Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Woudenbergseweg 52 3707 HX Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Huiskamer van Zeist

Oud London is een perfecte locatie aan het einde van een wandeling door de Utrechtse Heuvelrug. Dit is een restaurant, ook wel bekend als Brasserie Voorhuys, waar je je meteen thuis voelt. Deze 'huiskamer' van Zeist is een mooie locatie in de natuur maar ook dichtbij shoppingcentrum van de binnenstad. Een fijne plek om te lunchen, brunchen of te dineren. Mocht je tijd hebben, kun je ook overnachten in hun prachtige hotel!

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

kaat54 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We komen al wat jaartjes bij deze brasserie maar nog geen 1x teleurgesteld...bijzondere kwaliteit van eten, ieder keer weer!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellig restaurant met heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na een heerlijk glas wijn , de Witte Linge, Cuvee Oud London, besloten wij direct maar de hele fles te nemen. Na een fijne amuse begonnen wij aan het voorgerecht. Het was erg druk en de bediening had het zwaar. Heerlijk met zes prachtige oesters en mijn partner koos de krabkoekjes met salade. De koekjes waren heerlijk, maar zij heeft geen krab geproefd. Als hoofdgerecht de asperges met de zalm. Voortreffelijk. Boterzacht en voorzien van de nodige garnituur. Wij sloten af met een koffie complet.
Een aanrader. Wij komen weer terug.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Geweldig gegeten. De chef is niet bang om smaak te gebruiken. De bief badjan was uiterst smaakvol, het lekkerste dat hij ooit heeft gegeten aldus mijn man. De asperges met zalm verrukkelijk, net als de wijn suggesties. De service op en top, ik was mijn nootmuskaat allergie vergeten te vermelden en werd in een oogwenk van een nieuw bord voorzien. In alle opzichten een aanrader. Smullen met een grote S!
H.C.E. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Koffie/thee-bezoek. We moesten lang op een ober wachten, die pas kwam nadat we hem bij de bar hadden gezegd dat we wilden bestellen. Heerlijke appeltaart. Thee zit in mooie doosjes, maar heeft vrijwel geen smaak. Kunnen jullie niet overgaan op losse thee van betere kwaliteit in zeefjes?
s V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Altijd een groot plezier om hier te eten. Het eten wordt met veel liefde en vakmanschap bereid. Dat zie je en dat proef je. Een genot voor de zintuigen. Attente sommelier, gezellige inrichting.
Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met 8 personen aan ruime ronde tafel hebben we hier genoten van 3 gangen ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder, later deze maand. Dat we alle 8 voor verschillende gerechten hebben gekozen, bleek geen enkel probleem op te leveren voor de keuken. De bediening was vriendelijk en correct. Halve glazen wijn voor de chauffeurs waren mogelijk. De temperatuur van de gerechten was prima, de warme gerechten waren echt warm. Heel attent was er vuurwerk bij het nagerecht van de bijna jarige. Al met al zeer aan te bevelen. Er is bovendien voldoende parkeergelegenheid voor auto's.
Jantine G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met zijn drieën gedineerd op een zaterdagavond. Aangezien wij vrij vroeg begonnen, was het nog erg rustig, maar ook nadat het restaurant zo goed als vol zat, was de sfeer (en akoestiek) prima en prettig, ook voor één van mijn tafelgenoten met een gehoorbeperking.

Het Voorhuys is netjes ingericht met eenvoudige houten tafels (geen tafellaken) en stoelen en vaste banken in rood velours. Voor ons waren twee tafels aan elkaar geschoven, waardoor er een lamp vrij kwam te hangen. Dat bleek wel een uitdaging wanneer we even moesten opstaan, want zo'n lampje van massief glas bleek nog best hard aan te komen. De bank waarop ik zat, was wat laag en had niet echt fantastisch zitcomfort. Voor mensen langer dan 1,70 m wordt dat een beetje vouwen, denk ik. Verder is de ruimte voorzien van Franstalige teksten op de muren en allerlei Napoleon-memorabilia aangezien het vlak bij Austerlitz ligt, waar enige tijd een kamp was van een deel van Napoleon's leger.

De bediening was vriendelijk, snel en correct en hield alles nauwlettend in de gaten. Toen één van de serveersters bemerkte dat onze tafel al wel was afgeruimd, maar er nog geen opdracht voor een dessert in de kassa stond, kwam ze gelijk naar onze tafel met de dessertkaarten, alhoewel een andere collega de bestelling al had opgenomen. We voelden ons alles behalve vergeten.

Het diner zelf was prima. Mosterdsoep, gefrituurde champignons en buffelmozzarella waren de voorgerechten. Mijn buffelmozzarella was lekker, maar ik had graag iets minder krulsla en meer tomaat gehad. De toefjes van paprika/tomaattapenade als garnering waren lekker, maar de kerriesausversiering op de rand van mijn bord vond ik qua smaak geen goede combinatie. Bij de hoofdgerechten (tweemaal scholfilet en eenmaal kalfslever) was dezelfde tapenade weer gebruikt, wat het minder verrassend maakte. De vis was prima gebakken en (zoals het hoort) perfect graatloos. Ook hier weer een (optionele) kerrie-kokosssaus, die mijn tafelgenoot wel erg lekker vond. De kalfslever was opgemaakt op een prachtig uitziend bord met gefrituurde uienringen en appel. De bijgeserveerde frietjes en groenten waren prima, niet veel, maar meer bijbestellen kan altijd. Als dessert tweemaal eenvoudige bolletjes ijs en een Coupe Oud London. Mooi geserveerd met vers fruit, waar gewenst echte slagroom en een enorme coupe ijs.

Dineren bij Oud London is eigenlijk altijd goed. Geen extreme verrassingen, maar ook nooit een teleurstelling.
DeFijnProever66 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgaande op de goede reviews, hebben we gereserveerd in Oud London om te eten. Service was prima. Vriendelijke bediening. Voorgerecht Henry IV (Runderbouillon / kaas crouton ).
Tevens kregen we een amuse vooraf, die goed smaakte. Het nagerecht (Coupe Oud London) was heerlijk. Echt viel het hoofdgerecht wel tegen. Mijn vrouw koos voor de entrecote, ik voor de vis van de dag (roodbaars). Er zat weinig smaak zowel aan de roodbaars als aan de entrecote. Wat er bij werd geserveerd, was smaakvol. Mijn vrouw had de dagen last van darmklachten, we vermoeden dat dit lag aan de entrecote (medium). Aangezien ik zelf geen klachten had en we verder hetzelfde hebben gehad. De prijs was naar onze mening aan de hoge kant. Ik zou het daarom niet aanraden.
Juan R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
In korte tijd nu twee keer bij Oud London gegeten. Wat direct opvalt is de bediening: opgewekt, aandacht voor de klanten, attent en met verstand van zaken.
Het diner was ook nu weer tot in de puntjes verzorgd en de gerechten waren overheerlijk.
Kortom, een feestje om hier te dineren. Blijft voor herhaling vatbaar!
ErikT-D .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We begonnen in de binnentuin, maar tijdens het aperatief vonden we het wat fris worden, dus verhuisd naar 't Voorhuys. Hoewel het vrij druk was en we geen tafel gereserveerd hadden regelde het personeel toch een mooie tafel bij het raam voor ons. Ruime kaart en wat je kiest het is altijd goed. Wij zijn geen grote eters, voor ons waren de porties ruim voldoende. Maar bijvragen is altijd mogelijk. We besloten het dessert te delen. Geen enkel probleem.
Dit was niet de eerste keer dat we in Oud London waren en zal ook niet de laatste keer zijn. Zonder meer aanbevolen.
Zondagavond D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vrijdag j.l. hier gegeten . Wij hadden niet gereserveerd en het was druk. Wij kregen een plekje aan de bar met goed zicht op de barman die een leuke show weggaf en vol overgave aan het werk was. Hij hield ook onze glazen in de gaten . Wij hadden een Spaanse Sauvignon die een mooie volle smaak had.
De amuse blijkt een goede voorbode van de extreem smakelijke maaltijd die volgde. De mosterdsoep was heerlijk zacht gekruid evenals de uiensoep die heerlijk gegratineerd was. De mosterdsoep ( van de dag) was nieuw op de kaart en er werd dan ook direct gevraagd hoe of deze beviel. De dagschotel was zo in trek dat ik na overleg zwaardvisfilets kreeg met een subtiel gekruid kerriesausje.
Het vleesgerecht was supermals. Wij namen geen toetje maar de French koffie
Waarvan het glas eerst werd voorverwarmd, was heerlijk, net als de gewone koffie met koffiemousse en een notenrotsje.
Het personeel is hartverwarmend persoonlijk en goed geïnformeerd en heeft ondanks de drukte voor iedereen aandacht. Wij hebben genoten van de hele avond, het personeel en het heerlijke eten en drinken.
De locatie is mooi in de bossen, de inrichting goed verzorgd. Gaan zeker nog eens terug.

Lennert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Vanavond voor het eerst bij Oud London. Goed gegeten op het terras. Voldoende keuze op de kaart. En wat op je bord ligt is precies goed: geen enorme porties maar ook geen mini hapje. Echt een klasse beter dan bij een gemiddelde eettent en dat is de meerprijs zeker waard. Temeer vanwege de correcte en vriendelijke bediening en net dat beetje extra: een amuse vooraf, wat extra's bij de koffie.

Verder is het buiten geen heel spannende inrichting maar gewoon goed. En zeker een goede locatie tussen de bossen.

SmulPapendrecht B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het verblijf in Hotel Oud London en het eten in het restaurant was een genoegen met vriendelijk personeel die met aandacht liepen te bedienen. Het diner dat was prima verzorgd, de gerechten waren stuk voor stuk bijzonder smakelijk en de porties waren ruim voldoende. Als voorgerecht hadden we de geitenkaas salade en de lamsham en beide gerechten waren keurig opgemaakt met niet te veel smaakoverheersende decoraties waardoor deze gerechten volledig tot hun recht kwamen. Als hoofdgerecht hadden we de visdagschotel en een lamsrack en ook hiervan kan niet anders worden gezet dat ze keurig op smaak waren en precies goed gaar. Enige ‘ minpuntje’ vonden wij de onvermijdelijke frietjes. Die hebben de gerechten echt niet nodig want er lag genoeg op de borden.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Voor het eerst Oud London niet 'links laten liggen', maar er naar binnen gegaan voor een zakelijke bespreking. In de voorzichtige zon, in de binnentuin wat gedronken terwijl de schilders (jammer van de verkeerde steigers) in de beginnende avond nog aan het werk waren. Daarna voor het eten naar binnen. Het restaurant ziet er keurig, maar qua stijl wat ongedefinieerd en een beetje oubollig. We kozen voor het aspergemenu en dat bleek een goede keuze. Fijne smaken, mooie combinaties. Wel erg volle borden. De wijnglazen (het zit soms in de details) waren te klein en bijgevolg te vol. De bediening in het restaurant was uitstekend en verfrissend. De opgewekte dames waren op passende wijze 'goed gebekt' en ad rem, zonder dat het afbreuk deed aan stijl, service en respect.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Wij hebben met drie personen gegeten in het voorhuis dit is heel gezellig geowrden.
Wij zijn zeer netjes en volt ontvangen kregen eerst een amuse daarna het menu vooraf een zalige Carpaccio toen was er en dat vond ik een zeer goede service wat bij de meeste restaurants niet mogelijk is bij het restaurant menu een keuze tussen vis en vlees (zalm of eendenborst met zwarte bonen saus) alles werd geserveerd op een heet bord dit was werkelijk voortreffelijk een had zalm en twee de eendenborst. En toe was een appeltaartje met kaneelijs. Prijs kwaliteit kon niet beter de prijzen van de wijn zijn iets aan de te hoge kant maar dit zal ook wel met de kwaliteit te maken hebben want ik had een witte wijn en die was niet duur. Met alk zullen wij zeker terug komen.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor een verjaardag waren de zalen voor ons gereserveerd, bijzondere hapjes bij de borrel, vlotte bediening. De zaal er naast was feestelijk gedekt .De gerechten waren subliem, qua presentatie en qua smaak. De borden gloeiend heeft, de sauzen van een zeer hoog niveau, dit vind je bijna nergens. De bediening vlot en attent. Het gehele gezelschap was zeer te spreken over het verloop van de avond.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Tot nu toe hebben wij hier altijd koffie gedronken. Omdat die ons goed smaakte en omdat het koffiekoekje altijd hetzelfde is, maar bijzonder goed is hebben wij deze keer eens geluncht.
Dat is nogal tegengevallen, al hoewel wij ook moeten zeggen dat het gebak ( beperkte keuze) niet van constante kwaliteit is. De ene keer vers en erg lekker, de andere keer oud en uitgedroogd.
De lunch viel tegen, omdat datgene wat op de kaart staat niet geheel op je bord ligt. Geen pure hollandse garnelen, maar vermengd met noorse, die toch heel anders , maar vooral minder van smaak zijn. Op de paling en de zalm was niets aan te merken. Deze oneffenheid werd goed gemaakt met gratis koffie, maar zonder verontschuldigingen.
Op de hamburger Oud Londen was niets aan te merken, behalve dan dat zij behoorlijk aan de prijs was. Daar staat tegenover dat de extras bij de hamburger soms heel specifiek waren, zoals
kerry mayo, gepeld tomaatje en een gebakken ei. Dat laatste voegt echter weinig positiefs toe , tenzij je dol bent op eieren. Voor de prijs was het vlees in hoeveelheid aan de karige kant.en het broodje erg slap.
De entourage is gezellig en doet zijn naam "oud"alle eer aan. De bediening is correct
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Tijdens ons verblijf bij hotel Oud London lunchten wij bij Brasserie 't Voorhuys. De lunchkaart is prima, maar niet zo gevarieerd en luxe als de dinerkaart. De prijzen zijn dan ook wel schappelijker. De gerechten waren verrassender dan we hadden verwacht, zo was de salade geitenkaas nét ietsje luxer uitgevoerd dan bij andere restaurants van vergelijkbare prijsklasse. Kortom: prima gegeten voor een prima prijs.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Jammer, jammer. Al sinds 2002 komen we hier voor het brunchbuffet op zondag. We begrijpen ook dat indien er te weinig reserveringen zijn, de brunch wordt uitgeserveerd en dat er geen buffet is. Dat de tafel dan gereserveerd is in "het voorhuis" (het café gedeelte) is teleurstellend. De charme van het "oude" restaurant is daar niet. Wel gezellige wandelaars met hoge wandelschoenen en rugzakjes, echter dat is nou niet bepaald wat we nu zochten op zondagmiddag. De keuken blijft hetzelfde maar de beleving is toch wel heel anders. De jongelui van de bediening doen hun best en slagen daar ook in. Prima. Voor- en hoofdgerecht dik in orde. Maar blijft de teleurstelling van de locatie en het gemiste buffet. Over de huiswijn van 38 Euro per fles hebben we het nog een keer.