Over het restaurant Brasserie Springer

Impressionistisch eten aan het Springerpark

Bij Brasserie Springer aan het prachtige historische Springerpark laten ze zich inspireren door de grote meesters van het impressionisme. Dat zie je terug in het decor, maar zeker ook in de keuken van chef-kok Per Boerefijn. "Ik ben geen receptenkok, maar kook zoals impressionisten schilderden. Geïnspireerd door mijn gasten, door de seizoenen en de ingrediënten breng ik gerechten met smaak op uw bord. Raak, en mooi, zoals ook impressionisten dat konden." Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant Brasserie Springer

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Springer

Arja M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De Sous-chef had voor ons weer een heerlijk verrassings menu samen gesteld. Prachrige kleurrijk opgemaakte borden met heerlijke verrasende verse gerechten. Echt genieten!
Aletta V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Erg lekker gegeten buiten op terras. De bediening was persoonlijk en zeer attent.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
leuke verrassing in Nederland,wat de frieten kwamen doen bij het rijsgerecht is mij een raadsel.Wel erg lekker,voorschotel iets te weinig
JW H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekkere gerechten, bijpassende wijnen en deskundig attent personeeel.
R.K. D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker gegeten, plezierige bediening, echter een (1) jongeman en (1) jonge dame moeten nog een hoop leren.
Leuk, gezellig nieuw meubilair en mooie bplakte ramen. Goed gedan.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het voorgerecht was smakeloos en gezocht. Van het hoofdgerecht was het vlees slecht en de garnering en saus hadden duidelijk te lang gestaan. De creme brulé had niet eens een krokant suikerlaagje en de Irisch coffee had een veel te dikke en te koude laag slagroom en was niet te drinken. Heel teleurstellend!
Hein A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekker gegeten en zeer goede en originele wijnselectie tegen acceptabele prijzen.
Complimenten voor de kundige en uiterst vriendelijke gastvrouw en haar staf!
Remke K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eten was heerlijk,goede bediening bij een relaxte sfeer
B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij komen hier al vele jaren. Echter wat opvalt als het drukker wordt, is de service minder. Jammer. Zeker een verbeter punt.
Marie-Thérèse C. de Jongh V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We komen zeer regelmatig bij Brasserie Springer en wij genieten elke keer met volle teugen, maar als we dan thuis komen en weten dat we gevraagd worden om "weer opnieuw" een recensie te MOETEN schrijven, zinkt ons de moed soms in de schoenen.
Please, houd daar rekening mee met uw verzoek.
Adriaan de Jongh, Bergambacht, 3 mei 2018
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ben zeer verrast over de bijzondere combinaties in de gerechten. Uitstekend wijnadvies en dito wijn. Kortom top.
De prijzen zijn wat mij betreft precies in verhouding met het gebodene. Niet goedkoop, maar je krijgt er ook wat voor.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Brasserie Springer was echt een verrassing. Mooie bordjes, originele gerechten, en super lekker. Ieder hapje was weer anders, en alles paste mooi bij elkaar. Het personeel was erg vriendelijk en deed enorm zijn best, ook al liepen ze misschien wel met te weinig mensen. We komen graag weer terug!
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We wilden ivm filmbezoek snel even wat eten, dat is prima gelukt. Dagschotel (tapas) was gevarieerd en genoeg. Ook de sardientjes smaakten prima. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Ik de k dat we hier nog vaak terug gaan komen.
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Afgelopen vrijdag zijn we bij jullie komen eten en hadden ook het wijn arrangement genomen. Het was allemaal super goed verzorgd en al jullie uitleg met passie maakte het nog specialer ???? bedankt voor de fijne avond
Korrie K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hadden een heel prettige avond; de serveerster vroeg wel erg vaak of alles naar wens was, maar ja: bete te veel dan te weinig...
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten smaakte wat vlak. Bediening was erg bedrijvig, niet onvriendelijk, ook niet heel hartelijk. Op zich niet veel op aan te merken, maar zeker niet bijzonder.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Voor de eerste keer hier geweest met vrienden. Perfecte gelegenheid en voortreffelijk eten. Personeel zeer bekwaam en meedenkend. Mijn vriendin wilde vegetarische schotel maar heeft een notenallergie. Er werd meegedacht en uiteindelijk een menu op maat samengesteld. Brasserie Springer is zeker aan te bevelen. We komen graag weer eens terug.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gastvrije vriendelijke ontvangst. Lam is een echte aanrader. Bediening erg attent en vriendelijk. Een prima en gezellig restaurant.
Marie-Thérèse C. de Jongh V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De mogelijkheid om op een doordeweekse avond (waarbij het werk achter de laptop nog niet gedaan is.....) korte tijd "aan te schuiven", heerlijk te eten en samen te ontspannen, is een heel welkome en uitgelezen gelegenheid,
gecreëerd bij ons favoriete restaurant. Wat wil je dan nog meer ? Wij komen er iedere keer weer gesterkt en
geïnspireerd van terug thuis. De bediening is behalve dienstbaar ook nog onderhoudend en persoonlijk attent.
Je voelt je verwend en verwarmd, vooral ook nog door de bijpassende aanbevolen rode wijn !
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het personeel is heel vriendelijk en speelt in op ieder ander soort gast, de kennis over de wijnen was aangenaam, de wijnen zelf waren heerlijk en het eten is gewoon een pallet van kleuren, geuren en smaakexplosies.
Hoge kwaliteit voor een vriendelijke prijs.
Petje af, wat een (h)eerlijk resraurant.