Brasserie Restaurant 't Boshuys

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 20:00

7,1
Etkersten .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor ons is het Boshuys een tijd lang een vaste stek geweest: hadden we geen zin om te koken, maar wel in iets lekkers: op naar het Boshuys. Een mooie plek, leuk ingericht met een vriendelijke, relaxte sfeer. Vooral doordeweeks, als de vaste crew er is, is de bediening super - in de weekenden en de drukke zomermaanden loopt er regelmatig wat minder ervaren personeel rond en gaat eea wat minder soepel.

Welnu, het eten. Lokaal, vers, goed uitgevoerd, prima. Na de aanpassing van de kaart enkele maanden geleden zijn echter wel een aantal van de meer creatieve opties (vooral de tijdelijke seizoensopties en verrassingsmenus) verdwenen en merken we dat we toch wat minder snel richting Best rijden... Zonde eigenlijk. Wel nog steeds een super plek om op een zonnige dag na een wandeling door het bos met of zonder kids danwel hond te gaan zitten - al was het maar vanwege die chocoladetaart.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Locatie is zoals meeste recensies laten zien goed, ook veel te doen voor kleine kinderen, aan honden is overigens ook gedacht. Eten is prima en goed bereid. Geen speciale gerechten of iets dergelijks maar gewoon lekker. Bediening ook gewoon vriendelijk en snel.
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Eten is prima, vaak heel vers. De bediening is wisselend, meestal voldoende tot goed. Wij eten hier vaak tijdens een boswandeling. Voor de kinderen is er een speelkamer en een speeltuin buiten. (De houten 'boom'tafel is echt té schuin, dit kan gevaarlijk zijn met hete soep!!!)
Debbie .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Mooie omgeving, bosrijk, groot parkeerterrein,
Wat betreft menukaart veel keuze maar wij vonden het onoverzichtelijk ondanks formaat prima is, druk door de illustraties. dat wat we besteld (biefstukje) hadden was prima overigens.
Op zondag geen uitsmijters serveren (gemiste kans lijkt ons), dat is een van de dingen die je besteld na bv een boswandeling, en waar je mee kan scoren en bovenal verdienen.
Als je belt, zitten ze vol, kom je toch nog op de bonnefooi, is er wel plek.
Lang wachten op rekening, 3 a 4 x gevraagd, maar een praatje maken met een vriend is belangrijker dan de klant :-(
V. B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Goeie plek niet ver van de snelweg met gastvrije sfeer (hond ook welkom). Wij namen een broodje en koffie dat we tegelijkertijd wilden hebben maar dat is helaas niet gelukt koffie hadden we al op toen broodjes kwamen. Maar koffie was prima en de broodjes ook. Attente bediening zeker leuke plek om nog eens terug te komen in combinatie met een lekkere boswandeling.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Mooi terras, prima voor een middag ontspannen, veel parkeergelegenheid
Eten vers, en leuke ideeën, er zit een concept achter, en dat is eigenlijk ook de makke, alles ingericht op snelle service vanuit de keuken, en dan mis je de aandacht. We vonden de salades daarom ook niet hun prijs waard. Toch voor een middag ontspannen met snellemlunch een aanrader. Personeel vriendelijk en behulpzaam lijktvafben toe ongeorganiseerd.
Engeline V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
We hebben met 6 volwassenen en vier kinderen hier gegeten! Alles wat fout kon gaan ging fout! Voorgerechten niet meer voorradig, een hoofdgerecht niet meet voorradig! Het dessert was de machine van stuk. 2 hoofdgerechten kwamen een half uur later, zodat 4 volwassenen hebben gegeten en 2 een half uur later. De rekening was erg hoog. Hier kun je bij een beter restaurant goedkoper terecht. Dan stuur je 2x een mail om je klacht door te geven omdat je voor je gasten de avond niet mopperend wilt afsluiten ( het was een verjaardag) daar krijg je geen enkele reactie op! Bij de 3de poging een mail te sturen, krijg je te horen dat ze er achteraan gaan en dat de klacht is doorgestuurd naar de persoon die de klacht in behandeling zal nemen! We wachten nog!! We hebben er geen fijn gevoel can over gehouden!
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Met vriendinnen een hapje gaan eten. Het was ontzettend mooi weer, dus zijn we op het terras gaan zitten. Een vriendin en ik waren er iets eerder, we bestelden dus maar vast een drankje. De derde persoon kwam tien minuten later. Ook zij bestelde iets te drinken. Haar drankje werd direct geserveerd, terwijl wij nog wachtten. Gevraagd waar ons drankje bleef en uiteindelijk kwam er een ober met drankjes. Helaas was één daarvan verkeerd. Gelukkig werd redelijk snel de juiste bestelling gebracht.
Vervolgens iets te eten uitgezocht. De kaart is niet super uitgebreid, maar we hadden alle drie zin in spareribs en die waren er. Per persoon kregen we een grote portie spareribs. Helaas zaten in mijn portie redelijk wat botsplinters. Bij mijn vriendinnen was het wel allemaal goed. De sausjes waren erg lekker. De friet was oké, niet heel goed, maar wel te eten. Raar dat er een klein bakje salade werd gegeven dat we met z'n drieën moesten delen. Zelfs voor twee personen zou dat al weinig zijn. Tussendoor nog een drankje besteld. Twintig minuten gewacht en vervolgens nog maar eens gevraagd waar dit drankje bleef. Daarna kwam het gelukkig weer redelijk snel.
Na het eten wilden we een dessert bestellen, maar er kwam geen bediening. Omdat het nogal fris werd buiten, zijn we naar binnen verhuisd. Daar werden we redelijk snel geholpen.
De desserts met ijs vond ik nogal aan de prijs, dus ging ik voor de chocoladetaart. Deze was erg lekker en best machtig (het was ook een flink stuk).

De locatie was schitterend, zeker met het mooie weer. Toch was ik wel wat teleurgesteld over de service en de kwaliteit van het eten. De service valt misschien te wijten aan de eerste zomerse dag en de drukte die daarmee gepaard ging. Qua hoofdgerecht zou ik de volgende keer iets anders proberen.
Nathalie72 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Als tussenstop van reis vanuit Randstad naar Limburg. 3 km van snelweg in het bos! Helaas regen dus niet op terras (zag er wel heel gezellig uit). Groot restaurant maar moeite gedaan om het knus te maken en dat is gelukt. Ik bestelde een pan mosselen. Toen bleek dat een aantal mosselen niet open gegaan was. Op dat moment vroeg bediening of alles in orde was en toen ik meldde van de mosselen kregen we super service. Ik kreeg een hele nieuwe pan met mosselen en ook weer verse friet en salade en een gratis drankje ter compensatie. Mosselen daarna waren prima. Het kindermenu voor onze dochter was ivm vriendschapsweek ook al helemaal gratis. Ook weer leuk. Erg kindvriendelijk restaurant m.n. door de leuke speeltuin.
Paul8888 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Prima restaurant om vooral lekker relaxed buiten te zitten. De kaart is niet heel bijzonder, maar ondertussen weten wij wel dat het kaas en worst plankje prima is.
Baijensrob .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Het blijft een heerlijke locatie om met vrienden & kids te borrelen. Vroeger was de bediening een drama maar dat is enorm verbetert! Rest nog een punt om hier een toptent van te maken. En dat is het eten. Vandaag een friet sate gegeten. Een simpel gerecht en maar dat kan lekker zijn. Niet dus. Compleet smaakloze kip die uit de magnetron leek te komen, zeldzaam slecht en dat past niet bij zo'n locatie. Hoop dat dit ooit beter wordt anders ga ik er nog niet misschien weer eten al was het gratis.
Marcia V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Prachtige lokatie. Zelden zoveel betaald voor zulk slecht eten. Spaghetti voor kinderen met een soepballetje wat kant en klaar leek. 5,50 euro. Echt waar: 1 balletje! Knakworst op hamburgerbroodje. Te droog voor woorden. 3,95. Kaal broodje met redelijke krabsalade. 6,95 pompoensoep wel lekker maar de preigarnituur kon ik niet plaatsen. Twee uitgedroogde sneetjes bruin brood zonder boter. Wat een enorme teleurstelling! Nooit maar dan nooit meer. Veel hippe mensen die kwaliteit blijkbaar minder belangrijk vinden.
Brunomain .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
We waren (27 dec. 2013) met vier volwassen en één kind (3). De locatie is mooi en ziet er netjes en chique uit.
We hadden 3 tosties, een pompoensoep en een kinder gerecht. En nog koffie en thee.
Helaas was het eten ver onder de maat. De tosties waren droog en ook de volwassenen kregen er een "spekkie" bij (?). De soep leek op een kant en klaar gerecht. Het ergste was echter het kindermenu. De visstick dropen van het vet, de aardappelpuree leek uit een pakje en leek meer op stijfsel om te behangen en de groente zag er niet helemaal vers uit.
In principe moet iedere kok zelf bepalen wat en hoe die kookt, echter op zo'n mooie locatie verwacht je gewoon wat anders. Bovendien, wat is er makkelijker dan bijvoorbeeld zelf aardappelpuree te maken? Het is lekker, de kinderen eten het met smaak op, iedereen blij.
Daarnaast vonden we de rekening behoorlijk gepeperd. Begrijp me niet verkeerd, ik ben bereid het dubbele te betalen, maar dan wil ik ook de met zorg en liefde bereide gerechten voorgeschoteld krijgen.
Helaas, maar het "restaurant" komt bij mij niet verder dan een dikke onvoldoende. Wij komen er in ieder geval niet meer. Jammer.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Afgelopen zomer hier gegeten met een groep van 12. Het eten was heerlijk, we hadden een menu afgesproken en dat beviel goed. De wijnen zijn heel lekker, vraag om tips van de bediening. Mooie locatie.