Brasserie Stationskoffiehuis

Herenweg 1 2361 EA Warmond Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

Het Stationskoffiehuis in Warmond is vanaf 2001 een restaurant met een huiselijke sfeer waar u met uw gezelschap een gezellige lunch, diner, borrel, high tea, diversen buffetten, walk-in dinner, recepties, vergaderingen en feestjes. Wij doen dan ook ons uiterste best om u dan ook het thuisgevoel te geven!

Meer informatie over restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

Woensdag vanaf 17:00
Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

vergeer A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wederom heel goed gegeten in een wat nostagische omgeving. De medewerkers zijn vriendelijk en correct en geven je een goede tijd tussen de diverse gangen. De proeverij is een aanrader.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten en goede service. Een aanrader!
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We moesten erg lang wachten op de gerechten. 5 kwartier voordat we het voorgerecht op tafel hadden. Ook naar de bediening toelopen om nog een drankje te bestellen. Dat was behoorlijk irritant allemaal. Maar het eten was voortreffelijk, daar valt niets op aan te merken!
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voor ons een bekende locatie om in een goede sfeer, met professioneel personeel, heerlijk te eten.
Bij bijzondere momenten een adres dat steeds in onze top 3 van favorieten staat.
Iedere keer worden verrast dat ieder detail klopt , smaakcombinaties verassen en kloppen. TOP!
George J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, prettige en zeer goede bediening. Hoeveelheid was goed en de prijs redelijk en goed in verhouding met het gebodene. Super avond dus!
D.W. W.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
mirjamhemerik .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Kwaliteit is altijd goed. Het enige wat ik mis is een lekker schaaltje sla.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Weer zo lekker gegeten. We komen snel weer terug om ons opnieuw te laten verrassen. Iedere gang was weer een verrassing.
Bedankt en tot de volgende keer.
Vicky P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, uiteraard staan er klassiekers op de kaart maar wij zijn voor de wat bijzondere gerechten gegaan en geen spijt van gekregen.. Was super! Hele fijne bediening! En de ambiance is sfeervol en gezellig.
W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Hoeveelheid per gerecht precies goed. Kon het hoofdgerecht van het menu wisselen. Prettige bediening. Zou ik weer naartoe gaan.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Borden zijn mooi opgemaakt.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en prima verzorgd! Ik was al eerder met een groep collega's gegaan, maar het restaurant is ook heel geschikt om met zijn 2-en te eten.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Kwaliteit eten prima.Tw weinig bediening voor een zondagavond waardoor er lang gewacht moest worden. Aangekondigde korting moest bij afrekenen om gevraagd worden.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten en prijs is top. Lekker eten voor een passende prijs. Lekkere wijn erbij. De sfeer van het restaurant is ook comfortabel. Echter de service liet deze avond te wensen over. Allereerst duurde het vrij lang voor we de kaart kregen. Toen wij voor en hoofd hadden besteld ging het soepel tot aan het dessert. We wilden de dessertkaart maar kregen een dessert (oftewel verkeerd aangeslagen). Kan gebeuren. De dessertkaart kwam vervolgens pas na 20 min na zelf aan de bar gevraagd te hebben. Dessert besteld met koffie en cola. Dessert werd gebracht maar geen drinken. Na 15 min en vragen aan de bar alsnog drinken. De hoofdkelner van de avond zat aan de bar en leek elke keer gestoord te worden als wij wat vroegen. Toen ik de relening vroeg werd die op tafel gelegd en ging men weer aan de bar zitten. Ik ben erheen gelopen met de vraag of ik kan pinnen. Met een zucht werd me dit toegestaan. Geen idee waarom het zo rommelig was maar het gaf me het gevoel dat ik hier niet meer wil terugkomen ondanks het goede eten.
J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten. De borden zijn prachtig opgemaakt. De menu's zijn erg verrassend. En de kwaliteit is super. Met de proeverij als voorgerecht werd je verrast met 5 prachtige hapjes. Veel oog voor detail.
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gedineerd in een prettige en gastvrije omgeving
N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en genoten van het wildmenu en de wijn. Een echte aanrader! Jammer alleen dat de menukaart qua lay out en informatie er nogal amateuristisch en armoedig uitzag. Hetzelfde geldt voor de toiletten.
Zorg voor een nieuwe, rustige menukaart met een bijpassend lettertype en laat de "wist u datjes" weg. Zorg voor een goed passend slot op de toiletdeur en betegel het toilet opnieuw. Die upgrade past bij het restaurant en het eten. We komen zeker terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Er werd rekening gehouden met voedselallergie. Producten werden vervangen ipv weggelaten. Top!
Prijs-kwaliteit verhouding prima in orde.
Kleintje pils E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Uitstekend gegeten. Gastvrije ambiance. Goeie bediening. Een echte aanrader. Tot snel
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en professioneel no nonsense personnel zorgt dat je een prima avond uit hebt. Komen hier graag nog een keer.