Brasserie Rien Schulten

Markt 5 7631 BW Ootmarsum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Rien Schulten

Beltesassar .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gerechten: Voor de 2e keer een gekregen luxe lunchebon benut en beide keren was het teleurstellend. Hoewel Rien zelf een bakkerij heeft zijn de broodjes niets bijzonders, dus niet luxe. Het rozijnenbroodje ontbreekt bijvoorbeeld evenals beschuitjes en andere broodvarianten.
Ontvangst en service: het personeel deed geen poging tot persoonlijk contact. Bv. verschillende gasten knikten bij het weggaan maar dat werd niet beantwoord. Verder dan 'n "heeft het gesmaakt?" kwam het niet.
Inrichting en sfeer: de colakratjes staan 4 hoog in het midden voor de bar opgestapeld, maar ook op de grond aan de bar-ingangskant. De houten theedoosjes op tafel zijn smoezelig en rommelig gevuld. De bar zelf is vol gestapeld en het enig vrije deel wordt als afhaalpunt! voor de ober gebruikt. De bedrijfsauto werd gevuld vanuit de voordeur, zodat er telkens veel koude wind naar binnen kwam. De twee gordijnen aan de binnenzijde van die voordeur deden we dicht maar werden telkens geopend (en niet weer gesloten) door het personeel op weg naar de bedrijfsauto en terrasbediening.
Al met al hebben we niet het uitgaansgevoel gehad dat jij bij een luxe lunche hoort. Het is meer een café voor fietsgroepjes en passanten.
Delacroix .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Heerlijk terras, goed op de zon, met heaters voor minder warme tijden.
Binnen ook gezellig met grote leestafel.
Aardige, vlotte bediening.
Aantrekkelijke kaart, goed eten.
0612285442 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Dagje Ootmarsum met nichtjes en tantes. We hadden gereserveerd bij Rien Schulten voor een lunch en maaltijd in de avond. Het was allemaal uitstekend verzorgd. Het weer werkte mee en de lunch hebben we in de in de binnentuin gehad. Super! Heel gastvrije en vriendelijke bediening, het eten heel vers, meer dan voldoende en mooi opgediend. Gezellige tuin en restaurant.Van alles valt te overleggen.Dit voor een heel schappelijke prijs. Van harte aan te bevelen.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2014
Zalmmoot en peppersteak goed bereid. De vlaamse frieten kwamen te vroeg, maar prima. De tafel veel te klein en het tuinterras was gezellig. Een goed bezochte eetgelegenheid in het kleine Ootmarsum. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Onlangs in de vroege middag op het gezellige terras aan het knusse pleintje een broodje gezond genuttigd met een kop koffie en een cappucino met een aardbeien gebakje en twee flesjes bronwater. Alles was smakelijk en de bedienende medewerker was correct maar niet erg vriendelijk: "Eet alles maar snel op, want anders hebt/krijgt u misschien veel last van de wespen/bijen!"
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Vandaag genoten van een luxe lunch voor twee personen. Moest eigenlijk een dag van te voren reserveren (omdat het personeel dan speciale dingen kan voorbereiden) en aan gezien ik dit niet wist, kregen we andere broodjes erbij. Aangezien mijn partner niet alles mag eten hebben ze een salade voor haar gemaakt (glutenvrij) en speciaal brood. We voelden ons echt welkom. De lunch was geweldig, met kroket, roerei, zalm, verse jus, speciale koffie, broodjes, beleg, salade, etc. Chapeau!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013

Zeer vriendelijke en attente bediening. Kaart is voor ieder iets wils. Eenvoudige gerechten zoals een broodje hamburger met Vlaamse frieten, een lekkerbekje. Maar ook elke maand een wisselend menu met luxe gerechten. Ook voor een overheerlijke lunch kan je hier prima terecht.
Wij kozen voor het grote broodje hamburger met frieten (10,50 euro). Ik wilde vooraf soep bestellen, maar de jongeman van de bediening zei tegen mij, dat ik dan waarschijnlijk mijn hamburger niet op zou kunnen, gezien de grote van dit gerecht. Ik vond dit heerlijk eerlijk. Inderdaad het klopte ook, het broodje hamburger is maar liefst bereid met 200 gram vlees. Als de frieten op waren mochten we gewoon om nieuwe vragen, wat een service!! (het was niet nodig) Alles was heerlijk vers en met smaak bereid.
De brasserie is mooi authentiek ingericht.
Deze brasserie is echt een aanrader voor iedereen die in de buurt van Ootmarsum is!
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Soms is eenvoudig net zo leuk.
Wandelend door het artistieke stadje Ootmarsum ( veel kunstgalerijen ) besloten om hier een lichte lunch te gebruiken en dit is goed in de smaak gevallen.
Goed getapte speciaalbieren van het vat en vervolgens de specialiteit van deze brasserie besteld.
Heerlijke torenhoge hamburger met dikke huisgemaakte frites en ouderwetse mayonaise en een heerlijke kom sla met klassieke dressing.
Geen culinair trapezewerk maar wel met liefde en eerlijkheid bereid en op z ' n tijd is dit heel smakelijk.
Gastvrije en nette bediening, vriendelijk en de omgeving en inrichting is warm en typisch Twents.