Brasserie Scheffers

Peppelweg 56A 3053 GM Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Scheffers

Robuust steigerhout, hier en daar een bloem en zwarte krijtborden waarop hun keukenkunsten te lezen zijn. Dat is typerend voor restaurant Scheffers in Rotterdam. Ze serveren fijne koffie en maaltijden (ook to go), zoals heerlijke boerenomelet, panini's, borrelplanken en mosselpannetjes in het seizoen. Voor een romantisch diner of avond lol met je vrienden!

Glas champagne

Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 11:00

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Kwaliteit van de gerechten was goed.
Mijn rib eye (medium) werd niet lekker warm opgediend en moest even terug naar de keuken

De sfeer was prettig
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hadden voor 7 gereserveerd, maar kwamen uiteindelijk met 5. Dit was geen probleem. Prima lunchkaart met daarnaast ook dagspecials. Lekkere broodjes met zalm. Aardige bediening en gezellig interieur.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ik heb hier op zaterdag 22 oktober 2016 met 3 vrienden gegeten.
Wij hebben alle 4 de hamburger genomen, die was lekker medium gebakken en smaakte goed de friet was krokant en salade was vers en lekker. Wat ik een pluspuntje vindt is dat de friet en salade kosteloos kunnen worden aangevuld. Als dessert hebben we alle 4 de dame blanche genomen, die was heerlijk maar voor de prijs een beetje te klein. De drankjes zijn normaal geprijsd. en de bediening hebben wij niets op aan te merken. Ik zal hier zeker nog terug gaan . Een aanrader om eens naar de Peppelweg te gaan.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben er goed gegeten we hebben alle 4 de hamburger genomen en die was goed klaargemaakt. Wat ik een pluspunt vind is dat als de friet of salade op is je zonder kosten deze aangevuld krijgt. De salade was lekker en de friet was ook goed, niets op aan te merken. De dameblance die we als dessert namen was lekker maar voor de prijs een beetje te klein. Wat een minpuntje was is dat we het een beetje koud hadden. Dit kwam volgens de mevrouw die ons bediende dat het airco systeem niet goed werkte. Voor de rest een aanrader om een keer langs te gaan aan de Peppelweg.
Ferdinand M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
De bediening is goed. We worden vlot geholpen en gedurende het gehele diner is de bediening goed bereikbaar. De inrichting netjes en modern. Het eten en drinken zijn prima. Echt bijzonder is het niet, maar het is gewoon goed klaargemaakt en er is voldoende keus voor vlees- en visliefhebbers. Voer wie net iets mee wil dan een eetcafé. De prijzen zijn wat aan de hoge kant helaas.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten in Brasserie Scheffers. Gerechten op de kaart zoals je kunt verwachten in een Brasserie en daarbij nog de specials op de borden aan de wand. Alle door ons gekozen gerechten waren gewoon prima klaargemaakt. De carpaccio, de garnalen in knoflookolie, de spareribs en de kabeljauw, precies de juiste garing en goed op smaak. De bediening vriendelijk en niet opdringerig. Deze Brasserie is echt een aanwinst op de Peppelweg!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Al meerdere keren hier gegeten, echt een aanwinst voor Schiebroek. Je kan hier gewoon goed eten voor een prima prijs. De kaart is erg kort, met veel gerechten die je in een brasserie verwacht (saté, spareribs, hamburger), maar daarnaast staan er veel wisselende gerechten op de krijtborden, zoals eendenborst en lamsrack.
Gisteravond de spareribs genomen en die was gewoon heerlijk. De service is heel attent en de kinderen hebben het hier ook erg naar hun zin, dankzij de kinderhoek en de kindermenu's.
Wij komen graag terug!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Familievriendelijk wijkrestaurant, op vrijdagavond zat het vol, veel kinderen, waardoor het wel rumoerig was in de zaak. De bediening was vriendelijk en vlot. Wij hebben hier gezellig en prima getafeld. Ik heb gekozen voor de tonijnsteak (best een groot stuk) met lekkere groenten erbij. De pompoensoep en maaltijdsalade van mijn tafelgenote zagen er ook heerlijk uit. Huiswijn heb ik deze keer niet geproefd maar we zullen er vast nog wel eens neerstrijken voor bijvoorbeeld de vrijdagmiddagborrel waar ze gratis hapjes bij serveren.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Gisteravond prima gegeten bij Scheffers! Spareribs waren heerlijk en bediening heel attent en vriendelijk. Hele gezellige zaak en kom er zeker terug. Eindelijk een fijne horeca gelegenheid in onze buurt. Ga zo door!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Jammer genoeg een teleurstellende ervaring. De gerechten smaakten stuk voor stuk vlak, fantasieloos en saai. De sla met zalm en mierikswortelmayonaise viel heel erg tegen. Veel te zoet en de smaak van mierikswortel was er niet in terug te vinden.
De eendeborst was te gaar en ook hier weer dezelfde vlakke smaak.

De bediening was goed. Het interieur erg zakelijk en sfeerloos .
Helaas niet voor herhaling vatbaar.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
zoute spare-ribs, hele gewonen huiswijn, kaal interieur. veel mensen al gehoord over het eten en de slechte kwaliteit, maar helaas zelf ook moeten ervaren .

jammer .. had echt gehoopt op een aanwinst voor de peppelweg! nee geef mij de chinees maar terug!