Brasserie SenT

Saenredamstraat 39 1072 CC Amsterdam Nederland Kaart
31-206762495

Over het restaurant Brasserie SenT

Geliefde plek in de Pijp

Een culinaire belevenis van de Franse cuisine met hier en daar een spannend uitstapje naar exotischer oorden. In de keuken zorgt de Big Green Egg voor mals vlees met een heerlijke rooksmaak. SenT heeft terecht een grote schare fans en mag zich tot de meest geliefde restaurants van de Pijp rekenen.

Meer informatie over restaurant Brasserie SenT

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:30

Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Pareltje! Prachtige voorgerechten, supermals vlees en geweldige huiswijnen! Aanrader!
Thuha B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk Chateau gegeten!! Aanrader
De Sadeleer H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Correct! Lekker en culinair verfijnd. Minpunt, omdat het moet: vlees aan de lauwe kant en frietjes zeker gebeier gebakken. Voor de rest zeker een aanrader!
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Un buon ristorante! Buoni i piatti a base di carne, ben cotta e giuste le porzioni. Patatine e insalata, abbondanti, sono compresi nella portata. Nella media la qualità dei dolci. Per un piatto di carne e un dolce, aggiungendoci una bottiglia di vino, si spendono 35-40 euro a testa. Piccolo il locale, molto carina l'atmosfera, simpatica la proprietaria che parla anche un buon italiano.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Lekker, lekker, heerlijk!
Annemiek N.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Al weer ‘n recensie schrijven? Ik heb wel wat anders te doen…denk je soms…, maar in dit geval heeft de (Spaanse)kok het echt verdiend. We waren tamelijk vroeg – hadden gelukkig gereserveerd- en toen we weggingen was de tent afgeladen vol, en dat voor een zondagavond(!).Heerlijke exquise hapjes van zalm, ravioli met paddenstoelen en een verrukkelijk amandeltaartje als nagerecht. Het interieur is recht toe recht aan , en sommige stoelen wat hard, maar de smaken van de gerechten doen je dit allemaal vergeten.
Joos V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten, cote de boeuf was voortreffelijk. Huiswijn prima, royale hoeveelheid. Stoelen niet echt comfortabel, en er zou iets aan de akoestiek gedaan kunnen worden. Maar zeker een aanrader.
Ardi L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
De Chateaubriand was super goed klaar gemaakt op de Green Egg.
Maar als die dan word geserveerd met een puntzak friet en een bakje rauwkost dan sla je voor mij de plank goed mis. Wel heel erg makkelijk van afgemaakt door de keuken.
Dimphy W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
ontzettend vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit uitstekend
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hier gegeten met een grote groep. Bediening was vriendelijk en flexibel, maar leek het wel zwaar te hebben met zoveel mensen. Eten was goed. Inrichting knus.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Voor het eerst gegeten en zeker niet voor het laatst. Goede service (de ene iets vriendelijker dan de ander), erg goed eten, prima locatie. De oester bij het voorgerecht was niet zo;n succes, maar de rest des te meer. Het vlees van de Big Green Egg was werkelijk top. Kom zeker nog eens terug!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met z'n vieren voor de zoveelste keer weer heerlijk hier gegeten: allemaal de voortreffelijke Chateaubriand. Heel jammer dat enkele jaren geleden de roquefortsaus bij dit vlees is afgeschaft. Als wijn een lekkere Zinfandel (38 euro, niet goedkoop dus). De bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De lokatie in de Pijp is niet bijzonder, maar voor Amsterdam prima.
Ovi .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Vlees lekker mals.
Bediening echter niet al te vriendelijk, erg gehaast alles wordt zo snel mogelijk neergezet waarna ze nog net niet weg rennen.
Het duurt ook vrij lang voordat je wat drinken kunt bestellen.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Prettig restaurant, goede atmosfeer en attente bediening.
eten was goed, prima kwaliteit, goede wijnen.
Leuk interieur en gezellige omgeving.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren met onze aupair van 7 jaar geleden een 'reuniondiner' gehad. Mooie gerechten. De chateaubriand mag er zijn. Leuke sfeer in oude Amsterdamse volkswijk. Wat chaotische bediening met veel verschillende gezichten, waaronder een 'waitress', die pas op 't laatst ontdooide. Punt van aandacht, maar verder TOP!
charles I.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Prima eten heerlijke chateau briand, en een heerlijke zeebaars.
Heerlijke frieten in een zakje
Een beetje weinig saus bij het vlees.
Prima bistro, met een prima bediening.
Wel aan de prijs!
germainevanderlist .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Heel erg lekker gegeten in dit mooie restaurant. Wij namen oa zalm en ossenhaas en deze waren heerlijk en met zorg bereid. De bediening was uitermate vakkundig en we hebben genoten van deze avond.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Lekker geten. Nog wat meer aandacht voor presentatie .Super gemarineerde zalm kan niet op warm bord geserveerd worden volgens ons.Al met al zouden we zeker nog terug gaan.Heel aangename sfeer.
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Brasserie SenT is een leuk klein (waar je aan kleine tafeltjes redelijk dicht op elkaar zit) restaurantje in de Pijp. De Chateaubriand is een aanrader, goed mals en een mooie geroosterde smaak.
Hoewel het 'spitsuur' was toen we aankwamen en even bij een cafeetje om de hoek hebben gewacht, bleek dat de bediening ons heeft gezocht in het tegenovergelegen cafe om ons op te halen. Heel attent dus. Ook tijdens de drukke avond werden we prima van service voorzien, dus dat was helemaal in orde. Kortom, eten prima, service goed, leuk om (nog) een keer naar toe te gaan!
William V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Prima gegeten, de côte du boeuf was meer dan uitstekend. We hadden er even geen rekening mee gehouden dat het restaurant pas om 18.00 uur haar deuren opent, maar verder was alles dik in orde. Attente bediening, goed vlees en een prima prijs.