Brasserie Streeder

6,5

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Streeder

Martina D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
gezellige lunchgelegenheid; genoeg keuzes op de kaart; het is mogelijk om een kleine of grote salade te bestellen; rustige omgeving, parkeren wat lastig maar gratis parkeren in de straten rondom.
John W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, prettige locatie, lekker eten, redelijke prijzen. Dicht bij Corpus. Wel stil om 11:30 op een zondag ochtend.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Klokslag 18:00 uur waren we bij hun en onze tafel stond netjes gereserveerd. Prima.
Eerst om 20:30 uur konden we vertrekken, twee en een half uur later voor een in principe simpel diner van drie gangen.
Dat nu ving ik absurd! Naar mijn mening is dat een uur te lang. Omdat het zolang duurde tussen het voor- en nagerecht heb ik de serveerster gevraagd of de kok soms staakte. Neen, was het antwoord, het was zo druk. Toen wij om 18:00 uur arriveerden was het nog lang niet vol, eerst daarna liep het langzaam vol.
Mijn conclusie is dan ook, organisatorisch is het bij hun alles behalve goed geregeld.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Onervaren bediening. Moesten tijdens voorgerecht om bestelde drankjes vragen. Kipsate zonder kraak of smaak , vlees niet gemarineerd, duidelijk kant en klare pindasaus. Antwoord bediening na klacht " sorry zo krijgen we het aangeleverd " Werd al tegen einde hoofdgerecht gevraagd of we koffie wilden. Kok liep tijdens dessert om 20.30 met vuilniszakken langs onze tafel om buiten weg te gooien. Bediening " we moeten opruimen " . Gaan om 21.30 dicht! Veel te duur voor de geleverde kwaliteit en service. Er zijn veel betere restaurants in de buurt voor dezelfde prijs. Voor ons de laatste keer.
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben met 9 personen gisteren een super avond gehad.
Zalig gegeten super voorgerechten en als hoofdgerecht hadden meerderen kaas fondue, aanrader. Enorm bedankt
Hedzer R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik heb hier best vaak gegeten en het was altijd prima, maar de laatste keer viel het helaas tegen. De garnalencocktail bevatte vooral sla, maar nauwelijks garnalen en saus. Ook de vissalade bevatte niet half zoveel vis als voorheen. De hoofdgerechten waren qua smaak prima, maar de porties erg klein. Ook erg weinig mayonaise: toen we wat extra wilden, kregen we dit wel netjes zonder ervoor te hoeven betalen. Jammer van de voorgerechten vooral. Dit moet echt verbeteren, voordat ik weer terugkom.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Bediening vriendelijk, maar onervaren en schuchter. Porties lachwekkend klein. Kwaliteit/smaak beneden niveau. Min of meer noodgedwongen namen wij een tweede hoofdgerecht (gamba spiesjes) met frites. Wederom treurig. Toen wij de serveerster vroegen om een beetje extra frites kregen wij te horen dat we dan een extra portie moesten bestellen. De serveerster verontschuldigde zich: "zij kon er ook niets aan doen". Dit had zij duidelijk vaker meegemaakt. Onbegrijpelijk dat je je zo in de horeca wilt opstellen. Terugkerende, tevreden gasten zijn duidelijk niet een aandachtspunt bij Brasserie Streeder.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een leuke plek, met een fijne, grote kinderspeelhoek, lekkere sauvignon blanc en vanavond een serveerster die echt vriendelijk was en haar best deed. Maar verder dan deze positieve punten kom ik helaas niet. De entrecote was taai, smaakloos en geserveerd met de verkeerde garnering. De spare ribs waren droog en flauw (zelfs de marinade maakte het niet goed) en de varkenshaassaté smaakte niet veel beter dan de andere twee gerechten. Alles was bovendien geserveerd op koude borden en daardoor al lauw bij de eerste hap. Alleen omdat de porties erg klein waren, hadden we uiteindelijk toch nagenoeg ons bord leeg. Het enige gerecht dat prima smaakte was een simpele pannenkoek. Al met al veel geld voor ontzettend matig eten.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
3 november 2016 . Dit was echt de laatste keer. Al jaren vinden we de zaak achteruitgaan qua bediening en kwaliteit van het eten (en servies) maar we wilden het nog een kans geven. Dit keer was de portie kaasfundue zo klein dat we veel brood over hielden. Meer kaas kregen we niet, alleen als we nog een portie gingen bijbestellen, geen service dus. Hierop besloten we geen nagerecht en geen drinken meer te nemen en niet meer terug te keren. Nb De schaal waar de kaasfondue in zat was aan alle kanten gebarsten en met scheuren erin. Lekker hygiënisch! Glazen vies. En de wc was ook vies. Het is echt jammer want er is niet zoveel in oegstgeest. Maar voor ons was dit nu echt de kaatste keer.
Christina G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Best gezellig gegeten met familie. Helaas, bij het nagerecht ging het mis. Bij melding van noten allergie werd oor de bediening duidelijk dat de brownie geen enkel probleem zou zijn. Wel dus, zoon met hevige allergieaanval en aan de medicijnen naar huis. Dit doet al het goede teniet. Het restaurant heeft wel de volledige rekening gepresenteerd, maar helaas geen erkenning of excuus van de eigenaar. Laatste keer dus.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik ben er op een vrijdag avond met 3 familie leden geweest, en ik was al niet echt een fan van deze zaak maar mijn familie wilde erheen.
Het voorgerech was wel oke, we hadden carpaccio, wat veel te koud was.
Mijn broer en ik hadden beide als hoofdgerecht biefstuk, waar zeen in zat, wat taai was, en de borden waren koud, waar door je eten snel koud wordt. Hierdoor heb ik het vlees gewoon niet helemaal op gegeten.
Moeder had als hoofdgerecht zalm wat ook niet warm was. Deze heeft ze terug gestuurd naar de keuken.
Dit was niet echt een succes.
De bediening was wel vriendelijk, maar het eten was gewoonweg slecht.
Met iets meer aandacht en zorg had het veel beter kunnen zijn.
WvdDoes .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Trek in een biefstukje en een salade, en voor de kinderen een kindermenuutje. Biefstuk was eerst veel te weldone, ik bestelde een medium-rare, bij de tweede poging vd de kok weer veel te rare. Ook erg droog en de kwaliteit was zeer matig. De bestelde gebakken aardappeltjes werden patatjes (per vergissing van de bediening. Een enkel meisje dat het veel te druk had. Beetje sneu, ze was ook niet getraind op een passend antwoord op mijn klachten). De saus bij de tweede poging was ook anders en erg matig. De bijgeleverde patatjes waren duidelijk opnieuw opgepept in de frituur. Heel hard en leeg aan de binnenkant. De mayonaise was wel goed! Ook de salade als hoofd was niet van vandaag,...maar mogelijk van gister. Hier en daar namelijk zo'n nat en beurs slablaadje. We klagen niet snel, maar prijs kwaliteit was totaal scheef. De bediening was helaas ook te druk om t buitenterras te debrasseren, en bovendien de grond aan te vegen. Alles erg rommelig. Dit was de eerste en de laatste keer om het hier te proberen.. (We waren in oegstgeest beperkt in het horeca aanbod).
fpont1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bediening en sfeer prima.
Bij het hoofdgerecht, zalm, zat een heel klein beetje hele kleine bloemkoolroosjes.
Verder niets erbij, ook geen sla oid.
Wel heel minimalistisch.
Bij mijn vriendin haar biefstuk, die prima was, wel champignons maar ook verder alleen piepklein stukje bloemkool. Jammer
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Oef... Wat een tegenvaller. Véél te kleine porties. De kindermenu's zijn zo klein (10 frietjes en een frikandel en een kleine pannenkoek) dat we 2x moesten bestellen. Nooit meegemaakt. Hoofdgerechten waren oké, maar saai en wederom veel te weinig. Helemaal qua prijs kwaliteit. Bediening kon er niets aan doen zeiden ze. De rekening was dan ook belachelijk hoog. Voor ons eens, maar nooit weer.
Beste mevrouw den Elzen,
Ik vind het vervelend dat u niet tevreden was, ik begreep dat u alleen een pannenkoek heeft bij besteld en niet ook nog een kindermenu. Over de hoofdgerechten heeft u volgens de bediening niks over gezegd deze avond. Als u toch nog een keer in de toekomst langs komt is de pannenkoek van ons!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De voorgerecht waren ok, maar de hoofdgerechten waren ronduit slecht. Kaasfondue was niet gebonden en leek meer op kaassoep. De hamburger was extreem droog. De bavette was smakeloos en veel te lang gebakken. Verder bestelde een persoon een ommelette, maar kreeg een uitsmijter.Hoe krijgt iemand dat voor elkaar?

We hebben er wat van gezegd, de bediening zou het doorgeven aan de keuken, maar daar niets verder niets van gehoord. Een chef die zo kookt verdient het niet om in een keuken te staan. We komen hier nooit, maar dan ook nooit meer.
Dickjohan1950 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Afgelopen week zijn wij als familie wezen eten bij Brasserie Streeder aangezien mijn moeder jarig was. Mijn vader had als hoofdgerecht de Bavette met chimichurri. Ik en mijn broer hadden beide de hamburger, we wilden hem graag medium hebben en dat was ook het geval. Tot slot had mijn moeder de visspecialiteit namelijk de mosselen!

Het was heerlijk en de bediening was attent en zorgzaam.

De volgende verjaardag zitten we weer bij jullie! Het was top bedankt
Sarah118 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Helaas hadden wij een slechte ervaring bij Streeder in Oegstgeest.
Echt een tegenvaller. Het was niet druk, toch wachtten we meer dan 30 minuten op een salade met geitenkaas. De grote salade besteld, we dachten dat e zich hadden vergist met een kleine salade, het was heel veel kaas met heel weinig salade, ik had ook een stronk van de sale op mn bord.. en suikernoten! De noten in de salade hebben een suikerlaag, wat niet vermeld stond op de kaart, veel te zoet, echt een misser.. De bediening hoorde vaak klachten zeiden ze, maar er werd niets mee gedaan zeiden ze erbij. Hun baas deed er niets mee.
Verder werd onze klacht door de hele zaak geroepen, van het ene personeelslid naar de andere! Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zulk onprofessioneel gedrag.. Er werden wel excuses aangeboden maar verder konden z niets voor ons doen. Slechte, onprofessionele service. Heel erg jammer..!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij brasserie Streeder. De portie waren niet heel erg groot. Alle borden waren helemaal leeggegeten. Het was niet zo heel erg druk en dan is het niet zo gezellig zitten.
Marlo T.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Op welk moment je hier ook eet, de service laat consequent te wensen over; traag, niet alert en ongeïnteresseerd . Deze keer met 8 man van te voren gereserveerd, fixed lunch menu, en dan duurt het nog uren. Dit was d'r laatste keer.
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Vanuit onze vakantiebestemming aangeschoven voor een heerlijke 2e kerstdagdiner. Interieur gezellig aangepast aan de kerst. Muur was geschilderd waardoor het restaurant nog warmer was dan voorheen. Kregen een heerlijke amuse en daarna heerlijke hertenbiefstuk, slibtong en vlees van de green egg. Bijpassende rode wijn smaakte erg goed. Bij koffie lekkernijen van de patissier. Na onze heerlijke vakantie was het een perfecte afsluiting om te dineren bij deze brasserie!