Brasserie Rijk der Vitaminen

Hollaereweg 9 4698 PH Oud-Vossemeer Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Rijk der Vitaminen

Fysieke en geestelijke vitaminen

De naam zegt genoeg. Bij Rijk der Vitaminen loopt de kaart, zoals je misschien verwacht, niet over van de fruitige ingrediënten, maar kun je heerlijk gevarieerd dineren en krijg je van elk vitamine soort wel iets binnen. Oude weegschalen, antieke naaimachines, een miniwaterval, een Chinese muur en wanden van Bols kruiken geven de zaak een eigenzinnig karakter. Volgens de eigenaren van Rijk der Vitaminen moeten gasten het pand vol met zowel fysieke als geestelijke vitaminen verlaten, met een stralend en voldaan gevoel naar buiten moeten lopen en met verse ingrediënten! Nou, hier loop je niet ongezond weg in ieder geval. Geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie Rijk der Vitaminen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een super leuke verrassing. Onze eerste keer hier. Maar niet de laatste.....
Heerlijk gegeten. Speciaal benoemen waard, de sausjes. Normaal niet zo'n fan van maar hier! Ongelofelijk heerlijk. Wat eigenlijk voor alles geldt.
We konden echt ontspannen. Geen opgedirkt gedoe maar een ontspannen avond met heerlijk eten.
Kechoff .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Open karakter ! De bediening zeer prettig. Er is tijd voor een praatje met de bediening. Dat zie je bijna nergens. Zeker voor rustzoekers aan te bevelen en in deze ambiance is het goed van gedachten te wisselen.
Dinie L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hele leuke inrichting, mooie omgeving, lieve mensen.
Je moet het wel weten te vinden maar daar heb je vrienden voor.
Wij zullen het zeker aanbevelen.

D.Lelieveld
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Er valt niets op aan te merken mooie locatie en prima eten wat wil je nog meer voor die prijs
We gaan beslist terug
Nogmaals bedankt voor de prima maaltijd.
Adrie
Bertus P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
BIj aankomst bij het restaurant is er van alles te zien in het restaurant met de creatieve ideen van de eigenaar verder hebben ze daar heerlijk eten, veel verse producten
goede bediening, en een redelijke prijs
Veggerding .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten op een doordeweekse avond. Was erg rustig. Leuke enthousiaste bediening met prima eten. Voor een toetje zou ik altijd de keuze geven tussen 2 gerechten in een keuzemenu.... Niet iedereen is gek op chocolade mousse;)
Annekecorne .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. de borden waren super opgemaakt. de bediening is vriendelijk.
Je moet alleen wel wat geduld hebben voordat het eten op tafel staat, maar verder een prima aanrader om met vrienden een avondje te gaan eten.
ReneeF .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening. We zaten buiten op het ruime terras, vlak bij de pruimenbomen, erg mooi. Ik had meloen in ham als voorgerecht en daarna een geitenkaassalade. We kregen er extra friet bij. Het zag er allemaal erg mooi uit, en smaakte uitstekend. De bediening had het heel druk, maar bleef heel vriendelijk en gastvrij. Een aanrader!
Arieklem .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De locatie was goed. Ontvangst prettig. Bediening correct. Buiten zitjesleuk en goed.
Eten uitstekend. Minpuntje is buiten kon je de benen aan tafel niet strekken, maar met z'n tweeën was dit ook op te lossen. Binnen kan ik niets over zeggen, omdat het weer dusdanig was om lekker buiten te zitten. Het was voor mij een prettig verblijf.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtig verscholen pareltje. Goede kwaliteit eten. Vriendelikke eigenaar. Jammer dat t bedienend personeel/kok behoorlijk onvriendelijk was. Kreeg ongevraagd een dessert terwijl we nog volop aan de wijn zaten. Toen ik aangaf dit nog niet te willen kreeg ik een snauw met de opmerking....maar dit moet u nemen..dit hoort bij het menu.
Haar duidelijk gemaakt dat ik niets MOET en uitgelegd dat t normaal is te vragen of iemand al toe is aan zn dessert. Was vrij rustig maar alles duurde redelijk lang. Vraag me af hoe lang je moet wachten als t druk is.
Br.reniers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vriendelijke ontvangst zeer mooi decor. Dagmenu genomen zeer lekker met een stevig lekker dessert coupe aardbeien met zelfgemaakt ijs. Echt een aanrader. 1 min puntje rode wijn was iets te warm.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
wij hebben er geluncht alles was prima en lekker,

wij werden welkom geheten, en de bediening was oke, maar iets vlugger mag wel.
je moet de tijd nemen als je er naar toe gaat,
Vandaag gaan we weer eten, maar dan diner.
WvB38 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met de AH-dinnerskorting gegeten in Het Rijk der vitamine. Keus uit drie verschillende soepen, hoofdgerecht: vis, vlees of vegetarisch. Wij kozen resp. de kerriesoep en courgettesoep. Beiden lekker en goed van smaak. Als hoofdgerecht namen we biefstuk: vlees zeer goed bereidt en samen met de champignonsaus en de verse groenten ( waar krijg je dat nog!) en goeie friet een eten waar we van gesmuld hebben. Echt een aanrader!! Nagerecht ook prima. En dan ook nog dat fantastische uitzicht en vriendelijke bediening. Onze avond kon niet meer stuk.
Bunnymum .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prachtig plekje, waren er al enkele malen langsgefietst en nu met de AH restaurant actie goed moment om daadwerkelijk te gaan eten. Het is werkelijk heerlijk eten.

1 punt van aandacht is dat het erg lang duurt. Voor n 3 gangen diner moet je wel dik 2 uur uittrekken bij het Rijk der Vitaminen. Wij waren met zn 2en en een paar tafels verderop met 4 mensen zaten na 1,5 uur nog op het hoofdgerecht te wachten.

Maar nu we dit weten zullen we zeker nog eens gaan en er n leuk avondje van maken. Het terras biedt prachtig zicht op de polder en is er goed toeven. Alleen zou het (overigens zeer vriendelijke) personeel iets vaker langs mogen komen om n drankje op te nemen.

Ja, gebaseerd op deze eerste ervaring staat Rijk der vitaminen staat bij ons op de favorietenlijst maar men zou wat meer aandacht mogen schenken aan de snelheid en professionaliteit van het bedienend personeel. Aan de vriendelijkheid en kwaliteit van de gerechten zal het niet liggen!
Mariella T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond daar voor eerste en waarschijnlijk laatste keer gegeten.
Zeer leuke locatie mooi landelijk gelegen maar bediening erg klungelig en onprofessioneel ( geen horeca mensen). Nadat was gevraagd of we wat wilden drinken hier erg lang op moeten wachten. Nadat we bestelling hadden geplaatst duurde het erg lang voordat het eten kwam. Nadat er paar keer was gezegd dat het eten er zo aankwam bleek dat onze bestelling niet was doorgegeven aan de keuken. Al met al ruim anderhalf uur moeten wachten terwijl het niet druk was. Gastheer staat leuk te mauwen met iedereen ipv in de gaten te houden hoe alles marcheert beetje jammer. Het eten: ossehaaspuntjes erg lekker, spareribs ook alleen hamburger erg karig. Nadat keurig excuus was aangeboden voor het in gebreke blijven , en drankje v h huis mogelijk was hierdoor toch teleurgesteld huiswaarts gekeerd je verwacht een leuke avond en dan dit....

Wat mij wel verbaasd is dat ik nu de recensie 's lees hier, er niet veel is geleerd van de fouten.

Marco.
Mil134 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuke locatie, het eten is goed jammer dat de dingen die er op de kaart staan.er niet zijn.
Zoals de mosselen en de taart die op was.
De bediening doet hun uiterste best, jammer dat de eigenaar ze afblaft zodat de gasten het buiten kunnen horen.
De muziek is waardeloos.
Het duurt allemaal veels te lang voor je wordt geholpen, de communicatie met de bar en het bedienend personeel kan wel wat beter.
Gr,Mildred van Vlijmen
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Vooral de kerriesoep. Deze was voortreffelijk. Zelfs zo goed dat m'n vriend om een tweede kop soep heeft gevraagd.
Als hoofdgerecht de kabeljauw. De grootte viel een beetje tegen, maar de smaak was goed.
Het dessert van de dag was ijs met verse aardbeien en slagroom. Prima om mee af te sluiten.
Vriendelijke bediening, die in het begin wat rommelig verliep.
Al met al een aanrader, wij komen hier zeker terug.
Dasja A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Een bijzonder restaurant op een bijzondere plek. Voor het terras was het helaas geen weer maar het prachtige uitzicht vanaf de eerste verdieping maakte veel goed. Genoten van een heerlijke, pure maaltijd. Verse ingrediënten, uitstekend bereid. En met een heel mooie sauvignon blanc naar binnen laten glijden.
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voor het eerst genoten van een lunch op het prachtige terras van deze brasserie.
Het Rijk der Vitaminen doet zijn naam eer aan met de lunch die wij voorgeschoteld kregen: een broodje gezond en een broodje beenham. Heerlijk knapperig stokbrood dat rijkelijk belegd was met daarnaast een krakend verse salade van verschillende groenten precies voldoende overgoten met een heerlijke dressing. Dit alles prachtig geserveerd op mooie borden. Kortom een volledige maaltijd voor een kleine prijs! Hier komen we in de toekomst vaker van genieten.
BeFree21 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het is een mooie locatie, midden in de polder. De bediening laat echter te wensen over. Ze zijn erg traag. Pas na een kwartier werd er onze eerste bestelling opgenomen. We hebben twee uur moeten wachten op het hoofgerecht. Het weten was van redelijk goede kwaliteit. De saté saus was aan de waterige kant.