Brasserie Raef

Vrijdag 11:00 - 01:00
Zaterdag 11:00 - 01:00

A. D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteren heel lekker gegeten bij Brasserie Raef. Personeel is zeer gastvriendelijk, er wordt met je mee gedacht en ze nemen de tijd voor persoonlijke aandacht. Ik kon niet kiezen tussen twee voorgerechten dus nam ik er een als hoofdgerecht, de kok had toen er toch nog wat extra groenten en dergelijke aan toegevoegd om het een hoofdgerecht te maken. Deze kwam zelfs ook aan tafel om te vragen of alles naar wens was.
Ik had de carpaccio en de gamba's in knoflookolie. De gamba's waren perfect bereidt, het jasje viel er vanzelf af. Ik heb nog brood bij besteld zodat ik deze in de olie kon dippen, een echte aanrader dit gerecht.

Bedankt, wij hebben genoten en komen zeker hier nog vaker (met familie/vrienden) terug.
Tommie H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heeeel lekker gegeten, ontspannen sfeertje en we werden top geholpen door een alleraardigste jongeman, die in zijn uppie het hele terras bediende! Chapeau
Patricia Jeffrey J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
super gezellig dorpje je kunt er lekker eten
Maar waar je het best kunt eten is bij Raef dat is echt super heerlijk
We raden het ook iedereen aan om daar een keer te gaan eten en beoordeel dan zelf maar eens .
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Afgelopen maandag wilde mijn zwager trakteren en helaas bleken veel zaken gesloten. Uiteindelijk kwamen we op het terras van bistro Raef te Baarle-Nassau. Uiteindelijk bleek dit een geweldige keuze. Jammer van al dat verkeer langs het terras anders had ik zeker een hoger cijfer gegeven voor "decor".
Vooraf hadden we drie tomatensoep met een vleugje room en ik had de gamba´s in knoflookboter. Een heerlijk begin van een gezellige avond met verkoelende drankjes.
Als hoofdgerecht had mijn zwager de bierstuk met balsámico saus. Jammer dat men niet gevraagd had hoe hij de biefstuk gebakken had willen hebben. Nu was hij duidelijk te ver doorgebakken. Mijn vrouw en ik hadden hamburger Raef gegratineerd met Tallegiokaas. Wat een fantastisch lekkere hambrger. Een aanrader!
Mijn schoonzus had de Tagliatelle met gerookte zalm, gamba´s en spinazie. Ze heeft zitten te genieten.
Als desert kozen mijn tafelgenoten voor Affogato, expresso, vanille-ijs en Frangelico. Een heerlijk verfrissend licht dessert. Ik zelf besloot met een cappuccino. Een heerlijke avond en een aanrader