Brasserie Pub De Smidse

Kerkstraat 1A 3781 GA Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Pub De Smidse

Biertuin van de Veluwe

Gerechten van 't Spit, the Best Burger in town en meer dan 25 soorten bier, dat is Brasserie Pub de Smidse in Voorthuizen. Het concept, een mix tussen een Duitse biergarten en een Belgische brasserie. Hier kun je optimaal genieten van een bourgondische menukaart, zowel tijdens lunch als diner. Ze serveren hier brood in alle soorten en maten, van glutenvrij tot spelt en van biologisch tot wit. Zeer de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Brasserie Pub De Smidse

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten (Hoogseizoen Open)
Woensdag, Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag, Zaterdag 10:00 - 00:00 uur

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nils Y.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hele vriendelijke eigenaar, denkt goed mee. Met glutenvrij dieet houden ze goed rekening. Eten is heerlijk, doggybag meegekregen voor de overgebleven spareribs. Kortom aanrader!
conny R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We konden alleen om 19.30 uur reserveren en zaten vanaf 20.00 uur alleen. Volgens mij wilde het personeel om 20.30 uur naar the Voice kijken want alles werd met een sneltrein vaart op tafel gezet
J.J V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We zijn met een A.H. bon op 15 december naar De Smidse in Voorthuizen gegaan. Werden uiterst vriendelijk ontvangen. De inrichting vinden we, nu net voor kerst wat vol en rommelig,maar ieder zijn smaak.
Het personeel verdiend echt een pluim.We vonden de wachttijd wel wat lang maar het eten was goed .
Leuk opgemaakt en lekker, dus dat smaakt naar meer. Dit restaurant was voor ons echt een ontdekking maar voor onze portemonnaie helaas wat aan de dure kant,zodat we daar niet vaak heen kunnen. Maar voor wie het kan betalen zeker een aanrader.
J.J.v.Hof
sietse S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Inrichting is gezellig. De eigenaar kwam meteen nogal nors en onvriendelijk over, heel jammer, daardoor voelden we ons niet zo op ons gemak. Een reden voor ons om niet terug te komen. Via de AH actie kregen we een aparte kaart. Het menu kost zonder korting 32.50 euro, hoewel de gerechten los bij elkaar opgeteld van de gewone kaart een stuk goedkoper zijn, beetje raar! Meteen moesten we ook aangeven welk toetje we wilden, nog voordat we het voorgerecht kregen. Kip was ruim voldoende en mals, lauwe, vrij slappe patat en heel weinig sla. Lekkere appelmoes en mayonaise.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Leuke kerstsfeer in het restaurant .
En natuurlijk weer heerlijk gegeten.
De smidse is een echte aanrader.
Voor ons inmiddels een favoriet.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellig en niet te groot restaurant en leuk aangekleed in Kerstsfeer. Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening.
Ondanks de AH actie was er voldoende keuze. Ons werd aangeraden om als voorgerecht flammkuchen te nemen. We hebben dat alle vier gedaan en er zeker geen spijt van gehad. Als hoofdgerecht heeft één iemand de kip genomen, die was heerlijk en drie hebben de spareribs genomen. Ook echt een aanrader. Een plank met drie grote stukken spareribs, heel lekker, maar wel veel. Twee van ons hebben een gedeelte mee naar huis gekregen. Alleen was de dressing van het bakje met salades niet lekker, die hebben we alle vier laten staan. Als dessert werd er ijs genomen, ook heel heerlijk .
a.manen98 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het was lekker eten, snelle en vriendelijke bediening. Leuk restaurant!! De kaart voor de AH actie is voldoende keuze. Voldoende voor een gemiddelde eter.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten . Ruime keuze ook van de Ah menu kaart .
De volgende reservering tijdens het eten alweer gemaakt.
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op zoek naar een goede eetgelegenheid in Voorthuizen kwamen wij uit bij brasserie De Smidse. Wat meteen in het oog sprong was de vermelding 'Kip van het spit' op de uitbouw. Reden genoeg om kennis te maken met deze brasserie. Wij hebben hier werkelijk gesmuld van overheerlijke boerderij kip die vers van het spit werd geserveerd. Ook de bijlagen en de frites waren erg lekker. De maaltijd hebben wij afgesloten met een prima dessert. Deze brasserie is zeker een bezoek waard. En als je eenmaal bent geweest ga je zeker nog een keer terug.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar. De keizer was alleen wel beperkt voor de Actie, maar evengoed wel lekker. Het was gezellig druk, wat niet ten koste ging aan de snelheid van de bediening. Kortom een super gezien avond gehad met lekker eten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Was erg druk 2 grote groepen daardoor lang moeten wachten op het eten. Totaal 2 uur vanaf voor tot na gerecht, maar ze waren vriendelijk eten was supper. Kreeg een klein hapje wegens het lange wachten. Wekker waard om nog een keer te gaan.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
goed restaurant .goed eten goed voor herhaling vatbaar.personeel vriendelijk kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.en dat was het.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Het eten was erg lekker. Wij hebben gekozen voor de pompoensoep, halve kip en een heerlijk dessert. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe!
De. Jong J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
HEEL gezellig. Zeer vriendelijk. Kom er zeker terug om te eten. En was zeer schoon en netjes. De kip en de Hamburger waren zeer lekker.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heel gezellig,heerlijk eten vriendelijk personeel lekker eten voor goede prijs!
Een aanbeveling voor een gezellige avond in Voorthuizen
marrevv .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden bediend door een leerling die echt nog moest leren en onzeker was. Ze gaf direct aan dat ze leerling was en er dingen fout kunnen gaan. Dit is niet echt aantrekkelijk, ik vroeg me af wat er dan fout kan gaan. Haar leermeester was een te harde leermeester.
Ondanks dat was het eten heerlijk. De muziek mocht wat mij betreft iets zachter.
m.hak .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten , hadden buikspek vooraf , om door een ringetje te halen.
Kip ,heerlijk mals en sappig .
Sparribs ook heerlijk.
Ijs na ook super.
Voor herhaling vatbaar .
wvanmiddendorp .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voor ons de eerste keer. Heerlijk gegeten, de gerechten worden ook 'sfeervol' opgediend. Vriendelijk personeel.
Knus restaurant, waar je voor een goede prijs goed kan eten.
mitho06 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was erg lekker. De speciale menukaart voor deze actie bevat leuke keuzes. Wij hebben erg genoten. De bediening was vriendelijk en we hebben niet lang hoeven wachten op al ons eten. Echt een aanrader