Brasserie Restaurant de Pastorie

Schiltstraat 14 7631 BR Ootmarsum Nederland Kaart
31-541200266

Over het restaurant Brasserie Restaurant de Pastorie

Twente gastvrijheid

Bij De Pastorie worden de producten dagelijks vers binnen gebracht en pas verwerkt wanneer jij hebt besteld. Daarnaast maak je kennis met typische smaken uit de regio. Wandel door het schilderachtige stadje Ootmarsum en laat je verrassen door bijzondere winkels en verrassende producten uit de omgeving. Hier is het op en top genieten van Twentse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant de Pastorie

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arijan B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in De Pastorie. Goede kwaliteit en prima service. Als we in de buurt zijn komen we graag terug!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Dit restaurant was een verassing waar wij tegen aanliepen tijdens een weekendje weg. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. De ontvangst was prima, de ambiance goed, het eten heerlijk, de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend met een drie-gangen menu voor €36.
Echt een aanrader!
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Er waren helaas geen Portobello verder prima eetlocatie goed vetzorgd
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Met zes personen gegeten in De Pastorie in Ootmarsum. Bij binnenkomst wordt je keurig ontvangen en de jas voor je aangenomen en opgehangen. Er was een tafeltje voor ons vrijgehouden aan het raam van het moderne maar toch wel sfeervolle pand. Na het eerste rondje drinken de kaart gekregen maar gelijk terug gegeven na de vraag of er een verrassingsmenu mogelijk was. Dit was zowel in een drie- als viergangen variant mogelijk. Wij zijn met z’n allen voor de viergangen gegaan. Het voert te ver om alle uitgebreide gangen die we na een heerlijke amuse krijgen te beschrijven. Zowel het voor- (o.a. eendenborst) als tussengerecht (o.a. zeebaars, paling en paarse pikante couscous) bestonden uit drie kleine gerechtjes. De een nog lekkerder dan de andere en alles met verrassende smaak combinaties. Je kunt er een passende wijn bij nemen maar wij vonden zowel de witte als rode huiswijn uitstekend passen en smaken bij de verschillende gerechten (de glazen werden overigens wel erg zuinig gevuld). Het hoofdgerecht was gebaseerd op de Twentse Lam van de kaart maar toch net op een ander manier geserveerd. Twee stukje lamsfilet overgoten met een heerlijke saus met een verrukkelijke bolletje (pulled)lam alles op het bord begeleid door verschillende groente. Het dessert was een prima afmaker met een combinatie van zoet en zuur. Al met al een prima avond met uitstekend, mooi geserveerd eten (wat voor ons net voldoende was maar voor “grote eters” wel eens wat weinig kan zijn) en een vriendelijke en zeer attente bediening. Niet het goedkoopste adres maar wel een adres voor mensen die van lekker eten houden en daar iets voor over hebben. Een volgend bezoekje waard.
Corrien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Mochten met de AH bon gewoon uit de kaart kiezen en dat is toch het fijnste. Super vriendelijke bediening. Als we weer in de buurt zijn met of zonder bon komen we zeker eten.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Perfekte menu's lekker zitten en knus. Warm en vriendelijk personeel. We hadden een AH laart en dat maakt de prijs kwaliteit verhouding goed en toegankelijk. 2 pers. 50 euro anders 90. Dat is ons te duur.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De borden waren prachtig opgemaakt en het eten was erg lekker. Ook de aanbevolen wijnen smaakten heerlijk bij het eten.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren hier met de AH actie en het was perfect. Originiele gerechten, hele vriendelijke bediening en lekker eten.
We gaan zeker weer eens terug.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuke en afwisselende kaart. We hadden de mogelijkheid om uit volledige kaart te kiezen ondanks AH-menu.
Onze keus was afwisselend en voldeed zeker aan onze verwachtingen. Zeer attente bediening. Zeker aanrader om nog eens terug te komen.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Mooie kaart. Als voorgerecht een uitstekende kalfstong en eendenborst te midden van weldoordachte toevoegingen. Een smaakvolle zeebaars en heerlijke hertenbiefstuk in het altijd weer aangename Ootmarsum.
DirkM V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met AH kaart. Konden kiezen uit het volledige menu, waarbij het 2e gratis is. Vooraf Gravad Lax resp. Coquille&Gamba. Beide voortreffelijk. Als hoofdgerecht de snoekbaars, ook om te smullen. Huiswijn prima en de aanbevolen wijn bij de snoekbaars, een witte pinot noir (een beetje rose), paste uitstekend bij het gerecht.
Wederom voortreffelijk gegeten bij de Pastorie
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuke kaart ! eigenlijk kun je al geen keuze maken uit de voorgerechten, allemaal pareltjes!
De hoofdgerechten zijn ook zeer divers en zelfs voor de vegetariër is er een smakelijk gerecht.
we moeten zeker nog eens terug om nog meer te proeven, de wijn is prijzig maar ook weer erg lekker.
BertChrista .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geweld lekker gegeten!
Voorgerecht: Marbre van wildzwijn, zuurkool en shiitake met schuim van Amsterdamse ui en walnoten dressing
Hoofdgerecht: Hertenbiefstuk met spruitensalade, knolselderij puree, bietjes, beukenzwam en jus met chocolade
Nagerecht: Panna cotta van citrus en vanille met rozengelei, amarene-ijs en spongecake van yoghurt

De Pastorie is een gezellig restaurant met leuke kunst aan de muur. De bediening is zeer vriendelijk en het eten is geweldig lekker.

Kortom: TOP !
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een vlotte bediening.
Gezellig en mooi restaurant in het mooie centrum van Ootmarsum.
Waar we zeker nog een keer terugkomen.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prettig rustig en verzorgd modern restaurant op een leuke plek in Ootmarsum.
Goede bediening. Het eten is heerlijk. Wel moet je voor bepaalde gerechten een meerprijs betalen, dat kan met een gezelschap aardig oplopen.
In verhouding met het eten zijn de dranken erg duur. 6 euro voor een glas wijn.
Verder zijn we heel tevreden.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Al een aantal keren gegeten bij de Pastorie met verschillende mensen. Iedereen is erg enthousiast!
WIj hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dit restaurant serveert prachtige culinaire gerechten met bijzonder mooie wijnen. Je kunt a la carte eten wat meestal bij acties niet gebruikelijk is. Ook buiten deze actie is het zeer aan te bevelen om hier eens te dineren of te lunchen . Heerlijke culinaire gerechten, prijs kwaliteit is goed. Zeer vriendelijke en gastvrije gastvrouw en personeel. Locatie is erg mooi, veel kunst her en der!
Dit restaurant staat inmiddels ook bij onze favorieten!
Theo I.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals altijd alles prima voor elkaar, fijn dat je van de kaart mag kiezen, goede wijn aanbevelingen per gerecht.
Borden mooi opgemaakt. Helemaal top!
Familie Ikink uit Ootmarsum
tonnie.petra .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima restaurant, mooie entourage, nette bediening. Jammer dat je voor sommige gerechten en de frietjes moet bijbetalen. Verder een aanrader!
coenny .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was erg goed, de wijn was ook perfect, wij hebben alleen witte wijn gedronken.
Bediening erg aardig, we voelden ons welkom.
Qua uiterlijk erg strak en modern, ,als je daar van houdt was het mooi.
De omgeving is ook een bezoek waard.Veel galeries, musea een knus, gezellig plaatsje.
195361 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hadden het mossel pannetje deze was van een goede kwaliteit en erg lekker. Het totaalplaatje bij de pastorie is goed . wij komen graag nog eens terug.