Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Daan R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima kwaliteit eten met leuke verrassingen, wijntjes heerlijk en het kaasplankje was top.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles prima!!!! Heerlijk eten. Prima bediening. Heerlijke avond uit eten
!
rijendereporter V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben de menu's gekozen. Heerlijk! Voor de visliefhebber is dit een aanrader.
John P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Al voor de tweede keer vanuit Utrecht een dagje Delft gedaan speciaal om daarna te kunnen gaan dineren bij ‘t Crabbetje. Heerlijk!
theo M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Te kleine hoeveelheden, bijna geen groenten en frietjes. Bij het dessert 2 piepkleine bolletjes ijs. Jammer, jammer. Geef de wijnkaart vtv. Dan weet iedereen waaraan hij toe is.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
ons favoriete restaurant.
eerlijke producten en vers.

chapo voor de koks
En het team
Hennie en Frank.
Marten M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitgaande van de positieve recensies dit restaurant uitgekozen om met vrienden als bedankje te gaan eten. Aangezien iedereen verzot op vis is en wij nog nooit hier geweest waren leek het ons een goed idee. Bij aankomst verliep het al wat rommelig en het was direct duidelijk dat we een onervaren ober hadden. Had ik niet direct verwacht. Het interieur viel wat tegen. Het zag er niet echt verzorgt uit. Ook was het zeer gehorig. De aankleding kwam op mij wat ongeïnspireerd over. Ook de tafels waren wat karig want er lag niet eens een tafelkleed overheen. Als de tafels nu erg mooi waren had ik dat wel begrepen maar het omgekeerde was waar. Uiteindelijk was het een hele fijne avond en gingen er verder geen dingen fout. Wel vond ik het eten gemiddeld. Je krijgt luxe eten (wij hadden de fruit de mer) en dan verwacht ik een nette opdiening. Dat was overigens bij het voorgerecht wel goed in orde. De wijn was goed maar echt een advies kregen we niet behalve dat ze die ene wel lekker vond. De portiegrootte was mijns inziens aan de kleine kant. Ook mijn vrouw die doorgaans geen grote eter is vond het weinig. Helaas moet ik al met al dus concluderen dat ik hier niet snel meer terug kom. Het is niet slecht maar je verwacht beter (ook voor de prijs).
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vlotte bediening en lekkere gerechten uit het menu. Porties mochten iets groter zijn
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, het proef menu van 36 euro was meer dan zijn geld waard! Veel kleine gerechtjes die samen voor/hoofd waren en allemaal erg lekker. Bediening was ook erg aardig en de kok kwam zelf even vragen hoe het precies zat met bepaalde dieet wensen van iemand in ons gezelschap.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten;
als amuse tartaar van schaaldieren;
voorgerecht: 2 oesters, 2 coquilles, 2 grote gamba's,
hoofdgerecht: hollandse garnaaltjes, rivierkreetjes, kingskrab, een halve kreeft.
Dit alles vergezeld van een lekker flesje wijn.
Maar wat de maaltijd (voor mij) perfect zou maken is groente erbij.
Maar we komen hier zeker terug!
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Origineel en bijzonder lekker gegeten. De aankleding van het restaurant is wat kaal en gedateerd. Bediening is erg attent.
Roy M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Algemene indruk van de zaak was een beetje gedateerd qua inrichting tevens was het aqarium van de kreeften gevult met vrij troebel water. Zou toch een eye catcher moeten zijn in een vis restaurant waar je, je producten toont.

Service van de bediening was redelijk maar zeker verbeteringen mogelijk.

Qua eten de combinaties die gebruikt waren klopte en de portie grootte was afdoende. Echter sommige producten te hoog op smaak(erg zout) qua opmaak en presentatie van de borden was het erg sumier. Het toonde weinig wow factor en het grand dessert deed zijn naam geen eer aan.

Over het algemeen een leuke en redelijk smakelijke avond gehad, echter alle 10'en op iens voor dit restaurant zijn naar mijn inzien overdreven.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij wonen hier om de hoek, en als we een avondje samen willen genieten, gaan we naar gastheer Daan om ons te laten verwennen. De chef's proeverij is dan vaste prik en iedere keer zit er toch weer iets nieuws lekkers tussen. Daan bezit de gave om elke tafel het gevoel te geven dat ze zijn speciale aandacht hebben. Hij kiest heerlijke, uitstekend passende wijnen voor je uit en neemt altijd de tijd om uitleg te geven. Voor ons een soort warme thuiskomst bij ieder bezoek.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We werden prettig onthaald bij ons eerste bezoek aan 't Crabbetje (om de promotie van mijn kersverse vrouw te vieren). We kregen een tafel dichtbij de bar en kozen voor het 3-gangen-menu. De gerechten werden met mooie tussenpozen uitgeserveerd en steeds legden de eigenaar of serveerster heel goed uit wat we voor ons hadden staan. De gerechten waren mooi in balans en wisselden elkaar goed af (koud/warm, vaste structuur/mousse, kruidig/zacht van smaak). Bij het proeverijtje van voorgerechten adviseerde de eigenaar om een Laphraoig te serveren wat een erg goede combi was. Het wijn-arrangement afgesloten met een proeverij van drie heerlijke ports i.c.m. de kaasplank. Mijn vrouw en ik hebben genoten van onze avond met name door het goede eten, de lange avond zonder het gevoel te hebben gehad dat we moesten wachten en door de prettige service en persoonlijke sfeer. Wij komen zeker terug.
Buuf Repke H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Verfijnde smaken en goed gepresenteerde producten
Goed gastheerschap!
Voor herhaling vatbaar
Els S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op vrijdag 25 augustus hier gegeten. Wat fijn dat er nu een visrestaurant is waar je een plateau fruit de mer kunt bestellen. Enige minpunt was dat er geen wulkjes en kokkeltjes aangeboden werden.
Als hoofdgerecht namen we gekookte kreeft (deze werd vers uit het aquarium gehaald!) heerlijk met truffelsaus.
Goed gegeten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende service. Had de proeverij van de chef.
E C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Genoten van de heerlijke gerechten en de persoonlijke aandacht.
Komen hier zeker terug om de overige verrassingen te proeven!
e.m.van.weel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben zeer genoten van de persoonlijke, zorgvuldige bediening en de heerlijke gerechten. Het hoge tempo was op ons eigen verzoek. Complimenten!
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Superverse visgerechten. Wij zijn voor de specialiteiten van de chef gegaan. Allemaal zalige hapjes als voorgerecht en prachtige filets als hoofdgerecht. De gastheer was attent en kundig. Prachtige wijnen bij het arrangement en passend bij de maaltijd. Top avond en top restaurant. Chef en gastheer ook twee aardige heren, met liefde voor hun vak.