Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Woudenbergseweg 52 3707 HX Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Huiskamer van Zeist

Oud London is een perfecte locatie aan het einde van een wandeling door de Utrechtse Heuvelrug. Dit is een restaurant, ook wel bekend als Brasserie Voorhuys, waar je je meteen thuis voelt. Deze 'huiskamer' van Zeist is een mooie locatie in de natuur maar ook dichtbij shoppingcentrum van de binnenstad. Een fijne plek om te lunchen, brunchen of te dineren. Mocht je tijd hebben, kun je ook overnachten in hun prachtige hotel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 07:00 - 10:30
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Restaurant ’t VoorHuys (Hotel Restaurant Oud London)

Elly K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijke lunch, gastvrije ontvangst en prettige bediening. Zowel vriendelijk als professioneel. Een aanrader. We komen een keer terug.
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Constante kwaliteit, vriendelijke bediening. Wit tafel linnen. Alles klopt. Heerlijk gegeten, stroganoff : GEWELDIG!
Tot ziens hoor! Kunnen veel trendy restaurants nog veel van leren.!!!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het was allemaal zeer goed! Complimenten!!!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Goede smaakvolle lunch.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Bij binnenkomst direct een erg vriendelijke ontvangst. Gezeten aan een ronde tafel wat erg gezellig is. De bediening is alert en attent. Het eten heerlijk van smaak en mooi opgemaakte borden. Lekkere amuse en lekkers bij de koffie van het huis. Kortom we voelden ons verwend!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige sfeer. Leuk bedienend personeel. Goed eten. Bijna teveel. Heerlijke wijnen. De koffie na afloop is een feestje met diverse lekkernijen erbij. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De service door al het personeel, vanaf binnenkomst tot en met het afruimen was vriendelijk en het eten was heel lekker, we hebben genoten van de avond uit.
Hans .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
De sfeer in het restaurant is goed. We waren met 6 personen aan een ronde tafel in een rustig gelegen gedeelte.
Er was meer dan genoeg ruimte om ook echt rustig te kunnen communiceren en te eten met elkaar. We hadden een aardige diversiteit aan gerechten besteld; een ieder was zeer tevreden met wat er op tafel kwam. PRIMA!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben de salade Napoleon gegeten en twee desserts . Echt heerlijk en klasse geserveerd.
Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
l-g-geerlings .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Doet het toch altijd goed om -op een mooie zomeravond -heerlijk buiten te eten.
De bediening was heel attent en vriendelijk.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heel gezellige sfeer, zeer vriendelijk personeel, mooie achtergrondmuziek en echt goed eten. We aten vanwege het mooie weer op het terras en we hebben genoten.
D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Gezellig met mijn kleinzoon gedineerd. Er werd geserveerd door verschillende mensen, een vriendelijk woord kon er niet van af.
Het was druk , maar in dit geval was het leuk geweest. Hij ging voor de eerste keer met oma uit dineren!
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad met lekker eten en goede bediening.
Het terras is goed beschut van de zon en ookal vol, toch lekker rustig.
J.H.M. C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
De bediening was uitstekend. Prima personeel, zeer voorkomend. Tijd voor een praatje. Alle tijd tussen de gerechten. Heerlijk kreeft menu ! Zeer aan te raden!
Alessia O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk sfeer. veel bedieners maar lange wachttijd voor de gerechten (bijna 1 uur), dat moet beter. lekker gegeten.
ineke O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij zijn hier zondag 24-6-2018 geweest. Wij hadden hetzelfde menu als de maand te voren.
De kreeftensaus van mijn gerecht, was erg waterig, daardoor niet lekker.
De pepersaus van mijn echtgenoot, hetzelfde erg waterig. De patat frites was niet lekker, nogal vet.
Verder was het erg rumoerig.

Al met al, om de verjaardag van mijn echtgenoot te vieren, nogal teleurstellend.
Beste mw. Oudshoorn,

Allereerst hartelijk bedankt voor uw eerlijke en constructieve feedback omtrent uw diner. Wij stellen het zeer op prijs dat er met een kritisch oog naar de kwaliteit wordt gekeken, maar betreuren het uiteraard ten zeerste dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. En dat op de verjaardag van uw echtgenoot!

Wij pakken uw op- en aanmerkingen uiteraard intern op. Al met al hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen voor een herkansing.

Met vriendelijke groet,

Team Hotel Restaurant Oud London
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Weer enorm van de kreeft genoten! Speciale kaas-wens werd snel en professioneel ingewilligd. Ondanks grote drukte werden we plezierig en professioneel bediend. Niet dat neerbuigend familiaire wat bedienend personeel in Nederlandse restaurants helaas zo vaak kenmerkt. Oud London weet al jaren het hoge niveau te handhaven. Het restaurant heeft een aantal jaren geleden ook tot grote tevredenheid catering bij ons thuis verzorgd. Een aanrader!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk gegeten, leuke ambiance, prima service, verrassende amuse. Prima kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Je wordt hier nog op ouderwets goede manier in de watten gelegd met een lach en een uitleg bij de gerechten die op kennis van zaken wijst. Misschien een wat oude publiek maar zeer de moeite waard!
l-g-geerlings .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Dame had goede kennis van de wijn.
Ook goede uitleg van de gerechten.

De amuse voor mij werd vervangen door een andere, aangezien ik niet van paprika houd!