Brasserie Stationskoffiehuis

wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
hecoba K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gewoon lekker gegeten, zeer goede kwaliteit tegen een erg gunstige prijs.
Vlotte bediening en erg vriendelijk. Zeer de moeite waard.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Na een hartelijke ontvangst, genoten van prachtig opgemaakte borden en de smakelijke gerechten!
Een aanrader!!!
Fijn dat we dankzij de AHaktie hier terecht gekomen zijn, we komen zeker terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst,
Drie gangenmenu voor AH-actie. Mooi opgemaakte borden, heerlijk voorgerecht, hoofdgerecht en superlekker toetje. Extra kaasplankje genomen. Alles zag er smakelijk en verzorgd uit.
Ernst J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima waarde voor je geld. Wij waren hier met de albert hein restaurant aktie en we hadden een heerlijk menu. Alleen de bediening leek wat ongeinspireerd.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie.
37.50 voor 2 personen.
Keuze uit
3 voorgerechten (vlees/vis/soep)
2 hoofdgerechten (vlees/vis)
1 dessert. (dameblanche maar geen gewone, hij was verrukkelijk!)
H.J. M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Prima gegeten, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Leuke locatie en vriendelijke bediening. Een aanrader en we Komen zeker nog eens terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
De uitstraling van het restaurant was kleinschalig, gezellig en sfeervol. Wij hebben gegeten via de AH-actie. De drie gangenmenu waren goed op elkaar afgestemd. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht waren goed van smaak en werd gezellig opgediend. Het dessert(dame blanche) was een plaatje om te zien, leuk opgediend en was verrukkelijk. We komen zeker een keer terug.
M.Y. S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Mooie ambiance.
Bediening traag. Er wordt voldoende tijd gegeven tussen de gangen. Maar tussentijds afruimen of drank serveren is vrijwel onmogelijk.
De porties zijn klein en niet in verhouding bij dezelfde gang:
-carpaccio: bord vol.
-zalm voorgerecht: bord bijna leeg.
Groenten: moet je naar zoeken met een loupe.
Garnituren: 2x klein mandje friet voor 9 (!) personen.
Rekening controle noodzakelijk: te veel drank genoteerd en te hoge prijzen voor aanvullende gerechten.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij hebben hier op 21 juni 2017 op het terras zeer smakelijk a la carte gegeten. De kwaliteit van het gebodene is uitstekend en de gast vrouwn is ondanks dat zij meer dan 7 tafels alleen bedient zeer vriendelijk. De enige kritiek die gemaakt kan worden is de geluids overlast van het spoor en het weg verkeer ) geldt uiteraard alleen voor het terras. Bij minder mooi weer komen wij zeker terug maar dan wel om binnen te eten en te genieten van de zeer smakelijke gerechten en de bediening van de allerte gast vrouw
cajzegveld .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Uitstekende gerechten, goed van kwaliteit en mooi opgemaakt en gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Prima locatie om een leuk en goed diner te houden.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service.
Kantekening is de prijs: ik vond 37.50 voor het geboden AH Menu aan de hoge kant.
Else K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, inderdaad de beste Dame Blanche ever! Enige minpuntje was dat er te weinig personeel was, er werd bijv niet opgemerkt dat het drinken op was.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We waren hier voor de 2e maal, en het was wederom heerlijk. Ditmaal buiten gezeten, waarbij het voorbijkomende verkeer niet storend was. De bij de gerechten aanbevolen Pinot Gris was voortreffelijk. Omdat we de AH aanbieding hadden geboekt , was de verwachting dat het eten minder zou zijn. Dit was niet het geval, mooie op elkaar afgestemde gerechten. Binnenkort hopen wij weer hier te dineren.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij hebben ontzettend genoten vanaf het broodje tot en met het dessert. Alle gerechten waren even heerlijk. Niets van te merken dat het om de AH actie ging. Royale porties van topkwaliteit met de lekkerste Dame Blanche uit de hele omtrek.
Erik, was top!
missmilly .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vaker hier gegeten en ook deze keer weer heerlijk gegeten....zo belangrijk die constante kwaliteit!!
Wij hadden vrienden uitgenodigd en waren ook vol lof!!
Ze hadden de ah actie echt ontzettend leuk opgepakt....mooie kaart gemaakt en voelde je gewoon welkom....wat ik ook wel eens anders mee heb gemaakt bij restaurants die hier aan mee deden.
Een 10 voor het stationskoffiehuis koffiehuis.....familie. Siksma
Mirella V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Op de kaart stond heel groot: menu 27.50 euro en vervolgens betaalden wij 37.50 per persoon. Het eten was het zeker waard maar even melden dat het bedrag niet klopte was netjes geweest. !!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima sfeervol restaurant. De gerechten waren erg smakelijk. Het enige puntje van kritiek: als gasten moesten we regelmatig zelf om zaken vragen, bijvoorbeeld drinken en de wijnkaart. We hebben verschillende medewerkers aan onze tafel gehad waardoor de communicatie onderling niet altijd goed verliep. Zo werd er een extra dessert geserveerd die niet was besteld. Een tip van ons, stel je pro-actiever op.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
mark S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Een echt aanrader,top bediening en een zeer goeie keuken.leuk verrassingsmenu goeie wijnen top locatie. Heerlijk 6 gangenmenu van de chef. Alles was even lekker.