Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Erg leuk dat de kok kwam vragen hoe het beviel en ook echt even bleef praten. Ik miste bij het geheel (een driegangenmenu) wel de groenten..
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldig restaurant in alles: het eten was heerlijk en de bediening fantastisch: ze voelen aan wat de klanten nodig hebben, zijn betrokken bij hun werk en t eten dat ze maken en serveren. De sfeer in t restaurant is heel open en ze ondanks dat we tot laat bleven gaven ze ons niet t gevoel dat t tijd was om te gaan. Alles echt goed, een fijne ervaring en zeker niet de laatste keer dat ik hier eet!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Absoluut één van de top 3 restaurants uit mijn ervaring als 60+er. Voor een eerste bezoek een welkome verrassing. Uitstekende bediening met een persoonlijk tintje, heel leuk. Het Kerstdiner was voortreffelijk verzorgd. Veel verschillende vissmaken werden op een uitgebalanceerde manier gebracht. Een echte aanrader voor de visliefhebber.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De gerechten zijn perfect van smaak en de bediening heeft oog voor de wensen van de bezoekers.
Dus beide, de keuken en de bediening zeer goed.
Frey S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten was erg smakelijk. We hadden de Chef's Proeverij. Fijne smaken en mooie afgemeten hoeveelheden. Service was goed. Het met een plantenspuit de tafel naast ons al schoonspuiten terwijl wij nog aan tafel zitten, was mijn enige minpuntje. Verder zeker aanrader!
jmhorneman .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eten bij 't Crabbetje is iedere keer weer een feestje. We houden van een feestje dus daarom waren we hier niet voor de eerste keer. Het eten is heerlijk dus wanneer je van vis houdt: this is the place to be!!!
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer goede persoonlijk aandacht met lekker eten! 4 gangen verrassingsmenu was heerlijk. Wijnarrangement paste grotendeels verrassend smaakvol goed bij de gerechten. We komen graag terug.
Mechelien M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Prima gegeten. Goede kwaliteit en persoonlijke aandacht. Zeker voor herhaling vatbaar
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hier gegeten met drie personen voor een speciale gelegenheid. Leuke ontvangst en goede bediening. Gekozen voor het 3-gangen menu (de proeverij van de chef) waarbij ook nog wat amuses geserveerd werden. Het voorgerecht was een variatie aan gerechtjes, het hoofdgerecht twee soorten perfect bereide vis. Zowel het grand-dessert als de kaasplank vielen ook in de smaak! Komen zeker nog een keer.
Serge S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was goed, maar niet speciaal. Zijn hier gaan eten vanwege de goede recensies, maar viel toch een beetje tegen. Bediend door jong meisje met weinig horeca ervaring en verlegen. Al met al zullen wij hier niet snel terug komen. Entourage in de zaak ook niet echt sfeervol.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Echt een teleurstelling.
Op basis van de recensies hadden we veel verwacht., maar het viel allemaal tegen.
Voorgerechten kwamen rechtstreeks uit de koelkast en waren te koud. Ook de amuse was te koud bewaard waardoor alle smaken wegwaren.
Het hoofdgerecht dat we namen bestond uit King Crab, gamba en kreeft.
Smaken waren wederom niet goed. Voor ons niet meer.
Bbtt71 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Perfect diner met een collega. Geweldige ontvangst. Mooie tafel. Goede verdeling van de gasten in het restaurant zodat iedereen ruimte heeft. Super bediening: attent, to-the-point. Perfecte timing, uitmuntend eten en sublieme wijnen. Altijd goede wijnadviezen. Proeven is geen probleem. Een zeer geslaagde avond! Tot binnenkort.
Dries D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten! De Chefs proeverij is een aanrader, zeker in combinatie met het kaasplankje en de drie kleine glaasjes verschillende port.
Dit restaurant is vergeleken met gelegenheden in dezelfde prijsklasse in Delft de top.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goed visrestaurant. We namen een 'fruits de mer'-menu met z'n vieren. De smaken waren allemaal goed op smaak, met traditionele combinaties met kleine uitstapjes zoals truffelmayonaise bij de coquilles. Als eerste gang 2 oesters pp, hollandse garnalen in cocktailsaus, coquilles en rivierkreeftjes. Het hoofdgerecht bestond uit een koude, halve kreeft, die niet erg smaakvol was. Hij was wat taai en flauw. De Gamba's waren overheerlijk en de King-Crab smaakvol. We vroegen ons af of de Kingcrab vers was, maar we eten het te weinig om de smaak van verse en niet-verse te onderscheiden. Er zat wel een bijsmaak aan die we niet thuis konden brengen.
De bediening was correct en prettig. De Verdejo was lekker!
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij 't Crabbetje. We hebben gekozen voor het menu van de chef. Er werd goed rekening gehouden met mijn zwangerschap. Vooraf een proeverij van verschillende soorten vis, elk op een andere manier bereid. Als hoofdgerecht kregen wij 2 verschillende visfilets. De kabeljauw was boterzacht en smolt letterlijk op de tong. Ook het grand dessert was genieten (vooral het mangotaartje). Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug!
Marlies R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was al even geleden dat we hier voor het laatst hadden gegeten en wat was het ook nu weer heerlijk! Fijne ontvangst, goede bediening. De proeverij bood een zestal kleine hapjes als voorgerecht, alles met evenveel zorg bereid en heel smaakvol. Ook het hoofdgerecht, het dessert, de wijnen: alles klopte aan de avond. We hebben weer genoten. Het is misschien niet goedkoop maar ik vind het elke euro waard.
tankpat .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hier afgelopen weekend wezen eten met 2 personen. Vlak vantevoren konden we reserveren, gelukkig voor ons door cancelling.
Het is een niet al te grote zaak, wat ons ook zeer aanspreekt, een zaak waar men gewoon goed kan eten in al het all you can eat geweld van deze tijd.
Goed ontvangen en correct geholpen, al vonden we de ene serveerster iets beter dan de andere.
Het eten is in een woord fantastisch! Zo hoor je met vis te werken.
We zijn zeker van plan hier eens weer terug te komen, al moeten we wel even reizen. Maar dat hebben we er wel voor over. Klasse!!
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Hele persoonlijke ontvangst. Snelheid van gerechten uitserveren werd volledig op ons schema aangepast (wij moesten nog naar een feestje). Kreeft was heel sappig en smaakvol. Fijne ervaring, en we zouden graag nog eens terugkomen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gisteren hier met 2 personen voor de eerste keer gegeten en dit bleek een fantastische ervaring. We hadden het ons gemakkelijk gemaakt en gekozen voor de "Chef's Proeverij" met een prima (huis) Chardonnay. Verschil in voorkeur van het nagerecht (kaasplankje vs grand dessert) was geen probleem en werd ook nog eens aangevuld met een proeverij van verschillende dessertwijnen. Combinatie van smaken, kwaliteit van de bereiding, service... werkelijk van alles hebben we genoten. Echt weer eens een restaurant waar met passie wordt gekookt en de gasten centraal staan.

Het mag duidelijk zijn: wat ons betreft een flinke aanrader.
dteeling .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Menu van de chef voor gehele tafel. Eten was goed, verrassende & klassieke smaken. Lekker en tegelijk goede sfeer. Terugkomer.