Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Woudenbergseweg 52 3707 HX Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Huiskamer van Zeist

Oud London is een perfecte locatie aan het einde van een wandeling door de Utrechtse Heuvelrug. Dit is een restaurant, ook wel bekend als Brasserie Voorhuys, waar je je meteen thuis voelt. Deze 'huiskamer' van Zeist is een mooie locatie in de natuur maar ook dichtbij shoppingcentrum van de binnenstad. Een fijne plek om te lunchen, brunchen of te dineren. Mocht je tijd hebben, kun je ook overnachten in hun prachtige hotel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Angiesiebelt .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen echt nog een keer terug! Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Ruim voldoende keuze op de menukaart, voor ieder wat wils.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Een mooi adres om de files op de A28 te ontwijken :-). Voor zowel lunch als diner een aanrader. Vandaag gekozen voor een heerlijk zalmgerecht met asperges. De kok weet te verrassen met een leuke amuse. Op verzoek maken ze ook een heerlijke alcoholvrije cocktail. Heerlijk!
J.G. D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en alleraardigst bediend!
Ans En Duuk G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De prikkelde smaak op de tong proef ik nog één dag later, en dat in positieve zin. Alles is fris verzorgd. Je betaalt gemiddeld €10,00 pp meer dan elders, maar je krijgt er voor €30,00 voor terug.
Julie P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Al jaren de favoriet in de omgeving! De service is super, de bediening denkt met je mee en zorgt dat de glazen gevuld blijven. De kaart gaat met het seizoen mee maar klassiekers zoals slakken en een mooie zeetong zijn altijd goed! De tournedos stroganoff wordt aan tafel bereid waarbij je zelf kan aangeven hoe jouw voorkeur is. De smaak is hoe dan ook perfect, een echte aanrader! Wij komen hier graag genieten van een goed verzorgd diner.
JGPertien .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en prima kwaliteit. De bediening was grandioos adviseerde heel goed.
Op de familie app navraag gedaan wat ze er van vonden en allemaal waren ze zeer tevreden!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig, goede bediening, heerlijke origineel maaltijd, mooi ingericht. Aanrader!
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Onze complimenten voor de "maître" afgelopen zondag. Die heeft plezier in zijn werk. Communiceert leuk met gasten en ook collega's.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik en tafelgenoot waren hier voor de tweede keer. Vooraf een heerlijke amuse met curry van het huis. Prima advies over de wijnen. We aten zeebaars en kalf/zwezerik combinatie. Vooraf Kalf met tonijn. Voor en nagerecht prachtig opgemaakt! Bij het hoofdgerecht kregen we aardappelkroketjes erbij in een schaaltje. Ik weet dat dit de opmaak van een bord niet makkelijker maakt, maar maak dan een knolselderijpuree erbij of zoiets. Kroketjes in een schaaltje verwacht ik niet voor deze prijs. verder niets dan lof. Fantastisch gegeten en een een vriendelijke warme bediening.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik koos voor het 3gangen menu met aangepaste wijnen.
Mooie, lekkere gerechten.
Voortreffelijke bediening.
Bij de wijnen waardeerde ik vooral de bio chenin blanc 'Les Petits Dragons' uit de Languedoc.

dank u, Johan
G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijke ambiance met goede service! Prima atmosfeer voor een gezellige avond. Er werd ook leuk meegedacht met het toetje voor de jarige.
Folkert M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gastvrij en kundig personeel. In gezellige ambiance en met duidelijk met liefde gerechten. Goede prijs Kwaliteitverhouding. Het wijnarrangement bij het driegangendiner was verrassend goed gekozen.
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bij ons etentje ter gelegenheid van mijn verjaardag werd op een erg leuke manier aandacht aan mijn verjaardag besteed. We kregen een feestelijk dessert voorgezet!! Een dikke pluim voor ’t VoorHuys.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg lekker gegeten aan ronde tafel zoals vooraf gevraagd. De Nederlandse witte huiswijn is een topper. Werden zeer vriendelijk ontvangen en bediend.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vooral de service van vooraf even een slokje huiswijn proeven, is verrassend en heel prettig. De huiswijnen zijn overigens prima en voor "open wijnen "ruime keus.
Als het even druk wordt in de zaak verliest "onze kelner "het overzicht en laat ons wachten op een extra bestelde portie friet, tot na de maaltijd.
Voor het overige: een prima zaak om meer heen te gaan en aan te bevelen.
G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Gemakkelijk online reserveren en de opgegeven wensen zijn ook meegenomen. Prima allemaal. Eten was ook lekker.
Voor mij lekker in de buurt, ruime parkeergelegenheid.
Pauline J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Uitstekend eten, vriendelijke bediening in een tikje oubollige entourage
pieternella K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We zijn over het geheel tevreden! Heel aardige mensen in de bediening , Een gezellige en sfeervolle gelegenheid!
We komen er bijna wekelijks. Ook wel met kennissen en vrienden!
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
zeer tevreden gezellige sfeer en vriendelijke, , attente bediening. Lekker en goed eten.
Er viel voor ons niets op aan te merken
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
We komen hier al jaren af en toe. Vanwege de constante kwaliteit, die erg goed is, en vanwege de zeer vriendelijke en professionele bediening. Je kunt er eigenlijk de hele dag terecht, voor lunch, diner of een mix daarvan. Eerlijke gerechten van zeer goede kwaliteit. Mooi gepresenteerd. Ideaal om te combineren met een mooie wandeling vooraf.