Brasserie Radboud

Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 00:00
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Geweldig goed eten en prachtig gepresenteerd. De kaart is verassend culinair voor een brasserie. Misschien wel te exclusief, hoewel de prijzen zeer redelijk zijn. Kortom prijs kwaliteit verhouding is super.
Aadje300 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten bij de brasserie! We hadden bijna allemaal gekozen voor het menu. Het hoofdgerecht: de eendenborst was echt top! Ook hadden we gevraagd om een wijnarrangement. Deze paste goed bij het menu. De bediening was vriendelijk en de gerechten werden snel gereserveerd terwijl de brasserie op 2 tafels na helemaal vol zat. Erg fijn. Goede prijs kwaliteit verhouding. De brasserie is verder modern en sfeervol ingericht. Enige verbeterpuntje is de akoestiek. Dit belooft veel goeds voor een bezoekje aan het restaurant.
Josina M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wat hebben wij afgelopen weekend lekker gegeten bij deze brasserie!
We hadden een voorgerecht dat uit allemaal kleine gerechten bestond o.a eend, makreel en pullet pork. Alles was goed op smaak en we kregen er zelfgemaakte toast bij.
Mijn hoofdgerecht was ook heerlijk. Dorade met couscous. Echt een aanrader!
We hebben eerst heerlijk buiten gezeten en daarna zijn we verhuisd naar binnen. Binnen ziet het er prachtig uit. Ruim opgezet en modern ingericht. De stoelen zitten lekker en met elkaar eten aan een ronde tafel is erg leuk.
De prijs kwaliteit is goed.
De bediening denkt graag mee en is vriendelijk.
Gewoon het proberen waard :)
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
We wilden zowel Radboud als naast gelegen d'Moriaan eens proberen. Gestart bij Radboud. Geen ontvangst bij de deur. Zelf je jas ophangen en dan kom je in een heel grote ruimte met een houten gehorige vloer en hoog plafond. Kantine-achtige setting, waar wel degelijk gepoogd is om er iets sfeervols van te maken. Gestart met een bubbeltje, we kregen een (fors) broodplankje, met lekkere smeersels, doch de eendsmaak niet geheel kunnen herleiden in de rilette van eendebout. Het donkere brood waren wat grote onhandige plakken. Vooraf steak tartare en salade van pulled pork. De salade was goed. Royaal vlees aanwezig. De steak tartare was iets nat, vrij kleine portie en de smaak van het vlees werd helaas wat overpowered door de overige componenten op het bordje, met name de uitjes. Lekker flesje rode wijn erbij voor 17,50 euro. Er werd niet gevraagd of we deze eerst wilden voorproeven. Kraanwater was geen enkel probleem. Als hoofdgerecht hadden we de dry aged ribeye en de runderlende. Hierbij dienden wij overigens zelf aan te geven welke cuisson we wensten, dat werd niet gevraagd. Standaard komt het hoofdgerecht met salade en frites. Dan vind ik het jammer dat er een hele berg aardappeltjes op mijn bord ligt als bijgerecht. Kies dan voor wat extra groente. Toetje: crème brulee en kaasplateau. Ik gaf aan niet van geitenkaas te houden, de reactie 'aii..... ik zal het doorgeven' kwam ietwat gek over. Gelukkig kwam er een prima kaasplankje tevoorschijn. Ook de crème brulee was smakelijk. De rekening is iets hoog voor de geleverde kwaliteit, welke overigens zeker niet slecht was, maar ook niet uitblonk. Vriendelijke dames in de bediening. Hopelijk worden we volgende keer bij d'Moriaan wat aangenamer verrast.
Mogdoc .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Na een keer heerlijk geluncht te hebben waren wij nu in de gelegenheid om te dineren in Radboud. Wederom niet teleurgesteld, de hoge verwachtingen zijn weer waargemaakt. Was zelf erg nieuwsgierig naar dry aged meat en heb dat als voorgerecht genomen. Dat is natuurlijk niet gebruikelijk maar ik wilde mij het runderstaartstuk als hoofdgerecht ook niet ontzeggen . Allebei voortreffelijk en ook het chocoladedessert was heel goed. De ruimte was alleen wat lawaaiig, maar ik begreep van de eigenaar dat daar wat aan gedaan wordt

MJ164 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik ben twee weken geleden met een groep vriendinnen bij Radboud gaan eten. En wat hebben we genoten! De inrichting is heel modern, maar toch sfeervol. Echt mijn smaak. De bediening was ook heel aardig. En het eten, dat was echt overheerlijk! Ik had de steak tartare, het runderstaartstuk en de creme brulee van tonkabonen. Zeker aan te raden! Prijs kwaliteit verhouding erg goed, hoog niveau voor een brasserie. Echt een aanwinst voor het dorp! Komen zeker nog eens terug!
Leoni N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij waren vrijdag 1 april kikker in je bil in het mooie Radboud te eten. Met 2 volwassenen en 2 kinderen. Wij hadden heerlijk vooraf een mandje brood waarvan de kinderen de Rillette helemaal te gek vonden. Voor de kinderen een kindermenuutje en voor ons heerlijk vooraf de steak tartare voor mijn vriend en ik had de Salade van Rivierkreeftjes voor hoofd hadden we de Dry Aged Entrecote for 2. 1 woord FANTASTISCH! Als toetje toe de crème Brulee van tonkabonen ? echt wauw de kinderen hadden genoten en wij ook. Gezellige bediening, waren enorm lief voor onze kindjes. Wij gaan hier zeker terug komen!
An79 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Van de maandag voor het eerst in de nieuwe brasserie gegeten. Wat een strakke zaak.
We begonnen met een uitgebreid Bourgondisch plateau, waar van alles op lag, Pulled pork, makreel salade, rillete, paté alles huis gemaakt, maar ook huisgemaakte bitterballen en een hapje met garnalen echt heel lekker.
Als hoofd dry aged entrecote uit eigen droogkast, die prachtig staat op de bar.
Met bietjes en aardappel. Erg lekker.
Dessert een chocobom. Machtig maar ja dat is met chocolade.
Qua wijn heb ik 1 van de 2 rode huiswijnen gehad en nog bij de choco een heerlijk dessertwijntje.
Heerlijk gegeten.
Volgende keer het radboud menu eten.
Wij komen zeker terug.

Fijn zon verfijnde lekkere keuken om de hoek.
Chris_01 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Voor de eerste keer gegeten bij Brasserie Radboud. Een voorafje van heel lekkere broodjes met zelfgemaakte knoflookboter . Heel lekker ! Nadien het menu Radboud genomen. Mijn man het vis-menu en ik het vleesmenu. Mooi gepresenteerd en zeker heel lekker! Het interieur is mooi ....strak maar ook gezellig door houtgebruik ....comfortabele stoelen.
Heel goede, vriendelijke bediening !
Een echte aanrader!
Komen zeker terug!
Fam B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Toch wel met wat hogere verwachtingen hier gereserveerd, er staat per slot van rekening iemand met sterervaring in de keuken. Dit bleek echter tegen te vallen. De bouillabaisse werd met slechts een beetje garnituur van krab geserveerd. De dry aged ribeye was naar mijn mening nagezouten op het bord en veel te zout. De Griet van mijn vrouw ook te zout. ambiance een kale bedoening.... Jammer.