Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

• Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een aanrader!!!
PIeter K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Ontspannen sfeer, liefde voor (combi van) drank en spijs. Aanrader!
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heel aardig en leuk personeel. Eten was erg lekker, verschillende soorten vis gegeten, alles was goed bereid. Het was 4 mei en er werd op een nette manier aan dodenherdenking gedaan.
Repke H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Ontspannen sfeer, heerlijke wijn! Lekkere vis; kortom alles met liefde gemaakt.
Je kunt in je eigen tempo eten.
Mocht ook even een kijkje in de keuken nemen.
wilson100 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Goede ambiance. De gerechten zijn wel behoorlijk geprijst. In ons geval was de sliptong niet echt doorbakken ondanks dit verzoek. Een leuke kaasplank.
Baldiman V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zoals altijd heerlijk en gevarieerd eten.
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hier met mijn vrouw heerlijk gegeten (fruits de mer) en gedronken (wijnarrangement). En dat alles voor een goede prijs en zeer goede kwaliteit! 't Crabbetje bestaat al 7 jaar en dit was pas ons eerste bezoek, en dat terwijl we in Delft wonen. Misschien is dat het enige punt van kritiek: zorg voor meer naamsbekendheid. Het is meer mensen gegund eens lekker te eten bij jullie :-) Wij komen zeker binnenkort weer terug om te genieten van al het lekkers!
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Verrassingsmenu gebruikt. Lekkere proeverij vooraf (erg klein), tussengerecht (één hapje vis voor 9 euro), hoofdgerecht met 2 soorten vis (bijzonder klein en vlak van smaak) en een proeverijtje na.
Kleine gerechten zijn helemaal hot maar het kan ook té klein zijn. Ik zou dit niemand durven aanraden.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wat een geweldig restaurant! Bij binnenkomst een goed ontvangst. We waren met een klein groepje en ze hadden voor ieder wat wils. 1 iemand had een allergie voor schaaldieren waar ook uiterst nauwkeurig mee om werd gegaan. Echt een restaurant voor op je Bucket list!! Snel weer een keer terug
Jan .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk rustig restaurant. Vriendelijk en correct personeel. Het eten was heerlijk - smaakpupillen werden eerlijk geprikkeld.
Damara E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vriendelijke mensen en hele leuke chef! Heel gast vrij en het eten is verrukkelijk. Zeker aanrader voor een gezellig en gastronomische avond.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke huiswijn, de zeetong was heerlijk en ook de rogvin. Volgende keer komen wij weer.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gastvrij en aandacht voor de klant
S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Wederom de
Proeferij van de Chef - 3 gangen. Misschien waren we deze keer wat hongerig, want we hadden nog wel een tussengerecht gelusten.
Repke H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten!
Goede gastheer!
Heerlijke wijn/spijs combinaties
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was alweer een jaar geleden dat we hier voor het laatst waren. Eten was weer erg goed, lekker wijntje erbij, top avond. Tot volgend jaar!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij zijn hier met de familie gaan eten.
Het eten is vers en van hoge kwaliteit.
De bediening is uitstekend.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gisteravond samen met vrienden voor 't eerst bij 't Crabbetje gegeten. Eten top, personeel top. Ik heb een heerlijke gezellige avond gehad. Hier kom ik hel zeker vaker.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij 't Crabbetje! Fijn dat er zo goed rekening met mijn allergieën gehouden kon worden.
We hadden de 4-gangen Proeverij van de Chef met bijbehorend wijn arrangement en alle gekozen wijnen pasten perfect bij de gerechten. We hebben genoten.
elena M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijne avond gehad, leuke bediening, veel persoonlijke aandacht zonder dat het te veel werd, goede gerechten. Wijnkaart kan beter