Brasserie-Restaurant La Valeur

Parc Imstenrade 66 6418 PP Heerlen Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 43
|
31-455432824

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 43
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Brasserie-Restaurant La Valeur

Services

  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    1
  • 7
    1
  • < 7
    1
3/3 recensies

Jouw recensie over het restaurant Brasserie-Restaurant La Valeur

Gerben F.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4 /10
Eten
2
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gekozen voor de winterse ovenschotel. Beloofd wordt een schotel met verschillende soorten vlees, puree en een dikke jus. Een klein uur en diverse drankjes later kwam dit bordje met eten. Toen het kwam bleek de jus breinzout te zijn, zo uit een pakje aangelengd. De schotel, die uit de oven kwam, was aan de buitenkant warm, maar binnenin was het eten koud. Opgewarmd prakje? Terug naar de keuken laten brengen, duurde weer erg lang: te lang. Opgestapt, betaald, en bij de winkel wat lekkere spulletjes gehaald om toch nog te kunnen lunchen. Bediening is lief maar onzeker, keuken is ronduit slecht. Jammer dat de ligging en de mogelijkheden niet worden benut.
Louis67 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Voor de vierde keer dit jaar bij La Valeur gegeten, omdat het eten uitstekend is tegen redelijke prijzen. Helaas laat de bediening nog altijd te wensen over. Wel vriendelijk, maar ze zien weinig en houden zich te veel met vaste klanten bezig. Ook jammer dat er geen placemats op de tafel worden gelegd. Je brood leg je toch liever niet op een houten (terras)tafel.
Louis67 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Afgelopen half jaar drie keer gegeten bij La Valeur. Het eten is van uitstekende kwaliteit; alleen vergeet de kok nog wel eens iets zoals de gewelde boter bij de asperges; ook de logistiek is niet zijn sterkste punt. Gerechten worden niet gelijktijdig uitgeserveerd; soms duurt het langer dan 5 minuten voor alle gasten van eten voorzien zijn. Voor de eerst bedienden betekent dat wachten en afgekoeld eten of alvast maar beginnen wat nu ook weer niet gezellig is. Bijgerechten zoals frites worden soms pas als laatste uitgeserveerd terwijl ze horen bij de gerechten die als eerste op tafel kwamen. Bediening is vriendelijk, maar mist professionaliteit. Ze kijken te weinig om zich heen of zijn ziende blind.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.