Over het restaurant Brasserie Stadhuis

Klassiek Frans in Stadhuis

Geniet van klassiek Franse gerechten met een eigentijdse twist bij Brasserie Stadhuis in Schiedam.

De chef serveert gerechten zonder opsmuk. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van de mooiste producten, verser dan vers. Een nuchtere en smaakvolle benadering en dat zie je ook terug in het interieur en de sfeer die er hangt. Overdag geniet je van een goed belegde zuurdesem boterham of een huisgemaakte soep. 's avonds kies je heerlijke lekkernijen van de kaart of ga je voor het maandmenu.

De service in de gezellige brasserie is uitstekend. Je voelt je ontzettend welkom! Het personeel heeft veel kennis van zaken en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Brasserie Stadhuis

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Wijnbar 13:00 - 23:00
- Bar 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stadhuis

Chaos .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Alles leek uitstekend, personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig, eten heel erg smakelijk, maar de oesters als voorgerecht had ik beter niet kunnen bestellen. Twee dagen last van maagkrampen e.d.
Erg jammer.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Salade beetje karig. Niet de hoeveelheid, maar de ingrediënten. Beetje saai

Uitsmijter ook niet geweldig. Locatie wel top, en bediening OK!
Zen A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Verrassingsmenu was weer geweldig! Het eten valt nooit tegen en de bediening is perfect! Komen er altijd graag!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
goed en rustig
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijk, behulpzaam. Eten was goed.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ongelooflijk heerlijk eten (ik ben een zeer kieskeurige eter) en zeer bekwaam en deskundig personeel die goed wist te vertellen wat er op het bord lag. De kaart is enigszins beperkt maar wanneer er wordt gekozen voor het verrassingsmenu dan wordt je zeer zeker niet teleurgesteld. Je krijgt overigens met het verrassingsmenu nooit iets op je bord wat je niet lust want je kan doorgeven wat je niet wilt/kunt eten. Er is een ruim assortiment aan wijnen maar je kan je ook laten adviseren door het personeel. Enige minuscule minpunt: de koelkasten maken een bromgeluid wat eigenlijk alleen opvalt wanneer ze uitgaan want dan is het ineens wat prettiger aan de oren. Voor de rest een geweldige avond gehad en ik kom zeer zeker terug!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker vlees bediening was de vorige keer stukken beter
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
het was een heerlijke, gastvrije avond met mooie producten, zeer goed bereid! het restaurant zit op een gezellig plein, van binnen zag het er ook goed uit, maar we hebben heerlijk buiten genoten van gezelligheid en gastvrijheid. Bediening is goed en attent! Het hoofdgerecht was een feestje, de cote de boeuf zeer goed bereid en de bijbehorende RIOJA heerlijk van smaak. Een aanrader als je in Schiedam bent!
Margot D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ontvangst en bediening glaasje wijn buiten en amuse zeer welkom en vriendelijk. Bediening binnen door andere medewerker afstandelijk, maar correct. Ambiance voortreffelijk.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras. Prettig personeel en goed menu. Presentatie en opmaak op perfect uitgekozen servies. Oesters, Mosselen, Tonijn, Carpaccio, Parelhoen, waren buitengewoon met spannende en smakelijke garnering.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Wat is de bediening hier top. Ze is blond, hart op de juiste plaats, snapt haar vak, werkt elke dag overdag en altijd ondanks drukte tijd voor een praatje. Indien te druk laat ze je altijd welkom voelen door die heerlijke begroetingen van haar. Heeft oog voor iedereen en is puur sang gastvrouw. Voorbeeld voor velen
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Wat is het Stadhuis vooruitgegaan sinds Sylvia er werkt. Professioneel, oog voor iedereen, hart op de juiste plaats, no nonsens en gezelligheid kent geen tijd. Ze werkt elke dag overdag en zorgt graag voor iedereen. Alsof ze geboren is voor dit werk. Met recht een topwijf.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldige locatie met een heel mooie terras, ondanks de drukte ging bestellen van de lunch, het uit serveren erg vlot. Hele warme Kroketten met heerlijk brood. Bediening van de blonde dame uitstekend!
Dorine W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Vroeg op mijn vriendelijkste toon of er mogelijkheid was het een beetje snel te bezorgen, gezien ik redelijk snel terug moest zijn op mijn werk. Ik snap dat dat niet altijd kan, maar ik kreeg het meest botte antwoord terug, afgesloten met "schat", dat vond ik een zeer onvriendelijke reactie. Ook was deze serveerster bezig met het opleiden van een andere jongen en heel de tijd konden wij mee krijgen hoe druk druk druk ze het hadden en wat er nog gedaan moest worden, het gaf een onrustig gevoel wat je niet wil hebben bij zo'n etentje uit (ging lunchen). Eten beviel zelf prima.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was goed. Service was slecht. We
Siham H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De serveerster was vriendelijk en kwam af en toe vragen hoe het gaat. Het menu was helaas beperkt. Ze gingen wel flexibel om met aanpassingen. Het toetje (brownie) was niet te eten. Uitgedroogd. Alsof het te lang in het open was blijven staan!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Mooie lokatie! We hebben heerlijk geluncht op het comfortabele terras. Echt aan re raden als je voedselallergie hebt, wij hadden een tarwe en ei-allergie en bij beide werd meegedacht en was het eten heerlijk. Complimenten!
Juultje79 V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gisteren voor het eerst hier gegeten en hebben genoten van het eten en de heerlijke chardonnay. Alleen de carpaccio was een beetje aan de zoute kant door de spekjes. Ossenhaas was goed bereid en lekker mals! We komen zeker terug!
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Zakelijke lunch. Gezellige en enthousiaste bediening. We werden prima bediend en de lunch was prima. Leuke locatie en prima voor binnen en buiten
Marjetha .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wat een fijn restaurant! Zalig gegeten, lieve bediening en met mijn lactose intolerantie werd rekening gehouden. Waar je vaak mango ijs krijgt als nagerecht, kreeg ik nu een fruitsalade met sabayon. Ondanks dat het druk was, werd dit gewoon ‘even’ gemaakt!
Mijn complimenten.