Brasserie sur Meuse

Maandag 11:00 - 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag 11:00 - 17:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,5
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisteren met 3 vrienden bij Sur Meuse gegeten. Sur Meuse klinkt als een aantrekkelijk Frans restaurant echter laat je door de naam niet verleiden. Het restaurant heeft een perfecte locatie aan de Maas in Blerick echter de sfeer die het restaurant uitstraalt past niet bij het pand en de locatie. Bij binnenkomst werden we vrijwel gelijk begroet en mochten we een tafeltje uitzoeken, het restaurant is vrij licht waardoor het iets weg heeft van een veredelde snackbar. Dit komt mede door de uitstraling van de medewerkers, een effen mintgroene polo draagt hier in deze setting volledig aan bij. Het personeel deed erg veel moeite om grappig te zijn, mijns inziens niet geheel gepast. Het restaurant beschikt bovendien niet over een allergenenkaart en is niet geheel op de hoogte over de allergenen in hun producten. Op de vraag of het brood lactosevrij was werd geantwoord "dat durf ik niet te zeggen en ik kan nu de bakker niet meer bellen", zo kom je onprofessioneel over en geef je gasten met een intolerantie of allergie geen gerust gevoel. De menukaart is ok, ikzelf bestelde de tomatensoep en de biefstuk met champignons, patat en groenten. Biefstuk medium well besteld maar deze was bij aansnijden nog bijna rare, redelijk geheten maar zeker geen culinaire hoogstandjes. Wij hebben hier gegeten met een social deal actie maar als je je euro toch aan uiteten wil uitgeven hebben Venlo en Blerick zeker betere restaurants die topservice, kwaliteit en sfeer bieden.
Elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Maandag 4/7 en overgenomen 1/7 dus nwe eigenaar met amper horeca ervaring. Inrichting prima,schone toiletten, zoals hij zelf zei: terras moet opgeknapt worden. Prachtige plek aan de Maas en terras vraagt om overdadig bloeiende bloemen en likje verf. Broodjes kip prima, brood ham kaas champ/ui werd broodje gezond, hier de ham niet echt lekker, goed glas chardonnay en prima koffie. Er werd met enthousiasme gewerkt en schoonheidsfoutjes vergeven. Tip: beetje aandacht voor garnering/opmaak Ga zo door komen terug!!
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Vandaag met een gezelschap hier geluncht. Het broodje van de maand was broodje abdijkaas met vijgencompote en groene asperges. Werkelijk heerlijk. Even iets anders en erg smaakvol. Dat geldt voor de andere gerechten ook. De aspergesoep, koffie en andere broodjes zien er verzorgd uit en smaken goed.

De ligging van het restaurant zo bij de Maas is schitterend. Zeker als je buiten kunt zitten kun je heerlijk zitten. Fijne glazen wanden zodat je toch uit de wind kunt zitten maar toch van het uitzicht kunt genieten.

Verder was de bediening correct. Erg vriendelijk.
D_Westerhuis .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Vandaag hier gelunched. Bediening niet opdringerig, vriendelijk en geduldig. Menu kaart prima diversiteit. Koffie prima, ciabatta tonijn met verse frisse salade was heerlijk. Mijn collega had het 12 uurtje en dat zag er erg goed uit.
Hij was hier al eerder geweest en vindt het een mooie rustige lokatie met smakelijk eten. Klein min puntje, van mij mogen de messen scherper.
Over het decor; de stoelen en banken vond ik niet bij elkaar passen. Tafeltjes staan dicht bij elkaar, goed voor lunch, maar ik zou er niet gaan dineren. Tijdens een diner wil ik toch wat meer ruimte. En aan de Maas had ik meer een maritiem thema verwacht. Lokatie is gunstig. Langs fietsroute, dichtbij gratis parkeren.