Brasserie T Doonderhuuske

Meer informatie over restaurant Brasserie T Doonderhuuske

• Af te huren
Biezengors .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gegeten bij dit restaurant in een weekend waarin het vrij druk was en slechts enkele tafels onbezet.
We begonnen met stokbrood en boter samen. Vrij droog brood, ook niet warm.
De soep van de dag was smakelijk en warm. De carpaccio was erg koud en niet erg op smaak.
Bij het hoofdgerecht de biefstuk medium besteld op ons verzoek maar die was well done, met wat krieltjes en groene asperges vrij weinig aan groenten. Friet kon apart besteld worden, maar daar hadden wij geen behoefte aan. De kabeljauw was prima, goed bereid zoals het hoort met dezelfde bijlagen als je biefstuk. Het dagdessert (aardbeien tiramisu) bleek niet meer aanwezig en we namen resp. de chocolade dream. Uiteraard erg machtig maar lekker! Het kaasplankje was vrij weinig maar wel 4 soorten. De huiswijn was uitstekend en niet al te duur.
Een adres om nog wel eens terug te komen. Bediening was jong maar attent en als ze iets niet wisten vroegen ze het na. Deden erg hun best.
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het laatste weekend van oktober gelogeerd in kasteel Doenrade en daar ook twee keer gedineerd in een mooie omgeving. Aardig was dat de eerste avond ons 3 gangenmenu gratis werd geupgrade naar 4 gangen vanwege een foutje bij de reservering. Jammer dat de zalm en het lamsvlees echt te ver waren doorgegaard. De tweede avond was het voorgerecht, een tonijncarpaccio, niet naar wens maar werd zonder problemen vervangen door een ander voorgerecht met gambas. De bediening was die avond minder enthousiast, maar het eten was beter dan de eerste avond. Al met al wel voor herhaling vatbaar.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We hebben geluncht op het terras van het kasteel (ik denk dat dit bij de Brasserie hoort) Fijne stoelen, mooi, ruim opgezet en lekker beschut. Ideaal voor een zomerse lunch. We bestelden bij de leuke, vlotte, jonge ober 2 lekkere broodjes (tonijn en hawai) die rijk belegd en gegarneerd waren en en bovendien voorzien van een warm kaaslaagje. Erg smakelijk, vergezeld van mooie Chhardonnay huiswijn een heerlijke lunch. Echt een aanrader als je in Zuid-Limburg bent !
Marcel010 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Leuke locatie in kasteel Doenrade. Sfeervol interieur hoewel de locatie, in het kasteel, meer benadrukt mag worden, net iets te strak. Menu bestond uit leuke proeverij vooraf met rivier kreeftjes, zalm en lamsvlees, waarvan het laatste een lichte bijsmaak had. Prima smaakvolle hoofdgerechten zowel de vis als het vlees. Notenbrood origineel aan een ijsstokje. Nagerecht matig. Bolletje ijs van fabriekskwaliteit en pannacotta smaakloos met abrikozen stukjes die duidelijk uit blik waren. Nette bediening, maar iets te veel verklein woordjes zoals 'gerechtje'. Conclusie: aanrader in combinatie met de lokatie, maar culinair in de omgeving beter te vinden.