Brasserie Pub De Smidse

Kerkstraat 1A 3781 GA Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Pub De Smidse

Biertuin van de Veluwe

Gerechten van 't Spit, the Best Burger in town en meer dan 25 soorten bier, dat is Brasserie Pub de Smidse in Voorthuizen. Het concept, een mix tussen een Duitse biergarten en een Belgische brasserie. Hier kun je optimaal genieten van een bourgondische menukaart, zowel tijdens lunch als diner. Ze serveren hier brood in alle soorten en maten, van glutenvrij tot spelt en van biologisch tot wit. Zeer de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Brasserie Pub De Smidse

• : Kerkstraat en achter en t/o ALDI

Maandag 16:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten (Hoogseizoen Open)
Woensdag, Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag, Zaterdag 10:00 - 00:00 uur
APRIL - SEPT ook overdag OPEN!

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Pub De Smidse

Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

We komen zeker een x terug. Bediening was goed en de hamburger lekker, kon het niet op zo groot portie.
a-gunter .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het eten was prima, hoofdgerecht heerlijke kipdijen in broodbol. Alleen de hoeveelheid was te groot, zodat we bijna de helft moesten laten staan, wat toch zonde is.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig en lekker dames waren erg vriendelijk en meneer Reimers zou trots op ze zijn.
Verder weet ik niet meer te schrijven.
Annet T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker eten voor een leuke prijs.
devv .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de wachttijd was wel wat lang. Het eten wordt geserveerd op een houten plank, leuk maar toch wat onhandig (eten valt er af). Het vlees ligt op een papier, dit papier gaat stuk met het snijden van het vlees, zodat je uit moet kijken of je geen papier binnen krijgt. Dat is geen goed onderdeel van de manier waarop het eten geserveerd wordt.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed restaurant. Heerlijk gegeten een aanrader ...Wij zullen er zeker nog eens gaan eten .
Bediening goed en vriendelijk...
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zoals ik bij de boeking al melde,wij waren er nooit geweest.
Het zag er gezellig uit,wat nostalgie,en leuke kleur wat inrichting betreft.
Het voorafje kon je kiezen uit drie verschillende keuzes.
Het menu ook,of meerdere zelfs.
En dan die toetjes,keuzes genoeg.
Wij hebben er voortreffelijk gegeten.
Het is een echte aanrader.
Evert en Gerry Sandvoort
Betty en Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Aan het tafelblad bleef je plakken (werd direct afgenomen) 1 ribey was een plek van +/- 2 cm. nog rauw, de vulling van de brood bol was goed maar de brood bol niet te eten, het bakje met sla 2 x zo uit het water met verlepte randjes met 1 stukje tomaat is niet genuttigd. De patat zag er onsmakelijk uit donker bruin bij zwart af. De maaltijden werden geserveerd op een grote broodplank daarop een servet als je je vlees wilde snijden ging je zo door de servet, e.e.a. was zeer onsmakelijk Wij hebben ter plekke ons ongenoegen uitgesproken. en dat voor de prijs van € 41,00. Incl. 2 glazen rode wijn. En daarbij kwam dat we bedankt werden om 19.14 uur voor het tijdige annulering van de reservering. Wij voelden ons vreselijk genomen. zowel het eten en de prijs, hoe durf je
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker op het terras gezeten. Bediening aardig en gezellig. Zou iets vlotter mogen.Eten van goede kwaliteit maar voor mijn schoondochter en mij wel teveel. Misschien een idee om van te voren te vragen of de gast een grote eter is of een kleine eter. Nu moest er aardig wat weggegooid worden en dat vind ik eigenlijk verspilling. Zeker toen we hoorden dat er meer gasten eten lieten staan.
Ariena L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker gegeten ! Heerlijk bereid boerenkipje op. Ziet er allemaal netjes uit. Vlotte bediening . Vriendelijke serveerster !
Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben erg lekker en gezellig gegeten . Was heerlijk weer dus het was goed toeven op het terras .
De bediening was ook prima .
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijke ontvangst, erg lekker eten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We gingen voor de 'carnivoor' zodat we veel verschillende gerechten konden proeven. Dat was erg veel, erg lekker.
Bijvoorbeeld de hamburger met heerlijke grillsmaak en pulled pork burger met een soort guacamole met galapeño. De friet van zoete aardappel is ook smullen.
De. Jong J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Het was SUPER wij waren al eerder geweest Het was weer heel gemoedelijk komen zeker terug.
mariellepasman .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Twee weken geleden hebben we hier voor de tweede keer gegeten. We hebben erg genoten van de halve kip met zelfgemaakte mayonaise en appelmoes, een echte aanrader! In het restaurant kun je rustig zitten en de bediening is erg vriendelijk. Wat ons betreft komen we hier zeker vaker terug!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige brasserie met plezierige bediening in hartje Voorthuizen.
Het driegangenmenu was uitstekend,kortom een aanbeveling om hier heen te gaan.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima ontvangst en heerlijk gegeten. Kleine tip voor de opmaak: het is niet handig om de kip op een papier op een bord te serveren. Kans is groot dat je met de kip ook papier eet.
Nils Y.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gezellig en toegankelijk restaurant/brasserie met lekkere en originele gerechten op de menukaart. Precies wat je verwacht. Ook leuk om een borrel te drinken bijvoorbeeld één van de vele speciaal bieren!
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hele vriendelijke eigenaar, denkt goed mee. Met glutenvrij dieet houden ze goed rekening. Eten is heerlijk, doggybag meegekregen voor de overgebleven spareribs. Kortom aanrader!
conny R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We konden alleen om 19.30 uur reserveren en zaten vanaf 20.00 uur alleen. Volgens mij wilde het personeel om 20.30 uur naar the Voice kijken want alles werd met een sneltrein vaart op tafel gezet
J.J V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We zijn met een A.H. bon op 15 december naar De Smidse in Voorthuizen gegaan. Werden uiterst vriendelijk ontvangen. De inrichting vinden we, nu net voor kerst wat vol en rommelig,maar ieder zijn smaak.
Het personeel verdiend echt een pluim.We vonden de wachttijd wel wat lang maar het eten was goed .
Leuk opgemaakt en lekker, dus dat smaakt naar meer. Dit restaurant was voor ons echt een ontdekking maar voor onze portemonnaie helaas wat aan de dure kant,zodat we daar niet vaak heen kunnen. Maar voor wie het kan betalen zeker een aanrader.
J.J.v.Hof