Brasserie Rubenshof

Steenweg 1 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Rubenshof

Proef het seizoen

In dit sfeervolle restaurant vertalen ze het seizoen naar de dinertafel. Alleen producten die op dit moment het allerbeste zijn verschijnen op je bord. Herkenbare gerechten, waarbij elk ingrediënt zijn natuurlijke smaak behoudt. Een ontzettend fijne plek in Helmond die echt uitnodigt tot een avondje lekker lang tafelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie Rubenshof

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Rubenshof

Alec H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, de service was top en de shortrib een echte aanrader! Verder was de bombe van chocolade met limoen een Helmondse smaakexplosie!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten hier, voor een redelijke prijs. Niet al te uitgebreide kaart. Een avond binnen gegeten en een avond op het terras, wat door de ligging vrij rumoerig is. Bediening vlot, vriendelijk en behulpzaam. Enige nadeel: overal trapjes, waardoor het hele complex niet erg geschikt is voor mindervaliden.
Mary-Ann S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Met prachtig weer op het terras voor het statige pand gegeten. Er was leuke bedrijvigheid om het terras, de bediening was alert en prettig. Onze maaltijden waren helemaal naar onze smaak en ik heb er een nieuw sprankelend drankje gedronken!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op het buitenterras gegeten en gekozen voor het 3-gangen menu.
Eten en bediening was prima en de locatie is ook goed!
Prijs kwaliteit verhouding is prima.
elinevdhurk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Heerlijk gegeten met een groep van 14 personen. Gerechten werden vlot opgediend en alles was erg lekker. De bediening was ook echt heel goed, heel zorgzaam en controleerden vaak of alles nog in orde was. Het lekkerste vond ik het voorgerecht en het nagerecht. Ik had als voorgerecht zalmrolletjes met peppadew roomkaas, als nagerecht een superlekker limoncellotaartje met mooie Italiaanse meringue-schuim.
Andrea I.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
We hebben lekker gegeten.
Tussen het voor- en hoofdgerecht moesten we wel erg lang wachten.
Het was goed qua prijs-kwaliteitverhouding.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Met 4 personen gegeten in de, net zoals bij de entree, hoge zaal aan de achterzijde. Tafels bij binnenkomst netjes gedekt, entourage is mooi klassiek en rustig aangekleed. Jammer alleen dat de buffet-tafels en attributen voor het ontbijtbuffet in dezelfde ruimte staan opgesteld. (ter info gezien de reacties van vorige recensenten: er was geen tocht, temperatuur was prima!)

Gekozen voor het 4-gangen herfstmenu: De salade met serranoham, peer en walnoten als voorgerecht was echt prima van smaak en haast overdadig van hoeveelheid. De rode bieten carpaccio had daarentegen geen smaak en viel erg tegen. De romige spinaziesoep werd mooi opgehaald in smaak door de garnaaltjes.

Bij het hoofdgerecht ging het mis: men kwam met verkeerde hoofdgerecht voor 1 persoon. De overige drie tafelgenoten waren al bijna klaar met het hoofdgerecht toen de friet en salade geserveerd werd, die pal voor degene wachtend op het hoofdgerecht werden geplaatst. Erg vreemde situatie. Daarbij optellend dat we twee keer lang moesten wachten op ons glas wijn én op ons nagerecht is er ruimte voor Rubenshof om de logistiek te verbeteren!
Als compensatie kregen we de koffie aangeboden van het huis: heel vriendelijk van de bediening, maar we hadden liever een goed lopende avond gehad.

De smaak van beide hoofdgerechten was prima: eenvoudig maar netjes en mooi opgemaakt, bijzonder zacht en smaakvol was de parelhoenderfilet.
Nagerechten waren in goede proportie en lust voor het oog, de smaak was ok.

Conclusie: Gezien de prijs (Eur 28,95 per 4-gangen menu) was -op één uitzondering na- de smaak prima in een mooi klassiek pand. Als de logistiek serieus verbeterd (!), is het een bezoek waard.
TinekeQ Q.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De kwaliteit van het eten was goed. De kom uiensoep was prima van smaak maar wel erg groot. De victoriabaars was lekker op smaak. Het pannacotatoetje viel wat tegen. Het was meer kookpudding. Vorige keer hadden we het nagerecht met appel en dat was lekkerder. Maar dat is ook een kwestie van smaak. We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Chris1953 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
we waren voor de 3 keer met een ah kaart. Maar deze keer ver onder de maat .werden wel goed ontvangen. Maar het eten was heel slecht .ik had een varkenslapje waar je met een mes niet door heen kon. Er is niemand geweest om te vragen of het naar wens was. Bij het uithalen gezegd dat het vlees wel wat malser kon, ( alles laten liggen op het bord)maar hier geen reactie op! En we zaten ontzettend in de tocht ! Heel erg koud gehad. Maar toen we de rekening vroegen hoorden we dat nog meer mensen een stuk taai vlees hadden.!! Dus het klopte wel,. Wij waten dus niet de enige ! Bij het uitrijden van hun parkeerplaats moesten we ook weer terug om te vragen hoe we uit moesten rijden, was geen uitleg over gegeven! Erg slordig ga nooit meer terug .
John B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Het ontvangst was vriendelijk en de bediening was goed, we hebben achter in het sfeervolle zaal gezeten, het tochtte er wel.
Het 3 gangen menu was zeer lekker en genoeg.
De auto kan je gratis parkeren, wij hebben er geen gebruik van gemaakt.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
de ruimte op zich was mooi, maar wel heel veel tocht. voorgerecht en hoofdgerecht was lekker en mooi geserveerd. Nagerecht was de panno cotta heel erg compact en van weinig smaak.
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Eten was goed en warm mooi op het bord, goede bediening en netjes gekleed.
Ik had rode bietensalade mijn vrouw had perensalade en dat was apart.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Wij hebben heerlijk verschillende gerechten van het menu gegeten en de gerechten waren gelukkig niet zo klein. We hadden ons dochtertje bij van 3 en ze deden niet vervelend dat we een extra bord vroegen ipv een extra gerecht te bestellen. Zeer positieve ervaring op alle punten!
wijtman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Slecht verzorgd eten, geen smaak. Te grootte kom soep zonder smaak.
Hoofdgerecht bord vol spercie bonen wat champions zo op het bord gekwakt.
Slechte presentatie en vooral geen smaak. Ik eet thuis beter.
Manuela G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Wij komen vaker bij Brasserie Rubenshof en vinden dat je er goed kunt eten. Nu met de ah dineractie is het gewoon beneden de maat. Het idee lijkt wel dat ze zo goedkoop mogenlijk iets hebben samengesteld. Jammer !!
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Goede ontvangst, goede bediening. Plekje waar we zaten was iets minder. (Tegen de bar waar een koffiemachine o.i.d. stond die regelmatig aanging en waar we de stof achter zagen liggen.) het eten was prima! We willen hier zeker nog eens terugkomen.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
De ambiance is sfeervol in een statige villa maar het is jammer dat je moet betalen voor het parkeren. Het eten is het net niet; een voorafje dat veel te groot was en hoofdzakelijk uit droge sla bestond, hele grote brokken kaas in de soep, nauwelijks groente op je bord, een beetje een saaie hoen. Het was niet verfijnd. Het personeel was erg aardig maar het duurde allemaal lang terwijl er vrijwel niemand was in het restaurant en toen de rekening kwam was die fout. Leuk voor een keertje tussendoor maar niet voor een speciale gelegenheid.
Woolej W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Gezellig en smaakvol ingerichte villaachtige eetgelegenheid. Het eten was van goede kwaliteit kijkend naar het geboden spijzen in verhouding tot de prijs. Een aanrader
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Eten ging, niet hoogstaand maar wel smakelijk. Het duurde vooral erg lang voordat personeel überhaupt kwam en was niet snel en alert en adequaat met bedienen.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Matige vertoning. Met de AH actie bon een 3 gangen diner voor 2 personen. Voorgerecht forel mousse. Weinig smaak, weinig forel. Meer dan een uur wachten op het hoofdgerecht ("Wij doen ons best, het is erg druk"; Waarom dan reserveringen accepteren?). Ook hier missen we smaak. Het toetje: 3 appelvariaties is wel lekker. Maar hier komen we niet meer terug. We voelden ons toch wel een beetje 2e-rangs gasten. Heeft dit te maken met de kortingsactie?