Brasserie Restaurant 't Boshuys

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Restaurant 't Boshuys

Tjap T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij zijn vandaag wezen lunchen met 13 personen (zonder reservering overigens) en alles ging perfect! Er werd tijdig gevraagd of we nog iets te drinken wilden hebben en/of alles naar wens was. Geen opmerkingen! Hier komen we vaker!
Dixon_gillian .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Wij hebben hier geluncht. De broodjes zijn overdreven groot en niet erg smaakvol. De kwaliteit van het eten is daardoor matig.
Bij het personeel kon er deze middag geen lachje vanaf. Dat maakt dat we niet snel terug zullen gaan.
Jammer want het is een prachtige locatie.
caa V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Kan niet? Hoezo, kan niet!
Mijn vriendin is zeer slecht horend én heeft een zware tinnitus. Zij heeft veel last van omgevingsgeluiden en raakt daar gedesorienteerd door én ook flink van in paniek, een ontploffend hoofd.
Boshuys leek een goede gelegenheid om te lunchen, ook zij wil wel eens de deur uit?
Boshuys heeft een heel groot terras, echter, op méér dan de helft van de tafeltjes staat "gereserveerd"... alsof er zo meteen een buslading mensen komt?
Nee hoor, navraag leerde dat dat niet zo was, want "anders kunnen wij geen overzicht houden".
Uitgelegd dat we toch graag wat verder weg wilden zitten, afgezonderd van geroezemoes én de galm die de houten overkapping met zich mee brangt. Nogmaals: echt uitgelegd waaróm.
Nou, moeilijk, moeilijk, daar moest de supervisor bij gehaald worden.
Die had niet veel tijd nodig. NEE dus. "We kunnen niet voor zo maar iedereen een uitzondering maken".
Ja maar, ik had het toch gevraagd en uitgelegd?
Ik heb nog iets onaardigs gezegd, had ik niet moeten doen, maar dat is de onmacht en frustratie.
Daar zaten we dan, mijn vriendin compleet gek te worden, terwijl ik haar zo graag een plezier wilde doen.
Er kwam een groepje (zichtbaar) gehandicapten, die hadden gereserveerd, zij mochten wél.
Hadden ze niet één bordje "gereserveerd" weg kunnen halen zodat wij fijn rustig konden zitten?
Het eten? ik heb geen flauw idee, dat smaakt dan naar niks meer....
Eet_graag .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zijn geweest met de hele familie, oftewel best een grote groep van rond de 20 op zondag. Bediening was onervaren en klungelig, we misten diverse malen iets van de bestelling en er kwamen ook diverse malen dingen die wij niet besteld hadden. Tot 2 maal toe was het antwoord op de vraag 'komt dit gerecht/drankje nog' , 'waarschijnlijk wel' ipv bijv ik zal het even voor u checken. Erg rommelig allemaal, maar wel vriendelijk. Het eten zelf was niet om over naar huis te schrijven, niet slecht maar zeker ook niet goed. Allemaal net te simpel en niet wat minder dan verwacht. De salade bij het hoofdgerecht was helemaal te simpel voor woorden. De prijs/kwaliteits verhouding is dus niet goed. De omgeving is wel prima in orde, jammer genoeg regende het dus de speeltuin buiten kon niet door de kinderen worden genruikt.
etkersten .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor ons is het Boshuys een tijd lang een vaste stek geweest: hadden we geen zin om te koken, maar wel in iets lekkers: op naar het Boshuys. Een mooie plek, leuk ingericht met een vriendelijke, relaxte sfeer. Vooral doordeweeks, als de vaste crew er is, is de bediening super - in de weekenden en de drukke zomermaanden loopt er regelmatig wat minder ervaren personeel rond en gaat eea wat minder soepel.

Welnu, het eten. Lokaal, vers, goed uitgevoerd, prima. Na de aanpassing van de kaart enkele maanden geleden zijn echter wel een aantal van de meer creatieve opties (vooral de tijdelijke seizoensopties en verrassingsmenus) verdwenen en merken we dat we toch wat minder snel richting Best rijden... Zonde eigenlijk. Wel nog steeds een super plek om op een zonnige dag na een wandeling door het bos met of zonder kids danwel hond te gaan zitten - al was het maar vanwege die chocoladetaart.
fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Locatie is zoals meeste recensies laten zien goed, ook veel te doen voor kleine kinderen, aan honden is overigens ook gedacht. Eten is prima en goed bereid. Geen speciale gerechten of iets dergelijks maar gewoon lekker. Bediening ook gewoon vriendelijk en snel.
Fijne_proever_ .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Eten is prima, vaak heel vers. De bediening is wisselend, meestal voldoende tot goed. Wij eten hier vaak tijdens een boswandeling. Voor de kinderen is er een speelkamer en een speeltuin buiten. (De houten 'boom'tafel is echt té schuin, dit kan gevaarlijk zijn met hete soep!!!)
Debbie R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Mooie omgeving, bosrijk, groot parkeerterrein,
Wat betreft menukaart veel keuze maar wij vonden het onoverzichtelijk ondanks formaat prima is, druk door de illustraties. dat wat we besteld (biefstukje) hadden was prima overigens.
Op zondag geen uitsmijters serveren (gemiste kans lijkt ons), dat is een van de dingen die je besteld na bv een boswandeling, en waar je mee kan scoren en bovenal verdienen.
Als je belt, zitten ze vol, kom je toch nog op de bonnefooi, is er wel plek.
Lang wachten op rekening, 3 a 4 x gevraagd, maar een praatje maken met een vriend is belangrijker dan de klant :-(
Fam B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Goeie plek niet ver van de snelweg met gastvrije sfeer (hond ook welkom). Wij namen een broodje en koffie dat we tegelijkertijd wilden hebben maar dat is helaas niet gelukt koffie hadden we al op toen broodjes kwamen. Maar koffie was prima en de broodjes ook. Attente bediening zeker leuke plek om nog eens terug te komen in combinatie met een lekkere boswandeling.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Mooi terras, prima voor een middag ontspannen, veel parkeergelegenheid
Eten vers, en leuke ideeën, er zit een concept achter, en dat is eigenlijk ook de makke, alles ingericht op snelle service vanuit de keuken, en dan mis je de aandacht. We vonden de salades daarom ook niet hun prijs waard. Toch voor een middag ontspannen met snellemlunch een aanrader. Personeel vriendelijk en behulpzaam lijktvafben toe ongeorganiseerd.
Engeline V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
We hebben met 6 volwassenen en vier kinderen hier gegeten! Alles wat fout kon gaan ging fout! Voorgerechten niet meer voorradig, een hoofdgerecht niet meet voorradig! Het dessert was de machine van stuk. 2 hoofdgerechten kwamen een half uur later, zodat 4 volwassenen hebben gegeten en 2 een half uur later. De rekening was erg hoog. Hier kun je bij een beter restaurant goedkoper terecht. Dan stuur je 2x een mail om je klacht door te geven omdat je voor je gasten de avond niet mopperend wilt afsluiten ( het was een verjaardag) daar krijg je geen enkele reactie op! Bij de 3de poging een mail te sturen, krijg je te horen dat ze er achteraan gaan en dat de klacht is doorgestuurd naar de persoon die de klacht in behandeling zal nemen! We wachten nog!! We hebben er geen fijn gevoel can over gehouden!
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Met vriendinnen een hapje gaan eten. Het was ontzettend mooi weer, dus zijn we op het terras gaan zitten. Een vriendin en ik waren er iets eerder, we bestelden dus maar vast een drankje. De derde persoon kwam tien minuten later. Ook zij bestelde iets te drinken. Haar drankje werd direct geserveerd, terwijl wij nog wachtten. Gevraagd waar ons drankje bleef en uiteindelijk kwam er een ober met drankjes. Helaas was één daarvan verkeerd. Gelukkig werd redelijk snel de juiste bestelling gebracht.
Vervolgens iets te eten uitgezocht. De kaart is niet super uitgebreid, maar we hadden alle drie zin in spareribs en die waren er. Per persoon kregen we een grote portie spareribs. Helaas zaten in mijn portie redelijk wat botsplinters. Bij mijn vriendinnen was het wel allemaal goed. De sausjes waren erg lekker. De friet was oké, niet heel goed, maar wel te eten. Raar dat er een klein bakje salade werd gegeven dat we met z'n drieën moesten delen. Zelfs voor twee personen zou dat al weinig zijn. Tussendoor nog een drankje besteld. Twintig minuten gewacht en vervolgens nog maar eens gevraagd waar dit drankje bleef. Daarna kwam het gelukkig weer redelijk snel.
Na het eten wilden we een dessert bestellen, maar er kwam geen bediening. Omdat het nogal fris werd buiten, zijn we naar binnen verhuisd. Daar werden we redelijk snel geholpen.
De desserts met ijs vond ik nogal aan de prijs, dus ging ik voor de chocoladetaart. Deze was erg lekker en best machtig (het was ook een flink stuk).

De locatie was schitterend, zeker met het mooie weer. Toch was ik wel wat teleurgesteld over de service en de kwaliteit van het eten. De service valt misschien te wijten aan de eerste zomerse dag en de drukte die daarmee gepaard ging. Qua hoofdgerecht zou ik de volgende keer iets anders proberen.