Brasserie So Nice

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:30
- Diner vanaf 15:30
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 16:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
6,5
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ziet er leuk uit maar....Het eten is vrij standaard. Waar wij ons echt aan hebben gestoord is de ronduit onvriendelijke bediening. Er straalt totaal geen passie laat staan interesse uit. Bot naar de gasten en klagen dat er zulke lange uren moeten worden gemaakt. Het wordt tijd dat het management het heft in handen gaat nemen en een frisse wind laat waaien waarbij de gast centraal staat. Dit kan en moet anders!
Beste mijnheer Hendrikus Martinus, Uw recensie bevreemd ons zeer. Ik zou het op prijs stellen als u via de mail contact met ons opneemt, om ons de kans te geven te leren van uw ervaring. Vast heel hartelijk dank.
Foeke K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Op zondag 23 augustus 2015 heb ik een aantal mensen die mijn afscheidsreceptie hadden bijgewoond iets te eten en te drinken aangeboden bij So Nice. Het eten was voortreffelijk en de bediening voorbeeldig. Foeke Knoppers
NJJ .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
heel erg leuk, lekkere gerechten! Vooral de crème brulée was erg lekker, 2X besteld :)
De aankleding was ook erg leuk.
En de service was super, tablets als menukaart!!!!
Lekker74 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Leuk concept, originele kleine & lekkere gerechtjes, wat groter dan tapas, waarmee je je eigen maaltijd samenstelt. Wordt in tegenstelling tot tapas ook per gang geserveerd. Enthousiaste eigenaar is erg klantvriendelijk.
Teunissena .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Broodje ham...haha. 1 stukje stokbrood + 1 plakje ham, 4 euro Schandalig !!!!
Portie nacho's?......je krijgt een bakje met kroepoek. Hier gaan wij dus nooit nooit meer heen
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Bij binnenkomst was het al rommelig maar we lieten ons niet uit het veld slaan. Na 3 serveersters aan de tafel te hebben gehad en ons drankje te hebben gekregen kregen we uitleg over de menukaart namelijk een tablet. Nou dat ging ook niet echt lekker eerste batterij leeg 2de wou niet werken maar goed 3 maal scheepsrecht die functioneerde. Van uitgaand dat de rest wel goed zou zijn bleven we toch maar zitten en bestelde we een en ander. Het concept zelf iets samen te stellen is erg leuk en ook wel passen in deze ambiance. de gamba's waren taai en de ham met meloen ging al was de keuze van de ham niet echt smaakvol, de Carpaccio prima. Over op de hoofdschotel nou die liet ook te wensen over eendenborst en kangoeroe biefstuk smaakvol maar verkeerde vlees veel was taai. En bij product friet prima maar de rosevalaardappelen, jeetje die waren aan het zwemmen in het vet. Crème Brûlée was waarschijnlijk geen eigen maak want dat kan vele malen beter en de wafel met warme kersen nou dat kan niet echt fout.
Al met al klopten de smaken wel maar de keuze van de basis producten kan echt veel beter. En gooi die stomme tablets weg en gebruik daar gewoon lekker ouderwets papier voor. Daarna lekker bij Ali B geweest en die maakte dat we alle mindere zaken van het eten waren vergeten.
Chrisro .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Fijn gegeten in So Nice! Leuk concept, steeds kleine hapjes eten, waarmee je zelf je maaltijd samenstelt. Behulpzame en vriendelijke bediening. Men kan hier heerlijk een avond doorbrengen met lekker eten en drinken op je eigen tempo.