Brasserie Reijmes

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 23:00
Welmoed V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Nieuwsgierig geworden door de goede recensies op Iens besloten we hier te gaan eten. Dat is ons zeer goed bevallen. We werden zeer vriendelijk ontvangen en het eten was verrassend lekker, terwijl we niet veel geld kwijt waren. Heerlijk genoten!
Jacobj .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Verrassend goed gegeten vanavond samen met mijn vrouw. In een gemoedelijke ambiance met vriendelijke service van de eigenaar. Alle gerechten zijn goed op smaak, ruime porties ook, fijne huiswijn; kortom een restaurant wat ik iedereen zou en ook ga aanbevelen.
Haarlemsemugje .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Wij kwamen hier bij toeval terecht. En hadden absoluut geen spijt van onze keuze. Het restaurant was niet echt druk en erg ruim. Maar doordat er een voor- en achter gedeelte was, had de eigenaar toch een gevoel van intimiteit in het achtergedeelte kunnen creëren. De vader van de eigenaar kookt zelf en de eigenaar bediende. De service was heel goed en de eigenaar vertelde veel over het eten en de zaak. We namen het 3-gangen menu voor 25 euro en kregen echt waar voor ons geld. Vooraf hadden we 6 kleine gerechtjes als verrassing. Als hoofdgerecht had ik een kip Tanjine, waar de kip heel mals van was. Mijn partner had drie soorten vis, ook erg lekker. De porties waren royaal. Als nagerecht hadden wij 3 kleine hapjes, die heel verfijnd waren klaargemaakt. De wijn erbij, een Pinot Grigio was heerlijk. We hopen voor de eigenaar dat het restaurant meer bekendheid krijgt. Dat is de moeite waard.
KruijfBos .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Ook voor ons wat het restaurant tweede keuze, maar dat was dus helemaal niet erg. We snappen niet zo goed waarom dit restaurant niet beter bezet is (zaterdagavond). Dit komt de gezelligheid niet ten goede, maar doet niets af van de kwaliteit van het eten. Het voorgerecht en nagerecht zijn echt verrassend. Ook het hoofdgerecht is heel goed, mooi stukje vlees/vis en lekkere groente, aardappeltjes en salade. En dat alles voor € 25,00!
Echt een aanrader.
Wij komen hier zeker een keer terug!
Vokus, Bilthoven .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Wij kwamen hier bij toeval terecht (het Friese specialiteitenrestaurant aan de overkant was vol) en we kregen geen spijt van onze tweede keuze. Het was wel jammer dat het restaurant zo stil was op zaterdagavond. Het is een vrij groot pand, verdeeld over verschillende ruimtes. Dit restaurant verdient echt meer bezoekers, want het eten was prima in orde en de verhouding prijs/kwaliteit kan niet beter. Een driegangenmenu voor 25 euro, waarbij je het hoofdgerecht kiest en voor- en nagerecht bestaan uit een parade van zes kleine gerechtjes. Als hoofdgerecht kozen wij zarzuela (drie soorten vis: mul, kabeljauw en zeebaars in saus) en een runderstoofpotje. Bij het nagerecht zat tot onze vreugde warm Fries suikerbrood (eventueel te combineren met het ijs en de geslagen room, die ook bij het nagerecht hoorden). De Portugese rode huiswijn bleek een goede keuze, ook bij de zarzuela.
Wij komen hier zeker een keer terug!
Jannekebakx .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Vanavond heerlijk gegeten in brasserie Reijmes. Een heerlijke proeverij als voorgerecht en nagerecht met verschillende gerechtjes die allemaal even lekker waren. Het hoofdgerecht kun je zelf kiezen. Onze keus, een heerlijke malse entrecote en perfecte varkenshaas, was erg lekker. Dit alles in een gezellige ambiance met hele aardige bediening. Het praatje met de kok was erg leuk! als je de rekening krijgt kun je ook nog blijven lachen. Een prima prijs en een goede kwaliteit. Een aanrader voor iedereen!!!
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Een grote, mooi ingerichte zaak. Open sinds juni '14. Ook op het terras voor de zaak is het leuk zitten, aan de gracht. Zowel lunch als diner waren erg smakelijk. Hoewel ik bij een brasserie niet meteen aan diner denk, kun je hier kiezen voor à la carte of 3-gangen menu (€25). Bij het 3-gangen menu zitten allerlei proeverijen, zowel tijdens het voorgerecht als nagerecht. Eén persoon had entrecote: lekker mals en goed van smaak. De rode wijnsaus smaakt er heerlijk bij. De ander had gestoofde vis: goede garing en geserveerd met knapperige groenten. En veel hoofdgerechten, waaronder deze, zijn onder de €15! Met een goede, vriendelijke service erbij maakt dat wij deze brasserie kunnen aanbevelen!