Brasserie Stationskoffiehuis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stationskoffiehuis

Cees M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het Stationskoffiehuis is een intiem restaurant met een mooie kaart die afwijkt van wat je gemiddeld treft. Er staat duidelijk een goede kok achter de kachel, die er plezier in heeft om leuke, aparte en smakelijke gerechten te bereiden. Ook de bediening heeft er zin in en zorgt ervoor dat je je echt gast voelt. Samen met de gunstige prijs-kwaliteitverhouding is het een aanrader voor mensen die eens echt verwend willen worden.
Hedzer R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Hier meermaals met familie gegeten, altijd zeer goed naar wens. De bediening en het eten zijn goed op orde. De sfeer is goed. Het restaurant is vrij klein, maar daardoor gezellig knus. Ik kan het ten zeerste aanraden hier lekker te gaan eten.
angelique O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Was heerlijk eten. Gezellige sfeer. Goede wijnen en het wild menu was echt formidabel. Vooraf reserveren was super gedaan via de site van het restaurant
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het menu was prima! lekkere carpaccio en de pompoensoep heerlijk! De kabeljauw was super en ook de varkenshaas kon er prima mee door! De dame blanche als nagerecht hebben wij van gesmuld!
Grace D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De gerechten zijn verrassend origineel en heerlijk
De service is goed.
De omgeving is sfeervol en plezierig.
Het toilet is niet bijzonder ,maar wel schoon.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
ondanks alle tafels bezet werden we heel goed van al het lekkers voorzien
De tafel van Ada N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met collega's gegeten. Prima wildmenu met fijne proeverij. Helaas waren er nog maar 3 porties hazerug beschikbaar, maar de alternatieven hart/eend waren ook prima. Gasten die na ons kwamen waren duidelijk teleurgesteld. Tempo van de bediening kan iets sneller. Het duurde vrij lang voordat werd bijgeschonken en ook de tijd tussen de gangen vonden we iets te lang. De dessert waren een waardige afsluiting van een heerlijk diner. Verder een prima ambiance en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Rob V.
Heerlijk eten maar een langzame bediening. Glazen staan lang leeg en we moesten zelf vragen om ze bijgevuld te krijgen. Koffie werd niet gelijk uitgeserveerd waardoor sommige mensen pas hun koffie kregen terwijl anderen die al op hadden. En dat bij een groep van slechts 6 mensen.
Ivo W.
Er mag wel vaker iemand langskomen om iets te drinken aan te bieden. Eten was voor de rest super!
R R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima restaurant. Heerlijke gerechten en mooi presentatie. Vriendelijke bediening in rustieke omgeving. Wachttijd tussen gerechten iets te lang voor mij persoonlijk.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een leuke gelegenheid - dat zie je van buiten af niet meteen maar knus en fris tegelijk. Heel vriendelijk personeel dat een praatje mee maakt. Heerlijk gegeten en erg mooi opgediend. En dat zo dicht bij huis. Met de AHrestaurant actie zo ontdekt.
Mia G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik was blij verrast over de kwaliteit en vindingrijkheid van de keuken. Prima bediening. Leuke ambiance. Was een tijdje niet geweest, maar zal nu beslist weer vlot een reden bedenken om terug te komen!
saskia K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten, keuzemenu AH actie maar leuke en lekkere gerechten, goede wijn en een hele vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder AH actie.
anne-Margot V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een heerlijk restaurant: gezellig ingericht, vriendelijke mensen en mooie en lekkere gerechten. Hier voel ik me echt verwend.
C W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg lekker eten gezellig restaurant. Zou heg zeker aanraden bij vrienden, familie en kennissen. Heb hrt voornemen om nogmaals lang te komen.
Henkie100 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Lekker gegeten. Maar we moesten steeds enorm lang wachten. Uiteindelijk zelf maar om de kaart gevraagd na echt lange tijd. En bediening steeds traag en niet alert. Eten was lekker en mooi gepresenteerd. Maar toch een kleine kater met ah menu. voor 5 personen 1 bakje friet. We vroegen gelijk al of er nog 1 kwam of dat het alles was. Nee er kwam er nog 1. die werd wel op de rekening gezet. Achteraf hierover in discussie gemoeten. Terwijl het bakje ook aan 2 personen werd gegeven. 1 persoon nam het extra tussengerecht als voorgerecht. Dat mocht. was soepel. Geen bijbetaling. Maar: stond voor 10 euro op ah-kaart. 1 persoon at a la carte en die moest er maar liefst 14.50 voor betalen. Dat voelt raar. Was echt precies hetzelfde. Zelfde met toetjes. 1 persoon van ah actie nam geen toetje. Niet verrekend. Prima. geen probleem. Maar degene die a la carte at nam datzelfde toetje en stond voor hoofdprijs op de rekening. Ook dat niet helemaal lekker. We hadden zelf moeten ruilen, blijkbaar. Kortom. wat gemixte gevoelens.
Roza V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend voorgerecht met zalm en garnaaltjes in cannelloni en een spectaculair dessert. Een plek waar je vaak voorbij rijdt maar waar je eens moet binnenstappen.
marcel W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Het was weer genieten. Goede service en vriendelijke bediening. We gaan er snel weer eten, want men heeft eerdaags het Wildmenu. Een aanrader!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Iets te kleine porties voorgerecht
Te weinig kruidenboter en tapanade voor 6 personen.
Karig met groente en frites.
Wel lekker gegeten
J. N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De proeverij van de chef was weer heerlijk. De verschillende smaken bij elkaar is echt genieten.
Het Warmonds menu was dan ook echt een 'Lokkertje'
Tot de volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
lang niet geweest en nu weer eens terug. Net als altijd, goed gegeten en dit wijn gedronken. Tip voor de bar, bier assortiment beetje uitbreiden.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede ontvangst. Zaten bij een tafel met een grote (drukke) groep wat i.v.m. gehoorproblemen niet prettig was. Dit aangegeven en heel fijn een andere tafel toegewezen gekregen.
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie!!