Brasserie Sailors Inn

6,7

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Sailors Inn

Beppie Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Slechte ervaring. WC's zijn smerig, invalide toilet buiten gebruik. Gastvrouw een snippige vrouw die zeker het begrip gastvrijontvangst niet kent. Eten was goed, maar moesten lang wachten voordat tafel afgeruimd werd. Sfeer gespannen en niet gezellig. Afrader om hier je geld te spenderen.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Na een eerste niet helemaal geweldige lunchervaring, toch nog eens terug voor een borrel en een hapje .. hadden we beter niet kunnen doen, bediening was vriendelijk maar niet heel kundig. (Geen ramp verder)
Een paar drankjes en een luxe bittergarnituur besteld, daar zitten wat snackjes, brood, gamba’s en rilette in.. maar tot onze verbazing miste de rilette en de gamba’s.. dit nagevraagd bij de bediening maar die wist het ook niet dus die ging het even navragen in de keuken. Paar minuten later werd ons verteld dat de gamba’s op waren, maar we hadden extra bitterballen gekregen en de rilette die lag er gewoon.. (dit was doodgewone olijventapenade), verder geen probleem van gemaakt, maar wel gevraagd of dit verrekend zou worden? Even later kwam een van de medewerkers vertellen dat ie had overlegd met de eigenaar en er een korting kon worden gegeven van welteverstaan 1 hele Euro..
Jammer want dit staat echt totaal niet in verhouding tot het vervangende van de gamba’s en was het ons van tevoren verteld hadden we misschien wel iets anders besteld..
Helaas moest bij het afrekenen de eigenaar erbij worden gehaald om die ene euro van de rekening te halen dus die hebben we maar laten zitten..Wel echt een gemiste (tweede) kans, want wij komen hier niet meer terug..
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen zondag (laatste weekend oktober) hier gestopt om te lunchen. Gelukkig was het nog prima weer en konden we op het terras (ruim opgezet) zitten. De bediening was er vlot bij, de drankjes komen snel. Ook de lunchkaart bood volop keuze. We kozen voor garnalenkroketten met frites en voor de kibbeling met frites. Bij warden verzeld door een ruime salade. De portie frites (met mayo) was ruim en goed. De garnalenkroketten prima, de kibbeling was goed (geen diepvries?). Om het tweede drankje moesten we vragen. De service is snel en goed, prijs kwaliteit (35 euro!) was prima!
Amazon .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lastig om een score te geven. We hebben hier in de vakantie (met de boot) veel gegeten. Dan heb je wel eens dat het de ene keer wat lekkerder is dan de andere keer. Of dat je de ene keer een betere keuze maakt dan de andere keer. De score is daarom een beetje een gemiddelde van 10+ keer eten bij Sailor's Inn.
Over het algemeen uitstekend gegeten. Geen sterren-kwaliteit, maar ruim boven het niveau dat je gemiddeld aantreft op een jachthaven. Zeker in Zeeland. De mosselen zijn opvallend goed, de fruit de mer ook. Pasta met zalm prima. Enige dat wat tegenviel en me nog bij staat was de salade vis. Warme vis op een koude salade en te vet. Gewoon geen lekkere combinatie.
De bediening is super. Uiterst aardig, werden zelfs nog herkend van vorig jaar. Soms gaat wel iets mis, kan ook niet anders op zo'n drukke locatie, maar altijd opvallend vriendelijk en vlot. En natuurlijk de locatie. Die kan ook niet stuk. Prachtig uitzicht. en een fraai interieur. Als je met de boot op de Grevelingen bent moet je hier zeker gaan eten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Met ons bootje aangemeerd bij Bruinisse om hier tussen de middag wat te eten. Wat een geweldige lokatie. Uitzicht op het water, de gigantische boten, lekker in het zonnetje. Beter kan bijna niet. Vrolijke en vriendelijke serveerster en lekker eten. Prijs in mijn ogen wat hoog, voor 2 Van Dobben kroketten met brood € 10,50, maar dat zal ook te maken hebben met het feit dat ze het vooral van het zomerseizoen moeten hebben. Komen zeker nog een keer terug.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten aardige bediening ( wel veel bediening) zeer gast vrij. Zeetong en oesters waren heerlijk .
Prijs kwaliteit verhouding niet geheel in balans iets te duur vooral omdat er ook geen Side dished worden geserveerd. Wel gezellige avond gehad
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisterenavond hier gegeten op uitnodiging dochter en schoonzoon met hun kinderen, die hier vaker eten, als ze in de jachthaven zijn. Gelukkig werkte het weer mee en konden we buiten op een van de terrassen met uitzicht op de Grevelingen eten. Restaurant ziet er verzorgd uit. Kaart komt mbt een aantal gerechten overeen met een goed eetcafe en wat wij aten zag er fraai uit en was heerlijk. Zeker een aanrader voor de watsporter.
Avana42 V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisterenavond met 4 personen gegeten, wij, mijn man en ik voor de 2de keer, in dit restaurant.
Ik had van tevoren gereserveerd en dat bleek best wel verstandig te zijn, want na ong. 20 minuten zat de zaak vol. Prachtig uitzicht over de jachthaven en het Grevelingenmeer.
Er werd een schaaltje met van die hele kleine slakjes neergezet, waar je de inhoud er met een speld moet uitpeuteren. Not my cup of tea. Als voorgerecht namen wij 1x carpaccio, 1x scampies, 1x gerookte zalm op een bedje van ezelsoren, en 1x een hollandse garnalen cocktail. Was allemaal heerlijk. Hoofdgerecht 3x een tournedos en 1x een visschotel met zalm, kambeljauw en zeewolf. Erbij werd geserveerd, patat met mayo en als groente de ezelsoren. Wederom heerlijk. Als dessert 3x Dame Blanche en 1x Kaatje Mossel (dame blanche met ook nog advocaat). Heerlijk.
Was al met al een zeer geslaagde avond en we gingen voldaan weer naar onze boot.

Zodra we weer in Bruinisse zijn zullen wij zeker hier gaan eten.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Hier op 14-02-2016 met mijn vrouw gegeten via social deal 3 gangen menu. Parkeren op de grote parkeerplaats en dan ong. 250 meter lopen. De locatie is prachtig gelegen aan de Jachthaven met uitzicht op de Grevelingen. Bij binnenkomst was het met het gure weer lekker warm. Leuk tafeltje aan het raam. Leuk driegangenmenu met veel keuzes en nog tussengerecht gewokte garnalen met gember genomen. Het eten is goed en de bediening perfect. Goede en betaalbare rose en goede koffie na. Was een gezellige en leuke Valentijns avond. Leuk restaurant waar wij zomers wel vaak vertoeven maar s-winters niet. Eigenlijk gewoon zonde en moeten wij hier vaker heen gaan.
Jona W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Leuk plekje in de jachthaven met uitzicht op de bootjes. Via Social Deal met 6 personen gisterenavond 3 gangen gegeten hier. Bleek dat er voor deze deal een zeer eenvoudig menu voor handen was met weinig te kiezen, terwijl we van de deal hadden begrepen dat er vrije keuze zou zijn. Toen we dit aan de -overigens vriendelijke- ober meldden kwam er een mevrouw (manager?, stelde zich niet voor) op snibbige toon de voucher voorlezen. Wij hadden echter al besloten liever gebruik te maken van de menukaart die zeer interessante onderdelen bevat. Als vooraf de gemarineerde zalm die heerlijk op smaak was, een ruime portie heerlijke carpaccio en eenmaal de pollo in knoflookolie; werkelijke een sublieme keuze! Voor de kinderen een prima tomatensoepje, waar desgevraagd heerlijke room bij werd geserveerd. Keurig werd er gevraagd of het hoofdgerecht in gang gezet kon worden of dat we een langere pauze wilden, heel attent. Als hoofd mosselen, heerlijk gekookt met lekkere sausjes; een stuk vegetarische groentetaart, smakelijk maar niet echt speciaal; salade met verschillende vissoorten en garnalen, werkelijk lekker. Dan nog heerlijke frieten, proeft zelfgemaakt. Er wordt een kleine salade bij geserveerd, warme groenten kun je apart bestellen maar wordt niet als zodanig aangeprezen. Voor de kids gewoon kindermenu. Als dessert heerlijke ijscoupes; dame blanche; kaatje mossel (met advocaat) en een heerlijke combi van kokoscake, chocoladeijs en kersen, zeer smaakvol. De chocoladesaus leek ook zelfgemaakt. Hebben heerlijk gegeten, juiste tijd tussen de gangen en 2 vriendelijke medewerkers in de bediening. Prima rode huiswijn. De rekening werd echter weer door de manager(?) gebracht. We hadden afgesproken het bedrag van de Social Deal van het totaal af te trekken, maar mevrouw kon het niet laten ons terecht te wijzen over deze deal. Het kostte haar geld zo en blabla, daar waten we niet echt in geïnteresseerd eerlijk gezegd. Kortom; heerlijk gegeten, goede bediening maar de bedrijfsleider... Verder hadden we aangegeven bij de reservering dat we een jarige in ons midden hadden, daar werd niets mee gedaan, gemiste kans, je kunt hiermee je gastvrijheid tonen. Kortom; heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, maar bedrijfsleider... En best prijzig.
Andreavdb .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Na een dagje zeilen in de haven aangemeerd en hier gaan eten. Alle 4 gingen we voor een pannetje mosselen. De service was snel en goed, er werd vaak genoeg gevraagd of alles naar wens was. De pan was meer dan genoeg, en werd geserveerd met dikke frieten, sausjes en groente (keuze voor warme groente of salade). Alles smaakte erg goed. Als toetje de frambozen bombe, mijn tafelgenoten hadden het kaasplankje en de aardbei cappuccino. Alle toetjes smaakten erg lekker! Prijs is prima in verhouding. En het uitzicht is natuurlijk heerlijk, midden in de haven. Top avond!
pnjl .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Traditie: als we de haven van Bruinisse aandoen, eten we mosselen bij de Sailor's Inn. Die zijn als vanouds goed en vers, bij de buren gehaald. Veel beter krijg je ze niet. Personeel is wisselend; dit keer heel vriendelijk en attent. We komen hier graag.
arm .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Vanwege de regen tweede avond naar Sailor s inn en dat viel tegen. Spareribs, niet om over naar huis te schrijven. Knoflooksaus en chilisaus, w.s. uit een flesje. Goede friet. Overal hier in de omgeving eet je voor zon 15 euro spareribs , hier 19 Geen probleem want je ligt wel in een jachthaven .Maar om dan nog een euro bij te moeten betalen voor een bakje rauwkost...
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Leuke plek op de heel prettige jachthaven van Bruinisse. Interieur gezellig. Aardig personeel, niet altijd even attent. Kreeftensoep en carpaccio ok. Spareribs, pollo ajiolo en gamba salade ook ok. Niet heel bijzonder, wijnen ook niet.
deRoosjes .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Buiten het mossel en kreeftenseizoen om een fantastische Fruit de mer gegeten. Zo eind februari wat rustig maar alle aandacht om het de gasten naar de zin te maken. We komen niet uit deze buurt maar de kinderen overwegen te verhuizen voor de crème brulee.
Mijke R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Wat een heerlijke fruit de mer, klein mosselpannetje voor de kids, en mega lekker nando's mosselen! Met het beste uitzicht op de Grevelingen!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Vandaag per boot Sailor's Inn aangedaan. Allereerst natuurlijk al fantastisch dat je daar aan het terras kunt aanleggen. (Volgens mij het enige terras aan de Grevelingen). De bediening was best goed. Je hebt er ervaren mensen, maar ook totaal onervaren mensen lopen. Maar bij
een seizoensgebonden terras als dit, is dat toch niet uitzonderlijk? Wij kregen onze consumpties in ieder geval keurig, snel,
geserveerd. De salade met een halve verse
Oosterschelde Kreeft, de clubsandwich én
de huisgemaakte frieten waren heerlijk. Voor ons zeker de moeite waard om het meer nog eens over te varen.
Wilbert R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Afgelopen weekend twee maal gegeten bij de Sailor's Inn. Het was eigenlijk de bedoeling om slechts een keer te eten, maar het beviel zo goed dat we vanavond nog een keer gegaan zijn. De Fruits de Mer waren heerlijk, super vers en vol van smaak. Tel daarbij op een heerlijke Zeeuwse wijn en een erg attente bediening, en je hebt onze favoriete Brasserie in Zeeland te pakken!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Na een lekker dagje varen, geen zin om te koken, dus naar het havenrestaurant.
Tien minuten na binnenkomst eigenlijk al spijt, we moesten wachten en nog Ff wachten, totdat 'iemand' ons kon vertellen aan welke tafel we konden plaatsnemen. Gôh wat een verrassing, daar zaten al mensen die het wachten eerder beu waren dan wij.
Ze werden overigens wel verzocht te vertrekken, zodat we uiteindelijk na een kwartier en een boel gemopper over ons heen, konden plaatsnemen.
Flesje wijn dan maar. Er staat niet veel bijzonders op de kaart en we kiezen voor een matige witte temperanillo. Na wat aandringen arriveert na enige tijd ook het bruiswater.
De keuken is overigens wel helemaal prima, lekkere en goed bereidde mosselen met aardige huisgemaakte sausjes en zelfs friet, speciaal glutenvrij gebakken.
De dag daarop met lunch werd de kwaliteit van de keuken, evenals het gekluns van de bediening nogmaals bevestigd. 5 man voor 4 tafels en tot tweemaal toe zelf naar binnen gemoeten om enige coördinatie tussen eten en drinken te bewerkstelligen.
Volgende keer beter inkopen en lekker aan boord, of ze moeten de bediening veel beter gaan aansturen.
Susanvt .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Op een zonnige, warme zondagavond in juli hebben wij een voor- en hoofdgerecht gegeten bij Sailors Inn. De voorgerechten (bruschetta en vissoep) waren prima. Voor een brasserie niets op aan te merken. Als hoofdgerecht aten we mossels. Helaas waren deze te lang gekookt waardoor de mossels droog waren. De frites en salade die erbij werden geserveerd waren simpel maar goed. De mayonaise was aan de bovenkant wat uitgedroogd. Dit zag er niet smakelijk uit. Omdat het voorgerecht goed was scoort het eten nog net een voldoende. Het hoofdgerecht was onvoldoende.
Het bestek en een bord waren niet schoon, minpunt.
We werden bediend door 4 verschillende serveerders, ze deden hun werk maar scoren niet hoog wat betreft vriendelijkheid en deskundigheid.
Zowel de ambiance als het interieur scoren goed.