Brasserie Pub De Smidse

Kerkstraat 1A 3781 GA Voorthuizen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Pub De Smidse

Biertuin van de Veluwe

Gerechten van 't Spit, the Best Burger in town en meer dan 25 soorten bier, dat is Brasserie Pub de Smidse in Voorthuizen. Het concept, een mix tussen een Duitse biergarten en een Belgische brasserie. Hier kun je optimaal genieten van een bourgondische menukaart, zowel tijdens lunch als diner. Ze serveren hier brood in alle soorten en maten, van glutenvrij tot spelt en van biologisch tot wit. Zeer de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Brasserie Pub De Smidse

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten (Hoogseizoen Open)
Woensdag, Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag, Zaterdag 10:00 - 00:00 uur

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Leuke kerstsfeer in het restaurant .
En natuurlijk weer heerlijk gegeten.
De smidse is een echte aanrader.
Voor ons inmiddels een favoriet.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
A.manen98 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het was lekker eten, snelle en vriendelijke bediening. Leuk restaurant!! De kaart voor de AH actie is voldoende keuze. Voldoende voor een gemiddelde eter.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten . Ruime keuze ook van de Ah menu kaart .
De volgende reservering tijdens het eten alweer gemaakt.
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op zoek naar een goede eetgelegenheid in Voorthuizen kwamen wij uit bij brasserie De Smidse. Wat meteen in het oog sprong was de vermelding 'Kip van het spit' op de uitbouw. Reden genoeg om kennis te maken met deze brasserie. Wij hebben hier werkelijk gesmuld van overheerlijke boerderij kip die vers van het spit werd geserveerd. Ook de bijlagen en de frites waren erg lekker. De maaltijd hebben wij afgesloten met een prima dessert. Deze brasserie is zeker een bezoek waard. En als je eenmaal bent geweest ga je zeker nog een keer terug.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar. De keizer was alleen wel beperkt voor de Actie, maar evengoed wel lekker. Het was gezellig druk, wat niet ten koste ging aan de snelheid van de bediening. Kortom een super gezien avond gehad met lekker eten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Was erg druk 2 grote groepen daardoor lang moeten wachten op het eten. Totaal 2 uur vanaf voor tot na gerecht, maar ze waren vriendelijk eten was supper. Kreeg een klein hapje wegens het lange wachten. Wekker waard om nog een keer te gaan.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
goed restaurant .goed eten goed voor herhaling vatbaar.personeel vriendelijk kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.en dat was het.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Het eten was erg lekker. Wij hebben gekozen voor de pompoensoep, halve kip en een heerlijk dessert. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe!
De. Jong J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
HEEL gezellig. Zeer vriendelijk. Kom er zeker terug om te eten. En was zeer schoon en netjes. De kip en de Hamburger waren zeer lekker.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heel gezellig,heerlijk eten vriendelijk personeel lekker eten voor goede prijs!
Een aanbeveling voor een gezellige avond in Voorthuizen
Marrevv .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden bediend door een leerling die echt nog moest leren en onzeker was. Ze gaf direct aan dat ze leerling was en er dingen fout kunnen gaan. Dit is niet echt aantrekkelijk, ik vroeg me af wat er dan fout kan gaan. Haar leermeester was een te harde leermeester.
Ondanks dat was het eten heerlijk. De muziek mocht wat mij betreft iets zachter.
M.hak .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten , hadden buikspek vooraf , om door een ringetje te halen.
Kip ,heerlijk mals en sappig .
Sparribs ook heerlijk.
Ijs na ook super.
Voor herhaling vatbaar .
Wvanmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voor ons de eerste keer. Heerlijk gegeten, de gerechten worden ook 'sfeervol' opgediend. Vriendelijk personeel.
Knus restaurant, waar je voor een goede prijs goed kan eten.
Mitho06 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was erg lekker. De speciale menukaart voor deze actie bevat leuke keuzes. Wij hebben erg genoten. De bediening was vriendelijk en we hebben niet lang hoeven wachten op al ons eten. Echt een aanrader
Mrtvdg .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bediening was matig op de hoogte van de kaart. De gerechten waren vrij simpel. De hamburger was op zich goed, maar zo dik dat het niet normaal eetbaar was. De spareribs waren niet geweldig van kwaliteit. De kip was wel erg goef.
Beste Marit van de Glind, Inderdaad onze gerechten zijn simpel. Wij proberen onze gasten te laten genieten van eenvoudige producten met een bijzondere smaakervaring. Wij 'bouwen' onze burgers American Style en ontvangen veel lof hierover. Smaken verschillen.
Doortjeverheul .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Pasteitje was lekker maar mag ietsje minder zout. Kip lekker en goed gaar. Burger was heerlijk en ijsjes ook. Vriendelijke bediening.
Wilfredthart .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De aardbeienfool is echt een grote aanrader. Zeldzaam lekker! En ook de voorgerechten en hoofdgerechten zijn om te smullen.
Klaaspol .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Beide voorgerechten, zowel carpaccio als de flammkuchen waren lekker. De carpaccio was mals, de flammkuchen was heerlijk krokant. Als hoofdgerecht haaden we beiden voor de kip van het spit gekozen. Deze was goed warm en heerlijk mals. Soms wil kip nogal droog zijn. Dit was het totaal niet. Tenslotte een nagerecht in de vorm van een Voorthuizen juffer en een espresso. Heerlijk! Kortom heerlijk genoten.
Trouwens, het overdekte terras is prettig. Een beetje uit de wind. Bij een wat lagere temperatuur toch lekker buiten eten.
Tielkemeijerj .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hebben met zes personen heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en attent. Wij konden niet alles op en er werd aangeboden het overgebleven eten mee naar huis te nemen i.p.v. weg te gooien, iets waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Ieder restaurant zou dat moeten aanbieden, er wordt al zoveel voedsel weggegooid.
Kortom, een meer dan prima prijs kwaliteit verhouding.