Over het restaurant Brasserie Springer

Impressionistisch eten aan het Springerpark

Bij Brasserie Springer aan het prachtige historische Springerpark laten ze zich inspireren door de grote meesters van het impressionisme. Dat zie je terug in het decor, maar zeker ook in de keuken van chef-kok Per Boerefijn. "Ik ben geen receptenkok, maar kook zoals impressionisten schilderden. Geïnspireerd door mijn gasten, door de seizoenen en de ingrediënten breng ik gerechten met smaak op uw bord. Raak, en mooi, zoals ook impressionisten dat konden." Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant Brasserie Springer

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Springer

V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Brasserie Springer was echt een verrassing. Mooie bordjes, originele gerechten, en super lekker. Ieder hapje was weer anders, en alles paste mooi bij elkaar. Het personeel was erg vriendelijk en deed enorm zijn best, ook al liepen ze misschien wel met te weinig mensen. We komen graag weer terug!
Angelo D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We wilden ivm filmbezoek snel even wat eten, dat is prima gelukt. Dagschotel (tapas) was gevarieerd en genoeg. Ook de sardientjes smaakten prima. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Ik de k dat we hier nog vaak terug gaan komen.
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Afgelopen vrijdag zijn we bij jullie komen eten en hadden ook het wijn arrangement genomen. Het was allemaal super goed verzorgd en al jullie uitleg met passie maakte het nog specialer ???? bedankt voor de fijne avond
Korrie K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij hebben ons trouwen hier gevierd en kunnen dit iedereen aanraden. De brunch was geweldig met als hoogtepunt de zelf gemaakte kroketten en de zaal boven is uitermate geschikt om een grote groep mensen te ontvangen. Wij zijn erg blij met onze keuze en wensen Brasserie Springer het allerbeste.
Mariska R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten smaakte wat vlak. Bediening was erg bedrijvig, niet onvriendelijk, ook niet heel hartelijk. Op zich niet veel op aan te merken, maar zeker niet bijzonder.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Voor de eerste keer hier geweest met vrienden. Perfecte gelegenheid en voortreffelijk eten. Personeel zeer bekwaam en meedenkend. Mijn vriendin wilde vegetarische schotel maar heeft een notenallergie. Er werd meegedacht en uiteindelijk een menu op maat samengesteld. Brasserie Springer is zeker aan te bevelen. We komen graag weer eens terug.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gastvrije vriendelijke ontvangst. Lam is een echte aanrader. Bediening erg attent en vriendelijk. Een prima en gezellig restaurant.
Marie-Thérèse C. de Jongh V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
De mogelijkheid om op een doordeweekse avond (waarbij het werk achter de laptop nog niet gedaan is.....) korte tijd "aan te schuiven", heerlijk te eten en samen te ontspannen, is een heel welkome en uitgelezen gelegenheid,
gecreëerd bij ons favoriete restaurant. Wat wil je dan nog meer ? Wij komen er iedere keer weer gesterkt en
geïnspireerd van terug thuis. De bediening is behalve dienstbaar ook nog onderhoudend en persoonlijk attent.
Je voelt je verwend en verwarmd, vooral ook nog door de bijpassende aanbevolen rode wijn !
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het personeel is heel vriendelijk en speelt in op ieder ander soort gast, de kennis over de wijnen was aangenaam, de wijnen zelf waren heerlijk en het eten is gewoon een pallet van kleuren, geuren en smaakexplosies.
Hoge kwaliteit voor een vriendelijke prijs.
Petje af, wat een (h)eerlijk resraurant.
annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Fantastisch lekker gegeten. Zowel de weekschotel als a la carte waren de gerechten voortreffelijk en verfijnd van smaak. Vriendelijke, ontspannen en toch uiterst correcte bediening met oprechte aandacht voor de gasten. Een aanrader!
Yivat M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Erg lekker gegeten bij Springer! Leuke, originele gerechten en alles met liefde en zorg bereid. Goede bediening en perfecte prijs-kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker weer terug!
willemg12 V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Gevraagd om een familiefeestje met 10 personen en dat werd het.
Geweldige ontvangst, doen wat afgesproken is en dat nog even een tikje beter doen.
Dat is gewoon vakmanschap.
aanrader.
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Waren hier met vrienden en kinderen, leeftijd variërend van 9 tot 76 - en iedereen was dik tevreden. We moesten op tijd weg om in een theater te kunnen zijn en dat lukte heel goed, ondanks de zeer verschillende keuze uit de gerechten. Compliment daarvoor!
B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
De ontvangst was weer uitstekend verzorgd. Goede bediening, lekker eten en een gezellige sfeer. Hier komen we zeker terug.
Karin A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk wintermenu , voortreffelijk van smaak . Goede kwaliteit prijs verhouding . Gaan gauw nog een keer terug.
natascha R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We werden ondanks dat we veel te vroeg waren zeer hartelijk ontvangen. De dame die ons bediende wist veel over de wijn te vertellen. 1 klein minpuntje was dat de stoelen vd tafel waar het personeel gegeten had niet netjes waren aangeschoven maar een kniesoor die daar op let????
E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Brasserie Springer is een verrassend restaurant met klasse, wat kan inspelen op allerlei vragen van gasten. Zo dineren wij er al vaker met vegetariers en zelfs veganisten, tot grote tevredenheid. Super goed gewoon. Fijne bediening zonder poeha. Iedere keer weer een geweldige avond.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke gerechten. Mooi dat je bijpassende wijnen per glas kunt bestellen.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We hebben als collega's in een rustige ambiance kunnen genieten van het diner, ter gelegenheid van het pensioenafscheid van een van ons. Tot onze verrassing had een collega à la minute ook nog een gezellig dessert-feestvuurwerk op tafel geregeld. Leuk dat dit direct werd opgepakt door Springer.
De gangen waren goed verzorgd en precies voldoende. Dat is prettig.