Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
9,2
9,2
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We zijn hier nu voor de 4e keer geweest en het blijft een uitstekend restaurant. De eigenaar die het restaurant volledig onder controle heeft, plezierige bediening en de kok met zijn brigade die ieder gerecht zo zorgvuldig en met passie bereidt. Een restaurant waar je met veel plezier komt en wanneer je weer huiswaarts gaat heb je een superavond gehad. We komen zeker zeer gauw weer terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een persoonlijke en zeer gastvrije bediening en een heerlijke keuken.
We hadden dit restaurant via Iens geboekt vanwege de hoge waardering en dat is hij meer dan waard.
virge P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voor de derde keer hier gegeten en alle 3 keren een topavond gehad. Lekker eten,goede bediening,attente kok en héérlijke jus d' Orange
sarah B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Fantastic restaurant, I would definitely go again with a warm welcome and a personal service. Lovely food. Book to ensure you get a table.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Na lange tijd weer eens dit restaurant bezocht, daar het de vorige keer meer dan goed was bevallen. Ook nu was alles weer top in orde.
Door tijd gebrek konden wij alleen een hoofdgerecht eten, want we moesten nog weg. Ik had de zeetong en mijn vriendin kreeft. Heerlijk.
Snel weer een keer een aanvullend programma er van maken.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zalig gegeten met mijn dochter. Kom zeker terug. Dank jullie voor de service.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
afgelopen zaterdag met 4 man heerlijk gegeten, goed personeel, mooie gerechten welke hoog op smaak waren en toch goed geproportioneerd. duidelijk een ploeg met grote ambitie en talent! sinds tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima ontvangst, voelden ons direct welkom. Mochten zelf een tafel kiezen en ook het eerste drankje stond snel op tafel.

De kaart is overzichtelijk maar toch compleet. De visliefhebber kan zich hier uitleven. Bij het verrassingsmenu wordt rekening gehouden met allergieën en persoonlijke wensen. Top!

De hoeveelheden waren precies goed (niet voor de grote eter), maar wat meer groente (koud of warm) was fijn geweest.
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017

Cor K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Naar mijn mening het beste restaurant van Delft. Heerlijk eten, fantastische ontvangst .... kan niet beter! Als je een leifhebber van vis bent moet je hier zijn!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben wederom genoten van een proeverij van de chef. Wij hebben gekozen voor bijpassende wijn en dat is geen straf. Wij hebben een hele gezellige avond gehad. Wij komen hier graag weer terug
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gewoon een goed visrestaurant zonder opsmuk.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alweer geweldig!
Alleen wij waren met vrienden die daarna naar het station moesten.
Bij het laatste ( kaasplankje etc.) vond ik dat wel een beetje lang moesten wachten.
Wil niet zegggen dat wij de volgende keer niet weer komen.
Vriendelijke groet Aad Verschoor en familie
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Erg leuk dat de kok kwam vragen hoe het beviel en ook echt even bleef praten. Ik miste bij het geheel (een driegangenmenu) wel de groenten..
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant, we hebben genoten. We gingen alle vier voor het viergangenmenu van de chef met wijnarrangement (bob voor onze chauffeur. Proeverijtje als voorgerecht was overheerlijk, daarna Gamba's in de olie met aïoli. Hoofdgerecht met 2 soorten vis. Ook het dessert was in proeverij vorm met verschillende soorten desertwijn en voor degene met kaasplankje verschillende portjes. De bediening is echt top en is aanwezig wanneer nodig, deze man snapt heel goed hoe het werkt. Ook vanuit de keuken is er door een kok nog aandacht voor de gasten. Wij hebben een topavond gehad, tot de volgende keer.
Wilbert M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bezoek was als vanouds; Leuke ontvangst, vriendelijke bediening en bovenal heerlijk eten. We gaan weer terugkomen. Dit (vis)restaurant is echt een topper.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldig restaurant in alles: het eten was heerlijk en de bediening fantastisch: ze voelen aan wat de klanten nodig hebben, zijn betrokken bij hun werk en t eten dat ze maken en serveren. De sfeer in t restaurant is heel open en ze ondanks dat we tot laat bleven gaven ze ons niet t gevoel dat t tijd was om te gaan. Alles echt goed, een fijne ervaring en zeker niet de laatste keer dat ik hier eet!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Absoluut één van de top 3 restaurants uit mijn ervaring als 60+er. Voor een eerste bezoek een welkome verrassing. Uitstekende bediening met een persoonlijk tintje, heel leuk. Het Kerstdiner was voortreffelijk verzorgd. Veel verschillende vissmaken werden op een uitgebalanceerde manier gebracht. Een echte aanrader voor de visliefhebber.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De gerechten zijn perfect van smaak en de bediening heeft oog voor de wensen van de bezoekers.
Dus beide, de keuken en de bediening zeer goed.
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was erg smakelijk. We hadden de Chef's Proeverij. Fijne smaken en mooie afgemeten hoeveelheden. Service was goed. Het met een plantenspuit de tafel naast ons al schoonspuiten terwijl wij nog aan tafel zitten, was mijn enige minpuntje. Verder zeker aanrader!