Brasserie Rijk der Vitaminen

Hollaereweg 9b 4698 PH Oud-Vossemeer Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Rijk der Vitaminen

Fysieke en geestelijke vitaminen

De naam zegt genoeg. Bij Rijk der Vitaminen loopt de kaart, zoals je misschien verwacht, niet over van de fruitige ingrediënten, maar kun je heerlijk gevarieerd dineren en krijg je van elk vitamine soort wel iets binnen. Oude weegschalen, antieke naaimachines, een miniwaterval, een Chinese muur en wanden van Bols kruiken geven de zaak een eigenzinnig karakter. Volgens de eigenaren van Rijk der Vitaminen moeten gasten het pand vol met zowel fysieke als geestelijke vitaminen verlaten, met een stralend en voldaan gevoel naar buiten moeten lopen en met verse ingrediënten! Nou, hier loop je niet ongezond weg in ieder geval. Geniet!

Meer informatie over restaurant Brasserie Rijk der Vitaminen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
janne10 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Lekkere lunch genoten, heerlijke verse tomatensoep die smaakt naar tomaten, een goed gevulde boerenomelet en een lekker 12uurtje. De gastvrouw is erg aardig en zorgt voor een vlotte en correcte bediening..Je zit er fijn relaxed en kan er helemaal onthaasten. We komen hier zeker terug!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was jammer dat de eerste frietjes niet heet waren ( de bijbestelde juist wel) ook het vlees wat lauw. En dat er toch wel erg weinig groente was.
Was al een keer eerder geweest en toen duidelijk beter.
Toetje verrassend en lekker.
C.H. L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Om met ons vriendenclubje weer eens gezellig te gaan dineren had ik Rijk der Vitaminen aanbevolen omdat bij eerdere bezoeken dit goed was bevallen. Zaterdag was dit keer anders. We hadden om 19:00 uur afgesproken, werden op een vriendelijke en nette manier ontvangen en naar onze tafel gebracht. Na ongeveer anderhalf uur werd de soep geserveerd. Ik had onze vrienden de Javaanse kerrie soep aanbevolen omdat deze de afgelopen keren zeer goed was bevallen maar dit keer was echter anders. De soep was dit keer niet rijkelijk gevuld. Op de aan ons verstrekte AH menulijst stond kabeljauwfilet maar was niet meer aanwezig. Als hoofdmenu bestelde de meeste van ons de biefstuk. Was wel goed bereid maar koud. Het toetje was verrukkelijk. Om 23:00 uur waren we pas klaar met eten. Voor een driegangenmenu heeft dit wel lang geduurd. Nog voor dat wij waren vertrokken was de verwarming al uitgezet wat direct was te merken. Na een aantal keren na alle tevredenheid in Rijk der Vitaminen te hebben gegeten viel dit keer tegen. Hopelijk is het eenmalig want terugkomen doen we zeker nog een keer.
Panel .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Toelichting: soep was goed, de het hoofdgerecht viel ontzettend tegen 1 x zalm was goed wat minder vocht op het bord zou voor mij beter zijn.
Maar de biefstuk, 3 stuks of het echt biefstuk was vraag ik mij ook af. ik heb nog nooit een biefstuk in een restaurant op mijn bord gekregen die in stukken was gesneden. Dat zou nog niet erg zijn, als deze maar normaal op te eten was, je kon er op blijven kauwen, maar dan was het nog niet normaal door te slikken. dus niet alles opgegeten. champignon saus was van mindere kwaliteit. Voor mij ook teveel vocht op het bord, maar daarin kan smaak verschillen.
Voorlopig voor mij geen rijk der vitaminen meer.
Paul
Piet R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten een echte aan rader top
Feline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vanavond bij het rijk der vitaminen gegeten, de varkenshaas met verse paksoi was heerlijk. De nieuwe kok bereidt de verse producten op smakelijke wijze. Verrassende combinaties op het bord die goed smaken. De bediening is erg vriendelijk en persoonlijk. Zeker een aanrader als je een gezellige avond wilt hebben!
addykole .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het restaurant hadden we zonder navigatie niet kunnen vinden in het donker.Lag midden in de polder.
Een hele gezellige binnenkomst, werden hartelijk ontvangen door de Kok, onze jassen werden aangenomen en we mochten naar boven gaan, waar we door de gastvrouw begroet werden.Hier ook gezellig en knus.
Het eten was ook heel goed. Courgettesoep met kleine stukjes zalm. Hoofdgerecht kabel jouw filet met mosterd en een grote coup ijs met slagroom en chocolade saus.Het was allemaal overheerlijk.Het is een echte aanrader en wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Bram en Addy
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een super leuke verrassing. Onze eerste keer hier. Maar niet de laatste.....
Heerlijk gegeten. Speciaal benoemen waard, de sausjes. Normaal niet zo'n fan van maar hier! Ongelofelijk heerlijk. Wat eigenlijk voor alles geldt.
We konden echt ontspannen. Geen opgedirkt gedoe maar een ontspannen avond met heerlijk eten.
kechoff .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Open karakter ! De bediening zeer prettig. Er is tijd voor een praatje met de bediening. Dat zie je bijna nergens. Zeker voor rustzoekers aan te bevelen en in deze ambiance is het goed van gedachten te wisselen.
Dinie L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hele leuke inrichting, mooie omgeving, lieve mensen.
Je moet het wel weten te vinden maar daar heb je vrienden voor.
Wij zullen het zeker aanbevelen.

D.Lelieveld
adrie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Er valt niets op aan te merken mooie locatie en prima eten wat wil je nog meer voor die prijs
We gaan beslist terug
Nogmaals bedankt voor de prima maaltijd.
Adrie
bertus P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
BIj aankomst bij het restaurant is er van alles te zien in het restaurant met de creatieve ideen van de eigenaar verder hebben ze daar heerlijk eten, veel verse producten
goede bediening, en een redelijke prijs
veggerding .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten op een doordeweekse avond. Was erg rustig. Leuke enthousiaste bediening met prima eten. Voor een toetje zou ik altijd de keuze geven tussen 2 gerechten in een keuzemenu.... Niet iedereen is gek op chocolade mousse;)
ReneeF .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten en uitstekende bediening. We zaten buiten op het ruime terras, vlak bij de pruimenbomen, erg mooi. Ik had meloen in ham als voorgerecht en daarna een geitenkaassalade. We kregen er extra friet bij. Het zag er allemaal erg mooi uit, en smaakte uitstekend. De bediening had het heel druk, maar bleef heel vriendelijk en gastvrij. Een aanrader!
annekecorne .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. de borden waren super opgemaakt. de bediening is vriendelijk.
Je moet alleen wel wat geduld hebben voordat het eten op tafel staat, maar verder een prima aanrader om met vrienden een avondje te gaan eten.
arieklem .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De locatie was goed. Ontvangst prettig. Bediening correct. Buiten zitjesleuk en goed.
Eten uitstekend. Minpuntje is buiten kon je de benen aan tafel niet strekken, maar met z'n tweeën was dit ook op te lossen. Binnen kan ik niets over zeggen, omdat het weer dusdanig was om lekker buiten te zitten. Het was voor mij een prettig verblijf.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtig verscholen pareltje. Goede kwaliteit eten. Vriendelikke eigenaar. Jammer dat t bedienend personeel/kok behoorlijk onvriendelijk was. Kreeg ongevraagd een dessert terwijl we nog volop aan de wijn zaten. Toen ik aangaf dit nog niet te willen kreeg ik een snauw met de opmerking....maar dit moet u nemen..dit hoort bij het menu.
Haar duidelijk gemaakt dat ik niets MOET en uitgelegd dat t normaal is te vragen of iemand al toe is aan zn dessert. Was vrij rustig maar alles duurde redelijk lang. Vraag me af hoe lang je moet wachten als t druk is.
br.reniers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vriendelijke ontvangst zeer mooi decor. Dagmenu genomen zeer lekker met een stevig lekker dessert coupe aardbeien met zelfgemaakt ijs. Echt een aanrader. 1 min puntje rode wijn was iets te warm.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
wij hebben er geluncht alles was prima en lekker,

wij werden welkom geheten, en de bediening was oke, maar iets vlugger mag wel.
je moet de tijd nemen als je er naar toe gaat,
Vandaag gaan we weer eten, maar dan diner.
WvB38 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met de AH-dinnerskorting gegeten in Het Rijk der vitamine. Keus uit drie verschillende soepen, hoofdgerecht: vis, vlees of vegetarisch. Wij kozen resp. de kerriesoep en courgettesoep. Beiden lekker en goed van smaak. Als hoofdgerecht namen we biefstuk: vlees zeer goed bereidt en samen met de champignonsaus en de verse groenten ( waar krijg je dat nog!) en goeie friet een eten waar we van gesmuld hebben. Echt een aanrader!! Nagerecht ook prima. En dan ook nog dat fantastische uitzicht en vriendelijke bediening. Onze avond kon niet meer stuk.