Brasserie 't Gerucht

Stationsplein 87 5211 BM Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Gerucht

thefork - An error occurred

Woops

The page you're looking for had a fork attack.

We are sorry for any inconvenience.

Please come back later.

Mark K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Heb hier tussen twee afspraken door met een collega afgesproken; ik een chocomel met slagroom, hij een ice tea en soep. Collega heeft de soep half laten staan vanwege het vet dat er op dreef. Toen we af wilden rekenen kregen we van de eigenaar te horen dat we we 'errug weinig hadden besteld, errug weinig voor de tijd dat we er zaten'. We waren er een goed uur, en 60% van de tafeltjes was leeg. Toen ik hem dit voorlegde kreeg ik te horen 'als je niet begrijpt wat ik bedoel, moet je volgende keer maar lekker naar de buurman gaan'.

Dit ga ik de volgende keer dan ook zeker doen.
MiPain .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Lekker lunchtentje in DB. Weinig fratsen, goeie broodjes (probeer de clubsandwich) en ook altijd wel wat originele biertjes op de tap. Waren hier laatst met een groep vrienden en hebben een prima middag gehad.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Op onze twee-wekelijkse reis van Amsterdam naar Breda hebben we gegeten bij 't Gerucht. En ik moet zeggen, de brasserie was een verrassing. We aten beiden de daghap: tilapia gewikkeld in spek met een romige saus met garnaaltjes. Werkelijk prima gegeten. De frietjes erbij waren knapperig en de salade goed aangemaakt. Echt goed gegeten voor een dragelijke prijs. Ook de ambiance was leuk: er viel genoeg te zien aan heiligenbeelden, muziekinstrumenten en oude foto's.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Het eten smaakte prima. Jammer genoeg was de bediening alles behalve attent. Een tafelgenoot had frisdrank zonder prik gekregen. Hij kreeg pas een nieuw glas na twee keer vragen en toen het eten al op was. Kan beter!