Brasserie Stationskoffiehuis

Herenweg 1 2361 EA Warmond Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

Het Stationskoffiehuis in Warmond is vanaf 2001 een restaurant met een huiselijke sfeer waar u met uw gezelschap een gezellige lunch, diner, borrel, high tea, diversen buffetten, walk-in dinner, recepties, vergaderingen en feestjes. Wij doen dan ook ons uiterste best om u dan ook het thuisgevoel te geven!

Meer informatie over restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

Woensdag vanaf 17:00
Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

John V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gedineerd in een prettige en gastvrije omgeving
N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en genoten van het wildmenu en de wijn. Een echte aanrader! Jammer alleen dat de menukaart qua lay out en informatie er nogal amateuristisch en armoedig uitzag. Hetzelfde geldt voor de toiletten.
Zorg voor een nieuwe, rustige menukaart met een bijpassend lettertype en laat de "wist u datjes" weg. Zorg voor een goed passend slot op de toiletdeur en betegel het toilet opnieuw. Die upgrade past bij het restaurant en het eten. We komen zeker terug!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Er werd rekening gehouden met voedselallergie. Producten werden vervangen ipv weggelaten. Top!
Prijs-kwaliteit verhouding prima in orde.
Kleintje pils E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Uitstekend gegeten. Gastvrije ambiance. Goeie bediening. Een echte aanrader. Tot snel
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en professioneel no nonsense personnel zorgt dat je een prima avond uit hebt. Komen hier graag nog een keer.
anne-Margot V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten en genoten van de gezellige inrichting. Een adres waar wij regelmatig en graag komen. Minpuntje: de fantasieloze muzak. Liever geen muziek eigenlijk...
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeker de moeite waard. Leuk personeel wat goed weet te vertellen over gerechten en wijnen.

Kortom: we komen graag weer eens terug.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zondermeer de moeite waard om vanuit Den Haag voor naar Warmond te rijden. Fijne sfeer en heerlijke gerechten voor een redelijke prijs!
Cler L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vorig jaar t voorjaar een heerlijk ah dinner bij de Brasserie en paar maanden later een excellent a la carte dinner .
Nu t warmond menu gekozen ,de smaken okay oa de leng filee maar waarom zijn de gerechten van erg weinig garnituur voorzien , alles is echt minder . Jammer ,komen hierdoor niet snel terug .
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Altijd een feestje hier! Heerlijk eten en gezellig personeel! Geregeld een nieuwe gevarieerd menu. Telkens weer een warm welkom! Echt een aanrader.
Bedankt voor de recensie Jeroen.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig aan de ronde tafel mogen dineren. We hebben geweldig genoten van het wildmenu. Voortreffelijke wijnen er bij en de avond kan niet meer stuk. Wij komen hier graag.
Brionne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijke avond gehad! Mooi opgemaakte borden, fijne smaken en goede wijn/spijs combinaties. Personeel zeer vriendelijk. Netjes de jas aangenomen bij ontvangst en gedurende de avond heel correct. Alles werd in het werk gesteld om het ons naar de zin te maken!
dank voor de lieve woorden.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bij binnenkomst werden ons 2 tafels bij de ingang aangeboden. Na doorvragen bleek er nog een veel leuker tafeltje om het hoekje te zijn ,waar wij zijn gaan zitten.
De bediening was zeer jong en onervaren. Voorgerecht van wildmenu werd niet toegelicht bij het opdienen en het hoofdgerecht werd neergezet zonder dat er maar ook iets werd gezegd... Konden wij gaan eten of kwam er nog meer?
Voorgerechten wildsoep en die van wildmenu waren prima.
Parelhoen was ook prima, de hertenbiefstukjes vielen tegen, beetje taai en maar een klein stukje echt mals en zonder spier.
De dame blanche viel ook tegen, er zat 1 vage aardbei? in, de chocolade was te dik en het ijs en slagroom? niet bijzonder smaakvol.
Tot slot een zeer kleine LAUWE espresso.
Al met al toch nog teleurstellend zeker voor de gerekende prijs.
Jammer want dit adres was voor ons een adres waar wij met enige regelmaat terug kwamen ondanks de afstand. Een volgend bezoek zie ik er voorlopig niet meer van komen.
beste dhr Bosselaar,
Dank voor de feedback.
we zullen de minpunten snel oppakken.
Aan de toegewezen tafel kan ik weinig veranderen.
Ook de mindere plekjes willen we graag bezetten. als ik het kan
omruilen dan doen we daar altijd onze best voor.
Stationskoffiehuis
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het kerstdiner was weer heerlijk! Het wordt langzamerhand een traditie om hier met kerst met dierbare vrienden te dineren.
dank voor de recensie
C.J. D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Zoals altijd zijn de maaltijden van uitstekende kwaliteit en met zorg bereid. De tijd tussen de gangen was echt te lang. Na één uur alleen voorgerecht op tafel.
dank voor uw recensie en feedback
Herma P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Waarschijnlijk geholpen door een meisje wat nog veel moest leren. Helemaal niet erg maar kom met z'n tweeën naar een tafel van 8 personen. Meisje deed haar best maar was duidelijk nog niet toe aan zelf een tafel bedienen. Later kreeg ze hulp.
Fantastisch wild menu. Hulde aan de kok(s)
dank voor de recensie en de feedback
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We genoten van het wildmenu dat keurig opgemaakt op de borden verscheen. Het bijpassend wijnarrangement was goed en werd per glas afgerekend. De glazen hadden iets voller gemogen.
Het restaurant ademt een wat nostalgische - en informele sfeer.
dank voor de recensie en feedback
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
qocuille kan wat mij betreft liever in de roomboter bakken zo naturel mogelijk, maar mijn vriendin vond de qocuille wel lekker. Dus het is persoonlijk.
Tussentijd van de gangen serveren was prima en relaxed. Kortom prima restaurant.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We waren al enkele malen in dit restaurant geweest en het is eigenlijk altijd prima. Ook deze keer, met een bevriend echtpaar, werden we niet teleurgesteld. Drie van ons namen het wildmenu, met een leuke proeverij van wildhapjes vooraf, en daarna de keuze voor wilde eend of hertebiefstuk - allebei uitstekend. Het restaurant is knus, maar de tafels staan ruim genoeg om geen last van de overige gasten te hebben.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het Stationskoffiehuis is een intiem restaurant met een mooie kaart die afwijkt van wat je gemiddeld treft. Er staat duidelijk een goede kok achter de kachel, die er plezier in heeft om leuke, aparte en smakelijke gerechten te bereiden. Ook de bediening heeft er zin in en zorgt ervoor dat je je echt gast voelt. Samen met de gunstige prijs-kwaliteitverhouding is het een aanrader voor mensen die eens echt verwend willen worden.