Brasserie 't Crabbetje

Verwersdijk 14 2611 Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Passie, kwaliteit en gezelligheid

Een driegangendiner of à la carte gerechten, alles wordt met de grootste zorgvuldigheid bereid. Duurzaamheid is hier een belangrijk ingrediënt. Je hebt een grote keuze uit verschillende visgerechten, maar ook de vleesliefhebbers komen niet voor niets. De uitgebreide wijnkaart hoef je niet zelf te bestuderen, de vriendelijke bediening adviseert je graag. Voor kinderen is er een speciaal menu waarbij ze, net als jij, kunnen kiezen tussen vlees of vis.

Meer informatie over restaurant Brasserie 't Crabbetje

9,3

Jouw recensie over het restaurant Brasserie 't Crabbetje

Roy M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Algemene indruk van de zaak was een beetje gedateerd qua inrichting tevens was het aqarium van de kreeften gevult met vrij troebel water. Zou toch een eye catcher moeten zijn in een vis restaurant waar je, je producten toont.

Service van de bediening was redelijk maar zeker verbeteringen mogelijk.

Qua eten de combinaties die gebruikt waren klopte en de portie grootte was afdoende. Echter sommige producten te hoog op smaak(erg zout) qua opmaak en presentatie van de borden was het erg sumier. Het toonde weinig wow factor en het grand dessert deed zijn naam geen eer aan.

Over het algemeen een leuke en redelijk smakelijke avond gehad, echter alle 10'en op iens voor dit restaurant zijn naar mijn inzien overdreven.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij wonen hier om de hoek, en als we een avondje samen willen genieten, gaan we naar gastheer Daan om ons te laten verwennen. De chef's proeverij is dan vaste prik en iedere keer zit er toch weer iets nieuws lekkers tussen. Daan bezit de gave om elke tafel het gevoel te geven dat ze zijn speciale aandacht hebben. Hij kiest heerlijke, uitstekend passende wijnen voor je uit en neemt altijd de tijd om uitleg te geven. Voor ons een soort warme thuiskomst bij ieder bezoek.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We werden prettig onthaald bij ons eerste bezoek aan 't Crabbetje (om de promotie van mijn kersverse vrouw te vieren). We kregen een tafel dichtbij de bar en kozen voor het 3-gangen-menu. De gerechten werden met mooie tussenpozen uitgeserveerd en steeds legden de eigenaar of serveerster heel goed uit wat we voor ons hadden staan. De gerechten waren mooi in balans en wisselden elkaar goed af (koud/warm, vaste structuur/mousse, kruidig/zacht van smaak). Bij het proeverijtje van voorgerechten adviseerde de eigenaar om een Laphraoig te serveren wat een erg goede combi was. Het wijn-arrangement afgesloten met een proeverij van drie heerlijke ports i.c.m. de kaasplank. Mijn vrouw en ik hebben genoten van onze avond met name door het goede eten, de lange avond zonder het gevoel te hebben gehad dat we moesten wachten en door de prettige service en persoonlijke sfeer. Wij komen zeker terug.
Buuf Repke H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Verfijnde smaken en goed gepresenteerde producten
Goed gastheerschap!
Voor herhaling vatbaar
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Op vrijdag 25 augustus hier gegeten. Wat fijn dat er nu een visrestaurant is waar je een plateau fruit de mer kunt bestellen. Enige minpunt was dat er geen wulkjes en kokkeltjes aangeboden werden.
Als hoofdgerecht namen we gekookte kreeft (deze werd vers uit het aquarium gehaald!) heerlijk met truffelsaus.
Goed gegeten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende service. Had de proeverij van de chef.
E C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Genoten van de heerlijke gerechten en de persoonlijke aandacht.
Komen hier zeker terug om de overige verrassingen te proeven!
e.m.van.weel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben zeer genoten van de persoonlijke, zorgvuldige bediening en de heerlijke gerechten. Het hoge tempo was op ons eigen verzoek. Complimenten!
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Superverse visgerechten. Wij zijn voor de specialiteiten van de chef gegaan. Allemaal zalige hapjes als voorgerecht en prachtige filets als hoofdgerecht. De gastheer was attent en kundig. Prachtige wijnen bij het arrangement en passend bij de maaltijd. Top avond en top restaurant. Chef en gastheer ook twee aardige heren, met liefde voor hun vak.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gisteren voor de 2e keer gegeten bij t Crabbetje... Niet te geloven dat gastheer en chefkok gewoon echt in staat zijn die eerste WAANZINNIGE beleving te overtreffen... Wederom kozen wij voor de chefs proeverij en lieten wij ons volledig verrassen door dit magische duo... Gastheer is in staat om sfeer en ambiance aan te passen aan elke individuele gast.. Bij de een komt er een goocheltruc aan tafel, de ander krijgt een rondleiding door de keuken en weer een volgende mag zijn eigen wijn kiezen bij t hoofdgerecht. Dat laatste was ik dus... Als zijnde collega gastvrouw, is de gastheer van t Crabbetje mijn absolute voorbeeld! Maar ook lof voor de chefkok want de gastheer kan nog zo goed zijn, als de chefkok het niet waar maakt is de beleving lang niet zo perfect.. Zoals meerdere mensen schrijven, hier MOET je gewoon naartoe! Zodra wij dan ook weer enigszins in de buurt zijn, hopen wij weer een plekje te kunnen bemachtigen in dit absolute top restaurant!
Voetbaltrainer E.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Christine en ik zijn afgelopen zaterdag 22 juli gaan eten in 't Crabbetje in Delft . Voor mij was het de zesde maal en voor mijn vrouwke de eerste maal , maar zeker niet de laatste maal ! Ik had haar al verteld over 't Crabbetje en ik denk dat ik zeker niet gelogen heb , de proeverij was gewoon subliem en superlekker , de bijpassende wijnen ...zalig ! Het kader, de ambiance , bediening en personeel is gewoon klasse . Alles " SUCCULENT " of een overtreffende trap van TOP ! Dit is geen aanrader , je moet het gewoon doen , de gastronomische avond van je leven ! Smakelijk en 't Crabbetje , dank je wel voor die heerlijke avond ! Christine en Eddy / België
Lauraaa83 V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed en leuk restaurant. De gerechten zijn heerlijk alleen niet erg bijzonder. De Jonge dame die er werkt komt niet professioneel over. Totaalscore 7.5
Jolanda2211 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zijn hier al een paar keer geweest en telkens worden we getroffen door het heerlijke eten (wij hadden het verrassingsmenu van de kok, een echte aanrader!!!) en vooral door het personeel. Ze zijn niet alleen goed op de hoogte van wijn en spijs die ze serveren maar ook wat kan en mag wanneer er iemand met dieetwensen aan tafel zit. (Of zoals in ons geval een zwangere).
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Excellent restaurant. Een aanrader!
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik begrijp werkelijk al die lovende recensies niet en heb dan ook de indruk dat er fake tussen zitten. Zeer middelmatig restaurant, bediening niet vriendelijk. Als een robot met een vast riedeltje wordt vooraf door de ober gezegd wat de gerechten inhouden. Echt op een zeer onpersoonlijke manier, zonder ook maar één glimlach te tonen.
Daarbij is het interieur is zeer gedateerd.
Prijs-kwaliteit is wel oké, maar hier komen we absoluut niet meer terug.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Weer met veel plezier en genoegen gegeten, alles van top kwaliteit. Van ontvangst tot vertrek super! Aanrader. We komen zeker terug!
W K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Overheerlijke fruit de mer met fantastisch wijnarrangement. Echt aangepast naar ieders individuele smaken en wensen. Glas bijna leeg? En waar heb je nu zin in? Uitstekende service, gezellig praatje en smullen maar!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben genoten van de pure smaken. Heerlijk gegeten, we komen snel weer terug.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Afgelopen vrijdag weer eens mogen aanschuiven. Hier eet je vis zoals vis hoort te smaken. De kok met zijn brigade die weet wat koken is! Echt vakmanschap! Daarbij de eigenaar en de bediening die uitstekend op elkaar zijn afgestemd! Als visliefhebber kunnen wij dit restaurant van harte aanbevelen. Neem daarbij dat het restaurant aan een gracht gelegen in het pittoreske Delft waar je na het diner heerlijk een wandeling kun maken en tevens nagenieten van een super diner!. We komen zeker weer terug!
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wat hebben we weer heerlijk gegeten met een geweldige sfeer dank je wel! De bediening was erg vriendelijk en open daarbij was de keuken lekker en kwamen ze ook even bij de tafel wat het wat persoonlijker maakte