelijk, de komkommersoep verrassend, de op de huid gebakken zeebaars overheerlijk en als 'kers op de taart' een trifle van rabarber.
De ambiance is gezellig en het personeel voorkomend en charmant.
'Brasserie 't Hert' van harte aanbevolen.
CY M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Heb hier ooit een keer geluncht met collega's. Heb er niet eerder gedineerd. Door het bekijken van de Iens deals leek het me dan toch wel leuk om een keer hier te dineren. En het was erg geslaagd. Eten was erg lekker. Borden mooi opgemaakt. Bediening vlot en vriendelijk en fijn dat er af en toe werd gevraagd of alles naar wens was. Al met al een leuke brasserie. Voor herhaling vatbaar met of zonder Iens deal!
Nicolind .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Iens dinnerdeal genomen. Voor ons onbekend restaurant in oude dorp van Amstelveen. Buitenlandse vrienden mee die ook erg genoten hebben van het eten. Heerlijke voorgerechten. lekker tussengerecht en uitstekende vis. Perfecte deal. Bij 't Hert gaan we zeker nog eens terugkomen.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Fantastisch lekker diner. Alle gangen waren even goed. De bediening was ook heel vriendelijk. Als enige minpunt is dat je zo dicht op elkaar zit te eten. Je verstaat letterlijk wat de tafel naast je zegt.
Adeijgen .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Eten zeer goed. Voorgerecht heel aangenaam. Hoofdgerecht zeer smakelijk. Komkommersoep prima. Nagerecht om van te smullen. Service erg vriendelijk. Decor gewoon goed. Glas wijn iets aan de dure kant.
Monjon .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gegeten in het kader van de iens actie. Het eten was heel goed, zalmtartaar, komkommersoepje en met name het Ierse beef was uitstekend. Ook de risotto werd door een tafelgenoot met smaak verorberd. Ik ruilde mijn toetje (lactose beperking) in voor een lemoncurd taartje wat fantastisch was. Het supplement daarvoor van 7,50, wat ik van tevoren wist, vond ik best veel voor een vervanging. Ook een glas wijn is aardig prijzig. Door de extra toevoeging van een kaasplankje (van uitstekende kwaliteit) moesten we daarna wel erg lang wachten op de laatste gang, waardoor een koffieronde er niet meer inzat.
De bediening is vriendelijk en voorkomend maar soms warrig, bv 3x en door verschillende mensen, vragen of we al drinken besteld hadden. Al met al een plezierige avond met uitstekend eten.
Olaf Roeloffs R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
We hebben de IENS deal voor 4 gangen gedaan en hadden wat wensen t.a.v. op tijd eten. Hieraan werd soepel gevolg gegeven. Wijn en eten waren prima. Water is hier (betaald) flessenwater. Op verzoek werd de muziek wat zachter gezet. Mooi dat dat kan.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij het Hert voor een zeer schappelijke prijs met de Iens diner deal. Viergangen menu van 47,50 voor 28,50. Voorafje zalmtartaar of kalfstartaar Vitelo, komkommersoepje, zeebaars of bief, chocoladetaart of trifle. Vooral het soepje was een absolute topper. Alleen de tomatensaus (het leek wel ketchup) bij de zeebaars was wat ons betreft een misser. Van harte aanbevolen.
Ruud.schreurs .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik vond het weer top bij Brasserie 'Hert. We komen hier graag. We hebben deze keer gebruikt gemaakt van het Iens menu. Voor slechts 28,50 pp hebben we genoten van een uitstekend vier gangen menu, waarin we ook nog 'n keuze hadden uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 desserts. De vrolijke bediening was heel attent en sfeer was geweldig. Dus zeker een aanrader.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten, de komkommersoep was verrassend lekker, maar de beef en de trifle waren ook fantastisch. Bediening was erg vriendelijk en deskundig. Mooie inrichting ook!
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk 4-gangen menu gegeten via DinerDeal. Sfeervolle ambiance met zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Het was wel een beetje warm binnen, maar dat kwam misschien doordat het zo gezellig druk was ;-)!
PdenOtter .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Werkelijk alles was heerlijk top. Enorme lieve gastvrouwen, je voelde je meteen op je gemak.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met een klein gezelschap hadden we hier afgesproken voor een vergadering/diner en hiervoor zaten we apart in een klein privé gedeelte. Een aantal kozen het menu en zelf heb ik van de kaart gegeten: vooraf coquilles (prima), daarna lamsrack met gegrilde groenten (goed maar niet bijzonder) en kaas achteraf (top). De bediening was vlot en vriendelijk. Twee kleine verbeterpuntjes: in de ruimte waar wij zaten bevindt zich een voorraadkast en er kwam nu regelmatig iemand langs om even snel iets te pakken. Niet super storend, maar kan ook wel anders. Ander ding is dat de ruimte zich vlak bij de ingang bevindt en dat er regelmatig gasten uit het grote restaurantgedeelte bij de voorkeur staan te roken. In het privégedeelte waar wij zaten was het daardoor net als vroeger toen er in restaurants nog gerookt mocht worden. Is vast wel iets aan te doen, denk ik.