Brasserie Restaurant Markerwaard

Dijk 62 1601 GK Enkhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Restaurant Markerwaard

Restaurant Markerwaard is gevestigd aan de oude haven van Enkhuizen. Neem plaats in het gezellige oude pakhuis, voor een smakelijke lunch of een sfeervol diner. Chef kok Leo Klaassen maakt de lekkerste visgerechten klaar. Daarnaast kunnen ook de vlees liefhebber en de vega fan goed terecht bij Markerwaard.

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant Markerwaard

Treinstation op 5 minuten lopen.
  • Kom je met de auto?
    Parkeren bij station de gehele dag vrij en gratis.
  • : Gratis parkeren in de buurt met parkeerschijf.

Kijk op onze website www.restaurant-markerwaard.nl voor onze openingstijden. Deze wisselen per seizoen.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Restaurant Markerwaard

Cor B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Het was daar gezellig.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Vlotte bediening.Hoofdgerecht de kogelbiefstuk was prima, de bijgevoegde groente`s waren slap ipv beetgaar.
de patat is gefrietuurt met schil, als je dat niet lekker vind heb je pech.
Alyssa V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten is heerlijk! De porties zijn niet extreem groot, gewoon precies goed.
Personeel ook allemaal even aardig en vriendelijk!
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
HEERLIJK BIOLOGISCH GEGETEN MET VROUW EN NEPALESE VRIEND. NATUURLIJK MET EEN KARAF WATER VOOR HET GOEDE DOEL WWW.SHBN.NL VOOR SLECHTS 1,50 EURO DAT GEHEEL NAAR HET DOEL GAAT....
T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk buiten gegeten ,het eten was zeer goed ,en de bediening was vlot en gezellig!
Voor herhaling vatbaar!is ook prettig dat je voorgerecht ,hoofdgerecht en dessert kan kiezen voor 1 vaste prijs!
olof H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
nog nooit at ik zo lekker asperges met ham -kwaliteit, smaak en structuur asperges en ham met bijbehorende eier-roux echt voortreffelijk. de harderwijkse vissoep vond ik trouwens ook om te smullen: een lekker pittige vissmaak met verschillende en voldoende visdelen. minpuntje op het terras was alleen het veelvuldige langsrazende verkeer en met name de knalharde motoren maar dit valt buiten de invloed van Markerwaard.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met gasten uit Belgie hier gegeten. Eten was erg goed (fantastische palingsoep!), ontvangst warm en open, sfeer gezellig en prijzen/kwaliteit verhouding erg goed. Een aanrader.
S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Samen met mijn zoon van 10 gegeten. Top.!!! Gezellig en het kindermenu werd aangepast, zodat hij volwassenen eten at alleen dan het portie voor een 10 jarige. Daar werd niets meer voor gerekend.
Corrie R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Er is altijd een gezellige sfeer, leuke bediening, het eten is goed en er worden duurzame producten gebruikt. En goed betaalbaar.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
super lekker en heerlijk gegeten snelle bediening kwa eten en een top serveerster shirly top zaak zou er vaker gaan eten als we in we buurt zijn
Heije W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Prachtig nostalgies met super service
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Niet alleen een pracht locatie maar ook een mooie aangeklede ruimte. Evenzo belangrijk was de zeer vriendelijke bediening met duidelijk uitgelegde aanbevelingen. En dan natuurlijk hetgeen waar de klant voor komt ; de maaltijd. Het eten was van goede kwaliteit en goed van smaak. De vlotte bediening door de vriendelijke medewerksters hebben we ook als een prettig stukje Kerstfeest ervaren. Het was lang geleden dat we er hadden gedineerd maar dit was voor ons een heerlijke verrassing én een eerlijke aanrader! Peter en Marianne, Bovenkarspel
Christien E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Voor de relatief hoge prijs van het hoofdgerecht, kregen we naast ons gebakken vlees een bakje friet en sla. Dat viel tegen. Elders betaal je daar veel minder voor.
Erg zout ook.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bediening zoals altijd heel vriendelijk. Interieur heel gezellig ingericht met open haard. Voorgerecht en hoofdgerecht heerlijk en mooi vormgegeven, nagerecht is wat simpel voor de prijs en zou wat meer bijzonder kunnen worden gemaakt (de dame blanche bijvoorbeeld is heel simpel). Fijn restaurant!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik eet hier altijd prima. Gerechten worden met zorg bereid, bediening is eigenaren zijn heel vriendelijk en galant, daar kunnen veel mensen nog wat van leren. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Restaurant de Markerwaard ligt aan de Dijk in Enkhuizen. Een gezellige kade met meer restaurants en cafés. Vanwege het mooie weer konden we op het buitenterras aan het water eten. Je zit er gezellig en je kijkt schuin uit op de Drommedaris. We waren met z’n vijven en hadden spareribs, runderbiefstuk, gebakken kabeljauw met mosselen, sliptong en saté besteld. De bediening is erg vriendelijk en het eten werd tegelijkertijd gebracht. Bij het eten werd frites en een kleine salade geserveerd. Het eten smaakte goed. Voor kinderen die van mosselen houden wordt een halve portie in een klein pannetje geserveerd. Grappig om te zien. Buiten de kaart om kan je een driegangen menu bestellen voor EUR 24,50. Het restaurant binnen is erg ruim en bestaat uit drie delen: een voorrestaurant, een achterrestaurant (met eigen bar) en op de bovenverdieping een restaurant. Het ziet er erg gezellig uit. Wij hebben een genoeglijke avond buiten doorgebracht.
dbruining .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag maar eens het toeristenmenu. Keuze uit 2 soorten soep, geen hoogstandje maar gewoon. Hoofdgerecht flinke snitzel en lekker vispannetje, prima. Dame blanche lekker maar geen chocolade ernaast, maar er overheen. Wel kraanwater voor eurie, voor t goede doel. Prima eten voor het weinige geld
Fons M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Helaas niet best gegeten. Chefs menu was karig, heilbot moest voor schol doorgaan. Deze was droog en erg zout de bijgeleverde salade knarste van het zand en zwom in de dressing. Frieten waren redelijk. De bediening erg onervaren, drinken was snel geleverd evenals bestek, maar kaart bleef uit. Als dit een leerbedrijf is, zou met aansturing heel wat te winnen zijn.
Wouter-EHL .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
We hebben heel gezellig gegeten met zeven personen in dit restaurant. Ondanks de drukte vlotte en bijzonder attente bediening. Eten was gewoon goed zonder poespas en wel heel smaakvol. Ook de toetjes - bij veel restaurants een zwak punt - waren uitstekend. Een aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Onlangs met een hongerige maag aangelegd in Enkhuizen en gegeten op een mooi gelegen en mooi gelegen en uitnodigend terras met uitzicht op de Oude Haven.
Sfeer en entourage zijn goed, maar,,onbeperkt scholeten,, beviel een van mijn tafelgenoten steeds minder de 1e schol was voortreffelijk gebakken en geserveerd de 2e wat minder maar dat kan gebeuren dus fluks een 3e besteld dat had hij beter niet kunnen doen wat een ,,bagger,,
Bagger waren ook de geserveerde mosselen.
Deze waren van een zeer bedenkelijke kwaliteit en op mijn vraag of dat dit de kwaliteit was die doorgaans geleverd werd was het antwoord dat ze nog nooit commentaar gehad hadden.
Na deze ,,mosselen,, terug gestuurd te hebben werd er wel serieus gereageerd en beaamd dat de kwaliteit bedroevend was, maar dit kwam omdat het een leerbedrijf was.....tsja?