Brasserie Snieders

Meer informatie over restaurant Brasserie Snieders

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:30

StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Voorzien van een nieuwe naam Tast Toe. De lunch gebruikt, een stokbroodje met gerookte zalm waarvan het stokbrood bijna niet door te komen was en een sandwich met eisalade en toebehoren. Niks mis mee als lunch maar zeker geen omrijden waard.
Eva1984 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Goed eten. Prima bediening. Zeer betaalbaar. We hadden een vvv dinercheque cadeau gehad en deze werd hier ook geaccepteerd.
Juud83 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
We hebben hier al een aantal keer heerlijk gegeten. Op de menukaart staan veel verschillende soorten gerechtjes, waardoor er altijd voor ieder wat wils is. Deze keer stonden er een aantal wildgerechten op. Ons hele gezelschap (7 personen) heeft met smaak zitten eten. Vooral de hertenbiefstuk , de hertensucade en de spaghetti vielen in de smaak. Ook de cheesecake en de speculaasparfait waren erg lekker. Enige puntje van kritiek: de paddenstoelenrisotto bij de varkenshaas was flauw. Wij zullen hier zeker nog vaker komen!
Ad13 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Gisteren met 6 personen heerlijk gegeten van de rijmelarijtjes. Er was veel keuze uit allemaal heerlijke gerechten!
Wij waren verrast door de goede kwaliteit.
Een aanrader!
We mochten zelfs tot 1 minuut voor half elf nog bestellen.
Hier komen wij zeker terug!!
Dkemper .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Zaterdag 11 mei gezellig met kids gegeten bij Brasserie Snieders.
Kindermenu (3-gangen) was erg lekker.
Rijmelarijtjes (kleine gerechtjes, onbeperkt) waren heerlijk, uitgebreide keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten.
Vriendelijke bediening!
Fberg21 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Afgelopen vrijdag hebben we hier heerlijk gegeten met een groep van 16 vrouwen. Door de ruime keuze aan Rijmelartijtjes was het een ware proeverij. Alle gerechten waren goed bereid en smaakten naar meer. Het sfeervolle restaurant was helemaal volgeboekt, maar de kok(s) draaide(n) hun hand er niet voor om, de mooi opgemaakte gerechten werden snel en gelijktijdig uitgeserveerd door de vriendelijke bediening. We hadden een heerlijke en gezellige avond bij Brasserie Snieders. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een suggestie: een enkel gerecht werd lauwwarm geserveerd. De smaak was er niet minder om maar met een warmtelamp boven het uitserveerraam blijven de gerechten nog langer heet.
Detail .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
De zaak ziet er erg fraai en gezellig uit. Helaas begon de high tea waarvoor we kwamen erg rommelig. Het personeel kwam af en aanlopen, kauwgom kauwend en zonder duidelijk doel. De bediening was niet op elkaar ingespeeld en bleef tot het einde toe verward en ongeinttereseerd bezig. Slechts 2 personeelsleden leken zich goed te willen inzetten.

Er werd een lekkere soep geserveerd. Heerlijk. Hierna werd de tafel bedekt met hapjes en potten heet water voor de thee. Alles in 1 keer. In een kwartier was je wel uitgegeten en gedronken. Het bestek en servies was niet schoon en het eten was van een bedroevende kwaliteit. Het leek of het al een dagje open en bloot op ons stond te wachten. De zoetige hapjes leken recht uit het supermarkt schap te komen.

De High thee werd afgesloten met een bakje gesneden fruit die bij de een helemaal vol zat en bij de anders slechts de bodem bedekt.

We aten met 15 mensen via groupon, wellicht werd het personeel gedemotiveerd doordat wij minder betalen. Helaas geen goede eerste indruk hiermee.
Zanja .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Vorige winter hebben we hier ook gegeten en toen was het ge-wel-dig! We wilden die ervaring nog eens beleven, maar nu viel het verschrikkelijk tegen.

Van tevoren gevraagd of we de gerechten zonder tussenpauze geserveerd konden krijgen, ivm dieet. We wilden eten in maximaal een uur tijd. De bediening zou het doorgeven. Tot drie keer toe opnieuw aangegeven dat we het graag korter op elkaar wilden, maar we stonden pas buiten na ruim twee uur. En dat terwijl het helemaal niet druk was; er zaten slechts drie andere mensen te eten. Wij waren met tweeën.

De uiensoep met donker bier was veel te zout, terwijl we door het bier eerder een zoetige soep verwachtten. De mangomousse was niet zoet, waardoor het weinig smaak had. De schol was erg lekker, die was prima. Maar de biefstuk was niet meer dan redelijk. Verder hadden we geen vol gevoel na het eten; het was allemaal krap aan genoeg.

Er stonden eerder zeeduivelwangen en perfecte chocoladetaart op het menu, maar nu moeten ze het blijkbaar helemaal hebben van de rijmelarijtjes. Daarvoor waren wij te laat aanwezig (20.15 uur). Voor ons was het geen succes en we gaan dan ook niet terug.