Brasserie Sur Place

• Mastercard , Pin
  • Terras
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Afgelopen maandag, 14 maart bij Sur Place gegeten. Gelegen aan de Venlose Kwartelenmarkt is Sur Place een van de weinige restaurants in Venlo welk op maandagavond is geopend. Het restaurant heeft een, ietwat oubollige, maar bovenal gezellig en sfeervolle uitstraling. Het personeel is bijzonder attent en communiceerd goed met de keuken. Er is veel aandacht voor de gasten en de eventuele wensen van de gast. Ondanks dat het restaurant geen aparte allergenenkaart heeft, worden alle gerechten, voor zover mogelijk, voor je aangepast waardoor ik ook met mijn lactose intolerantie heerlijk heb gegeten. De menukaart is overwegend Frans, maar bevat ook gerechten uit andere werelddelen. Als voorgerecht nam ik de huisgerookte forel met wakame-mayonaisse en crème van wasabi op een toastje van zuurdesem. Werkelijk tongstrelend zo lekker. Het hoofdgerecht was een visgerecht buiten de kaart om en bestond uit drie soorten witvis waaronder kabeljauw en rode mul op een bedje van broccoli en wortel vergezeld van een saffraansaus. De gerechten werden nog vergezeld van aardappelpartjes en een salade. Normaal zijn er met een lactose intolerantie weinig opties voor desserts, echter de keuken heeft me weten te verrassen met overheerlijk huisgemaakt sorbetijs. We besloten ons nagerecht te laten vergezellen door een lekker glaasje port en hebben de avond hiermee afgesloten. Sur Place, een aanrader, we komen zeker terug!
Avm79 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Met een groep van 13 gegeten. Gezellige sfeer met de geblokte tafellakens en de oude keukenattributen aan de wand. Goede uitleg over de gerechten, goede service en ondanks de drukte geen lange wachttijden. Gerechten zijn mooi aangekleed en goed in balans, ruime keus uit vlees en vis. Ook niet onbelangrijk, de stoelen zitten erg goed. Ik ga hier graag nog eens terug.
Gabz .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Beetje oudbollig.
Eten is prima maar niets spectaculairs. Bediening is erg gOed. Leuke locatie. Meer voor mensen van 40+. Weinig jeUgd.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Zeer hartelijk welkom en heerlijk culinaire eten. Met verrassende wijnen en een eerlijk advies. Gezellige ambiance, avondvullend vier gangen feest!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
We kozen voor het viergangenmenu en het werd een ruim drie uur durend feest. We begonnen met wat stokbrood, een luchtige crème en komkommer in het zuur. Het voorgerecht was een terrine met kip, kerrie en ananas. Erg lekker. Het tussengerecht was wat mij betreft het meest exquise: gebakken kabeljauw op brood met een krabsaus. De hoofdgerechten waren een kalfsentrecote met een saus van spekjes en uitjes en een visgerecht met roodbaars- en schelvisfilet met scampi's, coquille en een gamba gecompleteerd met een kreeftensaus. Er werd goede friet bij geserveerd maar de salade (groene sla, sjalot en walnoot) was teleurstellend. Na hadden we een kaasplankje en de panna cotta met meringue en een limoensorbet. De service was uitstekend en de tijd tussen de gerechten prima. Kortom, bij Sur Place kun je uitstekend eten.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Op maandagavond was dit restaurant zo ongeveer als enige open in Venlo van de top 15 restaurants van Iens.nl. Het eten heeft ons zeer goed gesmaakt. Prima gerechten en persoonlijke bediening.
Ik had het 4 gangenmenu a EUR 37,50 met wijnarrangement. Mijn vrouw koos voor a la carte zonder wijn ivm terugrijden. Het wijnarrangement stond niet vermeld op de kaart en al helemaal niet de kosten ervan. Ondanks dat erbij gezegd werd dat 'niet flauw' werd gedaan als er een keer zou worden bijgeschonken vind ik EUR 24,50 voor 4 gangen - is ruim 6 euro per (wijn)gang - zeer fors aan de prijs voor het wijnarrangement. Minder leuk (financieel) einde aan een verder heerlijke etentje.
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Hebben met 6 personen een 4 gangen menu genoten.
De dames gingen voor de vis, de heren voor wild zwijn als hoofdgerecht.
Erg leuk opgediend en heel smaakvol.
Ook de voor- en tussengerechten alsook het dessert waren van uitstekende kwaliteit.
Sunsan .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Ontzettend vriendelijke bediening. We hebben hier gegeten op een mooie zomeravond. In het begin buiten gezeten en daarna onder het afdakje met verwarming. Vier gangen diner gehad. Heerlijke scampi's (aanrader!), prima visje, kortom alle gerechten waren heerlijk. Dan te bedenken dat de prijs ook heel goed te doen is. De kwaliteit is dan ook vrij hoog t.o.v. de prijs.
Syl K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Gezellig klein restaurantje waar ze echt lekker kunnen koken. De ribeye is een "eye" opener. Zalig mals en vol smaak. De gambas overheerlijk, vooral de saus nog even opdeppen met brood. Top kwaliteit voor een redelijke prijs.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Heerlijk gegeten! Zeer verrassende gerechten, niet standaard, alledaags. Erg creatief en erg lekker. Zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Familie Grossfeldt
A L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Via iens gevonden. Werkelijk heerlijk gegeten! Geweldige gerechten, zeer gastvrije bediening in sfeervolle ambiance! Verrassende gerechten die je zeker niet overal tegenkomt. Komen wij zeker nog eens terug! Gr. uit Putten
A L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Via iens gevonden. Werkelijk top gegeten in knusse ambiance. Geweldige bediening die weet wat men je voorschotelt! Gr. uit Putten
Max V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Top restaurant in alle details. Van de vriendelijke en hartelijke ontvangst en bediening tot alle drie de gangen die wij met ons vieren hebben genuttigd. Overheerlijke en goed gevulde soep van kreeft, supermalse en smakelijke Ierse tournedos in pepersaus, uitstekende kabeljouw en overheerlijke ribeye blijven ons voorlopig bij. Wij komen hier zeker terug zodra we weer in de buurt zijn, ook al vanwege de prima prijs/kwaliteit verhouding. Max van Praag, Amsterdam