Meer informatie over restaurant Brasserie Staverden

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
15 april met 3 personen lunch genuttigd.
Wat ons voor de 2e keer opviel was het grote aantal mensen in de bediening om ons heen. Niet prettig, geeft een opgejaagd gevoel.we kregen de indruk dat het streven is om de tafels snel te laten doorlopen.
Bord werd weggehaald terwijl de gast nog niet klaar was, bestek lag nog aan 2 kanten. Toen de jonge ober dit bemerkte zei hij : oh , u bent nog niet klaar, bleef erbij staan kijken en zei nog: ja, goed om de sla op te eten. Goed bedoeld , maar niet professioneel. Conclusie voor ons : wat te gelikt.
melinda8251 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig eten in een gezellig en nette restaurant met top bediening en relaxed sfeer. Heerlijke drie-gangs diner genoten met malse botervis, rood baars als hoofdgerecht en frisse limoncello cheesecake na. Soepele wijnen en mooie Belgische bierensieren het menukaart. Een echte aanrader voor een rustige culinaire avond genieten!
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren op een mooie zonnige zaterdag heerlijk gegeten en genoten van de buiten ambiance. het eten, was eerlijk, heerlijk en royaal. De ambiance is prachtig, gelegen in en bij een kasteeltuin.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Geweldige locatie voor een zondagse lunch. Een flinke hamburger op een goed broodje, dikke frieten erbij en een uitsmijter met heerlijke ham op flinke boterhammen. Daarvoor of na nog even over het landgoed wandelen en je zondag kan niet meer stuk.
suethatsme .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Lekkere lunch op mooi terras op landgoed Staverden. Fijne plek, goede service. Genoten! Daarna lekker gewandeld op het landgoed.
LivingInTheMoment .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Na een koude en kille 'ontvangst' bij Hotel Landgoed Het Roode Koper, waar men je vertelt dat (ondanks een leeg terras) het geen eens mogelijk is om een cappuccino en lunch in het zonnetje te kunnen genieten en vervolgens doodleuk met een ander stel dezelfde wensen doorneemt en bedient, lijkt de Michelin-ster qua hartelijkheid en klantvriendelijke bediening meer op zijn plaats bij Brasserie / Restaurant Staverden. Het personeel denkt mee, is bereid om zelfs even een plaatje te schieten en het eten/drinken wordt snel geserveerd en smaakt voortreffelijk. Het is duidelijk dat de mensen plezier in hun werk, en aandacht voor hun gasten hebben. Top locatie en een welverdiende pluim!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het begon al bij aankomst op zaterdagavond, een houtvuurtje en brandende kaarsen buiten gaven ons een verwarmde welkomst. De ontvangst en service was uitstekend, erg vriendelijk personeel! De sfeervolle inrichting en prettige achtergrond muziek gaven een relax en prettig gevoel. Wij gingen voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Alle drie uitstekend, we hebben fantastisch gegeten - complimenten voor de keuken! Brasserie Staverden heeft ons overigens nog nooit teleurgesteld, ook koffie met gebak, lunch en high tea zijn van uitstekende kwaliteit. We gaan hier zeker vaker naar toe, echt een aanrader!
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Met zes vrienden op zaterdagavond gegeten. Mooie ambiance en een leuke bediening. Goede advies over wijn . Het eten was ook erg smaakvol.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Op een doordeweekse dag lunchen met mijn man. We hadden heerlijk gewandeld in de omgeving en waren toe aan een glas wijn. We namen de Brasserie Staverden Lunch voor twee personen. Een prachtige schaal met zalmrolletjes, rauwe tartaar, gegrilde tonijn met heerlijke dressing en nog veel meer lekkers. Het was werkelijk een feest. Goed verzorgd met heerlijk brood erbij. Je kunt er heerlijk zitten, relaxen en genieten. echt een aanrader.
daan J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Gezellige zondag lunch met familie ,prachtige entourage rommelige georganiseerde bediening , maar begin van terras seizoen dus misschien nog even wennen . Maar dan komt het ,wildgerechten in het voorjaar , stoofpotje van wild was ook niet meer voorradig volgens bediening ,en nog meer wildgerechten op de kaart. Vissalade gekozen , jammer van de tonijn die door en door gaar was ,dus droog .
Dessert werd snel uit het hoofd opgezegd want de meeste op de kaart staande desserts zijn er níet . Beetje erg slordig voor een druk goed bezocht restaurant .
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ondanks dat de lente net begonnen is: wat een betoverend mooie locatie, met fijn en attent personeel en heerlijk eten. Een heerlijk bruin brood met gerookte zalm voorzien van een fijne saus en sla, maar ook het verse stokbrood met de wilde ham en eiersalade was verrukkelijk.
mamamaartje .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Wij hebben hier alleen cappuccino en een honing-walnotentaart genuttigd, maar dit was erg lekker en de omgeving en entourage nodigt zeker uit om hier nog een keer terug te komen voor lunch of diner.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wat een geweldige tournedos wordt hier geserveerd! In combinatie met de groenten en saus op het bord een 10. Wel aan de prijs (26 euro), maar de tournedos was het 100% waard. Overigens alle gerechten waren heerlijk, zoals de courgettesoep en de vegetarische maaltijdsalade. Het leukste komt aan het eind: je kan zelf de grootte, dus de prijs van je dessert bepalen door te kiezen uit een aantal heerlijke kleine toetjes. En dit alles op een prachtige locatie, een landgoed op de Veluwe. Een mooie tuin, mooi meubilair in de tuin en een glazen serre waar de brasserie in is gevestigd. Zeker met warme terrasdagen zijn er weinig mooiere locaties te vinden. Ja, ik ben enthousiast :-) Maar dan zijn er een paar 'verbeterpuntjes': de weliswaar zachte maar hoorbare radiomuziek in de brasserie (is er niets beters dan (een soort) Sky-radio te vinden?), het vieze mes dat ik naast het bord had liggen en het lelijk-witte tosti-ijzer waar je oog op valt als je binnen komt. De conclusie kan echter niet anders zijn dan dat wij hier vaak hopen terug te komen.
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
We hebben in Brasserie Staverden genoten van een High Tea. De catering was ronduit voldoende: soepje, broodjes, en veel zoet. Zoveel dat we (=2 mannen die al een paar uur onderweg waren...) het niet op konden. Dat was niet omdat het niet lekker was. :-) Voldoende keus in de thee, en op tijd aanvoer van meer heet water. De locatie in de tuin van het kasteel is natuurlijk prachtig. Aandachtspuntje: het personeel heeft (in ieder geval in ons geval) bij binnenkomst vooralsnog meer aandacht voor elkaar dan voor ons.
Nissy P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Dit is een van die plekken waarbij de omgeving mee helpt in de beleving. Het ligt in een prachtige omgeving. De inrichting is richting klassiek, maar de sfeer die er hang is dat iedereen er welkom is. Of je nu netjes gekleed bent of net uit het bos komt gewandeld.
Ik heb hier geluncht en dat was prima. Een heerlijke maaltijdsalade gegeten
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Na een poosje deze brasserie weer bezocht. Het decor en de omgeving zijn schitterend, en de voornaamste reden waarom we steeds weer terugkomen.

Wij hebben dit keer genoten van de 'Staverden lunch', en die heeft ons aangenaam verrast. We kregen een grote, prachtige opgemaakte schaal, met diverse gerechten. Oa rivierkreeftjes, gebakken vis, wildstoof, opgemaakte toast. Aandacht voor detail en smaak, we waren enthousiast. Aan de prijs, maar het was het wel waard.

Bediening is matig enthousiast, dat valt ons telkens weer op. Misschien hebben ze het te druk?
Stegerman .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Hier met vrienden wezen lunchen. De locatie en sfeer maken het een mooi plaatje. Echter is de bediening niet goed opgeleid en zijn de gerechten niet bijzonder. Bediening serveert zonder dienblad en beschikt niet over de juiste kennis.
Alleen de hamburger is erg mooi opgediend, de andere gerechten vallen tegen. Smaak is oké, maar niet bijzonder.
Voor een kop koffie en een wandeling een aanrader, voor het eten en bediening moet je ergens anders wezen.
IneSt .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Tijdens een fietstocht van een paar dagen over de Veluwe kwamen we bij Staverden terecht. We hebben er alleen een cappuccino met iets lekkers (Arretjescake en Veluws Rondje) genuttigd maar we komen zeker nog eens terug voor lunch of diner. Wat een prachtige locatie! En vriendelijke bediening.
Maarten Baas V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Vanmiddag hier een borrel gedronken met een klein hapje erbij. Gewoon brood met aoili en tapenade. Maar toch erg lekker uitgevoerd. brood in ruime hoeveelheid. Veel echt zelf gemaakte aoili en en zelfgemaakte tapenade. De bediening was uitstekende op deze regenachtige dag. Bij binnenkomst werden onze jassen netjes aangenomen. Leuk detail. Wandeling was ook top!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Een heerlijke high-tea genoten met een gezelschap van ong. 30 pers. Het was een drukke zondagmiddag, alles zat vol: binnen in de brasserie zelf, de serre en het hele terras want het was een milde herfstdag. En al liepen de vriendelijke mensen in bediening hun benen uit hun lijf, ze konden het tempo niet bijhouden. Onze hapjes en versnaperingen, die er erg mooi uitzagen en overheerlijk smaakten, kwam met vertraging op tafel en ook het bijbestellen van andere drankjes verliep niet in zijn geheel vlekkeloos. De locatie is natuurlijk fantastisch, zeker nu met mooie herfstkleuren, je kan er prachtige wandelingen maken.