Brasserie Slot Zeist

Zinzendorflaan 1 3703 CE Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Slot Zeist

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
5,8
Sofie .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk genoten van een high tea op Slot Zeist! Er is veel verandert sinds een nieuwe samenwerking tussen Figi en OudLondon. Het interieur is aangepakt en er hangt nu een leuke en gezellige huiskamer sfeer. Ook de kaart is verandert en er zijn, naast broodjes, ook 2 salades toegevoegd. De bediening is top! Goede service! Met mooi weer kun je heerlijk buiten op het terras zitten. Prima plek als je even weg wil uit het drukke centrum van Zeist.
Julia1976 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vorige week zaterdag weer eens wezen kijken bij brasserie slot Zeist. Na verhalen gehoord te hebben over samenwerking van Figi met oud London, waren we nieuwsgierig geworden. Toen we aan kwamen zagen we dat er een aantal mensen op een prima terras zaten. De aankleding is nog in ontwikkeling (waar we achter kwamen na een gezellig gesprek met de bediening), maar het begin is er zeker. De kaart ziet er prima uit, en de broodjes waren erg lekker. Prijzen zijn wat hoog, maar dat komt ook door de schitterende locatie. Kortom: prima terras, gezellige bediening en lekker om je middag door te brengen.
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Al wandelend op deze mooie voorjaarsmiddag dachten we het weer eens te proberen bij de Brasserie van het Slot! Het terras was voor de helft bezet, maar besloten toch binnen te zitten, dat was om kwart over drie.
Zag al dat het allemaal wat rommelig ging. Drie mensen in de bediening, waarvan één medewerkster die na we later vernamen die dag in de horeca was begonnen. Na 20 minuten werd onze bestelling opgenomen, een thee, een glaasje wijn, twee croquetten brood en een broodje met mozzarella. Tegen vieren werden de wijn en de thee uitgeserveerd, de gerechtjes waren na 40 minuten nog niet in zicht. De jongste medewerkster kreeg steeds op snauwende toon instructies van haar leidinggevende. Het meisje was niet bekend ment de kassa. Toen we uiteindelijk meedeelden dat we de gerechtjes na drie kwartier niet meer hoefden werd er meegedeeld dat de croquetten nog één minuut in de oven moesten blijven. Om vier uur werd er uitgeserveerd. De croquetten waren nogal zwart geworden, het broodje mozzarella, had kennelijk in de vuurlinie gelegen, het theeglas was half gevuld met water en de inhoud van het wijnglas had alles behalve Bourgondische afmetingen. Het was allemaal de gastvrijheid ten top, hier ben je echt ''welkom" maar niet heus. We hadden wel een komische middag, maar het tafereel was eigenlijk om te huilen. Had te doen met de jonge medewerkster die deze dag was opgestart. Het zal maar je eerste baantje zijn Het gerenommeerde "Oud London" beheert tegenwoordig de Brasserie van het Slot. Van zo'n zaak verwacht je professionaliteit en geen schaamteloze vertoning!
Catherine E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Lunch gegeten bij de Brasserie. De brasserie was deze week voor het eerst weer open. Veel op en neer geloop van bouwlui, storend. Karige kaart, geen salades meer (die er voorheen wel waren). Bediening erg traag, duurde drie kwartier voordat wij onze clubsandwich kregen. Was OK qua gerecht, niets bijzonders en dan wel € 8,50. Samenvattend, duur, bediening matig, locatie wel leuk vanwege terras.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Om de 90e verjaardag van mijn moeder te vieren, gingen we naar Brasserie Slot Zeist voor een High Tea. Het was prachtig weer, dus we zaten buiten op het Slotplein tegen een fraai decor. De high tea zelf was niet slecht, al waren de in chocola gedompelde aardbeien wat ons betreft een misser; laat die chocola maar liever weg.
Helaas kregen we bestek noch servetten (die laatste ben ik binnen zelf maar gaan halen) en moesten we tot twee keer toe gaan vragen om de tweede pot heet water voor de thee die ons aan het begin was beloofd. Na afloop bleek de prijs p.p. ook nog eens 4 euro hoger te liggen dan op de website vermeld stond. Misschien lag dat aan het glas prosecco dat degene die de boeking deed, was toegezegd, maar dat we niet hebben gezien. Een mailtje daarover naar de brasserie leverde helaas geen reactie op.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
In verband met een verjaardag hier met zes personen een high tea geboekt. Lekker buiten gezeten. Decor is prima, maar daar is ook alles mee gezegd. Het eten van de high tea is ok maar voor de knetterdure prijs verwacht je meer. Niet alleen qua kwaliteit, maar ook qua hoeveelheid. Er wordt aangegeven dat je onbeperkt kunt bijbestellen maar toen wij dat deden was 'al het klaargemaakte eten voor onze tafel al op was'. Er werd wel een alternatief aangeboden. De service is echt beschamend. Chagrijnige bediening die eigenlijk geen zin heeft in vriendelijkheid en met tegenzin vraagt 'of alles naar wens is'. Een glimlach is zeldzaam binnen dit team en rollende ogen in de meerderheid. Heel jammer, want anders waren we vaker gekomen. Geen aanrader! Parkeren was ook een drama want er was kermis, maar die staat er niet het hele jaar.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Genoten van een prima lunch: tosti's met ham, kaas en tomaat op heerlijk vers bruin brood, en saucijzenbroodjes. Lekkere cappuccino en latte macchiato. De bediening was heel vriendelijk en adequaat. We hadden een heel mooi plekje in de zon op het terras op het binnenplein van Slot Zeist, een prachtige locatie. Echt een aanrader om neer te strijken na of tijdens een wandeling of fietstocht.
Meesje6 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
High tea voor twee personen voor €32.- . Je krijgt 2 sanwiches, 6 kleine zoete hapjes en marmelade per persoon en thee zoveel je wilt. Het smaakte goed maar deed karig aan. Hoewel de prijs kwaliteit wel klopt, denk ik, had ik iets meer hartig gewild. Het is ook een idee om meer varianten en prijs cat. aan te bieden zodat je iets luxere high tea kunt kiezen met een glaasje bubbels bijvoorbeeld.
De bediening is keurig maar beetje stijf voor een Brasserie. Er liepen veel mensen in en uit en dat maakte het een beetje onrustig.
De omgeving nodigt uit voor een heerlijke wandeling. Als je naar het Slot toe loopt dan doet dat heel statig aan, prachtig.