Over het restaurant Brasserie Stadhuis

Klassiek Frans in Stadhuis

Geniet van klassiek Franse gerechten met een eigentijdse twist bij Brasserie Stadhuis in Schiedam.

De chef serveert gerechten zonder opsmuk. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van de mooiste producten, verser dan vers. Een nuchtere en smaakvolle benadering en dat zie je ook terug in het interieur en de sfeer die er hangt. Overdag geniet je van een goed belegde zuurdesem boterham of een huisgemaakte soep. 's avonds kies je heerlijke lekkernijen van de kaart of ga je voor het maandmenu.

De service in de gezellige brasserie is uitstekend. Je voelt je ontzettend welkom! Het personeel heeft veel kennis van zaken en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Brasserie Stadhuis

Betty V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijk gegeten en de ambiance was zeer relaxed en warm
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
alleen porties zijn wat aan de kleine kant, goede bediening, vrolijke dame.
wijnarrangement erbij genomen, goede keuze gemaakt door het restaurant
Sheila B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Wat een fijne plek om te lunchen!
En ondanks de gezellige drukte heeft het personeel aandacht voor de klant! Prettig en gezellig.
Het brood was echt vers en goed belegd.
Een plek waar je je welkom voelt!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Goedemorgen, naast de leuke ontvangst en vlotte bediening was ook het eten heerlijk. We hebben ervan genoten en komen graag nog eens terug.
Zen A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Hamburgers waren rauw van binnen, combi van het voorgerecht (coquille) vond ik niet lekker. Bedrag wat we moesten betalen vond ik hoog. De eend was zalig. Jammer, want normaal ben ik heel enthousiast.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Vandaag samen met mijn vader gezellig gelunchd in brasserie stadhuis. Beide hadden we de zuurdesem tosti. Ik de variatie met oude kaas en pastrami en mijn vader de klassieke tosti ham kaas. Ze waren beide goed belegd en goed gebakken. Het personeel is zeer vriendelijk en zien er top uit in hun witte overhemden en grijze spijkerbroek! ;) Kortom, goed eten, goed personeel en een gezellige sfeer!
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Prima locatie om zakelijk een korte of langere lunch te gebruiken. Kom er zeker weer!
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Wachttijd werd goedgemaakt met gratis drankje, keuken had bestelling over het hoofd gezien waardoor we dit keer lang moesten wachten. Prima opgelost!
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Gisteravond weer bij Het Stadhuis gegeten en zoals gewoonlijk was het weer een feestje. Het eten is heerlijk, het was gezellig druk en de bediening maakte er voor iedereen een feestje van.
Marina N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Mooi historisch gebouw op een unieke plek in Schiedam, goede kok met goed afgestemde gerechten, attente bediening en goede akoestiek.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een goed prijs allen de kaart is enigszins beperkt.
De bediening was heel vriendelijk en uitstekend.
Een gezellige locatie midden op een plein.
Karin I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
\We schrokken van de prijzen op de wijnkaart, maar er bleek ook lekkere 'huiswijn' voor een redelijke prijs per fles.
Warme lunchgerechten zijn smakelijk en redelijk geprijsd. goeie bediening, lekkere koffie. Gezellige lokatie midden op de niet zo heel grote 'grote Markt'
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
het gedraai rond onze tafel en iedere keer spullen weg halen, gaf een heel onrustige sfeer, laat zaken gewoon wat langer staan, als gasten aan het praten zijn. redelijk aandringen voor een dessert, gaf ook een opgejaagd gevoel, terwijl er verder maar 3 tafels bezet waren in het restaurant, dus echt druk was het ook niet....
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten!
Frédérique A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De bediening was heel vriendelijk en oplettend, en hield rekening met het tempo waarin wij wilden eten. Een aanrader!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Echt super lekker eten en een heel vriendelijke bediening, aanrader!
Cbm R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten.
Lekker wijntje en gezellige locatie wat wil je nog meer?..... Ja..jammer dat de mosseltijd voorbij is .
Ymke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vanmiddag met ons vieren geluncht, binnen, want buiten in de zon was het vol. Wij werden voornamelijk bediend door een blonde dame, die het gastvrouwschap perfect in de vingers had! Chapeau!
De bouillabaise en Tom Kha Kai waren heerlijk, de bouillabaisse werd zelfs nog wat bijgeschonken omdat de ober het wat weinig vond.
We hebben genoten van respectievelijk: de boerenomelet met brood, christoffelbrood met super lekkere gerookte zalm en sla en de Caesar salade met gamba's. En nog een schaaltje patat op verzoek.Het was voortreffelijk! Meer dan voldoende en prijskwaliteit top!
En wat ons nog meer verraste was dat we ongevraagd een fles koud kraanwater met waterglazen kregen. Dat is tegenwoordig ook een dingetje in restaurants, dat ze zogenaamd geen gewoon water meer zouden “mogen” serveren.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wat heerlijk om met de kok te kunnen bespreken welke gerechten van de lunchkaart aangepast konden worden voor ons koemelkeiwitvrijedieet. En ja, dan wilden we ook nog graag alles warm zonder rauwe groenten. Dus kregen we prachtige malse ossenhaasstukjes op spies met voor ons apart gegrilde groenten. Niet met de pepersaus(melk) maar met verse jus en heerlijke gebakken frietjes. Binnenkort dus maar weer terug...????????