Over het restaurant Brasserie Stadhuis

Klassiek Frans in Stadhuis

Geniet van klassiek Franse gerechten met een eigentijdse twist bij Brasserie Stadhuis in Schiedam.

De chef serveert gerechten zonder opsmuk. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van de mooiste producten, verser dan vers. Een nuchtere en smaakvolle benadering en dat zie je ook terug in het interieur en de sfeer die er hangt. Overdag geniet je van een goed belegde zuurdesem boterham of een huisgemaakte soep. 's avonds kies je heerlijke lekkernijen van de kaart of ga je voor het maandmenu.

De service in de gezellige brasserie is uitstekend. Je voelt je ontzettend welkom! Het personeel heeft veel kennis van zaken en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Brasserie Stadhuis

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Wijnbar 13:00 - 23:00
- Bar 12:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stadhuis

• Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldige sfeer , qua personeel!!! Was net of we er al jaren kwamen, wanneer nodig serieus, en wanneer mogelijk met ongelofelijk veel humor ( met gasten en personeel )????????????. Het eten was van zeer goede kwaliteit en er werd echt naar de wensen van de gasten gekeken, ga er zeker vaker heen.
Jaap Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Konden dineren op het terras met dit prachtige weer. Wat een heerlijke sfeer en prachtige gerechten. De bediening is super! Losjes, grappig maar toch correct. Wij komen zeker terug!
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker eten, bediening vaardig, goede wijnen. Aanrader!
Ancilla K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig restaurant, mooi ingericht en heerlijk gegeten.
Ivan A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten in de trendy trend; zeer goede en aandachtige bediening.
D.M.C. H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Sfeervolle brasserie met een mooie kaart met seizoensproducten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hadden een mooie kabeljauw een mooi stuk ossenhaas en een uitstekende riz de veau. We moesten wel lang wachten op het hoofdmenu. Enkele schoonheidsfoutjes: whiskey in cognacglas , protocol voorproeven en inschenken wijn was ver onder de maat ,geen servetten. Algemeen: de akoestiek in het overgens sfeervolle restaurant is slecht.
Als compensatie voor het lange wachten werden de degestieven niet in rekening gebracht. Omdat de kwaliteit goed was gaan we een volgende keer nog eens kijken of de schoonheidsfoutjes er dan uit zijn.
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zakenlunch 2 personen. Prima service vlotte bediening. Restaurant werd goed bezocht. Lunch was goed. Zeker een aanrader wanneer het terrasjesweer wordt.
Marjo H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeer goed!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hadden maar een uurtje om te eten
En hadden dit bij het begin aangegeven. Ze hielden er super veel rekening mee en kregen ons voor en hoofdgerecht heel snel. En vooral de service was fantastisch. Wij gaan hier zeker nogmaals heen als we in de buurt van Schiedam zijn.
Dhr. C. L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Diner was aangenaam en goed. Enkele gemelde onvolkomenheden werden netjes opgelost. Bij finale: jammer van Drambuie-likeur in grof whiskyglas!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige en attente bediening. Waren er al eerder en komen zeker terug. Waarom moet ik in deze recensie perse 120 tevens gebruiken?
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Meer verse groenten, en meer met vers fruit werken. Daar kan je je meer er onderscheiden.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Complimentem voor de bediening. Zeer vriendelijke mensen.
Complimenten voor de kok(s).
Gezellige ambiance.
Kom zeker terug.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding in orde.
Wij hadden een menu van rond de 27,-- euro.
De carpaccio (voorgerecht) was perfect.
Crème brulee prima.
Persoonlijk vond ik de porties vrij groot.
We komen zeker terug
Denis Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Top avond. Eten, bediening en ambiance.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was zeer goed, de bediening was top en ze hadden een speciaal Valentijnsmenu samengesteld.. Wij hebben een heerlijke avond gehad❤️❤️ Zeker voor herhaling vatbaar!
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
We hebben een heerlijke lunch geserveerd gekregen. Bediening vriendelijk en niet opdringerig. We voelden ons niet opgejaagd en hebben 2 en een half uur aan tafel gezeten. Het was er ondanks de maandag gezellig druk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marjarene .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vanavond gegeten. Viel erg tegen. Het restaurant was half bezet maar desondanks hebben we veel te lang moeten wachten. De amerikaanse hamburger was zeer matig, vettig en weinig creatief gegarneerd. De bediening was ook niet op zn best. Zo werd de wijn vergeten en kregen we over het algemeen weinig aandacht. Voorlopig komen we hier niet terug, jammer.
Nettie H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer