Brasserie Stationskoffiehuis

Herenweg 1 2361 EA Warmond Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met truffelsaus, sjalotjes, pijnboompitjes, bieslook, lenteui en Parmezaanse kaas
      Huisgemarineerde zalm met een fijne knolselderij coucous, sinaasappel, schorseneren chips en een kaas krokantje
      Mais-knoflooksoep, chiffonade van ijsbergsla, paprika creme en gerookte kip
  • Hoofdgerechten
    • Duo van gebakken filodeeg gevuld met pulled pork en gebakken varkensfilet, calvadossaus
      Op de huid gebakken heekfilet met een beurreblanc van dragon en pastinaak creme
      Vegetarische Lasagne gevuld met een rijke ratatouille, paddenstoelen, roomkaas met paprikasaus
  • Nagerecht
    • Dame Blanche KOFFIEHUIS, gebrande hazelnoten en amandelen, echte slagroom en warme chocolade van Callebout met vanilleijs
      Creme brulee, gebrand met rietsuiker, vanille, tonkaboon, wit sesam karamel, zwart sesamijs
      Wisselend nagerecht van onze chef

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

Het Stationskoffiehuis in Warmond is vanaf 2001 een restaurant met een huiselijke sfeer waar u met uw gezelschap een gezellige lunch, diner, borrel, high tea, diversen buffetten, walk-in dinner, recepties, vergaderingen en feestjes. Wij doen dan ook ons uiterste best om u dan ook het thuisgevoel te geven!

Meer informatie over restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

Fmvdr V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
YG_ .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten en de service maakte het af! Goede wijnadvies gehad van de eigenaar. Vakkennis was zeker aanwezig! Ik kom zeker terug.
Marjolie H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten, nadat wij eerst een geweldige voorstelling in Katwijk hadden gezien van Soldaat van Oranje.
Vooral het hoofdgerecht (varkensvlees) is echt een aanrader. Het nagerecht smaakte prima vooral de dame blanche waarbij chocolade van Callebaut werd gebruikt. Al met al prima restaurant mocht je in de omgeving zijn om heerlijk te eten.
George C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Met vier heerlijk gegeten van het AH menu. Voldoende keuze uit de voor en hoofdgerechten van het menuutje. Mooie opmaak en goed klaargemaakt.
De jonge dame van de bediening was erg vriendelijk. Dus een geslaagde avond!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening was ontzettend vriendelijk en doet er alles aan je een fijne avond te bezorgen. De kwaliteit van het eten was erg goed. Zelden zo’n lekkere carpaccio gegeten! We hebben buiten gegeten en het terras was knus ingericht. Het enige minpuntje was het lawaai van het verkeer om je heen. De trein die om de zoveel tijd langskomt en de auto’s die er langsrijden. De brasserie ligt in een driehoek waar aan twee kanten auto’s vrij dicht langs het terras rijden. Binnen zal je er waarschijnlijk geen last van hebben. Zeker een aanrader!
Nancy L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gedineerd op het gezellige terras.. Het eten is mooi opgemaakt en lekker bereid. De heekfilets en de dame blanche zijn een aanrader. Bediening was vriendelijk en de service goed. Eten werd snel opgediend. Al met al aanrader.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Goede bediening. Een echte aanrader!
Rinka S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten heel erg lekker, bediening heel vriendelijk alleen wachttijd tussen gerechten heel lang.
Esta V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Super lekker gegeten. We verwachten wel lekker maar dit was nog veel en veel lekkerder. Goede produkten maar wat er mee gedaanwas heerlijk. We gaan zeker nog maals. Prachtige borden opmaak. Mooie ruimen porties en fijne dranken. Echt een top tent.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
In het Stationskoffiehuis weet je dat het eten altijd goed is! Kleinschalig, ongedwongen, gezellig en kwaliteit!
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Fantastisch gegeten in een rustige ambiance en een goed bediening. Echt een aanrader voor diegene die van lekker eten houdt in een rustige knusse/gezellige omgeving.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
wij hebben na een hartelijk welkom heerlijk gegeten en prima bijpassende wijn gedronken. Een goede en gastvrije bediening serveerde keurig uit en luistert ook als je een kleine pauze wilt inlassen oid. Heel fijn wij gaan zeker vaker terug.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn zoon , dat kreeg hij van mij voor zijn verjaardag. hij heeft genoten en ik ook hij ging het restaurant in gedachten houden , ik kom zeker nog eens terug. fijne vriendelijke bediening. Dank je wel
kees205 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Voor het Warmondse Stationskoffiehuis geldt dat goede wijn geen krans behoeft. Daar zijn veel mensen uit verre omstreken zo langzamerhand wel achter gekomen. Dat is een voordeel voor de Brasserie, maar het Cruiffiaanse nadeel is dat het er heel druk kan zijn en dan duurt het soms wel lang voordat het volgende gerecht wordt geserveerd. Zo zaten wij voor een viergangen Heerlijk menu dat écht heerlijk was, vier uur aan tafel.....
Eugène '.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Zeer aangename en prettige gelegenheid.
Jannetta L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben er 1ste Pinksterdag heerlijk gegeten. Het Pinkstermenu!
Het is voor herhaling vatbaar! Het was heel gezellig, erg leuk personeel!
Een een woord, perfect!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Eigenlijk persoonlijk geen klachten. Alleen een opmerking/advies : Ik zou voorzichtiger zijn met het aanspreken van 'oudere' gasten met je/jullie. Dat vindt niet iedereen prettig!
Alfred C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prijs kwaliteit in goede verhouding.Voorgrecht van proeverij perfect en een absolute aanrader we komen bij leven en welzijn zeker nog een keer eten en het liefst nog veel vaker