Over het restaurant Brasserie Springer

Impressionistisch eten aan het Springerpark

Bij Brasserie Springer aan het prachtige historische Springerpark laten ze zich inspireren door de grote meesters van het impressionisme. Dat zie je terug in het decor, maar zeker ook in de keuken van chef-kok Per Boerefijn. "Ik ben geen receptenkok, maar kook zoals impressionisten schilderden. Geïnspireerd door mijn gasten, door de seizoenen en de ingrediënten breng ik gerechten met smaak op uw bord. Raak, en mooi, zoals ook impressionisten dat konden." Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant Brasserie Springer

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Springer

willemg12 V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Gevraagd om een familiefeestje met 10 personen en dat werd het.
Geweldige ontvangst, doen wat afgesproken is en dat nog even een tikje beter doen.
Dat is gewoon vakmanschap.
aanrader.
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Waren hier met vrienden en kinderen, leeftijd variërend van 9 tot 76 - en iedereen was dik tevreden. We moesten op tijd weg om in een theater te kunnen zijn en dat lukte heel goed, ondanks de zeer verschillende keuze uit de gerechten. Compliment daarvoor!
B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
De ontvangst was weer uitstekend verzorgd. Goede bediening, lekker eten en een gezellige sfeer. Hier komen we zeker terug.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk wintermenu , voortreffelijk van smaak . Goede kwaliteit prijs verhouding . Gaan gauw nog een keer terug.
natascha R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We werden ondanks dat we veel te vroeg waren zeer hartelijk ontvangen. De dame die ons bediende wist veel over de wijn te vertellen. 1 klein minpuntje was dat de stoelen vd tafel waar het personeel gegeten had niet netjes waren aangeschoven maar een kniesoor die daar op let????
E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Brasserie Springer is een verrassend restaurant met klasse, wat kan inspelen op allerlei vragen van gasten. Zo dineren wij er al vaker met vegetariers en zelfs veganisten, tot grote tevredenheid. Super goed gewoon. Fijne bediening zonder poeha. Iedere keer weer een geweldige avond.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke gerechten. Mooi dat je bijpassende wijnen per glas kunt bestellen.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We hebben als collega's in een rustige ambiance kunnen genieten van het diner, ter gelegenheid van het pensioenafscheid van een van ons. Tot onze verrassing had een collega à la minute ook nog een gezellig dessert-feestvuurwerk op tafel geregeld. Leuk dat dit direct werd opgepakt door Springer.
De gangen waren goed verzorgd en precies voldoende. Dat is prettig.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
wat een verrassing ! normaliter is het vaak ietwat vlak als je met 18 dierbaren aan tafel schuift, echter hier heeft de keukenbrigade een prima klus geklaard door bij echt ieder uitgeserveerd bord, je het oprechte gevoel te hebben gegeven dat er een kok alleen voor jou staat te koken. het was smakelijk, en ongelooflijk leuk dat je nu eens gerechten kreeg die je echt nooit (en ik ben inmiddels 62) ergens eerder hebt gegeten. voor mij was de absolute sensatie de kaasplank......... naast de bijzondere kazen 9allemaal uit de directe omgeving) werd ik verrast door ijs met komijn. ja..je leest het goed. en, de dame die ons elke keer exact op tijd van de juiste wijnen wist te voorzien was niet alleen vinoloog op papier. maar dus ook echt in de praktijk. tijdens haar uitleg kreeg je een erg goede informatie en wist je bijna al exact wat je ging proeven. oftewel...dit restaurant is een aanrader
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten, de kreeftensoep was erg lekker. Ook de bediening erg vriendelijk en goed. Sfeervol restaurant.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Brasserie Springer is een restaurant waar wij regelmatig terugkomen. Je voelt de gastvrijheid, beleeft de sfeer en geniet van de heerlijke smaakvolle gerechten met bijpassende wijnen die er met passie en liefde worden bereid/geschonken. Een echte ontdekking en aanrader voor iemand die er nog niet eerder is geweest.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben in een gezellige ongedwongen sfeer kunnen genieten van een heerlijk diner en mooie wijnen.
De bediening was gezellig en correct ook de sfeer in de zaak gaf een mooi kerstgevoel.
ali D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prettig restaurant. Tafels niet heel kort op elkaar, zodat je voldoende afstand hebt tot andere gasten.
Bedienend personeel heel vriendelijk. Niet opdringerig en goede uitleg van de gerechten.
Piet1360 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Een paar nieuwe tafels en stoelen zou de sfeer kunnen verhogen. Het is heel gezellig maar met nieuw meubilair en verlichting wordt het iets chiquer.
C. Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Overheerlijk zeer uitgebreid lunch buffet genoten met familie en vrienden in een feestelijke setting.
Per en Margot Boerefijn en hun equipe hebben weer een staaltje van gastvrijheid, liefde voor het eten (natuurlijke smaken) gegeven.
Caressa H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een hele fijne sfeer en leuke bediening met goede kennis van de producten. Aan wijn kennis ontbreekt het ze ook niet...we werden goed geadviseerd en het was heerlijk.

Super gerechten! Een heerlijke avond gehad.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Dit restaurant houdt echt rekening met wanneer je weer wilt vertrekken. Wij wilden naar een uitvoering van de Messiah in Schoonhoven. We waren door drukte in het verkeer vertraagd en de bediening en de keuken zorgden dat we zonder haast konden eten en op tijd konden afrekenen en vertrekken.
p.toen1 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wij kwamen voor de dagschotel. Heerlijk! Niets op aan te merken. Wijn en koffie ook heerlijk. Kerstsfeer super. Dus eigenlijk allemaal heel gezellig en super.
In de rekening zat een foutje, maar dat wordt ze vergeven. We komen zeker terug.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Altijd goede service en heerlijk eten.
Wij hebben het wild menu genomen en dit was heel passend voor de tijd van het jaar.
Marie-Thérèse C. de Jongh V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het was het heerlijk avondje, 5 december, en het was heerlijk rustig in de Brasserie. Dat het zo rustig is en er maar
enkele tafels bezet zijn zorgt ervoor, dat alle andere dingen heel goed gaan. Zodra alle tafels bezet zijn, is de wachttijd al gauw langer en is er geroezemoes dat luider wordt. Wij zoeken deze gelegenheden ook echt op en komen zo graag bij de Brasserie dat wij lawaai en wachttijden in andere gevallen voor lief nemen.