Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Woudenbergseweg 52 3707 HX Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Huiskamer van Zeist

Oud London is een perfecte locatie aan het einde van een wandeling door de Utrechtse Heuvelrug. Dit is een restaurant, ook wel bekend als Brasserie Voorhuys, waar je je meteen thuis voelt. Deze 'huiskamer' van Zeist is een mooie locatie in de natuur maar ook dichtbij shoppingcentrum van de binnenstad. Een fijne plek om te lunchen, brunchen of te dineren. Mocht je tijd hebben, kun je ook overnachten in hun prachtige hotel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Hele vriendelijke bediening.
Broodje carpaccio besteld, geen pesto erop maar een eigen verzonnen roze saus die nergens naar smaakt, ook geen goede parmazaanse kaas.

Te ver gezocht
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
wij gaven aan de gerechten niet al te snel na elkaar te willen hebben; daar werd rekening mee gehouden; fijn!
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ontvangst en ambiance
Hier gegeten op zondag 26 November 2017 met 3 personen, petit comité deze keer. Vriendelijke ontvangst, de jassen werden aangenomen toen we arriveerden. De bezetting was bijna maximaal, toch was het geluidsnivo alleszins acceptabel. Niet Oud Londen, niet Old London maar Oud London. De inrichting heeft echter een Napoleontisch karakter en weinig dat Great Britain doet denken. Het restaurant is niet één grote zaal maar een ruimte met verschillende hoeken en hoekjes, dit geeft wat meer een privacy gevoel. De wachttijd is goed. Achter het restaurant/hotel is ruim voldoende parkeergelegenheid.

De gerechten
Deze avond waren we ongekend eensgezind qua gerechtenkeuze: Tournedos als hoofdgerecht en Sorbetijs als dessert. De variatie zat in de voorgerechten, Noorse zalm, uiensoep en champignons Dordo. Het laatste gerecht staat volgens de ober al zestig jaar op de menukaart. Inderdaad, een eerste klas aanrader. De opmaak van de gerechten op de borden was niet spectaculair of verrassend, maar deed niets af aan de smaak.

Bediening
De bediening is vriendelijk, goede uitleg bij de gerechten. Attent: diverse keren gevraagd of alles naar wens is.
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wijmyomen hier meestal 's zomers en eten dan op het fantastische terras. We waren voor het eerst nu in de Brasserie. We vonden het heel sfeervol met een correcte bediening. Ook de gerechten waren naar verwachting. Door dit bezoek denken we er zelfs over om de komende kerst daar te brunchen. Ze zullen daar zeker een mooie sfeer creëren. Het menu zag er in ieder geval heel aantrekkelijk uit.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Samen met vrienden hebben we heerlijk genoten van het wildmenu met bijpassende wijnen. Bediening was erg vriendelijk en attent. Hoewel het restaurant 't VoorHuys bijna vol was, was deze drukte niet storend en hebben gewoon met elkaar kunnen praten. Zeker een aanrader.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
top restaurant, uitstekende bediening en met een chef kok in de keuken die echt smaak heeft.
mooie gerechten met creativiteit opgemaakt
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heb weer heerlijk vegetarisch hier gegeten. na 2 gangen helaas geen plek meer voor dessert. maar de cafeinevrije cappucino kwam met zulk een heerlijk garnituur dat we zo toch een hapje dessert hadden. dat paste nog net..
rianne D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Zoals altijd super!, dat dekt de lading wel in combinatie met de items die ik heb aangekruist. Dit gedeelte moet minstens 120 tekens zijn. Dat is irritant. Maar dat ligt aan Iens. Niet aan Oud London
Evelyn H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke gerechten, goed verzorgd, drankjes zijn duur, drie euro voor een flesje water en 5,75 voor een glas wijn, dat is prijzig.
QZ .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanmiddag hier geluncht en ik vond het matig. Kippensoep met noedels had nauwelijks smaak. Taaie broodjes met veelal heel zout beleg, zowel de zalm als de ham waren veel te zout. Toetje was gewone yoghurt in een piepklein glaasje. Wat me verder opviel was dat de cakejes en de spekkoek die bij de koffie en thee in de vergaderzaal werden geserveerd van de groothandel kwamen. Dat was te proeven. Kortom, ik miste kwaliteit, te makkelijk hoor.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voorgerecht was heerlijk. Helaas, ondanks de vriendelijke bediening, geen uitleg bij de wijnarrangement en het hoofdgerecht was gewoon veel te uitgebreid. Daardoor geen animo voor dessert meer.
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Altijd goed en prettig, aanbevelenswaardig.We waren zeer tevreden. Daarmee is in beginsel alles gezegd, Ik kom hier zeker terug
Hoppenbrouwers .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Als er een cijfer 11 gegeven kon worden voor gastvrijheid dan is het hier wel !!! Wat een feest om hier gast te zijn.
Het restaurant voert klassiekers in een modern jasje....wat een genot om weer eens champigons a l'esargot te krijgen, slakken, kalfslever met gedroogd spek en appel en ui in beignet deeg en een wildpannetje van haas en hert.
Allemaal erg lekker in een perfecte ambiance!!
kaat54 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We komen al wat jaartjes bij deze brasserie maar nog geen 1x teleurgesteld...bijzondere kwaliteit van eten, ieder keer weer!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellig restaurant met heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na een heerlijk glas wijn , de Witte Linge, Cuvee Oud London, besloten wij direct maar de hele fles te nemen. Na een fijne amuse begonnen wij aan het voorgerecht. Het was erg druk en de bediening had het zwaar. Heerlijk met zes prachtige oesters en mijn partner koos de krabkoekjes met salade. De koekjes waren heerlijk, maar zij heeft geen krab geproefd. Als hoofdgerecht de asperges met de zalm. Voortreffelijk. Boterzacht en voorzien van de nodige garnituur. Wij sloten af met een koffie complet.
Een aanrader. Wij komen weer terug.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldig gegeten. De chef is niet bang om smaak te gebruiken. De bief badjan was uiterst smaakvol, het lekkerste dat hij ooit heeft gegeten aldus mijn man. De asperges met zalm verrukkelijk, net als de wijn suggesties. De service op en top, ik was mijn nootmuskaat allergie vergeten te vermelden en werd in een oogwenk van een nieuw bord voorzien. In alle opzichten een aanrader. Smullen met een grote S!
H.C.E. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Koffie/thee-bezoek. We moesten lang op een ober wachten, die pas kwam nadat we hem bij de bar hadden gezegd dat we wilden bestellen. Heerlijke appeltaart. Thee zit in mooie doosjes, maar heeft vrijwel geen smaak. Kunnen jullie niet overgaan op losse thee van betere kwaliteit in zeefjes?
s V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Altijd een groot plezier om hier te eten. Het eten wordt met veel liefde en vakmanschap bereid. Dat zie je en dat proef je. Een genot voor de zintuigen. Attente sommelier, gezellige inrichting.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met 8 personen aan ruime ronde tafel hebben we hier genoten van 3 gangen ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder, later deze maand. Dat we alle 8 voor verschillende gerechten hebben gekozen, bleek geen enkel probleem op te leveren voor de keuken. De bediening was vriendelijk en correct. Halve glazen wijn voor de chauffeurs waren mogelijk. De temperatuur van de gerechten was prima, de warme gerechten waren echt warm. Heel attent was er vuurwerk bij het nagerecht van de bijna jarige. Al met al zeer aan te bevelen. Er is bovendien voldoende parkeergelegenheid voor auto's.