Brasserie Restaurant de Pastorie

Schiltstraat 14 7631 BR Ootmarsum Nederland Kaart
31-541200266

Over het restaurant Brasserie Restaurant de Pastorie

Twente gastvrijheid

Bij De Pastorie worden de producten dagelijks vers binnen gebracht en pas verwerkt wanneer jij hebt besteld. Daarnaast maak je kennis met typische smaken uit de regio. Wandel door het schilderachtige stadje Ootmarsum en laat je verrassen door bijzondere winkels en verrassende producten uit de omgeving. Hier is het op en top genieten van Twentse gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Brasserie Restaurant de Pastorie

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 22:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Corrien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Perfekte menu's lekker zitten en knus. Warm en vriendelijk personeel. We hadden een AH laart en dat maakt de prijs kwaliteit verhouding goed en toegankelijk. 2 pers. 50 euro anders 90. Dat is ons te duur.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De borden waren prachtig opgemaakt en het eten was erg lekker. Ook de aanbevolen wijnen smaakten heerlijk bij het eten.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren hier met de AH actie en het was perfect. Originiele gerechten, hele vriendelijke bediening en lekker eten.
We gaan zeker weer eens terug.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuke en afwisselende kaart. We hadden de mogelijkheid om uit volledige kaart te kiezen ondanks AH-menu.
Onze keus was afwisselend en voldeed zeker aan onze verwachtingen. Zeer attente bediening. Zeker aanrader om nog eens terug te komen.
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Mooie kaart. Als voorgerecht een uitstekende kalfstong en eendenborst te midden van weldoordachte toevoegingen. Een smaakvolle zeebaars en heerlijke hertenbiefstuk in het altijd weer aangename Ootmarsum.
DirkM V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Met AH kaart. Konden kiezen uit het volledige menu, waarbij het 2e gratis is. Vooraf Gravad Lax resp. Coquille&Gamba. Beide voortreffelijk. Als hoofdgerecht de snoekbaars, ook om te smullen. Huiswijn prima en de aanbevolen wijn bij de snoekbaars, een witte pinot noir (een beetje rose), paste uitstekend bij het gerecht.
Wederom voortreffelijk gegeten bij de Pastorie
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Leuke kaart ! eigenlijk kun je al geen keuze maken uit de voorgerechten, allemaal pareltjes!
De hoofdgerechten zijn ook zeer divers en zelfs voor de vegetariër is er een smakelijk gerecht.
we moeten zeker nog eens terug om nog meer te proeven, de wijn is prijzig maar ook weer erg lekker.
BertChrista .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Geweld lekker gegeten!
Voorgerecht: Marbre van wildzwijn, zuurkool en shiitake met schuim van Amsterdamse ui en walnoten dressing
Hoofdgerecht: Hertenbiefstuk met spruitensalade, knolselderij puree, bietjes, beukenzwam en jus met chocolade
Nagerecht: Panna cotta van citrus en vanille met rozengelei, amarene-ijs en spongecake van yoghurt

De Pastorie is een gezellig restaurant met leuke kunst aan de muur. De bediening is zeer vriendelijk en het eten is geweldig lekker.

Kortom: TOP !
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een vlotte bediening.
Gezellig en mooi restaurant in het mooie centrum van Ootmarsum.
Waar we zeker nog een keer terugkomen.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prettig rustig en verzorgd modern restaurant op een leuke plek in Ootmarsum.
Goede bediening. Het eten is heerlijk. Wel moet je voor bepaalde gerechten een meerprijs betalen, dat kan met een gezelschap aardig oplopen.
In verhouding met het eten zijn de dranken erg duur. 6 euro voor een glas wijn.
Verder zijn we heel tevreden.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Al een aantal keren gegeten bij de Pastorie met verschillende mensen. Iedereen is erg enthousiast!
WIj hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Dit restaurant serveert prachtige culinaire gerechten met bijzonder mooie wijnen. Je kunt a la carte eten wat meestal bij acties niet gebruikelijk is. Ook buiten deze actie is het zeer aan te bevelen om hier eens te dineren of te lunchen . Heerlijke culinaire gerechten, prijs kwaliteit is goed. Zeer vriendelijke en gastvrije gastvrouw en personeel. Locatie is erg mooi, veel kunst her en der!
Dit restaurant staat inmiddels ook bij onze favorieten!
Theo I.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zoals altijd alles prima voor elkaar, fijn dat je van de kaart mag kiezen, goede wijn aanbevelingen per gerecht.
Borden mooi opgemaakt. Helemaal top!
Familie Ikink uit Ootmarsum
tonnie.petra .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima restaurant, mooie entourage, nette bediening. Jammer dat je voor sommige gerechten en de frietjes moet bijbetalen. Verder een aanrader!
coenny .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was erg goed, de wijn was ook perfect, wij hebben alleen witte wijn gedronken.
Bediening erg aardig, we voelden ons welkom.
Qua uiterlijk erg strak en modern, ,als je daar van houdt was het mooi.
De omgeving is ook een bezoek waard.Veel galeries, musea een knus, gezellig plaatsje.
195361 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hadden het mossel pannetje deze was van een goede kwaliteit en erg lekker. Het totaalplaatje bij de pastorie is goed . wij komen graag nog eens terug.
mjvderf .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was lekker, bediening was wat minder. Bij het weggaan kon er geen groet vanaf. Tijdens het eten kregen we ineens een 3e bakje patat terwijl we er al 2 hadden??? Pas toen we ernaar vroegen waarom dat was werd er toegegeven dat ze een fout hadden gemaakt en dat het van de rekening afgehaald zou worden.
Toke M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De gerechten waren stuk voor stuk prima, mooi geserveerd ook. De bediening was deels een beetje stroef, maarhet lekkere eten maakte veel goed.
Bert125 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Eten was matig net als de service. Kwaliteit matig en weinig. We moesten voor een klein bakje patat €1,50 extra te betalen. Er waren verder geen aardappels. Heel raar, nooit eerder meegemaakt. Bij het afrekenen kregen we een verkeerde bon met een hoger bedrag wat we gelukkig zelf ontdekten.
Wij komen hier nooit weer. Erg slecht.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was echt heel erg goed! Vooral de bouillabaise was heerlijk en gaf ons het gevoel dat we op vakantie waren in Frankrijk! Goede wijn en het personeel was zeer vriendelijk. Kortom een echte aanrader, daarnaast is Ootmarsum een prachtig dorp om doorheen te wandelen. Wij hebben genoten!