Brasserie Rubenshof

Steenweg 1 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Rubenshof

Proef het seizoen

In dit sfeervolle restaurant vertalen ze het seizoen naar de dinertafel. Alleen producten die op dit moment het allerbeste zijn verschijnen op je bord. Herkenbare gerechten, waarbij elk ingrediënt zijn natuurlijke smaak behoudt. Een ontzettend fijne plek in Helmond die echt uitnodigt tot een avondje lekker lang tafelen.

Meer informatie over restaurant Brasserie Rubenshof

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Op het buitenterras gegeten en gekozen voor het 3-gangen menu.
Eten en bediening was prima en de locatie is ook goed!
Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Met zijn tweeën heerlijk gegeten. Eten en de bedienng was goed. Wel zou er wat meer aandacht kunnen zijn voor de aankleding en mogen de ruiten en kozijnen een keer aan de buitenzijde worden schoongemaakt.
Elinevdhurk .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Heerlijk gegeten met een groep van 14 personen. Gerechten werden vlot opgediend en alles was erg lekker. De bediening was ook echt heel goed, heel zorgzaam en controleerden vaak of alles nog in orde was. Het lekkerste vond ik het voorgerecht en het nagerecht. Ik had als voorgerecht zalmrolletjes met peppadew roomkaas, als nagerecht een superlekker limoncellotaartje met mooie Italiaanse meringue-schuim.
Andrea I.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
We hebben lekker gegeten.
Tussen het voor- en hoofdgerecht moesten we wel erg lang wachten.
Het was goed qua prijs-kwaliteitverhouding.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Ons gezelschap van 5 personen heeft genoten van alle gangen.
Voorgerecht; Gebakken peer en serranoham.
Hoofdgerecht; hoenfilet of Victoriabaars
Nagerecht; chocolademousse

NollieJoe .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Gezellige sfeer, voldoende privacy en erg vriendelijk personeel. Mooi ingericht, niet te groot en niet te klein.
Het eten was mooi opgediend en leuk versierd op het bord. Gevarieerde smaken in een gerecht.

De spinaziesoep met garnaaltjes was verrukkelijk!

Bij het visgerecht zat teveel sojasaus, maar hiervoor kregen we excuses en gratis koffie aan het einde.
Het restaurant bevindt zich in een hele mooie villa. nabij het centrum.
De sfeer was erg warm en gezellig.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Met 4 personen gegeten in de, net zoals bij de entree, hoge zaal aan de achterzijde. Tafels bij binnenkomst netjes gedekt, entourage is mooi klassiek en rustig aangekleed. Jammer alleen dat de buffet-tafels en attributen voor het ontbijtbuffet in dezelfde ruimte staan opgesteld. (ter info gezien de reacties van vorige recensenten: er was geen tocht, temperatuur was prima!)

Gekozen voor het 4-gangen herfstmenu: De salade met serranoham, peer en walnoten als voorgerecht was echt prima van smaak en haast overdadig van hoeveelheid. De rode bieten carpaccio had daarentegen geen smaak en viel erg tegen. De romige spinaziesoep werd mooi opgehaald in smaak door de garnaaltjes.

Bij het hoofdgerecht ging het mis: men kwam met verkeerde hoofdgerecht voor 1 persoon. De overige drie tafelgenoten waren al bijna klaar met het hoofdgerecht toen de friet en salade geserveerd werd, die pal voor degene wachtend op het hoofdgerecht werden geplaatst. Erg vreemde situatie. Daarbij optellend dat we twee keer lang moesten wachten op ons glas wijn én op ons nagerecht is er ruimte voor Rubenshof om de logistiek te verbeteren!
Als compensatie kregen we de koffie aangeboden van het huis: heel vriendelijk van de bediening, maar we hadden liever een goed lopende avond gehad.

De smaak van beide hoofdgerechten was prima: eenvoudig maar netjes en mooi opgemaakt, bijzonder zacht en smaakvol was de parelhoenderfilet.
Nagerechten waren in goede proportie en lust voor het oog, de smaak was ok.

Conclusie: Gezien de prijs (Eur 28,95 per 4-gangen menu) was -op één uitzondering na- de smaak prima in een mooi klassiek pand. Als de logistiek serieus verbeterd (!), is het een bezoek waard.
Mi-chiel .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Een mooi sfeervol restaurant, de aankleding kan iets meer aan worden besteed omdat dit beter zou passen bij het pand. Jonge, vriendelijke bediening! De gerechten zijn van goede kwaliteit. Mooie ligging van het pand
TinekeQ Q.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De kwaliteit van het eten was goed. De kom uiensoep was prima van smaak maar wel erg groot. De victoriabaars was lekker op smaak. Het pannacotatoetje viel wat tegen. Het was meer kookpudding. Vorige keer hadden we het nagerecht met appel en dat was lekkerder. Maar dat is ook een kwestie van smaak. We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Chris1953 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
we waren voor de 3 keer met een ah kaart. Maar deze keer ver onder de maat .werden wel goed ontvangen. Maar het eten was heel slecht .ik had een varkenslapje waar je met een mes niet door heen kon. Er is niemand geweest om te vragen of het naar wens was. Bij het uithalen gezegd dat het vlees wel wat malser kon, ( alles laten liggen op het bord)maar hier geen reactie op! En we zaten ontzettend in de tocht ! Heel erg koud gehad. Maar toen we de rekening vroegen hoorden we dat nog meer mensen een stuk taai vlees hadden.!! Dus het klopte wel,. Wij waten dus niet de enige ! Bij het uitrijden van hun parkeerplaats moesten we ook weer terug om te vragen hoe we uit moesten rijden, was geen uitleg over gegeven! Erg slordig ga nooit meer terug .
FrankVlijmincx .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We zaten in een achterafzaaltje van het hotel, waar 's morgens het ontbijt wordt geserveerd. Niet bepaald sfeervol. De gerechten waren goed van kwaliteit, maar uiterst minimaal van hoeveelheid en er werd nog niet gevraagd of we een mandje stokbrood wilde hebben. Nee, in plaats van een gezellig avondje uit eten werd het een snel, sfeerloos etentje waar je nog met een hongergevoel vandaan gaat.
VanVuure .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
De uiensoep was waterig, de keuze uit de 3 hoofdgerechten was goedkoop (kip, varken en Tilapia: goedkoper kan het niet) en we moesten lang op ons toetje wachten.
Het restaurant heeft wel een sfeervolle zaal: een mooie hoge chique ruimte, die historie uitademt.
John B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Het ontvangst was vriendelijk en de bediening was goed, we hebben achter in het sfeervolle zaal gezeten, het tochtte er wel.
Het 3 gangen menu was zeer lekker en genoeg.
De auto kan je gratis parkeren, wij hebben er geen gebruik van gemaakt.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Ontvangst, bediening was goed en het eten heerlijk. Alleen vonden de meeste van onze groep het flink waaien. Daar zou nog wel iets aan gedaan moeten worden.
Lunie .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Het eten was redelijk, wel weinig groente. Weinig keus.
De zaal was niet echt sfeervol en het tochtte vreselijk.
Toen ik daar achteraf wat van zei, vertelde ze dat ik net onder de luchtcirculatie zat. Dan plaats je daar toch geen mensen onder, als je wilt dat die nog een komen!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
de ruimte op zich was mooi, maar wel heel veel tocht. voorgerecht en hoofdgerecht was lekker en mooi geserveerd. Nagerecht was de panno cotta heel erg compact en van weinig smaak.
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Eten was goed en warm mooi op het bord, goede bediening en netjes gekleed.
Ik had rode bietensalade mijn vrouw had perensalade en dat was apart.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Wij hebben heerlijk verschillende gerechten van het menu gegeten en de gerechten waren gelukkig niet zo klein. We hadden ons dochtertje bij van 3 en ze deden niet vervelend dat we een extra bord vroegen ipv een extra gerecht te bestellen. Zeer positieve ervaring op alle punten!
Wijtman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Slecht verzorgd eten, geen smaak. Te grootte kom soep zonder smaak.
Hoofdgerecht bord vol spercie bonen wat champions zo op het bord gekwakt.
Slechte presentatie en vooral geen smaak. Ik eet thuis beter.
Lar .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Wij waren absoluut niet tevreden over Rubenshof. Het eten was niet goed en erg weinig.
Geen groente (alleen een klein bakje salade voor 4 personen ), grote stukken ui in de spinaziesoep, koude soep en taai vlees. Alleen de toetjes waren goed. Het duurde lang voor er
iemand kwam om te vragen of we iets wilden drinken en de bediening was niet erg vriendelijk.
Er zat veel tijd tussen de gangen, terwijl het niet erg druk was.
Hoewel het pand mooi is, vonden we het gedeelte waar we zaten niet erg sfeervol. Kortom, eens maar nooit meer!