Brasserie Simone

3/4 Korenmarkt 6001 EM Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Simone

Marij B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
We hadden het 4- gangen menu ,het was heerlijk en vers,ook met mijn koemelkallergie hadden ze in de keuken geen moeite,een verademing!!Ook vegetarisch was toppie!
Vriendelijke bediening en gezellige ambiance.
Redelijke prijs. Aanrader.
Leo-62 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Lekker gegeten en gedronken met een zeer vriendelijke bediening. 4 Gangen menu voor mij (met o.a. carpaccio en lekkere steak) voor 25 euro. Heerlijke tomatenbouillon en 2-vis combi voor m'n vrouw. De wijnen zijn zeer betaalbaar (hier wordt dus niet factor 4 toegepast); een mooie fles voor 20 euro is mogelijk, maar er is ook veel per glas verkrijgbaar voor 3-4 euro. Dit is voor mij gewoon een lekker restaurant; brasserie ontstegen! Tot binnenkort. WC's leek me duidelijk; Mannen gaan door de deur met de foto van Pavarotti, vrouwen door de deur met de foto van Sophia Loren...
Lot1993 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Tops:
- leuke sfeer
- goede service
- heerlijk eten
- midden in centrum

Tips
- niet de authentieke Italiaanse sfeer
- onduidelijk wat de mannen en vrouwen wc is
Ellenientje .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Eén van onze favoriete restaurants in Weert. Van buiten ziet het er misschien niet zo gezellig uit, maar als je eenmaal binnen bent valt dat reuze mee. Het is en blijft een brasserie en dat zie je aan de inrichting, waar overigens niks mis mee is. Bediening is heel goed, de huiswijn is heerlijk en het eten is altijd lekker, met zorg klaargemaakt en vers. Echt een aanrader!
Barista23 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Vriendelijke bediening op een mooie locatie aan de Oude Markt in Weert. Helaas valt het eten wat tegen. De porties zijn te groot (6 coquilles als voorgerecht zijn er naar mijn mening te veel). Daarnaast smaken de verschillende componenten van de gerechten weliswaar goed maar vormen ze helaas geen geheel. Een wat kleinere kaart met wat meer verschillende en simpelere gerechten zou misschien helpen. Het is per slot van rekening een brasserie.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
In het centrum van Weert, baast de Martinuskerk vind je dit leuke restaurant met haar sympathieke eigenaren. Het was prachtig weer zodat we buiten konden zitten met uitzicht op markt en monumentale kerk.
De kaart is best wel uitgebreid, maar dat heeft ook wat nadelen. Sommige gerechten waren niet verkrijgbaar. Enthousiast kwam men met een 4-gangen verrassingsmenu, maar.., dat was alleen per tafel verkrijgbaar. Een mission impossible dus als je met 8 personen bent. Waarom twee personen aan een klein tafeltje dat wel kunnen bestellen maar vier personen uit een gezelschap van acht, niet, is mij onduidelijk gebleven. Een echte blunder vind ik.
Over het algemeen was het eten van redelijke kwaliteit, maar weinig verrassend en niet uitgesproken van smaak. De huiswijnen zijn prima. Behoudens enkele missertjes, gortdroog krabvlees bijvoorbeeld (sausje vergeten?), hebben we toch lekker en plezierig gegeten. Nog een extra lampje erbij voor als het donker wordt zou aangenaam zijn. Opmerkelijk was de uitgebreide grappakaart. Voor herhaling vatbaar in elk geval.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Met stip de beste Italiaan in Weert en omstreken! Hans en Simone zijn grote liefhebbers van de Italiaanse keuken en doen er alles aan om die liefde over te brengen op jouw bordje. De soepen, sauzen en pizza's zijn huisgemaakt en dat proef je! Alles is vers. Ook de bediening is vriendelijk en weet waar ze het over hebben, dat maakt dat ze je graag willen adviseren over een goed glas wijn bij je gekozen gerecht. Deze wijn is overigens gewoon per glas te bestellen, dus ook de speciale wijnen kunnen per gang gekozen worden. Onze absolute favoriet als we een pastatje of pizzatje willen eten!
Garak .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Een pizzeria met goede recensie is in Weert niet te vinden. Dan een Italiaanse brasserie. Ontvangst was prima, goed tafeltje. De kaart was niet al te groot, maar voldoende keuze, behalve dat een gerecht niet opd e kaart stond, eentje die niet mag ontbreken: pizza tonno (tonijn). Helaas was er ook geen optie dat de kok een uitzondering maakte.
De uiteindelijk gekozen andere gerechten waren prima.