Over het restaurant Brasserie Stadhuis

Klassiek Frans in Stadhuis

Geniet van klassiek Franse gerechten met een eigentijdse twist bij Brasserie Stadhuis in Schiedam.

De chef serveert gerechten zonder opsmuk. Hierbij wordt er gebruik gemaakt van de mooiste producten, verser dan vers. Een nuchtere en smaakvolle benadering en dat zie je ook terug in het interieur en de sfeer die er hangt. Overdag geniet je van een goed belegde zuurdesem boterham of een huisgemaakte soep. 's avonds kies je heerlijke lekkernijen van de kaart of ga je voor het maandmenu.

De service in de gezellige brasserie is uitstekend. Je voelt je ontzettend welkom! Het personeel heeft veel kennis van zaken en adviseert je graag in een heerlijk glas wijn bij je maaltijd.

Meer informatie over restaurant Brasserie Stadhuis

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Wijnbar 13:00 - 23:00
- Bar 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Stadhuis

Hans R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldige locatie met een heel mooie terras, ondanks de drukte ging bestellen van de lunch, het uit serveren erg vlot. Hele warme Kroketten met heerlijk brood. Bediening van de blonde dame uitstekend!
Dorine W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Vroeg op mijn vriendelijkste toon of er mogelijkheid was het een beetje snel te bezorgen, gezien ik redelijk snel terug moest zijn op mijn werk. Ik snap dat dat niet altijd kan, maar ik kreeg het meest botte antwoord terug, afgesloten met "schat", dat vond ik een zeer onvriendelijke reactie. Ook was deze serveerster bezig met het opleiden van een andere jongen en heel de tijd konden wij mee krijgen hoe druk druk druk ze het hadden en wat er nog gedaan moest worden, het gaf een onrustig gevoel wat je niet wil hebben bij zo'n etentje uit (ging lunchen). Eten beviel zelf prima.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was goed. Service was slecht. We
Siham H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De serveerster was vriendelijk en kwam af en toe vragen hoe het gaat. Het menu was helaas beperkt. Ze gingen wel flexibel om met aanpassingen. Het toetje (brownie) was niet te eten. Uitgedroogd. Alsof het te lang in het open was blijven staan!
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Mooie lokatie! We hebben heerlijk geluncht op het comfortabele terras. Echt aan re raden als je voedselallergie hebt, wij hadden een tarwe en ei-allergie en bij beide werd meegedacht en was het eten heerlijk. Complimenten!
Juultje79 V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Gisteren voor het eerst hier gegeten en hebben genoten van het eten en de heerlijke chardonnay. Alleen de carpaccio was een beetje aan de zoute kant door de spekjes. Ossenhaas was goed bereid en lekker mals! We komen zeker terug!
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Zakelijke lunch. Gezellige en enthousiaste bediening. We werden prima bediend en de lunch was prima. Leuke locatie en prima voor binnen en buiten
Marjetha .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wat een fijn restaurant! Zalig gegeten, lieve bediening en met mijn lactose intolerantie werd rekening gehouden. Waar je vaak mango ijs krijgt als nagerecht, kreeg ik nu een fruitsalade met sabayon. Ondanks dat het druk was, werd dit gewoon ‘even’ gemaakt!
Mijn complimenten.
Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Eten was voortreffelijk!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het is behoorlijk gehorig, zodat je soms niet goed kunt praten met de gasten.
Het duurde soms lang voordat we geholpen werden.
Een van mijn tafelgenoten moet strikt glutenvrij eten. Dat was doorgegeven, maar het leek alsof de bediening dat niet goed begreep.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Erg vriendelijk ontvangen. Niks opdringerig, gewoon de tijd om te kiezen. Heerlijk gegeten. Kom hier zeker nog eens terug.
silvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten fijne bediening,gemoedelijk,en gezellige sfeer
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Jammer dat we tussen voorgerecht en hoofd gerecht erg lang moesten wachten en moesten vragen of ze ons niet vergeten waren. Waarop toen zeer snel het gerecht werd geserveerd. Misschien toch een foutje uit de keuken?
yolande K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Goede sfeer, prima bediening, lekker eten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekkere gerechten met een prima wijnarrangement. De bediening was vriendelijk en gezellig met een leuk verhaal over de geserveerde wijn.
De dry-age kast maakte af en toe wat brommende herrie als hij aansloeg.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Geweldige sfeer , qua personeel!!! Was net of we er al jaren kwamen, wanneer nodig serieus, en wanneer mogelijk met ongelofelijk veel humor ( met gasten en personeel )????????????. Het eten was van zeer goede kwaliteit en er werd echt naar de wensen van de gasten gekeken, ga er zeker vaker heen.
Jaap Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Konden dineren op het terras met dit prachtige weer. Wat een heerlijke sfeer en prachtige gerechten. De bediening is super! Losjes, grappig maar toch correct. Wij komen zeker terug!
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker eten, bediening vaardig, goede wijnen. Aanrader!
Ancilla K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig restaurant, mooi ingericht en heerlijk gegeten.
Ivan A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten in de trendy trend; zeer goede en aandachtige bediening.