Over het restaurant Brasserie Stadhuis

Klassiek Frans in Stadhuis

Geniet van klassiek Franse gerechten met een eigentijdse twist bij Brasserie Stadhuis in Schiedam.

De chef serveert gerechten zonder opsmuk. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van de mooiste producten, verser dan vers. Een nuchtere en smaakvolle benadering en dat zie je ook terug in het interieur en de sfeer die er hangt. Overdag geniet je van een goed belegde zuurdesem boterham of een huisgemaakte soep. 's avonds kies je heerlijke lekkernijen van de kaart of ga je voor het maandmenu.

De service in de gezellige brasserie is uitstekend. Je voelt je ontzettend welkom! Het personeel heeft veel kennis van zaken en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Brasserie Stadhuis

Karin I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
het gedraai rond onze tafel en iedere keer spullen weg halen, gaf een heel onrustige sfeer, laat zaken gewoon wat langer staan, als gasten aan het praten zijn. redelijk aandringen voor een dessert, gaf ook een opgejaagd gevoel, terwijl er verder maar 3 tafels bezet waren in het restaurant, dus echt druk was het ook niet....
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten!
Frédérique A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De bediening was heel vriendelijk en oplettend, en hield rekening met het tempo waarin wij wilden eten. Een aanrader!
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Echt super lekker eten en een heel vriendelijke bediening, aanrader!
Cbm R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten.
Lekker wijntje en gezellige locatie wat wil je nog meer?..... Ja..jammer dat de mosseltijd voorbij is .
Ymke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vanmiddag met ons vieren geluncht, binnen, want buiten in de zon was het vol. Wij werden voornamelijk bediend door een blonde dame, die het gastvrouwschap perfect in de vingers had! Chapeau!
De bouillabaise en Tom Kha Kai waren heerlijk, de bouillabaisse werd zelfs nog wat bijgeschonken omdat de ober het wat weinig vond.
We hebben genoten van respectievelijk: de boerenomelet met brood, christoffelbrood met super lekkere gerookte zalm en sla en de Caesar salade met gamba's. En nog een schaaltje patat op verzoek.Het was voortreffelijk! Meer dan voldoende en prijskwaliteit top!
En wat ons nog meer verraste was dat we ongevraagd een fles koud kraanwater met waterglazen kregen. Dat is tegenwoordig ook een dingetje in restaurants, dat ze zogenaamd geen gewoon water meer zouden “mogen” serveren.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wat heerlijk om met de kok te kunnen bespreken welke gerechten van de lunchkaart aangepast konden worden voor ons koemelkeiwitvrijedieet. En ja, dan wilden we ook nog graag alles warm zonder rauwe groenten. Dus kregen we prachtige malse ossenhaasstukjes op spies met voor ons apart gegrilde groenten. Niet met de pepersaus(melk) maar met verse jus en heerlijke gebakken frietjes. Binnenkort dus maar weer terug...????????
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
met aandacht, zonder opdringerig over te komen, of te amicaal te worden. mensen die wat meer te besteden hebben, zal ik zeker aanraden om naar dit restaurant te gaan.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en leuk bediend!
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Alles leek uitstekend, personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig, eten heel erg smakelijk, maar de oesters als voorgerecht had ik beter niet kunnen bestellen. Twee dagen last van maagkrampen e.d.
Erg jammer.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Salade beetje karig. Niet de hoeveelheid, maar de ingrediënten. Beetje saai

Uitsmijter ook niet geweldig. Locatie wel top, en bediening OK!
Zen A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Verrassingsmenu was weer geweldig! Het eten valt nooit tegen en de bediening is perfect! Komen er altijd graag!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
goed en rustig
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijk, behulpzaam. Eten was goed.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ongelooflijk heerlijk eten (ik ben een zeer kieskeurige eter) en zeer bekwaam en deskundig personeel die goed wist te vertellen wat er op het bord lag. De kaart is enigszins beperkt maar wanneer er wordt gekozen voor het verrassingsmenu dan wordt je zeer zeker niet teleurgesteld. Je krijgt overigens met het verrassingsmenu nooit iets op je bord wat je niet lust want je kan doorgeven wat je niet wilt/kunt eten. Er is een ruim assortiment aan wijnen maar je kan je ook laten adviseren door het personeel. Enige minuscule minpunt: de koelkasten maken een bromgeluid wat eigenlijk alleen opvalt wanneer ze uitgaan want dan is het ineens wat prettiger aan de oren. Voor de rest een geweldige avond gehad en ik kom zeer zeker terug!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker vlees bediening was de vorige keer stukken beter
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
het was een heerlijke, gastvrije avond met mooie producten, zeer goed bereid! het restaurant zit op een gezellig plein, van binnen zag het er ook goed uit, maar we hebben heerlijk buiten genoten van gezelligheid en gastvrijheid. Bediening is goed en attent! Het hoofdgerecht was een feestje, de cote de boeuf zeer goed bereid en de bijbehorende RIOJA heerlijk van smaak. Een aanrader als je in Schiedam bent!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ontvangst en bediening glaasje wijn buiten en amuse zeer welkom en vriendelijk. Bediening binnen door andere medewerker afstandelijk, maar correct. Ambiance voortreffelijk.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Prettig personeel en goed menu. Presentatie en opmaak op perfect uitgekozen servies. Oesters, Mosselen, Tonijn, Carpaccio, Parelhoen, waren buitengewoon met spannende en smakelijke garnering.