Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 18:00

Uitmuntend
9,4
9,4
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende service. Had de proeverij van de chef.
E C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Genoten van de heerlijke gerechten en de persoonlijke aandacht.
Komen hier zeker terug om de overige verrassingen te proeven!
e.m.van.weel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben zeer genoten van de persoonlijke, zorgvuldige bediening en de heerlijke gerechten. Het hoge tempo was op ons eigen verzoek. Complimenten!
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Superverse visgerechten. Wij zijn voor de specialiteiten van de chef gegaan. Allemaal zalige hapjes als voorgerecht en prachtige filets als hoofdgerecht. De gastheer was attent en kundig. Prachtige wijnen bij het arrangement en passend bij de maaltijd. Top avond en top restaurant. Chef en gastheer ook twee aardige heren, met liefde voor hun vak.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteren voor de 2e keer gegeten bij t Crabbetje... Niet te geloven dat gastheer en chefkok gewoon echt in staat zijn die eerste WAANZINNIGE beleving te overtreffen... Wederom kozen wij voor de chefs proeverij en lieten wij ons volledig verrassen door dit magische duo... Gastheer is in staat om sfeer en ambiance aan te passen aan elke individuele gast.. Bij de een komt er een goocheltruc aan tafel, de ander krijgt een rondleiding door de keuken en weer een volgende mag zijn eigen wijn kiezen bij t hoofdgerecht. Dat laatste was ik dus... Als zijnde collega gastvrouw, is de gastheer van t Crabbetje mijn absolute voorbeeld! Maar ook lof voor de chefkok want de gastheer kan nog zo goed zijn, als de chefkok het niet waar maakt is de beleving lang niet zo perfect.. Zoals meerdere mensen schrijven, hier MOET je gewoon naartoe! Zodra wij dan ook weer enigszins in de buurt zijn, hopen wij weer een plekje te kunnen bemachtigen in dit absolute top restaurant!
Voetbaltrainer E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Christine en ik zijn afgelopen zaterdag 22 juli gaan eten in 't Crabbetje in Delft . Voor mij was het de zesde maal en voor mijn vrouwke de eerste maal , maar zeker niet de laatste maal ! Ik had haar al verteld over 't Crabbetje en ik denk dat ik zeker niet gelogen heb , de proeverij was gewoon subliem en superlekker , de bijpassende wijnen ...zalig ! Het kader, de ambiance , bediening en personeel is gewoon klasse . Alles " SUCCULENT " of een overtreffende trap van TOP ! Dit is geen aanrader , je moet het gewoon doen , de gastronomische avond van je leven ! Smakelijk en 't Crabbetje , dank je wel voor die heerlijke avond ! Christine en Eddy / België
Lauraaa83 V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed en leuk restaurant. De gerechten zijn heerlijk alleen niet erg bijzonder. De Jonge dame die er werkt komt niet professioneel over. Totaalscore 7.5
Jolanda2211 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zijn hier al een paar keer geweest en telkens worden we getroffen door het heerlijke eten (wij hadden het verrassingsmenu van de kok, een echte aanrader!!!) en vooral door het personeel. Ze zijn niet alleen goed op de hoogte van wijn en spijs die ze serveren maar ook wat kan en mag wanneer er iemand met dieetwensen aan tafel zit. (Of zoals in ons geval een zwangere).
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Excellent restaurant. Een aanrader!
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weer met veel plezier en genoegen gegeten, alles van top kwaliteit. Van ontvangst tot vertrek super! Aanrader. We komen zeker terug!
W K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Overheerlijke fruit de mer met fantastisch wijnarrangement. Echt aangepast naar ieders individuele smaken en wensen. Glas bijna leeg? En waar heb je nu zin in? Uitstekende service, gezellig praatje en smullen maar!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben genoten van de pure smaken. Heerlijk gegeten, we komen snel weer terug.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Afgelopen vrijdag weer eens mogen aanschuiven. Hier eet je vis zoals vis hoort te smaken. De kok met zijn brigade die weet wat koken is! Echt vakmanschap! Daarbij de eigenaar en de bediening die uitstekend op elkaar zijn afgestemd! Als visliefhebber kunnen wij dit restaurant van harte aanbevelen. Neem daarbij dat het restaurant aan een gracht gelegen in het pittoreske Delft waar je na het diner heerlijk een wandeling kun maken en tevens nagenieten van een super diner!. We komen zeker weer terug!
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten met een geweldige sfeer dank je wel! De bediening was erg vriendelijk en open daarbij was de keuken lekker en kwamen ze ook even bij de tafel wat het wat persoonlijker maakte
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een ongelooflijk goed, gezellig, knus restaurant. We zijn hier nu al diverse keren geweest en iedere keer blijft een verrassing.! De brigade is uitstekend op elkaar afgestemd en zeer bekwaam. De kennis van de wijnen en gerechten is werkelijk fantastisch. Hier wordt je niet alleen als gast behandeld nee de gast is hier Koning!Niets is teveel en gerechten kunnen worden aangepast aan de smaak van de gast. Daarbij de locatie van dit super restaurant. Midden in Delfshaven waar je het idee hebt dat je in het buitenland verblijft en je bijna vergeet dat je in Rotterdam bent.
Het is en blijft voor ons een restaurant waar je graag weer terugkomt!
Machteld N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wow wat een gezellige avond met heerlijk eten. Een goede ontvangst door de gastheer en eigenaar met daarna een relaxte voortzetting van de avond. Met de voorkeuren van de gasten werd rekening gehouden en snel werd een gerecht van een donker bord op een wit bord gelegd. Heerlijke bijpassende wijn gedronken. Al met al weer een heerlijke avond bij het Crabbetje
Marjon T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Verassings menu gekozen, prima hoeveelheid en kwaliteit, prettige bediening. Komen zeker terug.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
In 1 woord: WAANZINNIG!!!

Echt alles klopte, kan het niet anders zeggen! De dynamiek tussen keuken en bediening maar ook de compleetheid van de wijnspijs beleving... Als je in Delft bent is dit de plek waar je moet zijn voor een perfecte totaalbeleving van eten, drinken en sfeer!
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Als van ouds weer heerlijk gegeten, onze keuze was de chefs proeverij, wat altijd weer een verrassing is. Aanrader! Vriendelijke ontvangst door eigenaar, prettige en goede bediening, leuk jong keukenteam. Topavond gehad!
NoelB B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitstekend visrestaurant met eerlijke gerechten. Geen overbodig geneuzel maar lekker eten. De keuken staat open voor ontwikkeling en probeert nieuwe dingen. Verdraaid sympathieke gastheer en kok die beiden met liefde over hun product spreken, geheel terecht. Absolute aanrader.