Brasserie Stationskoffiehuis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

tulip .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gisteren lekker gegeten in het Stationskoffiehuis. We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie, en kregen een leuk keuze menu. Met een goede fles huiswijn hadden we een gezellige avond daar. De bediening was heel vriendelijk, we gaan zeker nog een keer terug.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prettige sfeer, tafels staan op een goede afstand van elkaar en hebben een knus karakter. Ondanks dat het restaurant volgeboekt was had niemand last van elkaar en was het geluidsniveau prima. Dit wordt steeds belangrijker voor mij/ons. Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Alle gerechten waren smaakvol en genoeg.
Een fijne avond uit eten mede dankzij het vriendelijke personeel.
aafvddrift .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een prima, hartelijke ontvangst.
Gezellige ambiance.
Het 'Livar haasje' is een aanrader
Verder weinig er aan toe te voegen.
Corina M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en prima gegeten. Positief opvallend was dat we de wijn (we bestelden een glas) mochten voorproeven; dat we zonder moeite een karaf water kregen en dat we met zijn tweeën een heel leuk, wat afgescheiden plekje, geschikt voor vier personen, kregen. Het eten werd mooi opgediend en smaakte heel goed. Kortom: een erg geslaagd etentje.
marty.wurtz .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten tegen een prima prijs.
Heerlijke friet werd er bij geserveerd, jammer dat er geen groente bij het menu zat.
Een aanrader voor een avondje uit!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Verfijnde gerechten, mooi opgemaakte borden, zeer vriendelijke bediening en bijzondere locatie. Van het verkeer dat langs het restaurant rijdt, merk je binnen weinig. Een aanrader om eens uit te proberen!
aehzitter .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voor de tweede keer wezen eten met de AH-restaurant actie en ook ditmaal zagen de driegangen gerechten (1 geheel vegetarisch) er mooi uit en smaakten ook zalig. Het restaurant is gezellig ingericht en ademt een rustige sfeer uit. We komen zeker nog een keer terug.
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
heel gezellige embiance en goede sfeer.
Eten was echt voortreffelijk.Bediening alleraardigst en goed.Komen zeker nog eens terug.
Moestuinier H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
met zn 2en hier gegeten. Vriendelijk en gastvrije bediening. vooraf kozen we voor de carpaccio en de zalm. lekker maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht kozen we beiden het varkenshaasje met heerlijke citroenpesto. Toe een dame blanche maar dan heel origineel en heel erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De visgerecht was niet geweldig. Het haasje was te gaar.De ontvangst was prima. Het verschil met verleden jaar was groot.
Verva .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten van het AH menu. Carpaccio en zalm mooi opgemaakt op het bord en zeer smakelijk. Net als de varkenshaas en de heekfilets, knapperige groentes en goed gebakken frietjes. Betaalbare en lekkere wijn, prima prijskwaliteitverhouding. Bediening zeer vriendelijk, alleen hadden wij wel een beetje medelijden, één meisje moest alles doen, terwijl het best wel druk was. Zij deed dit overigens prima, complimenten.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben erg lekker gegeten....prima en aardige bediening! Goed menu van Albert Heyn actie! De heekfilet was ontzettend lekker!
Chiel H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Via AH actie voor het eerst bij Brasserie Stationskoffiehuis geweest. Prima bevallen! Heerlijk gegeten, prima bediening. Een aanrader
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een van de voorgerechten (die met zalm) was veel meer een amuse. Bij het afrekenen ging het flink fout. Men had naast het driegangen menu nogmaals het derde gerecht extra op de rekening gezet en ook de korting was er niet van af getrokken. Gelukkig hebben we de rekening gecontroleerd en werden de fouten gecorrigeerd.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten met de actiekaart van A-H '2e menu gratis'. Prima vlotte vriendelijke bediening. Zeker een restaurant om te onthouden.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het AH menu was goed aangegeven. Wij hebben de visgerechten genomen en het ijs met chocolade dessert.
Alles was goed verzorgd. Een extra pluim voor het super dessert. Hebben hier eerder ook gegeten, ook toen alles goed verzorgd. Een aanrader om weer te gaan!
mfijnvandraat .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het Stationskoffiehuis heeft altijd een gezellige knusse sfeer. Wij (4 vrienden) hier heel graag. En nu hadden ze zelfs Alfabier op tap.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eerlijk? Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Wij kwamen hier vroeger graag en dan was je een avondje uit met heerlijke gerechten. Nu ben je een nummer. Er wordt gewezen naar de tafel waar je mag gaan zitten. Je moet betalen voor een karig mandje brood (dat hoort er bij dit soort restaurants toch gewoon bij?). Om wijn moet je vragen, er wordt niet gevraagd hoe het eten smaakt. De gerechten zijn overigens oké. Niet bijzonder, maar wel gewoon lekker. Maar ik verwacht voor deze prijzen ook service en die hoef je hier niet meer te verwachten. Dat is jammer. Hopelijk leren ze wat van de recensies en kunnen we binnenkort vol goede moed weer terugkomen.
Cler L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gisteren een heel goed 3 gangen AH restaurant actie menu gegeten ! in de Brasserie.
Kwalitatief zeer smakelijke gerechten. De heekfilee (keuze tussen vlees en vis) is een aanrader.
Zelfs het dessert was top!
De Dame Blanche bijzonder leuk opgediend met echte (warme) chocolade.
Gelukkig deden de gerechten niet onder voor de ons bekende a la carte keuze
(Dit komt helaas wel vaak voor met deze actie bij andere restaurants)
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke gerechten echt super van smaak! Mooie fles witte wijn voor een goede prijs. Het was echt een fijn avondje uit eten.