Brasserie Schaloen

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Schaloen

Eigentijds genieten

Brasserie Schaloen ligt bij een schitterend uitgestrekt natuurgebied en is de plaats om na een fietstocht of een wandeling even lekker neer te strijken. De brasserie wordt omringd door bijna duizend jaar historie en is prachtig eigentijds ingericht. Het aangrenzend terras is bij mooi weer dagelijks geopend voor een drankje, lunch of diner. Honden zijn ook welkom, daar hebben ze een bakje water voor klaarstaan!

Meer informatie over restaurant Brasserie Schaloen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Schaloen

Truus V.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
sfeer is wel gezellig en ontspannen, leuk voor als je met een groep gaat eten. eten was lekker. je kunt er ook zelf onder begeleiding koken.
Annelies C.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben genoten van een heerlijke lunch bij dit prachtige kasteel. De menukaart was uitgebreid en bevatte verrassende gerechten. De salade met bloedworst, spekjes en appel was een groot succes.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bijzondere en sfeervolle locatie. Goede sfeer en vriendelijke ontvangst. Het eten is niet slecht maar ook niet bijzonder, weinig verrassend en een beetje vlak van smaak.
E S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voorgerecht zag er goed ( geb bloedworst en de ander had zalm) uit hoofdgerecht erg eenvoudig, vlees heel klein beetje sla zonder dressing en een maandje niet goed gebakken friet. (Vlees smaakte wel goed 1x konijn en 1x varkens ribbetjes) dessert was goed maar niet bijzonder. Wij waren met de ah vocher als ik hier de volle bedrag voor had moeten betalen was ik niet blij geweest dat was het dan niet waard nu met de 2e diner gratis was het goed. Bediening was prima helaas waren er buiten ons nog maar 1 tafel bezet maar daar kan de bediening natuurlijk niks aan doen..
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuke omgeving,prima eten en met gebruik van de ah actie helemaal voordelig. Ik kan het restaurant van harte aanbevelen en herken sommige vorige resencies absoluut niet. Twijfel niet ga het gewoon proberen. proberen!
m.a.dewit .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lunch mochten zelf kiezen. maaltijdsalade goed, hamburger met ciabatta broodje moeilijk weg te krijgen. wegens te hard broodje. smaak was goed
D. B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Uitbater leek weinig interesse te hebben in gasten. Wist ook niet meer hoeveel voordeelkaarten er in geleverd waren. Voordeel was wel dat we konden uit de kaart een eigen keuze maken.
J. H D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
we werden vriendelijk ontvangen,de bediening was vlot en goed en het eten was goed. Kortom wij hebben het als een fijne avond ervaren.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuke ambiance, alles goed verzorgd. Leuk uitzicht door de vensters op de gracht. Enige nadeel in mijn ogen was de plaats aan de tafel; dit mocht iets meer zijn (of iets grotere tafels), maar zou geen belemmering zijn om toch terug te gaan.
anitabolk .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Lekker buiten op het terras gezeten. Vriendelijke bediening. De kleine salade geitenkaas is heerlijk maar inderdaad erg klein.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hadden een broodje gezond en broodje tonijn besteld, dit was veel kleiner en duurder dan bij andere gelegenheden waar we toch geregeld lunchen.
Marvin T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De bediening was zeer en zeer slecht we hebben 4 x door moeten geven wat we wouden en nog was het niet goed waren met 6 personen eerst 3 taartjes en de rest kreeg later als de rest het al op had zeer vervelend en warme chocolademelk was lauw en kregen we na het gebak pas ook de helft. Echt triest
Pim M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Niet echt culinair dineren, maar wel prettige en bijzondere ambiance voor een hapje eten (vooral als dit op het buitenterras kan plaatsvinden).
janvanderijt .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Locatie, ambiance en terras zijn prima.
Echter de kwaliteit van het eten kan beter. De kaart is uitermate beperkt en de inrichting van de brasserie sluit naar mijn mening niet aan bij de uitstraling die het pand aan de buitenzijde heeft.
Bertie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben buiten gegeten. Lunch besteld, volle spaarkaart afgeleverd en zouden de heft van de menuprijs ( van de kaart ) hoeven te betalen.
Bij afrekenen bleek dat alles in rekening was gebracht en hebben we zelf weer moeten aangeven dat het via Iens was geboekt.
Het geheel was wat onprofessioneel.
Dave H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Mooii locatie, lekker op het terras buiten gegeten met uitzicht op het prachtige kasteel Schaloen.
Eten was prima, ondanks dat het druk was.
Eileen K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het hoofdgerecht en nagerecht viel een beetje tegen. Voor twee jaar terug was het geweldig! Het voorgerecht was wel goed.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Alles was prima en heerlijk gegeten....alleen is de ober één keer ons bestelde biertje vergeten te brengen en hebben dit opnieuw moeten bestellen.