Brasserie (Prominent Inn Hotel) Blauwe Gans

Meer informatie over restaurant Brasserie (Prominent Inn Hotel) Blauwe Gans

• Terras
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Eindelijk weer lekker weer. Wandelen van Katwijk naar Noordwijk. Onderweg ergens wat eten. Veel restaurants gezien. Gedrukte kaarten. Weinig verrassingen. Even kijken bij deze blauwe vogel. Bord bij de ingang. Dagmenu's. Je weet wat er is, wat het kost. Botervis met peultjes en 'hollandse saus'. Mooi stuk vis. De vakvrouw van dienst wist precies wat voor vis dat was. Heerlijke chardonnay met een vleugje wat anders. Toe zure kersentaart. Niet zelf gebakken(komt van Alex) maar voortreffelijk uitgekozen. Prima eten, goede bediening comfortabel.
Piloo .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vroeger voor mijn hier doordeweeks ongeveer een jaar lang gelogeerd was toen goed service en eten.
Nu na lange tijd weer eens geweest helaas is de service sterk achteruit gegaan mijn vrouw heeft een melk-en glutenallergie was geen probleem werd er gezegd tot het bakje sla met slasaus versscheen werd dus niet op melk of gluten gecheckt gelukkig waren we zelfvalert dit had nooit mogen gebeuren omdat de saus bijna zeker melk bevatte toen wij iets hiervan zeiden werd er opeens een bakje zonder saus op tafel gezet. Bakje sla erg fantasieloos, waarschijnlijk uit een plastic zak 1 dun schijfje augurk met klein stukje ei, fabrieksfriet erg erg melig. schol ging wel erg vet gebakken of gefrituurd. Omdat we terecht geen fooi gaven keken de dames ons weg en werden we niet gegroet bij het weggaan als straf!? Jammer, jammer kwam vroeger niet voor andere eigenaar?
Management haal de teugels aan scherpte is er af!
Martine W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vanavond hier heerlijk gegeten! Erg goede service. Ik kreeg een nieuw bord met eten nadat ik een ongelukje had met de pepermolen. Desalniettemin erg leuk restaurantje aan de zee! Zeker een aanraden!
Hj T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Betaalbaar restaurant aan de boulevard van Noordwijk. Leuke kaart met extra gerechten op de muur geschreven. Kreeftensoep zonder kreeft en niet vers. Atlantische tongfilets als hoofdgerecht, weliswaar niet wat ik besteld had, maar zeer smakelijk. Bediening bestaat uit één ouwe rot in vak en wat medewerkers, die niet weten wat op de borden ligt. Werk aan de winkel!!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Fijn restaurant, erg lekker geluncht
2 persoons vis-vlees etagere besteld, supervers en echt meer dan voldoende, lekkere koffie en witte wijn
heeft ons verblijf in noordwijk goed aangevuld.
Willianne1961 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
zijn met hemelvaart geweest. 3 keer gegeten. voortreffelijke kaart met heerlijk gebakken gerechten. hebben lams carre en vis als hoofdgerecht. super. neem de lentemenu want die is echt waar voor je geld. bediening was goed en ondanks de volle tafels, werd er op tijd bediend en bleef er ook tijd voor een klein praatje. Samen met het hotel Prominent Inn, is dit een ideale verblijf voor een korte vakantie. ga achterover leunen en geniet van je maaltijd en drankje.
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Hier geweest met een groep om een high tea te houden. Prima eten, zowel zoet als hartig. Was gewoon mogelijk om bij te vragen. Daarnaast hebben we aan het einde (wat ik nog nooit ergens meegemaakt heb), de resterende bonbons e.d. meegekregen in een trommeltje. Het kwam geloof ik niet spontaan, maar we hebben er ook niet echt om hoeven vragen. De vriendelijke serveester stelde het voor, nadat één van ons liet vallen dat het zo zonde was dat we het niet opkregen. De thee was niet bijzonder, een stuk of 7 smaken Lipton. Maar dat is ook prima. Het restaurant is ruim opgezet en er is veel licht (grote ramen), maar qua uiterlijk duidelijk deel van een hotel.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Waldkornbol geitenkaas/honing was heerlijk, de wijn smaakte prima, zonnetje erbij.
Mooie aankleding, stoelen zitten prima. De serveerster was heel vriendelijk en informeerde regelmatig of alles naar wens was.
Als het aan mij ligt kom ik hier zeker nog een keer terug.
GerhardH .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Met zijn drieën heerlijk gegeten in De Blauwe Gans. Een pretentieloos restaurant met heerlijke dagschotels tegen schappelijke prijzen en een professionele maar toch ongedwongen bediening. Er is een rijk gevulde saladebar waar je onbeperkt gebruik van mag maken. De wijn is lekker en betaalbaar.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Eens maar nooit meer.
Wij hebben hier met een gezeldschap van 7 volwassenen en 1 kind gegeten, wel een kinderstoel besproken, maar toen we aankwamen bleken ze maar 1 kinderstoel te hebben en deze was bezet.
Op een snelle bediening hoef je niet te rekenen, 20 minuten met de menukaart voor je neus. De soep werd geserveerd, echter 1 persoon werd overgeslagen, was een fout van de keuken. De soep smaakte lekker, we hadden tomatensoep en kreeftensoep. Na bijna een uur wachten werd het hoofdgerecht geserveerd, wederom 1 gerecht te weinig, deze was verkeerd genoteerd. Het vlees en de vis waren van goede kwaliteit. Echter we kregen met zoveel personen maar 1 schaaltje frites en een klein bakje gebakken aardappelen. Dus meteen om nieuwe frites gevraagd. Deze kwam toen we het eten allemaal al bijna op hadden. En wat schetst onze verbazing, wordt de 2e portie frites ook nog appart in rekening gebracht! De 2e ronde drinken liet ook weer lang op zich wachten. Het toetje hebben we niet meer besteld omdat we het wachten heel erg moe waren.
Zeedistel .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Heerlijk gegeten. Uiterst behulpzame en vriendelijke bediending en de ligging vlak bij zee. Wat wil je meer. En de koffie complet achteraf was de kroning op het geheel. We komen er beslist terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Prinsheerlijk in de brasserie vertoeft. Personeel is zeer gastvrij. Voelt je thuis. Wildragout gegeten met rode kool, puree, een peertje en een kleine salade. Alles goed tot zeer. Rode kool zie ik graag met wat zuur en zoet toegevoegd. Lekkere wijn. Merlot uit het zuiswesten van Frankrijk. Kom graag terug. Loop er eens langs, kijk op het bord. Staan leuke dingen op!