Brasserie SisterS

Plenkertstraat 25 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie SisterS

Bourgondische lekkernijen

De zussen Ingrid en Joëlle verwelkomen je graag in hun gezellige en eigenzinnige Brasserie! Ja, hier word je welkom geheten met die echte Limburgse gastvrijheid. Het uitgebreide menu is gevuld met bekende gerechten uit de Nederlandse keuken en biedt voor iedereen wat lekkers.

Meer informatie over restaurant Brasserie SisterS

• Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig. Ongedwongen . Echte Service. Heerlijk gegeten
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Leuke zaak, hele vriendelijk personeel en heerlijk gegeten! Een aanrader!
Marvin L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
lekker gegeten in deze kleine maar sfeervolle brasserie.
Zeer leuk personeel die ook wel van een grapje hielden.
Tomatensoep was goed warm en lekker.
Als hoofdgerecht had ik het varkenshaasje, ook deze was zeer lekker!
een aanrader om hier te gaan eten.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten, leuke gezellige bediening, en zeker goed betaalbaar.
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
leo R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gezellig restaurant, mooie inrichting, vriendelijke bediening, lekker en goed eten, fatsoendelijke porties. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Voor herhaling vatbaar
hooivia .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
heerlijke spareribs gegeten. De sausjes waren eigenlijk niet nodig, de spareribs smaakten zo al prima. Mijn vrouw had varkens-bruchette en ook die was heerlijk. Voeg daar lekkere frietjes en ditto wijn bij. Het dessert, banaan met caramel-saus en ijs brengt een glimlach terug op mijn gezicht. Ook een aanrader.
Zitterse .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier zijn geweest. Het was er nog niet druk, maar het was er vreselijk koud. Hebben dit aangegeven. Echter werd t pas na een uur iets warmer, niet omdat ze de verwarming hadden open gedraaid maar omdat er meerdere mensen waren.
Het voorgerecht, de salade, was met een koud valdieu kaasje, helaas niet warm.
De rode wijn saus had de smaak van rode wijn, maar was erg waterig. Frietjes waren bros en droog.
Geen toetje meer genomen, wilde weg, vanwege de kou.
Ook al was het tweede menu gratis, het viel ons helaas weer tegen. Ook al krijg je het tweede menu voor niks, dan mag je toch kwaliteit verwachten, jammergenoeg was dit niet het geval.
Hier komen we dan ook niet meer terug
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prima kwaliteit, vriendelijke bediening, ruime keuze op de kaart aanwezig, leuke ambiance. Alles vers wat betreft salade, groenten enzovoorts.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke zaak met vriendelijke bediening. Gegeten met de A.H bon maar konden zelf kiezen van het menu.
Eten was zeer goed en komen zeker nog een keer terug.
Boy N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een zeer attente en vriendelijke bediening. Alles tot in de puntjes verzorgd. Goed gebakken bief, verse champignons en perfecte frieten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten voor weinig,goeie sfeer vriendelijke zussen.En voor degene die komen met een AH bon besef wel dat het restaurant 2,50 per bon aan AH moet betalen en dan ook nog 50%korting moet weggeven.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voorgerecht was redelijk. We hadden carpaccio en de champignons. Laatstgenoemde was wel erg vet. Als hoofdgerecht hadden wij de surf en turf. Ik wilde graag rood en mijn vriendin medium. Beide stukken waten doorbakken. Mijn stuk had ik laten terugsturen en gevraagd of het toch rood mocht. Vijf minuten later kreeg ik mijn bord terug met daarop een nieuw stuk vlees. Deze was niet rood, maar rauw. Nadat ik dit aangegeven had hoorde ik niks meer en lieten ze onze tafel links liggen. Ondertussen had een andere tafel het restaurant verlaten, omdat ze niet werden geholpen. Toen ik om de rekening vroeg wilden ze ons in eerste instantie alles volledig laten betalen. Nadat ik aangaf dat ik hiermee niet akkoord was hebben ze t hoofdgerecht eraf gehaald. Helaas hadden wij hier meer van verwacht.
christinesavelkoul .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voorgerecht heerlijke Italiaanse tomatensoep. Spare ribs echt lekker. Schnitzel met goed gevulde zigeunersaus. Ouderwetse frites mmm. Uitgebreide kaart. Vriendelijke bediening. Een aanrader in Valkenburg
h.seerden1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Geen separate menukaart, bijbetalingen op de goedkoopste gerechten, dit ervaren wij als onplezierig met gasten,
Het pasta gerecht met teveel saus en vlg mij niet gaar, matige smaak.
Mijn alcohol bier was nauwelijks gekoeld.
3 * moeten vragen naar de WiFi inlog gegevens.
Resumerend : leuke bediening, teveel tafeltjes buiten geplaatst, nauwelijks onderlinge ruimte., menu voor ons matig, jammer
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Sfeervol inrichting en goede stoelen om op te zitten. wijntjes en eten prima, desserts om U tegen te zeggen. Vriendelijke bediening, al bij al zeker de moeite waard om die 25/50 meter extra te lopen net om de hoek waar het toeristisch straatje zit.
fredborgsteede .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wanneer je in Valkenburg lekker, niet te duur en met persoonlijke aandacht van de 'sisters' wilt eten, dan moet je hier zijn. Als het weer mee zit, kun je lekker buiten zitten, maar binnen is ook OK.
Celly L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben hier met de AH actie gegeten en het was prima! De gerechten waren eenvoudig, het personeel was erg vriendelijk. De locatie is ok, leuk om te zitten eten.
hans.imhoff .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bijzonder is dat ze met veel fair trade en lokale producten gebruiken. Net even anders als de grote bekende merken etc. Prijs kwaliteit verhouding is goed en we werden goed en vriendelijk geholpen door een van de sisters.
mareskim .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het etentje bij Sisters was zeker geslaagd. Het eten was lekker en het personeel zeer vriendelijk. Het is een gezellige zaak en ziet er goed uit, met plaatsen binnen en op het terras. Zeker voor herhaling vatbaar.