Brasserie Schaloen

Oud Valkenburg 9 6305 AA Schin op Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Schaloen

Eigentijds genieten

Brasserie Schaloen ligt bij een schitterend uitgestrekt natuurgebied en is de plaats om na een fietstocht of een wandeling even lekker neer te strijken. De brasserie wordt omringd door bijna duizend jaar historie en is prachtig eigentijds ingericht. Het aangrenzend terras is bij mooi weer dagelijks geopend voor een drankje, lunch of diner. Honden zijn ook welkom, daar hebben ze een bakje water voor klaarstaan!

Meer informatie over restaurant Brasserie Schaloen

• : Parkeerplaats

Maandag 10:00 - 18:00
Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 20:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Schaloen

Nel K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige brasserie met vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke brasserie sfeervol ingericht. Hebben op vrijdag, zarterdag en zondag de mogelijkheid om te dineren. Wachttijd is wat langer tussen de gerechten, voor de kinderen wat lastiger, maar verder geen probleem. Wat wel jammer was dat we terwijl we met 50% korting gereserveerd hadden we dit zelf moesten laten corrigeren nadat we eerst een rekening kregen zonder korting.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Ik had tomatrnsoep en brood met twee kroketten. De soep was smaakloos. Het brood smaakte oud en leek als het goedkoopste brood wat je in de supermarkt kan vinden. Na twee happen heb ik het laten staan. Mijn vriend had zuurvlees., dat ook erg oud smaakte. De frieten smaakte ook slecht. De bediening, een oudere dame serveerde met een plak kauwgom in haar mond. We zaten buiten, blij dat het goed weer was, want binnen rook het erg muf. En het interieur zag er ook oud en somber uit.
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten.
Mooie locatie, vriendelijke gastvrouw.
M.van Sprundel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten en goede sfeer, alleen zou we korting krijgen, volgens IENS, maar dit was niet zo.
Dimitri H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer leuke locatie bij een prachtig kasteel. De inrichting zou mooier zijn indien het meer de oude uitstraling zou krijgen vd jacht en herberg zodat je jezelf terug in de tijd zou wanen. Desalnietemin erg mooi. Gezien de flinke sneeuwval waren er weinig gasten en we kregen een goede en vriendelijke service. Het pateplankje was lekker maar de bloedworst die een vriend en mijn vrouw hadden smaakte zeker zo goed. Als hoofdgerecht konijn. Hier kwam het vlees lekker mals zo van het bot en smaakte heerlijk. Het zuurvlees welke de dames hadden vond men iets minder. Maar daar moet je van houden. Al bij al heerlijk gegeten. De kaart is beperkt en seisoensgebonden. Ik zou er zeker nog een keertje terug gaan.
tonluijten .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is een gemiste kans om bij alle gerechten een kort gesneden sla zonder dressing te serveren. Juist de streekgerechten ( Konijn en Zoer Vleisch) lenen zich uitstekend voor een begeleiding door seizoensgroenten. Persoonlijk vind ik dit een afgang t.o.v. vrienden die je speciaal uitnodigd in een dergelijke ambiance. Bediening is verder vriendelijk.
Misslies .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Na een wandeling zijn we met 4 personen hier terecht gekomen. Het gebak/vlaai was heerlijk maar de bediening had echt hun dag niet. Er werd lichtelijk gesnauwd en geirriteerd gekeken als ik mijn kussen liet vallen (die totaal niet praktisch zijn bij die stoelen) , hond (kleine chihuahua) mocht niet op schoot (we hebben het hier over een uur of 11 smorgens) en daarna werd er geirriteerd gekeken toen ze om de hond heen moesten lopen. Kortom, prima eten, toplocatie maar ik kom niet meer terug, jammer..
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Kwaliteit van eten was dik in orde, frieten mochten voor mij iets krokanter (maar dat is een smaakdingetje) en mayonaise hoort gewoon bij friet met zuurvlees (nu apart om moeten vragen) Producten die gebruikt zijn waren erg vers en gewoon lekker.
De bediening mag een stuk alerter: bij drankbestellingen werden er standaard 1 of 2 drankjes vergeten. Ook kwam de bediening diverse malen aan tafel met drankjes die niet voor ons waren ( koffie en thee terwijl we aan het hoofdgerecht zitten...) De bediening is zeer vriendelijk en de intentie is goed: maar met deze details erbij verdienen jullie volgende keer een 10!
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer van Sky radio! Verder heel erg leuke locatie en heerlijk diner! We aten hier met de AH-actie, maar komen zeker terug. Zijn vaak in Limburg, maar voor de eerste keer bij Schaloen.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Best een aanrader, heerlijk gegeten en het was gezellig!
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
sfeer is wel gezellig en ontspannen, leuk voor als je met een groep gaat eten. eten was lekker. je kunt er ook zelf onder begeleiding koken.
Annelies C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mijn partner en ik eten vaak buiten de deur en komen uit de directe regio. Toch hadden we nog nooit bij Schaloen gedineerd, wel eens willen lunchen maar toen duurde de bediening op een mooie dag buiten op het terras zo lang, dat we weg zijn gegaan. Zodoende wilden we middels de AH actie brasserie Schaloen een tweede kans geven. Het is immers een top locatie met het kasteel en het water ed. Helaas viel het eten tegen, althans de kwaliteit. We hadden een hoger niveau verwacht van de gerechten. Die was zeer matig te noemen.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben genoten van een heerlijke lunch bij dit prachtige kasteel. De menukaart was uitgebreid en bevatte verrassende gerechten. De salade met bloedworst, spekjes en appel was een groot succes.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bijzondere en sfeervolle locatie. Goede sfeer en vriendelijke ontvangst. Het eten is niet slecht maar ook niet bijzonder, weinig verrassend en een beetje vlak van smaak.
E S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voorgerecht zag er goed ( geb bloedworst en de ander had zalm) uit hoofdgerecht erg eenvoudig, vlees heel klein beetje sla zonder dressing en een maandje niet goed gebakken friet. (Vlees smaakte wel goed 1x konijn en 1x varkens ribbetjes) dessert was goed maar niet bijzonder. Wij waren met de ah vocher als ik hier de volle bedrag voor had moeten betalen was ik niet blij geweest dat was het dan niet waard nu met de 2e diner gratis was het goed. Bediening was prima helaas waren er buiten ons nog maar 1 tafel bezet maar daar kan de bediening natuurlijk niks aan doen..
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke omgeving,prima eten en met gebruik van de ah actie helemaal voordelig. Ik kan het restaurant van harte aanbevelen en herken sommige vorige resencies absoluut niet. Twijfel niet ga het gewoon proberen. proberen!
m.a.dewit .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lunch mochten zelf kiezen. maaltijdsalade goed, hamburger met ciabatta broodje moeilijk weg te krijgen. wegens te hard broodje. smaak was goed
D. B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Uitbater leek weinig interesse te hebben in gasten. Wist ook niet meer hoeveel voordeelkaarten er in geleverd waren. Voordeel was wel dat we konden uit de kaart een eigen keuze maken.
J. H D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
we werden vriendelijk ontvangen,de bediening was vlot en goed en het eten was goed. Kortom wij hebben het als een fijne avond ervaren.