Brasserie Spiegelaar

7,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Spiegelaar

Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Al vanaf binnenkomst vriendelijk en vlot geholpen. Leuk en knus restaurant met een leuk speelhoekje voor kinderen. Erg lekker gegeten! Een aanrader.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima gegeten en goede service voor goed geld. Wat ons betreft een aanrader. Locatie is mooi gelegen in het hartje van Leeuwarden
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, super leuke en spontane bediening. Zeker een aanrader om een heerlijke en gezellige avond te dineren!
Nanouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Geweldig mooi plekje in de mooie binnenstad van Leeuwarden. Na een dag winkelen kan je hier prima lunchen en geweldig kopje verse koffie drinken. Omdat het ons zo beviel zijn we hier in de avond ook wezen eten. Voor een schappelijke prijs kan je hier prima eten. Ook het terras, welke aan de grachten ligt is lekker om te zitten. Het mooiste is dat je als je met een bootje bent hier kan aanleggen. Kortom een leuke en gezellige plek om te zitten met goeie, snelle service en lekkere keuken! Wij komen zeker vaker.
janneke D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Verschrikkelijke service. Het was rustig dus binnen 2 minuten stonden de voorgerechten op tafel. We waren nog bezig met de voorgerechten en de hoofdgerechten kwamen er al aan. Er werd ons geen drinken gevraagd, werd ook niet gevraagd of het naar wens was. We werden weggekeken omdat wij er om 8 uur nog zaten. Toen hebben wij 50 minuten gewacht, na het hoofdgerecht, wat al was uitgehaald, om nog een dessert te bestellen. De keuken en de rest van de bediening zaten al aan de tafel bier te drinken, maar wij werden niet geholpen. Toen zijn wij erheen gelopen en hebben we gevraagd of we nog een dessert mochten, toen kregen we te horen dat de keuken al dicht was en de kok naar huis, dit was om 9 uur. VERSCHRIKKELIJK, komen hier nooit nooit meer terug!!!
Beste Janneke,

Graag komen wij met u in contact om uw ervaring te bespreken en om het goed te maken.
U mag contact opnemen met ons restaurant en vragen naar Vincent.
M T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier met een grote groep meiden een high tea gedaan, wat een tegenvaller! Behalve de mini sandwiches was er niks vers van wat geserveerd is. We hadden 1 glutenvrije onder ons, waarbij wij 5euro extra moesten betalen. Dan verwacht je iets speciaals, maar in plaats daarvan kreeg degene 4 stukjes stokbrood met gesmolten kaas, stukjes chocolade en koekjes. Toen we om de rekening vroegen hebben wij dit gemeld dat de glutenvrije high tea wel echt een tegenvaller was, werd geantwoord dat hier niet veel keuze in is. Naar mijn mening is er genoeg keuze voor iemand die gluten allergie heeft. Door de broodjes met verschillend beleg te serveren dan alleen kaas was t minste wat ze konden doen. Serverend personeel wad aardig. Al met al een zware tegenvaller waar je teveel voor betaald! Hier kom ik niet meer terug.
M T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier met een grote groep meiden een high tea gedaan, wat een tegenvaller! Behalve de mini sandwiches was er niks vers van wat werd geserveerd. We hadden 1 glutenvrije onder ons, waarbij wij 5euro extra moesten betalen. Dan verwacht je iets speciaals, maar in plaats daarvan kreeg degene 4 stukjes stokbrood met gesmolten kaas, stukjes chocolade en koekjes. Toen we om de rekening vroegen hebben wij dit gemeld dat de glutenvrije high tea wel echt een tegenvaller was, werd geantwoord dat hier niet veel keuze in is. Naar mijn mening is er genoeg keuze voor iemand die gluten allergie heeft. Door de broodjes met verschillend beleg te serveren dan alleen kaas was t minste wat ze konden doen. Serverend personeel wad aardig. Al met al een zware tegenvaller waar je teveel voor betaald! Hier kom ik niet meer terug.
Frouke H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Met een groep van 10 dames en 1 heer genoten van een heerlijke hightea! Wel hadden meer gerekend dat het zou vullen als een lunch, maar gelukkig werd daar goed op ingespeeld. Brasserie Spiegelaar heeft als enige restaurant een terras in de schaduw, dat was met 25 graden en volle zon echt een uitkomst. Met de onbeperkte thee kon je elke keer een andere smaak proberen, ook was er verse munt met honing, vollop variatie! Vooral de hartige wraps waren erg lekker. De bediening wassen ook heel attent, steeds werd de thee bijgevuld zonder dat wel het hoefde te vragen. Erg genoten, heerlijk koel terras.
Piekema .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben hier heerlijk op het terrasje gezeten en hadden behoorlijk trek in een lekker broodje. Dat hebben we dus ook genomen: een heerlijke Italiaanse bol met geitenkaas, walnoot en honing voor € 7,25. Ik heb wel eens meegemaakt dat het leek of de geitenkaas naast het broodje had gelegen in plaats van er op. Dat zul je bij Brasserie Spiegelaar nooit meemaken. Dit was in alle opzichten een heel lekker broodje, royaal belegd met geitenkaas en zijn prijs ruimschoots waard. Wij waren allebei tenminste goed verzadigd en heel tevereden over de opvallend goeie kwaliteit. En dat van slechtst één broodje. Daarnaast is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Keurig. Deze ervaring nodigd echt uit om hier binnenkort eens wat uitgebreider te gaan eten. Ik kan dit adres zonder terughoudendheid van harte aanbevelen.
mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Afgelopen tijd hier 2 keer gegeten waarvan afgelopen vrijdag voor het laatst. Leuke prima kaart! High lunch ziet er ook geweldig uit maar deze vergeet ik altijd te reserveren.
De bediening laat erg te wensen over. Met de rug naar de gasten toe staan. 10 minuten proberen contact te maken om te kunnen bestellen ik heb wel 5 mensen zien rondlopen. Tip, de bediending kent de kaart en menus niet veilloos, dit hoort wat mij betrefd wel.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gewoon prima gegeten in een leuke atmosfeer. Prima locatie; er lopen veel mensen langs en dat maakt het levendig. Kleine kaart, maar voor een brasserie meer dan voldoende. Nette prijzen. Kom zeker nog een keer terug.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Wij kregen een lunch en het was erg lekker. Het was ook een gezellig plekje. De werknemers waren erg vriendelijk. De broodjes die we kregen waren nog lekker warm. Dat is altijd fijn.
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een erg gezellige en leuke tent. Zowel overdag al 's avonds een paar keer geweest. Iedere keer teruggekomen omdat het er zo gezellig is en de bediening zo goed.
Het eten is er gewoon lekker geen bijzondere gerechten, maar wat ze voorzetten is wel goed en lekker gemaakt met allemaal verse groente. Wat niet ieder restaurant doet.
Jong personeel die weet hoe ze het hun gasten naar hun zin kan maken en zorgt dat je niet lang op je gerecht hoeft te wachten. Ook een gezellig gesprek met het personeel is geen probleem. Althans wanneer de drukte dat toe laat.
Overdag is het prima om er een kop thee of koffie te drinken met wat extra's erbij.
Aanrader wanneer je in Leeuwarden op bezoek bent.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vorige week vrijdag met een groep van ruim 20 man boven gegeten bij de Spiegelaar. Prima eten, goede bediening en we mochten de grote tv gebruiken voor onze zelfgemaakte quiz. Kortom: een fijne, gezellige avond gehad met prima eten.
lekkeretenmetfamilie .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ter ere van onze huwelijksdag hebben we genoten van een high lunch met ons gezin en ouders! De reservering was niet helemaal goed gegaan, maar werd zeer goed opgelost door het personeel, ondanks dat het zo druk was. Het eten was heerlijk, een erg lekkere kroket, verschillende broodjes en beleg, gevulde wraps, sandwiches. Kortom voor een ieder was er voldoende en lekker eten! Zeer zeker een aanrader!!!
Maaraa1989 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gisteren vanuit Alkmaar naar leeuwarden gekomen om te genieten van een heerlijke High Lunch. Verschillende broodjes, genoeg verschillend beleg. Alles lekker vers. Kortom: zeker een aanrader!
HarryenRennie .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Ondanks vliegend bier zeer gezellig gezeten en gegeten en bediening was super, zeer zeker voor herhaling vatbaar allemaal bedankt
Trudy S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een gezellige brasserie, hartelijk ontvangen, direct werd aangegeven dat het ongeveer 20 minuten zou duren, geen probleem voor ons, we hebben aan de stamtafel gezeten, het was druk en gezellig. De drie mini broodjes met soep was heerlijk, en zo ook de Italiaanse bol met beenham en brie voor mijn partner, kortom een aanrader deze brasserie.
u5d56ka6 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We hebben met een grote groep mensen (met kinderen) een verjaardag gevierd. We konden de bovenverdieping afhuren voor een schappelijke prijs. De service was heel goed en er was een overvloed aan hapjes (welke bij de prijs zat inbegrepen). De serveersters gingen leuk om met de kinderen en gaven ze zelfs allemaal teken spulletjes om ze te vermaken. Het is een gezellige en sfeervolle ruimte. Ook fijn dat ze zo flexibel omgaan met het "decor". We konden probleemloos allerlei slingers ophangen en dergelijke. Ook het verschuiven van tafels en stoelen was geen probleem. Wel was het op een gegeven moment wat warm. We hebben toen de openslaande deuren even open gedaan en dit bracht voldoende verkoeling. Al met al een zeer geslaagde verjaardag.
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
De lunch was overheerlijk en de geitenkaas was zeer royaal belegd op de heerlijke verse broodjes.
Ook het twaalf uurtje was heerlijk en royaal .
Er was 1klein puntje van kritiek : De melk werd gebracht van het twaalf uurtje voordat het eten op tafel stond. En we hadden wat te drinken besteld vooraf. Maar de bediening was vlot.
En boven was alleen een herentoilet. Maar het was niet druk dus daar gebruik van gemaakt.
Het rook daar fris en was verzorgd. Mooi uitzicht boven op de Nieuwstad.
Ida de Boer .