Brasserie Restaurant de Pastorie

Schiltstraat 14 7631 BR Ootmarsum Nederland Kaart
31-541200266

Over restaurant Brasserie Restaurant de Pastorie

Twente gastvrijheid

Bij De Pastorie worden de producten dagelijks vers binnen gebracht en pas verwerkt wanneer jij hebt besteld. Daarnaast maak je kennis met typische smaken uit de regio. Wandel door het schilderachtige stadje Ootmarsum en laat je verrassen door bijzondere winkels en verrassende producten uit de omgeving. Hier is het op en top genieten van Twentse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant de Pastorie

BertChrista .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een vlotte bediening.
Gezellig en mooi restaurant in het mooie centrum van Ootmarsum.
Waar we zeker nog een keer terugkomen.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prettig rustig en verzorgd modern restaurant op een leuke plek in Ootmarsum.
Goede bediening. Het eten is heerlijk. Wel moet je voor bepaalde gerechten een meerprijs betalen, dat kan met een gezelschap aardig oplopen.
In verhouding met het eten zijn de dranken erg duur. 6 euro voor een glas wijn.
Verder zijn we heel tevreden.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Al een aantal keren gegeten bij de Pastorie met verschillende mensen. Iedereen is erg enthousiast!
WIj hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dit restaurant serveert prachtige culinaire gerechten met bijzonder mooie wijnen. Je kunt a la carte eten wat meestal bij acties niet gebruikelijk is. Ook buiten deze actie is het zeer aan te bevelen om hier eens te dineren of te lunchen . Heerlijke culinaire gerechten, prijs kwaliteit is goed. Zeer vriendelijke en gastvrije gastvrouw en personeel. Locatie is erg mooi, veel kunst her en der!
Dit restaurant staat inmiddels ook bij onze favorieten!
Theo I.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals altijd alles prima voor elkaar, fijn dat je van de kaart mag kiezen, goede wijn aanbevelingen per gerecht.
Borden mooi opgemaakt. Helemaal top!
Familie Ikink uit Ootmarsum
Tonnie.petra .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima restaurant, mooie entourage, nette bediening. Jammer dat je voor sommige gerechten en de frietjes moet bijbetalen. Verder een aanrader!
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben hier gegeten in de herfstvakantie met 6 personen. Zonder de voordeelactie waren we hier nooit terecht gekomen. De ontvangst was heel vriendelijk, de jonge vrouw in de bediening behandelde ons keurig , maar ze wist niet op al onze vragen antwoord, daarvoor moest ze steeds in de keuken navraag doen.
Ons voorgerecht met vis (dikke stukken gravad laks) deed aan sushi denken. Het vegetarische voorgerecht met mozarella vond ik persoonlijk wat pover en voor mij hoeven die schuimige toefjes niet overal bij. Leuk waren de amuses met biet en het brood werd niet in rekening gebracht, sympathiek!
De prachtig opgemaakte hoofdgerechten smaakten ons goed, hoewel de wijtingfilet / vis wat droog was en erg zout. Mijn opmerking dat er wel een citroentje op had gemogen, kwam geloof ik niet aan. De varkensnek werd goed beoordeeld, maar ook hier hadden we graag iets meer groente gezien. Bijlage friet was schappelijk geprijsd.
De desserts waren groots, pompoentaartje, witte chocolademousse met schuim en basilicumsuiker, verrassend! Fijne avond gehad in een prachtig decor met kleurige schilderijen van Ton Schulte alom!
Coenny .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was erg goed, de wijn was ook perfect, wij hebben alleen witte wijn gedronken.
Bediening erg aardig, we voelden ons welkom.
Qua uiterlijk erg strak en modern, ,als je daar van houdt was het mooi.
De omgeving is ook een bezoek waard.Veel galeries, musea een knus, gezellig plaatsje.
195361 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hadden het mossel pannetje deze was van een goede kwaliteit en erg lekker. Het totaalplaatje bij de pastorie is goed . wij komen graag nog eens terug.
Mjvderf .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was lekker, bediening was wat minder. Bij het weggaan kon er geen groet vanaf. Tijdens het eten kregen we ineens een 3e bakje patat terwijl we er al 2 hadden??? Pas toen we ernaar vroegen waarom dat was werd er toegegeven dat ze een fout hadden gemaakt en dat het van de rekening afgehaald zou worden.
Toke M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De gerechten waren stuk voor stuk prima, mooi geserveerd ook. De bediening was deels een beetje stroef, maarhet lekkere eten maakte veel goed.
Bert125 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten was matig net als de service. Kwaliteit matig en weinig. We moesten voor een klein bakje patat €1,50 extra te betalen. Er waren verder geen aardappels. Heel raar, nooit eerder meegemaakt. Bij het afrekenen kregen we een verkeerde bon met een hoger bedrag wat we gelukkig zelf ontdekten.
Wij komen hier nooit weer. Erg slecht.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was echt heel erg goed! Vooral de bouillabaise was heerlijk en gaf ons het gevoel dat we op vakantie waren in Frankrijk! Goede wijn en het personeel was zeer vriendelijk. Kortom een echte aanrader, daarnaast is Ootmarsum een prachtig dorp om doorheen te wandelen. Wij hebben genoten!
Tongrimbergen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
de carpaccio smaakte prima alleen veel te veel truffelmayonaise waardoor het gerecht zijn smaak verloor
de boerderij-eend was goed gegaard.alleen de saus veel te zout evenals de mie.
het dessert zag er mooi uit en smaakte goed.
T.oosterik .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We werden netjes ontvangen en de serveerster was goed op de hoogte qua gerechten.de amuse was ook erg lekker .ik zou dit restaurant wel aanbevelen.het zat ook vol is ook een goed teken.ik zou zeggen ga zo door.
Chaiya .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hadden het gevoel dat ze een beetje onderbezet waren met personeel, niet qua eten, maar qua drankjes en afrekenen. Het duurde allemaal net iets langer. Ze hadden aan ons meer drankjes kunne slijten. Echter was het eten super goed!!
HJBruggink .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Uitstekend gegeten in een prima entourage. Personeel is vakkundig en zeer servicegericht complimenten.Een locatie om zeker nog eens te bezoeken.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik heb een koemelk allergie en ook voor komkommer en ze hebben dit op een hele goede en vooral smaakvolle manier opgelost! We hebben erg lekker gegeten en alles was vers mmmm... De inrichting was ook erg mooi. Het personeel erg vriendelijk.
Brendasmienk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Het leuke was dat je helemaal je eigen driegangenmenu samen kon stellen. Het was allemaal erg smakelijk. Hebben ervan genoten.