Brasserie PUUR

Meer informatie over restaurant Brasserie PUUR

6,7
9 Cargtkw .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vandaag Saunacomplex Elysium bezocht en geluncht in de Brasserie. Wij bestelden een broodje gezond (a € 8,50 p/st).
Binnen vijf minuten (!?) werd onze bestelling afgeleverd. Een taaie Italiaanse bol (of wat daarvoor moest doorgaan) met daartussen plakken smakeloze kaas en ham gelardeerd met een slablaadje en twee minitomaatjes zonder dressing. Al met al een fantasieloos opgemaakt gerecht zonder enige smaak dat je eerder bij de snackbar op de hoek zou verwachten dan in een mooi saunacomplex als Elysium. Wij bezoeken regelmatig sauna's in den lande maar hebben nog nergens eerder zo'n aanfluiting meegemaakt.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Aangezien in een korte tijd twee keer slechte ervaring heb gehad met het restaurant schrijf ik deze recensie. Ongeveer 10 minuten zitten wachten totdat de bediening ons opmerkte. Werd ook niet gegroet. Onze bestelling werd opgenomen en binnen 3 minuten stond de kipsate op tafel. Drankjes hadden we nog niet gekregen. Saté smaakte prima niet bijzonder gewoon simpel.
Ik hoop echt dat men meer aandacht geeft aan de gasten. Je bent een dagje uit in het Elysium en dan is het toch jammer dat je zo wordt behandeld in het restaurant.
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
De vegetarische kroketten waren lekker en we hoefden niet lang hierop te wachten. We hadden ook nachos besteld, maar toen ze arriveerden aan tafel bleek de guacamole op te zijn (om 12 uur 's middags). Dit was ons niet gemeld tijdens het bestellen oid. Wel kregen we er kruidenroomkaas bij en chilisaus, maar hadden natuurlijk liever guacamole erbij gehad. De nachos waren niet warm doordat het te lang is blijven staan voordat het gebracht werd naar de tafel, want we konden zien dat de nachos wel in een warmhoud vitrine bewaard werden.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Mijn vrouw en ik hebben hier in de loop der tijd meerdere keren gegeten, en uit ervaring weten wij dat je dit het beste kunt doen voor 11.30 uur of na 14.00 uur. Dit omdat het daar tussen vaak zeer druk is zodat je (te) lang moet wachten op je bestelling. Dit keer hebben we de uitsmijter met bruin brood en de Italiaanse bol met tonijnsalade gegeten. Beide gerechten zijn aan te bevelen, hoewel de saus bij de tonijnsalade niet smaakte. Wij drinken hier dan graag een biertje bij, maar steevast "vergeet" men de glazen om te spoelen, wij houden nou eenmaal niet van een dood biertje! Raar is ook dat men verschillend bestek hanteert. Ik kreeg een groot scherp mes, terwijl mijn vrouw het met een klein bot mesje moest doen (waarop ik uiteraard via het barpersoneel om een scherp exemplaar verzocht). Een culinair restaurant is dit natuurlijk niet, maar wij komen hier voor het wellness & sauna gebeuren, en dan is dit restaurant ondanks de beperkte keuze best acceptabel.
Wendela B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Gebruik gemaakt van een culinair arrangement, maar het culinaire mag weggelaten worden. Het eten was gewoon echt niet lekker en de witte wijn was lauw en kwam uit een plastic flesje? De vis leek opgewarmd in een magnetron en erg droog.
Zo jammer want in zo'n mooie omgeving verwacht je ook goed te kunnen eten en drinken.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Een van de drie restaurants in dit grote saunacomplex. Ondanks de zomeravond was het behoorlijk druk. Een deel van de bediening was erg ongeinteresseerd. Het eten was redelijk al viel de wat flauwe Thaise soep tegen. De frites met sate was niet te droog maar de salade erg zoet.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Met 2 personen voor ieder een geitenkaassalade gegeten. Wat een tegenvaller was dit. Een zacht geitenkaasje op een salade hoort lauw-warm te zijn, zodat je dit beter kunt mengen met de salade en dressing. Het was een zachte kaas, die keihard was, daar deze heel koud was. Je kon het amper klein snijden. Plus de smaak gaat hierdoor achteruit. Heel ERRUG jammer. Elke kok hoort dit te weten. De dressing was te zoet. Er was ook maar 1 zielig, mini broodje bij, die overigens wel lekker was, maar dit maakte het echt niet goed hoor.
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Dit keer ontbeten in dit wellness restaurant.
De tonijnsalade op brood is heerlijk. Met lekkere bijpassende saus.
Keuze uit Triangel, Italiaanse bol of Ciabatta.
Uitsmijter van partner was ook ruim voldoende.
Bediening is snel ( ondanks de enorme pinksterdrukte)en vriendelijk.

Robin .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Het is goed maar daar is het ook mee gezegd. Keuze vind ik enigszins beperkt, porties zijn niet groot en niet klein. Maar het is goed bereid en het ziet er leuk uit.
Zeker voor herhaling vatbaar maar de cijfers die ik gegeven heb, geven ook aan dat het ok was. Het decor heb ik wel wat hoger gegeven. Het is een lounge omgeving hetgeen ik als prettig en relaxt ervaar.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
De inrichting van het restaurant is heel erg trendy en geeft een hoog lounge gevoel. De keuken en menukaart is ook prima in orde echter de kwaliteit van het bedienend personeel is wat aan de matige kant en kan wat professioneler. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam echter de bediening komt rommelig en ongeorganiseerd over.

De hoeveelheid van de zalm als hoofdgerecht en de maaltijdsalade "groot" als hoofdgerecht is matig waardoor wij de prijs-kwaliteit verhouding een onvoldoende geven. De smaak en kwaliteit is in orde dus op dat vlak geven we een voldoende.

IVI73 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Door het iets mindere weer en toch "uit" behoefte zijn we met zijn tweeën naar het Elysium geweest. In de namiddag hebben wij genoten in Brasserie PUUR van een heerlijke "snack". Mijn partner heeft de runder kroketten (waren er wel 3!) met verse friet genomen en ik zelf de garnalen kroketten (2 stuks) met friet, daarnaast wilde wij wat salade en er werd een crudités geboden, nog niet geheel duidelijk maar de blonde dame van de bediening vertelde zo smakelijk en enthousiast dat we dat erbij hebben genomen, we hebben er een vroeg diner van gemaakt dus ook een wijntje erbij genomen, wij kozen de Santa Digna Rosé een heerlijke volle en kruidige Chileense. De Cridité bestond uit een sortering van rouwe groentes als wortel, komkommer, witlof blad rettich dit vergezelt door een heerlijke volle olie, een kruiden olie en een lichte knoflook yoghurt dip, zeer zeer smakelijk en erg mooi gepresenteerd. De kroketten waren allen erg rijk gevuld, zeer smakelijk en ook aan de opmaak is hier aandacht besteed om simpele kroketten er toch sprekend uit te laten zien. De blonde dame van de bediening kwam nog even vragen of alles naar wens was, maakte een praatje en gaf ons een warm en welkom gevoel.
Volgende keer als we weer in het Elysium zijn, stappen wij binnen bij de Brasserie want dat is de moeite waard. oh en wellness heeft nog altijd de naam duur, nee wij vonden prijs kwaliteit verhouding prima!