Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Woudenbergseweg 52 3707 HX Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Huiskamer van Zeist

Oud London is een perfecte locatie aan het einde van een wandeling door de Utrechtse Heuvelrug. Dit is een restaurant, ook wel bekend als Brasserie Voorhuys, waar je je meteen thuis voelt. Deze 'huiskamer' van Zeist is een mooie locatie in de natuur maar ook dichtbij shoppingcentrum van de binnenstad. Een fijne plek om te lunchen, brunchen of te dineren. Mocht je tijd hebben, kun je ook overnachten in hun prachtige hotel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

J.H.M. C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De bediening was uitstekend. Prima personeel, zeer voorkomend. Tijd voor een praatje. Alle tijd tussen de gerechten. Heerlijk kreeft menu ! Zeer aan te raden!
Alessia O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk sfeer. veel bedieners maar lange wachttijd voor de gerechten (bijna 1 uur), dat moet beter. lekker gegeten.
ineke O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij zijn hier zondag 24-6-2018 geweest. Wij hadden hetzelfde menu als de maand te voren.
De kreeftensaus van mijn gerecht, was erg waterig, daardoor niet lekker.
De pepersaus van mijn echtgenoot, hetzelfde erg waterig. De patat frites was niet lekker, nogal vet.
Verder was het erg rumoerig.

Al met al, om de verjaardag van mijn echtgenoot te vieren, nogal teleurstellend.
Beste mw. Oudshoorn,

Allereerst hartelijk bedankt voor uw eerlijke en constructieve feedback omtrent uw diner. Wij stellen het zeer op prijs dat er met een kritisch oog naar de kwaliteit wordt gekeken, maar betreuren het uiteraard ten zeerste dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. En dat op de verjaardag van uw echtgenoot!

Wij pakken uw op- en aanmerkingen uiteraard intern op. Al met al hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen voor een herkansing.

Met vriendelijke groet,

Team Hotel Restaurant Oud London
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Weer enorm van de kreeft genoten! Speciale kaas-wens werd snel en professioneel ingewilligd. Ondanks grote drukte werden we plezierig en professioneel bediend. Niet dat neerbuigend familiaire wat bedienend personeel in Nederlandse restaurants helaas zo vaak kenmerkt. Oud London weet al jaren het hoge niveau te handhaven. Het restaurant heeft een aantal jaren geleden ook tot grote tevredenheid catering bij ons thuis verzorgd. Een aanrader!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten, leuke ambiance, prima service, verrassende amuse. Prima kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Je wordt hier nog op ouderwets goede manier in de watten gelegd met een lach en een uitleg bij de gerechten die op kennis van zaken wijst. Misschien een wat oude publiek maar zeer de moeite waard!
l-g-geerlings .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Dame had goede kennis van de wijn.
Ook goede uitleg van de gerechten.

De amuse voor mij werd vervangen door een andere, aangezien ik niet van paprika houd!
oswald.broekert .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening, goede adviezen, zeer smakelijke gerechten en een gezellige ambiance ook omdat we vanwege het mooie weer buiten konden eten.
R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
De gerechten zijn uitstekend van uiterlijk en smaak.Meer dan voldoende voor 1 pers.
voorgerechten, hoofd en nagerechten zijn goed op elkaar af te stemmen.
Angiesiebelt .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeker voor herhaling vatbaar, wij komen echt nog een keer terug! Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Ruim voldoende keuze op de menukaart, voor ieder wat wils.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Een mooi adres om de files op de A28 te ontwijken :-). Voor zowel lunch als diner een aanrader. Vandaag gekozen voor een heerlijk zalmgerecht met asperges. De kok weet te verrassen met een leuke amuse. Op verzoek maken ze ook een heerlijke alcoholvrije cocktail. Heerlijk!
J.G. D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en alleraardigst bediend!
Duuk G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De prikkelde smaak op de tong proef ik nog één dag later, en dat in positieve zin. Alles is fris verzorgd. Je betaalt gemiddeld €10,00 pp meer dan elders, maar je krijgt er voor €30,00 voor terug.
Julie P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Al jaren de favoriet in de omgeving! De service is super, de bediening denkt met je mee en zorgt dat de glazen gevuld blijven. De kaart gaat met het seizoen mee maar klassiekers zoals slakken en een mooie zeetong zijn altijd goed! De tournedos stroganoff wordt aan tafel bereid waarbij je zelf kan aangeven hoe jouw voorkeur is. De smaak is hoe dan ook perfect, een echte aanrader! Wij komen hier graag genieten van een goed verzorgd diner.
JGPertien .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en prima kwaliteit. De bediening was grandioos adviseerde heel goed.
Op de familie app navraag gedaan wat ze er van vonden en allemaal waren ze zeer tevreden!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig, goede bediening, heerlijke origineel maaltijd, mooi ingericht. Aanrader!
Louis K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Onze complimenten voor de "maître" afgelopen zondag. Die heeft plezier in zijn werk. Communiceert leuk met gasten en ook collega's.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik en tafelgenoot waren hier voor de tweede keer. Vooraf een heerlijke amuse met curry van het huis. Prima advies over de wijnen. We aten zeebaars en kalf/zwezerik combinatie. Vooraf Kalf met tonijn. Voor en nagerecht prachtig opgemaakt! Bij het hoofdgerecht kregen we aardappelkroketjes erbij in een schaaltje. Ik weet dat dit de opmaak van een bord niet makkelijker maakt, maar maak dan een knolselderijpuree erbij of zoiets. Kroketjes in een schaaltje verwacht ik niet voor deze prijs. verder niets dan lof. Fantastisch gegeten en een een vriendelijke warme bediening.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik koos voor het 3gangen menu met aangepaste wijnen.
Mooie, lekkere gerechten.
Voortreffelijke bediening.
Bij de wijnen waardeerde ik vooral de bio chenin blanc 'Les Petits Dragons' uit de Languedoc.

dank u, Johan
G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijke ambiance met goede service! Prima atmosfeer voor een gezellige avond. Er werd ook leuk meegedacht met het toetje voor de jarige.