Brasserie Restaurant Van Gogh

Markt 26 4881 CN Zundert Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Restaurant Van Gogh

Dineren op historische grond

Deze brasserie is gelegen in Zundert, de geboortegrond van Vincent van Gogh. Hoe vaak krijg je nou de kans om te dineren op zo’n historische plek? Auberge van Gogh ademt een perfecte synergie tussen de beladen, impressionistische schilderstijl van Van Gogh en een eigentijds strak design. Van de verse streek- en seizoensgebonden producten worden ook nog eens de mooiste gerechten gefabriceerd. De ideale plek dus om een bezoek aan het Van Gogh museum af te sluiten met een heerlijk diner.

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant Van Gogh

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Hier word je nooit teleurgesteld; 's avonds heerlijk gedineerd met een hollandse garnalensalade vooraf en als hoofdgerecht lamsrack uit de streek(Achtmaal) met gegrilde 'vergeten' groenten en frieten.
Dit alles vergezeld van een stevige Italiaanse wijn met mooie volle ronde smaak. Fijn om zo'n restaurant in de buurt te hebben. Voor herhaling vatbaar.
Qurobur .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op een vrijdagavond heerlijk gegeten. Het was gezellig druk met grotere gezelschappen, hetgeen garant staat voor een leuke, ontspannen ambiance. Hoofdgerechten met lokale, medium rare gebakken lamskoteletjes en kalfsentrecote, geserveerd met knapperige groenten en, voor de liefhebbers, frietjes. De carpaccio was niet te koud en dus goed op smaak. De wijnsuggestie die op de tafel stond bleek een uitstekende begeleider en dus een goede keuze te zijn. Een attente vriendelijke bediening en de kok die kwam informeren of wij het naar onze zin hadden maakten dat wij terug kunnen zien op een zeer geslaagde avond. Een zeer betaalbare aanrader voor iedereen!
Andre.van.breda .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Wij zijn gisteren aangenaam verrast bij Van Gogh! We waren door omstandigheden een beetje te vroeg, wat absoluut niet kwalijk werd genomen. Vriendelijke ontvangst, prima begeleiding i.v.m. de keuze en heerlijk gegeten. We kregen een verrassingsmenu, maar mochten op voorhand zeggen of en zaken waren die we niet lusten.
Aangenaam kader, sfeervolle kerstversiering. Wij gaan zeker nog terug!
Rinusnaalden .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Verrassend surprise menu ! Bediening was zeer vriendelijk , gaven uitgebreid toelichting op het geserveerde menu.
Was heel lekker!
Voor herhaling vatbaar! We komen vast een keer terug.
Arcoderooij .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Stijlvolle zaak, goed eten met een leuke twist op de borden qua smaken/gerecht combi's.(geweldig voorgerecht; salade met paling en die was amazing vonden wij.

Zeker aan te raden als je culinair verrast wenst te worden.

Mooie aanrader voor een combi aan het van Gogh museum.
Hier kun je op een leuke manier een interactieve rondleiding krijgen.

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij hadden geboekt voor het AH verrassingsmenu en het was allemaal geweldig, zowel het diner als de geadviseerde wijnen. We gaan hier zeker nog meer naartoe.
Tessie V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk driegangenverrassingsmenu op. We konden vooraf aangeven wat we niet graag wilden. Aangezien we het voor- en hoofdgerecht vrij snel hadden gekregen, hebben we gevraagd of we voor het nagerecht even zo wat konden drinken. Ook dat was prima.
Met de actie vonden wij het echt een prima menu. Zonder actie was het wel wat prijzig voor wat we kregen.
Minpunt waar ik niet zo van houd is dat we voor de extra friet (grotere schaal als degene die erbij zat) bij moesten betalen.
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Zundert staat bekend om corso, trappist en van Gogh. De trappist dronken we elders, maar bij Van Gogh hebben we gegeten. De binnenkomst is betoverend, mooi glas in lood, strakke afwerking van de 'eetkamer' met professionele open keuken. Onze gastvrouw adviseert ons met de wijnen terwijl ik mijn keus laat vallen op de coquilles, met paling en salade. Eerst echter een amuse: een romig bloemkoolsoepje met Hollandse garnalen, lekker gekruid. Dan de coquilles, drie stuks goed gebakken en smaakvolle jongens. De paling en salade kunnen de strijd met de coquilles goed aan: verbluffend lekker allemaal. Glaasje Rueda erbij en verse broodjes. Daarna Hertenbiefstuk van het kalf met een verse paddenstoelenjus en kaantjes van bloedworst. De aardappelpuree en rode kool zijn simpel, maar in deze combinatie juist voortreffelijk: alle aandacht gaat naar het vlees, de saus en de bloedworst. Meesterlijk. Een paar glazen Ribero del Duero erbij (tannine, hout, vanille), maken het compleet. Helaas geen plaats meer voor een nagerecht, doen we een andere keer. Heerlijk, heerlijk en een groot compliment voor de kok en de gastvrouw.
Brobu .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het eten was heel erg lekker, we werden gezellig ontvangen. Vooral de koffie was een traktatie. We komen beslist nog eens terug vanuit Chaam
Janssen52 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
De kwaliteit van het eten was prima , helaas ook hier geen wijnarrangement bij het eten. ze konden ons ook niet adviseren in welke wijn het beste paste bij de gerechten.
01719ros .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Verrassingsmenu was voortreffelijk. Heerlijk van smaak en leuk opgediend. De wijn was uitstekend. Vriendelijke bediening. Een aanrader.
K.demouge .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Een heerlijke avond gehad. We hadden gereserveerd voor 5pers. maar kwamen met 6 pers. wat keurig werd opgelost. We kregen een verrassingsmenu. Het was heerlijk, alleen het voorgerecht al. De huiswijn was heerlijk en goed op temperatuur.De bediening was top, niet vervelend en opdringerig, maar wanneer nodig waren ze daar. Wij komen zeker terug.
Alvdooren .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De ontvangst was hartelijk, voor ons aldaar de 1e keer, Via de AH aktie .
Ons werd een verrassingsmenu geboden, met de vraag wat we eventueel niet lusten.
Als 1e een klein soepje met stukjes paling heel apart en lekker, daarna voorgerecht bestaande uit allerlei kleine hapjes met een Itaiaans tintje, het hoofdgerecht bestond uit 2 soorten vlees met roerbak op de Aziatische toer. Als nagerecht cremebrulee met vruchten. Alles heerlijk culinair.
De bediening was uitstekend en vriendelijk. Dit keer waren we met onze kinderen/ kleindochters op stap. Ook zij hebben het als zeer prettig ervaren en die zijn op z'n zachts gezegd wel wat gewend/ verwend. Dus voor een culinaire uitstap voor herhaling vatbaar
Norakruik .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten en het eten werd goed gepresenteerd. Werd warm opgediend. De bediening was gezellig en vriendelijk. alles was goed verzorgd echt een aanrader en ook kom ik zeker nog eens terug.
Gelshove .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Met de AH spaarkaart konden we niet kiezen en kregen we het verrassingsmenu. Wel konden wij aangeven welk hoofdgerecht we absoluut niet lekker vonden. De sfeer was goed, de bediening zeer goed. Jammer dat we geen karaf kraanwater konden krijgen wel spa. Waarom krijgen we in alle restaurants geen kraanwater, dat is prima water in Nederland. Voor ons een reden om niet meer in een restaurant, waar geen kraanwater wordt geserveerd, terug te komen!
Het eten was goed, bij het hoofdgerecht was het vlees wat taai! Verder alles prima.
M.arthijn .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Ik vond de verhouding tussen prijs en kwaliteit negatief.
Bediening wat middelmatig tot slecht. Zat veel tijd tussen de gangen.
Bethy V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
We hebben een voortreffelijk 4 gangen diner gekregen. Het was een verrassingsmenu! Super van smaak en mooi geserveerd. Wij raden het zeker ons vrienden aan om hier een keer te gaan eten! Het was een geslaagde avond.
Yvonnekaas .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Het voorgerecht met zalm was heel smaakvol,zo ook het hoofdgerecht. Vriendelijke en correcte bediening. Wij hebben eengezellige avond gehad.
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Met onze Albert Heijn voordeelkaart werden wij verrast op een heerlijk driegangen diner, waarbij wij konden aangeven wat wij niet wilden eten.
Het voorgerecht was een heerlijke combinatie van smaken, het hoofdgerecht was heerlijk en het nagerecht was ook verrassend, kortom een echte aanrader!
John070857 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
We zijn erg verwend bij Van Gogh! Zeker een aanrader!
Het enige dat ons opviel, was de casual kleding van de gastvrouw. Voor zo'n classy ambiance zou dat iets sjieker hebben gemogen...