Brasserie Soof

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Soof

Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Gerechten zijn vers en smaakvol gepresenteerd. Vlees is heerlijk mals.
Aanrader !
Erg gezellige inrichting en prima bediening.
We komen hier graag terug.
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Super leuke zaak.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vers eten en super bediening.
Leuk gezellig terras op rustig plein
Wij komen zeker terug.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zo heerlijk gegeten dat we de volgende dag weer bij Soof wilde eten. Ondanks de drukke zaterdagavond en zonder reserveren werd er geimproviseerd waardoor we toch een tafeltje hadden. Wat een warme gastvrijheid! De coquilles waren echt top!
sanfrats S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Wat een agressieve onbeschofte eigenaar. Ja, het was een drukke dag in Thorn, maar een fatsoenlijk “dag of sorry, het is erg druk” oid kon er niet af. We werden begroet met: “Nee!!! U heeft vast niet gereserveerd hè, we hebben ook alleen ruimte voor onze vaste gasten”
Soof, als je in deHoreca gaat is gastheerschap toch wel een van de hulpzame competenties.
Melick .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het heet een brasserie, maar het is gewoon een top restaurant. Een gezellige horeca zaak in hart van het witte stadje. Of je nu op doorreis bent of in de omgeving woont, zowel voor lunch als diner kun je hier uitstekend terecht. Wat ons opvalt dat hier altijd gekookt wordt met verse producten. We waren hier al een paar keer voor diner en lunch, maar vandaag voor de lunch. Gegeten kabeljauw met kreeften saus. Het was gewoon genieten. Niet alleen hoe het klaar gemaakt is maar je proeft dat het gewoon vers is. (hier komt de vis dagelijks uit Yerseke bij navraag). Maar ook de combinatie met prachtige Italiaanse wijnen verrast ons steeds weer.
Je merkt dat hier echte allrounders werken, die hun vak verstaan, en gelukkig nog weten hoe je de gast kunt verwennen. En daarbij is het menu ook nog aantrekkelijk geprijsd. We hopen hier nog vaak terug te komen!
Bert J N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Perfecte keuken. Niet alledaags klaargemaakte gerechten ! Zelfs een amuse tussendoor in afwachting van de heerlijke lunch. Kortom een dikke aanrader @
Melick .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We waren hier op een vrijdagavond voor een verjaardagsdiner met 8 personen. We hebben een 3-gangen arrangement gegeten, met verschillende keuzes zoals Kwartel filet, kaflsoester/ sucade , vis van de dag uit Yerseke en chocolade dessert. Ook onze 3-gangen,€ 25,95 euro, was gewoon meer aangezien we getrakteerd werden op zowel een amuse als een tussen gerechtje. Bij het diner werden prachtige Italiaanse wijnen geschonken. Het was gewoon top! Wat een kwaliteit en klantgerichtheid. Een Restaurant/ Brasserie met verse producten om regelmatig terug te komen. Zeker ook voor een 2-gangen lunch-menu, wat mijn vrouw en ik een aantal dagen later gegeten hebben. Heerlijk!
hcmdj .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Geluncht met een broodje carpaccio. Vooraf getrakteerd op een amuse en als afsluiter een tiramisu. Super qua smaak, presentatie, gastvrijheid en bediening.
Een aanrader!
eatgoodfood .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Dit is een aanrader als je in Thorn bent. Wij zaten hier op een zaterdag voor een lunch. Prachtige plek, op het terras in de zon naast de Abdijkerk. De bediening was zeer vriendelijk. De lunchkaart was eenvoudig maar erg goed. Liever een goede 'kleine' kaart met heerlijke gerechten dan té veel keus. Wij namen zuurdesembrood met omelet van het huis en Spaans stokbroodje met tomaat en brie uit de oven. Koud biertje erbij en genieten maar. Hier zou ik zeker terug gaan.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heel leuk restaurant/brasserie welke heel ruim is opgezet. bediening is zeer goed, adviserend, onderhoudend.
Hebben daar het dag arrangement gegeten een heerlijke bouillabaisse als entree, daarna heerlijke kabeljauw met een heerlijke saus, mooie malse goed gesneden eendeborstfilet op een bedje van aardappelpuree, cantarellen en bospaddestoelen.
Als afsluiter een heerlijke witte chocolademousse en ijs.
mljvisser .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Erg gezellig restaurant op een mooie locatie, waar men zeer gastvrij wordt ontvangen.
Het restaurant is zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit.
De kwaliteit en de opmaak van het eten is erg goed. ( wisselende kaart )
De kwaliteit en service is uitmuntend
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
We zijn net weg maar oh zo aan het nagenieten! 2 amuses vooraf, salades daar kan een Michelin tent niet aan tippen en de gastheer en vrouw erg lief en hulpvaardig! A2 ff afslaan bij Thorn
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Inmiddels een vast bezoekje wanneer bij mijn ouders op bezoek in Thorn. Altijd goed met altijd even dat extraatje. Kan concurreren met het beste wat er in Amsterdam te vinden is.
hvanveldhuisen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat is dat genieten van het heerlijke 3 gangen menu vlees en vis. En dan zitten ze op de
mooiste locatie van Thorn, met een mooi terras. Ook nog met voldoende parkeergelegenheid in de directie omgeving. De inrichting is zeer sfeervol. De bediening is het ook helemaal top. Dus kom je in de omgeving van Thorn ga naar Brasserie Soof, wij in ieder geval wel.
2mans .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
27-06-2015 voor 10 personen met 2 kinderen gereserveerd. Wij kwamen half uur later, geen probleem alhoewel de keuken om 20.00 uur zou sluiten. Buiten op het terras beginnen en als het kouder zou worden konden we naar binnen. Ongevraagd een amuse. hadden 3 gasten met speciale wensen geen probleem. Ontvangst aller hartelijkst, je voelt je welkom. Eten voortreffelijk, vooral de broccolisoep en het toetje, eigenlijk was alles lekker een goede prijs kwaliteit verhouding. Ongevraagd werd de frites aangevuld en dan op zo'n mooi pleintje, voor herhaling vatbaar.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Voor het eerst bij brasserie Soof gegeten, en we komen vast en zeker een keertje terug! De antipasti als voorgerecht was helemaal top, allemaal verschillende gerechtjes, precies onze smaak en meer dan genoeg. Als hoofdgerecht lekkere tournedos en een subliem toetje met verrassende smaken en leuke details. En dat allemaal voor een meer dan vriendelijke prijs. De brasserie zelf is super sfeervol en het personeel uiterst vriendelijk en klantgericht. Absoluut de moeite waard!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk geluncht op een leuke plek in het dorp. Bij mooi weer moet het hier nog vele malen gezelliger zijn. Niet goedkoop, maar dat proef je. Brood met carpaccio of zalm was heerlijk. Inrichting hier en daar kunstzinnig.
dank u voor uw feedback