Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
9,2
9,1
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Na lange tijd weer eens dit restaurant bezocht, daar het de vorige keer meer dan goed was bevallen. Ook nu was alles weer top in orde.
Door tijd gebrek konden wij alleen een hoofdgerecht eten, want we moesten nog weg. Ik had de zeetong en mijn vriendin kreeft. Heerlijk.
Snel weer een keer een aanvullend programma er van maken.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zalig gegeten met mijn dochter. Kom zeker terug. Dank jullie voor de service.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
afgelopen zaterdag met 4 man heerlijk gegeten, goed personeel, mooie gerechten welke hoog op smaak waren en toch goed geproportioneerd. duidelijk een ploeg met grote ambitie en talent! sinds tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima ontvangst, voelden ons direct welkom. Mochten zelf een tafel kiezen en ook het eerste drankje stond snel op tafel.

De kaart is overzichtelijk maar toch compleet. De visliefhebber kan zich hier uitleven. Bij het verrassingsmenu wordt rekening gehouden met allergieën en persoonlijke wensen. Top!

De hoeveelheden waren precies goed (niet voor de grote eter), maar wat meer groente (koud of warm) was fijn geweest.
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017

Cor K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Naar mijn mening het beste restaurant van Delft. Heerlijk eten, fantastische ontvangst .... kan niet beter! Als je een leifhebber van vis bent moet je hier zijn!
MartinAline .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben wederom genoten van een proeverij van de chef. Wij hebben gekozen voor bijpassende wijn en dat is geen straf. Wij hebben een hele gezellige avond gehad. Wij komen hier graag weer terug
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gewoon een goed visrestaurant zonder opsmuk.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alweer geweldig!
Alleen wij waren met vrienden die daarna naar het station moesten.
Bij het laatste ( kaasplankje etc.) vond ik dat wel een beetje lang moesten wachten.
Wil niet zegggen dat wij de volgende keer niet weer komen.
Vriendelijke groet Aad Verschoor en familie
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Erg leuk dat de kok kwam vragen hoe het beviel en ook echt even bleef praten. Ik miste bij het geheel (een driegangenmenu) wel de groenten..
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant, we hebben genoten. We gingen alle vier voor het viergangenmenu van de chef met wijnarrangement (bob voor onze chauffeur. Proeverijtje als voorgerecht was overheerlijk, daarna Gamba's in de olie met aïoli. Hoofdgerecht met 2 soorten vis. Ook het dessert was in proeverij vorm met verschillende soorten desertwijn en voor degene met kaasplankje verschillende portjes. De bediening is echt top en is aanwezig wanneer nodig, deze man snapt heel goed hoe het werkt. Ook vanuit de keuken is er door een kok nog aandacht voor de gasten. Wij hebben een topavond gehad, tot de volgende keer.
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bezoek was als vanouds; Leuke ontvangst, vriendelijke bediening en bovenal heerlijk eten. We gaan weer terugkomen. Dit (vis)restaurant is echt een topper.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldig restaurant in alles: het eten was heerlijk en de bediening fantastisch: ze voelen aan wat de klanten nodig hebben, zijn betrokken bij hun werk en t eten dat ze maken en serveren. De sfeer in t restaurant is heel open en ze ondanks dat we tot laat bleven gaven ze ons niet t gevoel dat t tijd was om te gaan. Alles echt goed, een fijne ervaring en zeker niet de laatste keer dat ik hier eet!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Absoluut één van de top 3 restaurants uit mijn ervaring als 60+er. Voor een eerste bezoek een welkome verrassing. Uitstekende bediening met een persoonlijk tintje, heel leuk. Het Kerstdiner was voortreffelijk verzorgd. Veel verschillende vissmaken werden op een uitgebalanceerde manier gebracht. Een echte aanrader voor de visliefhebber.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De gerechten zijn perfect van smaak en de bediening heeft oog voor de wensen van de bezoekers.
Dus beide, de keuken en de bediening zeer goed.
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was erg smakelijk. We hadden de Chef's Proeverij. Fijne smaken en mooie afgemeten hoeveelheden. Service was goed. Het met een plantenspuit de tafel naast ons al schoonspuiten terwijl wij nog aan tafel zitten, was mijn enige minpuntje. Verder zeker aanrader!
jmhorneman .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten bij 't Crabbetje is iedere keer weer een feestje. We houden van een feestje dus daarom waren we hier niet voor de eerste keer. Het eten is heerlijk dus wanneer je van vis houdt: this is the place to be!!!
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer goede persoonlijk aandacht met lekker eten! 4 gangen verrassingsmenu was heerlijk. Wijnarrangement paste grotendeels verrassend smaakvol goed bij de gerechten. We komen graag terug.
Mechelien M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima gegeten. Goede kwaliteit en persoonlijke aandacht. Zeker voor herhaling vatbaar
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hier gegeten met drie personen voor een speciale gelegenheid. Leuke ontvangst en goede bediening. Gekozen voor het 3-gangen menu (de proeverij van de chef) waarbij ook nog wat amuses geserveerd werden. Het voorgerecht was een variatie aan gerechtjes, het hoofdgerecht twee soorten perfect bereide vis. Zowel het grand-dessert als de kaasplank vielen ook in de smaak! Komen zeker nog een keer.