Brasserie 't Geveltje

Woensdag t/m Zondag 10:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Irislynx .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Afgelopen zondagavond hier gegeten met mijn schoonouders, mijn man en onze oudste dochter. Als voorgerecht kozen we voor (klein kopje) bospaddestoelenbouillon en onze dochter voor de carpaccio. Alles heel erg lekker. Als hoofdgerecht kozen mijn schoonouders voor de kabeljauw, onze dochter voor de biefstuk (had warmer gekund), mijn man wilde vegetarisch en koos voor de baba ganoush. Hij was teleurgesteld over te kleine portie, dit hebben we later nog doorgegeven. Daarbij was dit ook niet zo warm als verwacht. Ik koos voor de vis van de dag, de roodbaars: ontzettend lekker (klaargemaakt)! Mijn complimenten aan de kok! De vis was prima op temperatuur, maar misschien kwam dit ook doordat men de vis voor mij opnieuw had klaargemaakt: ik had gevraagd om de saus apart erbij te doen, en dit was de kok eerst vergeten. Je kreeg er verder aardappeltjes en salade bij, wat aangevuld kon worden. De overige groenten op het bord was jammer genoeg minimaal. Inrichting binnen is minder gezellig (beetje kaal) t.o.v. de buitenkant van het pand. De buitendeur bleef de gehele avond open, men had wel dikke gordijnen hangen om de ergste kou buiten te houden, maar naarmate het later werd, kreeg mijn schoonvader het toch wel fris omdat hij met de rug naar de deur zat, en ook de muggen konden ons makkelijk vinden, en vonden in mij een geschikt slachtoffer..een extra tussendeur was fijner geweest.
Wies68 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vandaag voor de eerste keer gegeten bij Brasserie 't Geveltje en het was heerlijk. Eigenlijk zaten er altijd cafetaria's en lunchrooms in 't Geveltje en ik wist niet zo goed was ik mocht verwachten. De sfeer is erg prettig, de bediening zeer vriendelijk en het eten heerlijk. Ik had biefstuk als hoofdgerecht en chocolademousse als nagerecht. Allebei perfect. Ik ben blij dat Gennep eindelijk een goed restaurant heeft en ik hoop dat er veel gasten mogen komen.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Afgelopen vrijdagavond voor het eerst kennisgemaakt met dit restaurant. Wat een super bediening, aardig personeel en daarnaast heerlijk gegeten. Een aanrader. Komen zeker nog eens terug.
Miekske .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De deur werd al open gedaan voordat we de klink vast konden pakken. Je bent echt welkom. Het eten was geweldig. Wat was het lekkerste. Ik kan niet kiezen. We hebben pompoensoep, ossenstaartbouillon, eendenborst, vis van de dag, biefstuk, spies 't Geveltje, panna cotta, chocolade festijn en wentelteefjes. We hebben alles van elkaar geproefd. Je kunt geen verkeerde keuze maken want alles is lekker. Echt een aanrader
Susannah V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten en wat zijn we in de watten gelegd! Daar hadden we ook naar uitgekeken na een lange dag Pieterpad lopen. Om te beginnen werd de deur voor ons opengedaan en werden we hartelijk welkom geheten waarna we een plekje mochten uitkiezen. Ik koos voor de salade met scampi's, de Spies 't Geveltje en het chocoladefestijn, mijn man koos de carpaccio, de eendenborst en het kaasplankje. We hebben ook van elkaars gerechten geproefd en alles was even lekker, heel erg goed en met zorg bereid en zag er prachtig uit. Vriendelijke eigenaar die er niet voor terugdeinst even wat extra informatie op te zoeken over een ingredient of je iets te laten proeven voordat je bestelt als je twijfelt. Echt fantastische service! En toch een ontspannen sfeertje. Petje af, als ik in de buurt zou wonen zou ik hier heeeeel vaak langsgaan.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Pastrami met champignons en salade, wijting met witte wijnsaus, chocolade festijn. Dit alles zorgvuldig bereid met bijzondere groente, zoals paarse wortel en kruising tussen bloemkool en broccoli.
GigiRuud .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Net terug van vakantie uit Italie en dus behoorlijk culinair verwend waren wij zeer verrast om in Gennep meer dan lekker te eten. Het is duidelijk dat hier een bevlogen team er alles aan doet om het de gast naar de zin te maken. Wij hebben genoten van de bijpassende wijnen die de gastheer ons adviseerde bij de gerechten. Dit alles met een uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Ons volgende bezoek hebben wij al gepland.
Mst88 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Ik heb hier al meerdere malen heerlijk gegeten en genoten van een avondje uit. Het begint met een persoonlijk ontvangst. Het eten is heerlijk, waarbij je ook advies krijgt van de sommelier over bijpassende wijnen. Eten bij het Geveltje is een aanrader voor iedereen die een avondje uit wil. Maar ook voor een hapje in de middag kun je goed terecht bij het Geveltje.
Tasting-guy .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Laatst voor de eerste keer bij ‘t Geveltje gegeten. Als voorgerecht de Carpaccio welke ik een beetje tegen vond vallen. Er zat wat mij betreft iets te weinig saus op.
Als hoofdgerecht had ik de vis van de dag. Deze smaakte geweldig.
De inrichting is licht en modern .
’t Geveltje is wat mij betreft een aanwinst voor Gennep.