Brasserie Soof

Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Melick .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We waren hier op een vrijdagavond voor een verjaardagsdiner met 8 personen. We hebben een 3-gangen arrangement gegeten, met verschillende keuzes zoals Kwartel filet, kaflsoester/ sucade , vis van de dag uit Yerseke en chocolade dessert. Ook onze 3-gangen,€ 25,95 euro, was gewoon meer aangezien we getrakteerd werden op zowel een amuse als een tussen gerechtje. Bij het diner werden prachtige Italiaanse wijnen geschonken. Het was gewoon top! Wat een kwaliteit en klantgerichtheid. Een Restaurant/ Brasserie met verse producten om regelmatig terug te komen. Zeker ook voor een 2-gangen lunch-menu, wat mijn vrouw en ik een aantal dagen later gegeten hebben. Heerlijk!
Hcmdj .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Geluncht met een broodje carpaccio. Vooraf getrakteerd op een amuse en als afsluiter een tiramisu. Super qua smaak, presentatie, gastvrijheid en bediening.
Een aanrader!
Eatgoodfood .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Dit is een aanrader als je in Thorn bent. Wij zaten hier op een zaterdag voor een lunch. Prachtige plek, op het terras in de zon naast de Abdijkerk. De bediening was zeer vriendelijk. De lunchkaart was eenvoudig maar erg goed. Liever een goede 'kleine' kaart met heerlijke gerechten dan té veel keus. Wij namen zuurdesembrood met omelet van het huis en Spaans stokbroodje met tomaat en brie uit de oven. Koud biertje erbij en genieten maar. Hier zou ik zeker terug gaan.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heel leuk restaurant/brasserie welke heel ruim is opgezet. bediening is zeer goed, adviserend, onderhoudend.
Hebben daar het dag arrangement gegeten een heerlijke bouillabaisse als entree, daarna heerlijke kabeljauw met een heerlijke saus, mooie malse goed gesneden eendeborstfilet op een bedje van aardappelpuree, cantarellen en bospaddestoelen.
Als afsluiter een heerlijke witte chocolademousse en ijs.
Mljvisser .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Erg gezellig restaurant op een mooie locatie, waar men zeer gastvrij wordt ontvangen.
Het restaurant is zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit.
De kwaliteit en de opmaak van het eten is erg goed. ( wisselende kaart )
De kwaliteit en service is uitmuntend
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
We zijn net weg maar oh zo aan het nagenieten! 2 amuses vooraf, salades daar kan een Michelin tent niet aan tippen en de gastheer en vrouw erg lief en hulpvaardig! A2 ff afslaan bij Thorn
Volkswagen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Zondag 6 sept: met een 8-koppig vriendengroepje aangeschoven bij Soof voor het 3-gangen menu omdat de weersvoorspellingen roet in het eten gooiden voor de geplande b.b.q. thuis.
Allen, ook onze doorgewinterde horeca vriend, waren aangenaam verrast door het tongstrelende menu. De diamanthaas was botermals en het vis-duo op een bedje van spinazie en risotto overheerlijk. 3-gangen bleek zacht uitgedrukt aangezien we getrakteerd werden op zowel een amuse als een tussen gerechtje. Onze verwachtingen werden ver overtroffen!
Eigenlijk, ja eigenlijk bleken de weergoden ons zeer gunstig gestemd door ons bij Soof te laten "schuilen".
Nog een draperie boven de vensterramen en een paar kroonluchtertjes voor de sfeer en Soof is in alle facetten perfect met z'n prachtige ligging in het centrum van het witte stadje Thorn.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Inmiddels een vast bezoekje wanneer bij mijn ouders op bezoek in Thorn. Altijd goed met altijd even dat extraatje. Kan concurreren met het beste wat er in Amsterdam te vinden is.
Raggie23 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Onverwacht kwamen we hier terecht tijdens een weekeindje Limburg en hebben genoten van een drie gangen menu. Alles smaakte voortreffelijk en werd mooi opgediend. De bediening was ook perfect, allerhartelijkst en correct.
De dag erop zijn we hier weer gaan eten omdat het zo goed bevallen was.
Je voelt je hier echt een gast, eet voortreffelijk voor een goede prijs, dus prijs kwaliteit is helemaal in orde.
Als ik hier in de buurt zou wonen zou ik hier regelmatig gaan eten.
Hvanveldhuisen .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat is dat genieten van het heerlijke 3 gangen menu vlees en vis. En dan zitten ze op de
mooiste locatie van Thorn, met een mooi terras. Ook nog met voldoende parkeergelegenheid in de directie omgeving. De inrichting is zeer sfeervol. De bediening is het ook helemaal top. Dus kom je in de omgeving van Thorn ga naar Brasserie Soof, wij in ieder geval wel.
2mans .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
27-06-2015 voor 10 personen met 2 kinderen gereserveerd. Wij kwamen half uur later, geen probleem alhoewel de keuken om 20.00 uur zou sluiten. Buiten op het terras beginnen en als het kouder zou worden konden we naar binnen. Ongevraagd een amuse. hadden 3 gasten met speciale wensen geen probleem. Ontvangst aller hartelijkst, je voelt je welkom. Eten voortreffelijk, vooral de broccolisoep en het toetje, eigenlijk was alles lekker een goede prijs kwaliteit verhouding. Ongevraagd werd de frites aangevuld en dan op zo'n mooi pleintje, voor herhaling vatbaar.
Josvrancken .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Gisteren met het gezin (5 volwassenen) genoten van een overheerlijk 3 gangen keuze menu. Alles was tot in de puntjes verzorgd en zeer smakelijk. Dit nieuwe restaurant is een aanwinst voor Thorn en omgeving. Leuk zijn ook de authentieke details.
Perfecte bediening en prima keuken. Absolute aanrader.
Jmeiers .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Een dagje Thorn, waar ga je dan eten? Gelukkig vonden we Soof.
Wat altijd een gokje is, bleek een gouden zet! Wat een vrolijkheid, service en overheerlijke belevenis.
Voor nog geen 25 euro voortreffelijk gegeten. 3 gangen!!! Alles was perfect bereid, smaken mooi op elkaar afgestemd en prachtig opgemaakt!
Soof, bedankt, jullie formule klopt!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Twee keer heerlijk geluncht bij Soof. Supergezellig, lekker eerlijke en zelfgemaakte lunches! Koffie en thee met telkens wat extra's! Ook bij de lunch een klein voorgerechtje van het huis! Erg aardige, gastvrije en vriendelijke medewerkers. Het is echt af bij Soof! Hier komen we zeker terug!
PaulienSophie .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Voor het eerst bij brasserie Soof gegeten, en we komen vast en zeker een keertje terug! De antipasti als voorgerecht was helemaal top, allemaal verschillende gerechtjes, precies onze smaak en meer dan genoeg. Als hoofdgerecht lekkere tournedos en een subliem toetje met verrassende smaken en leuke details. En dat allemaal voor een meer dan vriendelijke prijs. De brasserie zelf is super sfeervol en het personeel uiterst vriendelijk en klantgericht. Absoluut de moeite waard!
Jdrv .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk geluncht op een leuke plek in het dorp. Bij mooi weer moet het hier nog vele malen gezelliger zijn. Niet goedkoop, maar dat proef je. Brood met carpaccio of zalm was heerlijk. Inrichting hier en daar kunstzinnig.
dank u voor uw feedback
David P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Mooi karakteristiek restaurant op een mooie plek in het Limburgs toeristische plaatsje Thorn.
Heerlijk en eerlijk eten en drinken in een fijne sfeer. Echte Limburgse vlaai, mooie broodjes en soepen, en een hele goede bediening!