Brasserie Sanz

Jan van Goyenstraat 31 2102 CA Heemstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Sanz

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg voordelig
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk genoten van het 6 gangen verrassingsmenu. Altijd een feestje met zeer vriendelijke en professionele bediening. Het eten smaakte zoals gewoonlijk weer super. Een aanrader voor iedereen!
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met vijf personen heerlijk gegeten bij ‘brasserie Sanz’. Een knus, klein restaurantje in Heemstede met een gezellige uitstraling.
Erg genoten van het 6 gangen verrassingsmenu. Over de samenstelling was duidelijk nagedacht; alle gerechten waren prima verzorgd en goed op elkaar afgestemd.
Zonder van het menu al teveel te verklappen, wil ik toch een tipje van de sluier oplichten.
Speciaal was de soep. Allereerst kreeg je een vrijwel leeg bord voorgezet, met slechts enkele kleine stukjes groenten. Daarna schonk de serveerster met een theepot je bord vol met een mosterdsoep. Tenslotte kon je een keuze maken uit een aantal ‘capsules’ met verschillende kruidenmengsels, die vervolgens aan je soep werden toegevoegd. Heerlijk!!
Ook de overige gerechten smaakten prima.
De bediening was vriendelijk en zeer attent. Alles werd keuring opgediend met witte handschoenen.
Kortom, zeer genoten van deze maaltijd. Een dat alles had ook nog een uiterst vriendelijk prijskaartje.
Hier komen we zeker terug.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Bij het lezen van div. recensies werden wij nieuwsgierig naar dit restaurant. De recensies spraken de waarheid, het eten was zeer goed voor een redelijke prijs. De bediening was netjes en goed. Wij voelde ons hierdoor echt te gast, en zullen zeker nog eens gaan eten bij dit restaurant.
Aurelia L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Een collega vertelde mij, dat ze zeer te spreken was over Sanz. Gisteravond zijn we dus voor de eerste keer bij dit restaurant gaan eten. Van onze kant geen enkel puntje van kritiek en zijn we zeer positief. Het welkom, de service, de wijze van opdienen van de maaltijden, de presentatie, het eten zelf werkelijk alles was top. We gaan hier vaker eten en zal dit op mijn beurt ook weer aanraden aan vrienden en kennissen. Uit eten moet speciaal zijn en dit restaurant komt in onze top 3. Uit eten gaan valt ons vaak tegen gezien de kwaliteit of bediening, dit keer gingen we 100% positief terug naar huis en hebben weer zin om buiten de deur te eten. Een groter compliment kan dit restaurant echt niet krijgen !
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Men snapt bij Brasseri Sanz heel goed dat uit eten gaan een beleving is. En dat beleven voel je in de gerechten maar ook in de manier hoe de medewerkers met de gasten om gaan. Wij hebben een heerlijk 6 gangen menu gehad. Verrassend qua prijs en nog verrassender door de kwaliteit! Wij komen zeker terug om ons weer te laten verrassen. Top!
RT1209 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Sanz is veruit het beste en gezelligste restaurant van Heemstede. Wij zijn er al zo'n 10 keer geweest en het is ons nog nooit tegen gevallen. De verrassingsmenu's zijn echt een aanrader. Ook de bediening is zeer vriendelijk en kundig!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Buitengewoon geslaagde avond. Er was pas om 20.00 'n tafel vrij. Ondanks het late uur waren de gerechten perfect, de bediening onvermoeibaar en gastvrij en de rekening 'n meevaller. In 'n restaurant met 'n michelinster eet je zeker niet beter, wel duurder.
Mirjam201 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We waren te vroeg met groep van 8. Maar werden evengoed welkom geheten. Uitstekende gastheer!
Lezersmenu en 1x vegetarisch. Meer dan uitstekend. Mooie en originele wijze van presenten. Uitstekende smaak. 6 prachtige gerechten. Bij de soep kon je een smaakcapasule toevoegen, bijzonder. Vegetarisch was ook prima. Mooie gerechten. Niet je er van afmaken met een groentenwrap.
Echt een aanrader dit restaurant.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Hadden met zijn vieren een uitstekende ervaring met het lezersdiner van Haarlems Dagblad: 6 gangen voor € 23,50 (normaal € 29,50), een hele goede prijs/kwaliteit. De verzorging was prima en heel attent. Het (gratis) water werd regelmatig aangevuld en de huiswijnen waren echt goed. De gerechten werden mooi en creatief opgediend, zoals gemarineerde zalm en rouleau van gamba, Thaise soep, skreifilet, gekonfijte ossehaas en heerlijke aparte toetjes. Echt een aanrader!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het is duidelijk dat de prijs kwaliteit verhouding in Nederland steeds beter wordt. En de service ook. Toch spant Sanz wel de kroon. 6 gangen voor 29,95. Dat geloof je niet. En wat moet je dan verwachten. Wel: met grote gemaakte gerechten, op mooi servies opgediend, met hier en daar een verrassende twist. En de service? Wat we ook vroegen (over waar we wilden zitten, wat wel en niet in de 6 gangen), geen moeite teveel en goeie uitleg bij de gerechten. Kortom, passie en ambitie. Klinkt misschien als een commercial, dus ga t zelf maar checken ;-)
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
6- gangen menu geprobeerd, omdat ondanks dat ik geen makkelijke eter ben met aantal wensen werd aangelegenheid dat het prima kon. Super lekker en gevarieerd. Fijn dat ze vooraf ook nog keuze gaven tussen 2 soepjes en keuze 2 zoete desserts of 1x kaas. Zeer prettige bediening, vooral de 2 jonge dames. Je moet wel beetje geluk hebben hoe je zit, bv te dicht bij de deur of wc, of er was nu een grote luidruchtige groep emt kleine tafel veel te dichtbij. Leuk die smaakcapsules bij de soep, dame deelde mee dat we die ook zouden krijgen om thuis te proeven maar dat gebeurde vervolgens niet. Niet erg maar noem het dan liever eerder ook niet. Al met al hele leuke avond uit en kom hier zeker terug.
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Werkelijk heerlijk en lekker ontspannen gegeten hier. Perfecte combinatie van informele maar stijlvolle restaurantambiance, eten van topkwaliteit en voor het gebodene opmerkelijk bescheiden prijzen. Een fantasierijk 6-gangenmenu van grote klasse, niet voor de hand liggend (of is een stukje zalm met droprandje 'gewoon'?) en met onder meer een op originele wijze opgeschonken zeer smakelijke paprikasoep (kruidencapsule naar keuze) en een heerlijke 'open ravioli' met skrei. Voortreffelijk kaasplankje, heerlijk dessert met diverse onderdelen. En dat met zeer vriendelijke en attente bediening, die ons voorzag van goede wijnadviezen. Absolute aanrader, ondanks de voor niet-Heemstedenaren wat afgelegen ligging. Gratis parkeren in de buurt.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Met de gehele familie een 6-gangen diner gegeten bij Sanz, waarbij er ook ruimte was voor 2 vegetariers en een veganist (op verzoek vooraf ). Voor het hele gezelschap gold dat zij buitengewoon verrassend, creatief en smaakvol hebben gegeten! Een aanrader in deze omgeving dus, ook zeker voor vegetariers en veganisten!
Hevis .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
25-11-2015 hier gegeten, ik kan maar 1 ding zeggen, het was werkelijk fantastisch.
Vriendelijke medewerkers , kwaliteit geweldig, veel variatie , ambiance was goed.
Ze zien ons gegarandeerd nog meerdere malen terug.
Jelsa V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
We komen hier ongeveer een keer per jaar. Elke keer is het echt een avond uit. Heeeeeerlijk gegeten, erg lekkere smaken doe je zelf niet snel verzind of maakt. Zelfs de stagiair in de bediening was top.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Jaren geleden hier genoten van lange avond met verrassende en smakelijke gerechtjes.
Daarom...nogmaals gegaan! Eten is prima maar minder verfijnd en speciaal dan toen. Nagerechten zijn super lekker maar 1 nagerechtje zou voldoende zijn.
Smaakcapsules worden nog steeds gebruikt evenals de natte handdoekjes. Een beetje groente bij bv. het vlees gerechtje zou lekker zijn.
Tempo van bedienen is te hoog, nauwelijks tijd om even te praten met elkaar.
Bediening is prima; jong, vriendelijk.

Wij vonden de temperatuur, naarmate de avond vorderde, te hoog worden. We zijn
eerder weggegaan omdat we akelig werden van de warmte.

Adrianu .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Fantastisch gegeten bij Brasserie Sanz!
Na een teleurstellende ervaring elders,(we hadden eerder gereserveerd via de mail bij een ander restaurant en kregen te horen dat er geen plaats was,ondanks bevestiging!)zijn we alleraardigst bij Sanz ontvangen en hebben daar hun heerlijke 6 gangen verrassingsmenu gegeten.
Hier hebben wij zeker geen spijt van gekregen,wat een feestje!
Naast 6 bijzondere lekkere gerechtjes,waarbij rekening gehouden werd met onze voorkeur was er een fantastisch team jonge mensen die stuk voor stuk hun uiterste best deden het ons naar de zin te maken.Wij hebben hier al een aantal keer eerder gegeten(de laatste keer was(te)lang geleden)en ze hebben nog niets aan kwaliteit ingeboet.
Jullie gaan ons zeker terug zien!
Motorclub .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Eten bij Sanz is iedere keer weer een belevenis. Zeer vriendelijke ontvangst in een gezellig knus restaurant (en gratis parkeren voor de deur).
Het eten varieert per keer, maar is altijd even mooi opgediend, wordt keurig uitgeserveerd en is altijd heerlijk! Een 6-gangen verrassingsdiner kost nog géén € 30,- !
Het personeel is altijd vriendelijk en zeer professioneel, met veel kennis van zaken.
Wij eten hier regelmatig en eten iedere keer weer iets anders.
Een dikke pluim voor de koks van dit restaurant!

BertBiner .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Had al eerder bij Sanz gegeten en de goede indrukken werden wederom bevestigd.
Het 6 gangen verrassingsmenu voor € 29,50 is een aanrader. De gangen, zalm, soep, entrecôte, kaas en zoet dessert zijn van de goede grootte en volgen in een prettig tempo. Kwaliteit is goed en wijze van opdienen verzorgd. De bediening is jong maar niet alleen uiterst vriendelijk en behulpzaam maar ook deskundig
Olaf Roeloffs R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
We hadden met een groep van 10 gereserveerd en wisten niet hoe laat we exact aan tafel wilden. Daar gingen ze relaxed mee om. Het werd laat, maar daarover werd niet gemopperd. Eten en drinken waren goed en we hebben een gezellige avond gehad.