Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

Uitmuntend
9,4
9,3
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Afgelopen vrijdag weer eens mogen aanschuiven. Hier eet je vis zoals vis hoort te smaken. De kok met zijn brigade die weet wat koken is! Echt vakmanschap! Daarbij de eigenaar en de bediening die uitstekend op elkaar zijn afgestemd! Als visliefhebber kunnen wij dit restaurant van harte aanbevelen. Neem daarbij dat het restaurant aan een gracht gelegen in het pittoreske Delft waar je na het diner heerlijk een wandeling kun maken en tevens nagenieten van een super diner!. We komen zeker weer terug!
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten met een geweldige sfeer dank je wel! De bediening was erg vriendelijk en open daarbij was de keuken lekker en kwamen ze ook even bij de tafel wat het wat persoonlijker maakte
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een ongelooflijk goed, gezellig, knus restaurant. We zijn hier nu al diverse keren geweest en iedere keer blijft een verrassing.! De brigade is uitstekend op elkaar afgestemd en zeer bekwaam. De kennis van de wijnen en gerechten is werkelijk fantastisch. Hier wordt je niet alleen als gast behandeld nee de gast is hier Koning!Niets is teveel en gerechten kunnen worden aangepast aan de smaak van de gast. Daarbij de locatie van dit super restaurant. Midden in Delfshaven waar je het idee hebt dat je in het buitenland verblijft en je bijna vergeet dat je in Rotterdam bent.
Het is en blijft voor ons een restaurant waar je graag weer terugkomt!
Machteld N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wow wat een gezellige avond met heerlijk eten. Een goede ontvangst door de gastheer en eigenaar met daarna een relaxte voortzetting van de avond. Met de voorkeuren van de gasten werd rekening gehouden en snel werd een gerecht van een donker bord op een wit bord gelegd. Heerlijke bijpassende wijn gedronken. Al met al weer een heerlijke avond bij het Crabbetje
Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Verassings menu gekozen, prima hoeveelheid en kwaliteit, prettige bediening. Komen zeker terug.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
In 1 woord: WAANZINNIG!!!

Echt alles klopte, kan het niet anders zeggen! De dynamiek tussen keuken en bediening maar ook de compleetheid van de wijnspijs beleving... Als je in Delft bent is dit de plek waar je moet zijn voor een perfecte totaalbeleving van eten, drinken en sfeer!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Als van ouds weer heerlijk gegeten, onze keuze was de chefs proeverij, wat altijd weer een verrassing is. Aanrader! Vriendelijke ontvangst door eigenaar, prettige en goede bediening, leuk jong keukenteam. Topavond gehad!
NoelB B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitstekend visrestaurant met eerlijke gerechten. Geen overbodig geneuzel maar lekker eten. De keuken staat open voor ontwikkeling en probeert nieuwe dingen. Verdraaid sympathieke gastheer en kok die beiden met liefde over hun product spreken, geheel terecht. Absolute aanrader.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
All just excellent
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor de vierde keer hier gegeten.
Blijft zeer goed,met persoonlijke aandacht voor de klant.
Ook de kok komt even bij je langs om te vragen of alles naar wens is geweest.
Ruime opzet van tafels,vinden wij prettig.
Wijnen zijn goed en prettig geprijsd.

Wij komen daar graag voor naar toe vanuit Rotterdam
Taco J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima gerechten, subtiel en afwisselend. Fijne aandacht van bediening en kok. Aanrader.
Mechelien M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We zijn hier nu voor de 4e keer geweest en het blijft een uitstekend restaurant. De eigenaar die het restaurant volledig onder controle heeft, plezierige bediening en de kok met zijn brigade die ieder gerecht zo zorgvuldig en met passie bereidt. Een restaurant waar je met veel plezier komt en wanneer je weer huiswaarts gaat heb je een superavond gehad. We komen zeker zeer gauw weer terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Een persoonlijke en zeer gastvrije bediening en een heerlijke keuken.
We hadden dit restaurant via Iens geboekt vanwege de hoge waardering en dat is hij meer dan waard.
virge P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voor de derde keer hier gegeten en alle 3 keren een topavond gehad. Lekker eten,goede bediening,attente kok en héérlijke jus d' Orange
sarah B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Fantastic restaurant, I would definitely go again with a warm welcome and a personal service. Lovely food. Book to ensure you get a table.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Na lange tijd weer eens dit restaurant bezocht, daar het de vorige keer meer dan goed was bevallen. Ook nu was alles weer top in orde.
Door tijd gebrek konden wij alleen een hoofdgerecht eten, want we moesten nog weg. Ik had de zeetong en mijn vriendin kreeft. Heerlijk.
Snel weer een keer een aanvullend programma er van maken.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zalig gegeten met mijn dochter. Kom zeker terug. Dank jullie voor de service.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
afgelopen zaterdag met 4 man heerlijk gegeten, goed personeel, mooie gerechten welke hoog op smaak waren en toch goed geproportioneerd. duidelijk een ploeg met grote ambitie en talent! sinds tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant
CDroppers D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Prima ontvangst, voelden ons direct welkom. Mochten zelf een tafel kiezen en ook het eerste drankje stond snel op tafel.

De kaart is overzichtelijk maar toch compleet. De visliefhebber kan zich hier uitleven. Bij het verrassingsmenu wordt rekening gehouden met allergieën en persoonlijke wensen. Top!

De hoeveelheden waren precies goed (niet voor de grote eter), maar wat meer groente (koud of warm) was fijn geweest.