Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

Repke H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was alweer een jaar geleden dat we hier voor het laatst waren. Eten was weer erg goed, lekker wijntje erbij, top avond. Tot volgend jaar!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij zijn hier met de familie gaan eten.
Het eten is vers en van hoge kwaliteit.
De bediening is uitstekend.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gisteravond samen met vrienden voor 't eerst bij 't Crabbetje gegeten. Eten top, personeel top. Ik heb een heerlijke gezellige avond gehad. Hier kom ik hel zeker vaker.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij 't Crabbetje! Fijn dat er zo goed rekening met mijn allergieën gehouden kon worden.
We hadden de 4-gangen Proeverij van de Chef met bijbehorend wijn arrangement en alle gekozen wijnen pasten perfect bij de gerechten. We hebben genoten.
elena M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Fijne avond gehad, leuke bediening, veel persoonlijke aandacht zonder dat het te veel werd, goede gerechten. Wijnkaart kan beter
Berna V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echt heel lekker gegeten: alle gerechten waren heerlijk van smaak, de grootte van de porties okee, maar de grand dessert -eenheden waren te klein van formaat om deze term te verdienen.
Arnaut D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke vis en schaaldieren (4-gangenmenu) en bijpassende wijnen. Keurige, vriendelijke en informele bediending. Aankleding is eenvoudig. Genoten!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij hadden het menu van de chef en dit is ontzettend goed bevallen. Een hele mooie smaakcombinatie en presentatie. Vriendelijke en attente bediening. Perfect wijnadvies en de gastheer vergeet niet je glas bij te schenken mocht dit onverhoopt bijna leeg zijn. De chef kwam aan tafel vragen of alles naar wens was. Mooi interieur met prettige achtergrondmuziek. Superavond gehad.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Perfect voor een romantisch avondje uit. Het fruits de mer menu is een echte aanrader.
rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten en een zeer prettige bediening. ondanks dat het zeer druk was toch prima bediening en aandacht.Kom zeker nog eens terug.
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Erg lekker gegeten en gastvrije ontvangst in huiselijke sfeer. Zeker de moeite waard.
We hadden een vast kerstmenu en dat zat goed in elkaar. Lekkere bijpassende wijn.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten is een heerlijke en eerlijke smaakbeleving... je proeft de passie voor vis van de kok in ieder gerecht!
Een prachtige balans tussen kruiden en vis en liefde voor eten
Bediening weet waar zij over praat bij uitleg van de kaart en de wijn.
Is vriendelijk ...je voelt je er welkom !
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Uitstekend visrestaurant, mooi opgemaakte borden en een prima smaak. Keuze uit veel gangen, maar het driegangenmenu was ruim voldoende.
Daan R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima kwaliteit eten met leuke verrassingen, wijntjes heerlijk en het kaasplankje was top.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles prima!!!! Heerlijk eten. Prima bediening. Heerlijke avond uit eten
!
rijendereporter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben de menu's gekozen. Heerlijk! Voor de visliefhebber is dit een aanrader.
John P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Al voor de tweede keer vanuit Utrecht een dagje Delft gedaan speciaal om daarna te kunnen gaan dineren bij ‘t Crabbetje. Heerlijk!
theo M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Te kleine hoeveelheden, bijna geen groenten en frietjes. Bij het dessert 2 piepkleine bolletjes ijs. Jammer, jammer. Geef de wijnkaart vtv. Dan weet iedereen waaraan hij toe is.