Over het restaurant Brasserie Stadhuis

Klassiek Frans in Stadhuis

Geniet van klassiek Franse gerechten met een eigentijdse twist bij Brasserie Stadhuis in Schiedam.

De chef serveert gerechten zonder opsmuk. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van de mooiste producten, verser dan vers. Een nuchtere en smaakvolle benadering en dat zie je ook terug in het interieur en de sfeer die er hangt. Overdag geniet je van een goed belegde zuurdesem boterham of een huisgemaakte soep. 's avonds kies je heerlijke lekkernijen van de kaart of ga je voor het maandmenu.

De service in de gezellige brasserie is uitstekend. Je voelt je ontzettend welkom! Het personeel heeft veel kennis van zaken en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Brasserie Stadhuis

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stadhuis

Denis Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top avond. Eten, bediening en ambiance.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was zeer goed, de bediening was top en ze hadden een speciaal Valentijnsmenu samengesteld.. Wij hebben een heerlijke avond gehad❤️❤️ Zeker voor herhaling vatbaar!
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We hebben een heerlijke lunch geserveerd gekregen. Bediening vriendelijk en niet opdringerig. We voelden ons niet opgejaagd en hebben 2 en een half uur aan tafel gezeten. Het was er ondanks de maandag gezellig druk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marjarene .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vanavond gegeten. Viel erg tegen. Het restaurant was half bezet maar desondanks hebben we veel te lang moeten wachten. De amerikaanse hamburger was zeer matig, vettig en weinig creatief gegarneerd. De bediening was ook niet op zn best. Zo werd de wijn vergeten en kregen we over het algemeen weinig aandacht. Voorlopig komen we hier niet terug, jammer.
Nettie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Fantastisch gegeten. Het 4-gangen verrassingsmenu genomen waarbij we werkelijk blij verrast waren met de gerechten die voorgeschoteld werden. Daarbij een goede maar en enthousiaste bediening die zorgt voor een ongedwongen sfeer.
Arie T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Dinsdagavond 23 Januari
Zeer prettige omgeving, vriendelijke goede bediening, eten was TOP!
Zeker vatbaar voor herhaling en om aan te bevelen
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prima welkom geheten, gezellige uitstraling al oogt de inrichting wat kaal, en die kaalheid maakt ook dat het gesprek van een ander tafeltje onbedoeld kan worden gevolgd. Het verrassingsmenu was echt verrassend, met heerlijk mals en perfect gebakken ganzenbiefstuk als hoofdgerecht en krokante zwezerik als warm voorgerecht. De jenever wordt in mooie, gekoelde glaasjes geschonken, hulde! Deze brasserie had deze zondagavond zeker meer bezoekers verdiend.
S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
prima gegeten en gezellige sfeer ,zakelijk een aanrader uitleg over menu en een goede service bij een glas witte wijn krijg je ongevraagd een glas plat water erbij wat dus super top.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig lekker en ontspannen gegeten! !!!
jaapklok .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Lekker gegeten. Mooie locatie. Attente bediening. Redelijk te betalen. Voor herhaling vatbaar. Tot een volgende keer, hoop ik.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Erg leuk restaurant in ieder geval voor de lunch met een goede gevarieerd kaart. Vriendelijk personeel, zelfs nog na de drukke feestdagen!!!
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Uitzonderlijk lekker gegeten, mooie porties, heel prettige bediening.
Tonny W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten is heerlijk en de keuze van de wijnen excellent. Echt voor bijzondere gelegenheden
Kim N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heel erg lekker gegeten. In geen tijden zo’n goede carpaccio gegeten. Gezellige ambiance. Vlotte en correcte bediening. We komen zeker nog een keer terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Weinig op aan te merken. Is gewoon top! Goede en fijne bediening die ook verteld wat je krijgt. De gerechten zijn smaakvol en van topkwaliteit.
Mimi V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Een gezellige gelegenheid om lekker te eten.
alien M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Er was een hele grote groep mensen en dat geeft altijd wat geluidsoverlast maar daar hebben we alle begrip voor!
We hebben heerlijk gegeten en ons laten verrassen.
Nel P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
leuke bediening en uitstekend eten.
goede gelegenheid, goed te bereiken en een p-garage in de buurt.
erg naar mijn zin gehad.
Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Ossenhaas was subliem!