Over het restaurant Brasserie Stadhuis

Klassiek Frans in Stadhuis

Geniet van klassiek Franse gerechten met een eigentijdse twist bij Brasserie Stadhuis in Schiedam.

De chef serveert gerechten zonder opsmuk. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van de mooiste producten, verser dan vers. Een nuchtere en smaakvolle benadering en dat zie je ook terug in het interieur en de sfeer die er hangt. Overdag geniet je van een goed belegde zuurdesem boterham of een huisgemaakte soep. 's avonds kies je heerlijke lekkernijen van de kaart of ga je voor het maandmenu.

De service in de gezellige brasserie is uitstekend. Je voelt je ontzettend welkom! Het personeel heeft veel kennis van zaken en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Brasserie Stadhuis

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Wijnbar 13:00 - 23:00
- Bar 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stadhuis

x X.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk geluncht, maar bediening en service laat nog wel wat te wensen over voor een zaak van dit kaliber. blijf scherp!
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gelunched. Pita kip was heerlijk, goed gekruid, goed doorbakken. Lekker van gesmuld. Garnering zou iets meer fantasie mogen hebben. Leuke sfeer!
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten, het personeel is goed opgeleid, je voelt je er welkom
Mireille T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Adrian V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk restaurant met toevallig een feestje met fijne muziek waardoor heel gezellig.
Goed eten en goede bediening mer name door enkele jonge mannen
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten. en een hele leuke zaak. gelijk gereserveerd voor de Kerst.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk verfijnde gerechten, uitstekende bediening en service.
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De keuken en de bediening blijft van hoog niveau . Heerlijke smaakvolle gerechten, zoals carpaccio, ossenhaas en Stadhuis burger met een goed glas wijn en een vers getapt bockbiertje. Het was geweldig!
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel erg goed! Ben tevreden met de service, menu, eten...perfect!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij brasserie stadhuis.
We gingen voor het verrassings menu 6 gangen met bij elke gang een mooi glas wijn.
Enthousiaste bediening en creatieve vondsten (die ik niet zal verklappen)
Laat je verrassen zou ik zeggen.
ben T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
mooi verzorgd interieur en terras, goede menukaart met diverse mogelijkheden. eten goed op smaak en attente bediening. goed bereikbare locatie in het centrum.
Rosalinvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ik kom altijd graag in dit restaurant. Bij mooi weer is het helemaal genieten op dat mooie terras. Deze keer stonden er mosselen op de kaart en die waren heerlij! Tot snel!
Adriana V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Restaurant is overgenomen enkele jaren geleden en wij denken ook dat het erop vooruit gegaan is.
Kleiner maar fijner geworden. Wij hebben alle vier genoten, zowel van het voorgerecht, als van het hoofdgerecht, ook het dessert smaakte voortreffelijk. Hier komen we graag terug. De bediening enigszins houterig, maar dat mag de pret niet drukken. Onze vrienden komen uit Vlaanderen en waren verrast door de goede kwaliteit van het vlees.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
goed en prettig bezoek
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Ik kom hier vaker. Eten zoals altijd voortreffelijk. Uitleg aan tafel van de geserveerde gerechten. Correcte bediening. Hoog niveau.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Keurig bediend. Vertellen aan tafel wat er geserveerd is. Netjes hoor, maar hoeft niet zo voor mij. Gezellige entourage. Zeker voor herhaling vatbaar!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bij Brasserie Stadhuis kun je heerlijk eten! Ontzettend goede service, vriendelijk personeel en mooie gerechten. Een aanrader!
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was over het algemeen goed maar kan beter: zo moest ik zelf vragen om de menukaart omdat het lang duurde voordat deze werd gebracht. Een mes dat een van mijn tafelgenoten had gebruikt voor het besmeren van een stukje brood werd voor het hoofdgerecht kwam, terug naast haar bord gelegd. Ik heb daarop zelf moeten vragen om dit mes te vervangen door een schoon exemplaar.

Ik had samen met een tafelgenoot de cote du boeuf, deze werd echter gepresenteerd als entrecote. Een leuke verrassing waren echter de kleine potjes met panna cotta die - ongevraagd - werden geserveerd.

Tot slot hadden we een Engelsprekende dame aan tafel maar het personeel presenteerde iedere gang in het nederlands, men nam niet de moeite - of was niet in staat - om de gerechten en ingrediënten te vertalen.
Koos J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
De Brasserie zit in een historisch pand aan een historisch pleintje wat al gelijk een leuke sfeer oproept. Binnen is een moderne sfeervolle inrichting. Ontvangst goed. Medewerker zag ons al aan komen lopen en kwam gelijk naar de deur om ons welkom te heten. Eten en bediening was goed. We hebben een gezellige avond gehad.
Manav M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017