Brasserie SisterS

Plenkertstraat 25 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie SisterS

Bourgondische lekkernijen

De zussen Ingrid en Joëlle verwelkomen je graag in hun gezellige en eigenzinnige Brasserie! Ja, hier word je welkom geheten met die echte Limburgse gastvrijheid. Het uitgebreide menu is gevuld met bekende gerechten uit de Nederlandse keuken en biedt voor iedereen wat lekkers.

Meer informatie over restaurant Brasserie SisterS

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Voordelig
Boy N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een zeer attente en vriendelijke bediening. Alles tot in de puntjes verzorgd. Goed gebakken bief, verse champignons en perfecte frieten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten voor weinig,goeie sfeer vriendelijke zussen.En voor degene die komen met een AH bon besef wel dat het restaurant 2,50 per bon aan AH moet betalen en dan ook nog 50%korting moet weggeven.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Voorgerecht was redelijk. We hadden carpaccio en de champignons. Laatstgenoemde was wel erg vet. Als hoofdgerecht hadden wij de surf en turf. Ik wilde graag rood en mijn vriendin medium. Beide stukken waten doorbakken. Mijn stuk had ik laten terugsturen en gevraagd of het toch rood mocht. Vijf minuten later kreeg ik mijn bord terug met daarop een nieuw stuk vlees. Deze was niet rood, maar rauw. Nadat ik dit aangegeven had hoorde ik niks meer en lieten ze onze tafel links liggen. Ondertussen had een andere tafel het restaurant verlaten, omdat ze niet werden geholpen. Toen ik om de rekening vroeg wilden ze ons in eerste instantie alles volledig laten betalen. Nadat ik aangaf dat ik hiermee niet akkoord was hebben ze t hoofdgerecht eraf gehaald. Helaas hadden wij hier meer van verwacht.
Christinesavelkoul .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voorgerecht heerlijke Italiaanse tomatensoep. Spare ribs echt lekker. Schnitzel met goed gevulde zigeunersaus. Ouderwetse frites mmm. Uitgebreide kaart. Vriendelijke bediening. Een aanrader in Valkenburg
H.seerden1 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Geen separate menukaart, bijbetalingen op de goedkoopste gerechten, dit ervaren wij als onplezierig met gasten,
Het pasta gerecht met teveel saus en vlg mij niet gaar, matige smaak.
Mijn alcohol bier was nauwelijks gekoeld.
3 * moeten vragen naar de WiFi inlog gegevens.
Resumerend : leuke bediening, teveel tafeltjes buiten geplaatst, nauwelijks onderlinge ruimte., menu voor ons matig, jammer
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Sfeervol inrichting en goede stoelen om op te zitten. wijntjes en eten prima, desserts om U tegen te zeggen. Vriendelijke bediening, al bij al zeker de moeite waard om die 25/50 meter extra te lopen net om de hoek waar het toeristisch straatje zit.
Fredborgsteede .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wanneer je in Valkenburg lekker, niet te duur en met persoonlijke aandacht van de 'sisters' wilt eten, dan moet je hier zijn. Als het weer mee zit, kun je lekker buiten zitten, maar binnen is ook OK.
CR .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben hier met de AH actie gegeten en het was prima! De gerechten waren eenvoudig, het personeel was erg vriendelijk. De locatie is ok, leuk om te zitten eten.
Hans.imhoff .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Bijzonder is dat ze met veel fair trade en lokale producten gebruiken. Net even anders als de grote bekende merken etc. Prijs kwaliteit verhouding is goed en we werden goed en vriendelijk geholpen door een van de sisters.
Mareskim .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het etentje bij Sisters was zeker geslaagd. Het eten was lekker en het personeel zeer vriendelijk. Het is een gezellige zaak en ziet er goed uit, met plaatsen binnen en op het terras. Zeker voor herhaling vatbaar.
Arn B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Prijs kwaliteit is goed. Geen hoogstaand eten maar best lekker en met de AH actie vrij goedkoop. We mochten koffie ipv nagerecht nemen, goede service!
Anna03 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Leuke omgeving leuke muziek
Helaas teveel stoelen op het terras waardoor naar het toilet gaan bijna onmogelijk is
Eten goed gewoon kiezen van de kaart gelukkig geen aparte AH kaart
Jdvdt .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lekker gegeten, wel lang moeten wachten maar dat werd goedgemaakt met een drankje en uitleg over de reden. Al met al een geslaagde avond.
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten, met vriendelijke bediening. Borden worden smaakvol en gevarieerd opgediend. Koffie met heerlijje slagroom. Heerlijk genieten hier !!!
JokeWielink .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten. De sfeer was gezellig. Het eten was zeer goed. De 'aankleding' van de borden was zeer verzorgd. De dames waren zeer klantvriendelijk. Kortom, naar onze mening een echte aanrader om gezellig en goed te tafelen.
NathalieV8 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik vond het heel gezellig en het eten is veel en het was super! We hebben er 2 uur lekker op ons gemak gezeten. Ik kan het iedereen aanraden.
Trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben (eigen keus) op het terras gezeten aangezien het heerlijk weer was. Zeer vriendelijke bediening en het eten smaakte goed. Keuze van gerechten was ruim voldoende.
Pim373 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Prettige sfeer met lekker eten zonder poespas. Keuze genoeg en ook voor de actie kon je á la carte eten, heel fijn! Bij het voorgerecht brood en echte boter. Genoeg groente in de pasta, iets wat je jammer genoeg maar zelden ziet. Echte slagroom bij het toetje. Allemaal toch belangrijke details. Alles bij elkaar: prettig en zeker de moeite waard!
Peggy.toebes .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Vriendelijke, vlotte bediening. Heerlijke carpaccio en oreo dessert. Kogelbiefstuk was van goede kwaliteit, maar kruiden ontbraken waardoor het een beetje saai was.
Grelie .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
heerlijk vegetarische lasagne gegeten en de chocolade taart is zóóóó lekker.
Klein minpuntje aan het terras is het verkeerslawaai. Maar het eten is heerlijk