Brasserie 't Hert

Dorpsstraat 64 1182 JE Amstelveen Nederland Kaart
31-203457246

Over het restaurant Brasserie 't Hert

Hier is het altijd zomer

Een keuken waar het altijd zomer is met invloeden uit Frankrijk, Spanje én Italië. Een uitdagende kaart met excellente producten, verser dan vers. De prachtige inrichting maakt het plaatje compleet, wonderschoon en warm. Een plek om heerlijk lang te tafelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Hert

Wil B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Top eten, mooi decor, superleuke service! Gauw weer!
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel goed eten in een prettige omgeving met fijne bediening. Top!
Ton en Ria T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Weer uitstekend gedineerd. Dank voor de prima ambiance en heerlijke gerechten. Ton en Ria
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker gegeten qua s maak en presentatie. Porties zijn erg klein. Met opmerking dat de baars erg droog was werd niks gedaan in de zin van compensatie. Wijn kostte meer dan op de site staat vermeld en 1,50 voor een half litertje kraanwater! Met de dieetwensen werd prima rekening gehouden. We komen toch wel terug.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goed restaurant met heerlijke gerechten. Enige verbeterpuntje; bediening was niet opdringerig wat heel prettig is, maar had iets vaker mogen vragen of wij nog iets wilden bestellen. Het was even lastig om contact te maken (terwijl het niet erg druk was) en aan te geven dat wij graag nog een wijntje wilden. Wij wilden namelijk graag advies welke wijn goed paste bij het volgende gerecht. Verder top!
Olga O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik had thuis online het menu bekeken en een voorgerecht en hoofdgerecht uitgezocht. Toen ik de menukaart in het restaurant bekeek stonden deze gerechten er niet op. Ik vind dat ze hun menukaart online up to date moeten houden. Ik had anders niet voor dit restaurant gekozen. Ik vind het overigens wel een goed restaurant.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Verjaardagsetentje voor de vrouw met zoon en zus met echtgenoot. Klein maar fijn. Heerlijke gerechten, goede service. Geen wanklanken van genodigden, in tegendeel! Goed en gezellig etentje gehad! Dank staf van 't Hert!
Ernst-Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg lekker gegeten. Voorgerecht iets aan de dure kant maar wel ook erg lekker. Misschien een vleesgerecht meer op de kaart. Leuke bediening.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heel aardige bediening en heel gezellig
Eten is goed en prijs/ kwaliteit verhouding heel goed
Fries C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mooie inrichting, goede ontvanst, lekker eten ... ga zeker nog eens terug. Alleen jammer dat er geen kaart is met wat ze scheken als starters. Zou leuk zijn als er daar aan gedacht wordt, en eventueel suggestie van het huis. Zeker aanrader in het oude dorp van Amstelveen !
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het hoofdgerecht had het vormaat van een voorgerecht, toen we vroegen of er nog wat bij gerechtjes bij kwamen kregen we te horen dat dit niet het geval was omdat krab een duur gerecht is, wat is dat nou voor raar argument, dan maak je het toch iets duurder en wat kost een beetje rijst en wat groenten nou? Ze brachten me dan wel een bakje risotto, maar deze kwam lang nadat ik mijn gerecht op had. De bediening was jong en onervaren. De drankjes waren wel lekker.
Melvin T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goede service kom er veel vaker
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
leuke zaak niet te druk eten was goed
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ben al eerder geweesf en ook nu weer lekker gegeten en de bediening was erg goed
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben met zijn 2 en een driegangenmenu genuttigd. Vooraf coquilles en carpaccio taart. Dit was wel Ok maar niet heel speciaal. Daarna de ossenhaas hier zat geen smaak aan. Vlees was wel
Mals maar moest de smaak zelf maken met zout. Asperges waren alleen gekookt en niet met smaak aaangemaakt. Als toetje de appel taart en het kaasplankje ijs die bij de taart zat was wel lekker.. kaas was goed. Bij het afrekenen werd niet de prijs voor jet menu in rekening gebracht moest dit zelf aangeven. Als je dat niet doet berekenen ze alles los.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
't Hert is een mooi en intiem restaurant waar je heerlijk kunt eten tegen een zeer redelijke prijs. Het is altijd een klein feestje om hier eten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het vleesgerecht vond ik niet goed van kwaliteit en was niet mals genoeg. Ook de aangegeven 300 gram had ik mijn twijfels over. De tournedos van mijn vrouw was daarentegen wel goed mals.
Marloes Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goeie service. Vriendelijk en hulpvaardig. Goeie suggesties. Portie hoofdgerecht was erg groot. Wel erg lekker!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Brasserie 't Hert in Amstelveen!
Mooi en sfeervol restaurant.
Alle gerechten waren prima klaargemaakt en werden geserveerd op mooi opgemaakte borden, een feestje om alleen al naar te kijken!