Brasserie Preuf

Carleyspassage 27 5921 Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Preuf

Een genot om te proeven

Bij Preuf staat er ieder moment van de dag iets lekkers voor je klaar. Van koffie met gebak, een warme of koude lunch tot een uitgebreid diner. Dat het team van Preuf er plezier in heeft, merk je aan alles. Door het gezellige terras zou je bijna vergeten dat het binnen ook heel aangenaam is. Gelukkig maakt het voor de chef niet uit waar je zit. Je kunt zelfs een koffie of vers broodjes meenemen voor onderweg.

Meer informatie over restaurant Brasserie Preuf

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Preuf

Wil P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wat ons tegenviel is dat we na 1 uur de soep gegeten hadden. Overigens, héérlijke paddestoelensoep met zálig brood. Het hoofd en nagerecht waren zeer smaakvol en leuk opgediend. Zeer tevreden ook met de bediening van de meisjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Alie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben daar heerlijk gegeten. Bediening is prima en sfeer goed. Een aanrader. Als we in de buurt zijn komen we vast terug
annet53 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker en gezellig gegeten bij Preuf. De mogelijkheden van hent ahmenu werden goed uitgelegd. De uiensoep smaakte prima. Er had iets meer kaas op gemogen. Het vlees was mals met een smakelijke stroganoffsaus. En de koffie Preuf als dessert was zeer uitgebreid. We gaan dit zeker herhalen!
jvstraaten .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor goede prijs. Een prima kennismaking via de Ah actie. Een aanrader, we komen zeker nog een keer terug
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
bediening niet alert, overtollig bestek laten liggen. Te lang de lege borden op tafel laten staan. De gerechten waren heerlijk van smaak alleen de bijlage bij het hoofdgerecht was aan de minimalistische kant.
mario V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
graag meer attentie om eventueel wat te drinken.
bediening is goed maar het is toch een kwestie van blijven kijken en overleggen met clientele.
André V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Genoeg keuze op de kaart voor iedereen. De gerechten zien er smakelijk uit. Porties zijn goed als je een drie gangen diner neemt. De bediening is prima.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Jammer dat de toiletruimtes niet schoon waren :-( en dat er tijdens het eten de groen-container door het restaurant(weliswaar met een doek erover heen) naar buiten werd gebracht.....
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn restaurant alles pico bello zeer aan te bevelen.
Goede sfeer lekker vol glas goede wijn en prima bediening.
Komen beslist nog vaker terug.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het speciale bier had de perfecte temperatuur.Komt niet gauw voor.Goeie sfeer en zeer vriendelijke bediening.Kom zeker nog eens terug
Nellie W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het restaurant is rustig gelegen, is verrassend groot binnen, maar daardoor iets ongezelliger.
De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk!
margot C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening. Lekker gegeten met verse producten. Erg lekkere saus bij de scholbaarsfilet en de rundermedaillons. De luxe koffie was heerlijk!
carla167 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We maakte gebruikt van de AH-actie maar ook zonder bon is het hier goed toeven en gunstig geprijsd. Een heerlijke gevulde uiensoep maar ook de mosterdsoep was lekker en niet te scherp. We namen beide de rundermedaillons in rode portsaus. Ook geweldig. Vervolgens de aangeklede koffie en die is echt aangekleed: met petit four, 2 koekjes, glaasje slagroom en een chocolademousse. Wij waren dik tevreden ook over de prettige bediening. Via Iens konden wij kiezen uit 2 tijden: 17.00 uur en 19.30 uur. Wij kwamen iets eerder maar het was verre van druk dus waarom er niet meer tijden beschikbaar zijn begrijpen wij niet. Desalniettemin: heerlijk gegeten en goede sfeer.
JHC G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima service, ruime keuze . Heel leuk personeel . Smaakvol gedineerd,dus voor herhaling, ja zeker . Aanrader voor familie etentje .
anne.frijsinger .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden geluk met het weer en konden heerlijk op het terras zitten. Het eten was heerlijk en we konden zelf aangeven wanneer de volgende gang kon komen. Lekker tussen de gangen door even uitbuiken.
Wij zullen zeker vaker naar dit restaurant gaan.
Lia T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Alles was precies goed, heel gezellig. De sfeer en muziek en aankleding waren prima.we konden rustig eten en er werd geregeld gevraagd of alles naar wens was en wanneer we het volgende gerecht wilden geserveerd hebben we zijn een paar uurtjes geweest.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
wij waren daar met de restaurant actie van Albert Heyn. Konden kiezen uit zowel 3 voor-, hoofd-, nagerechten. Er zat geen vegetarisch hoofdmenu bij, maar toen we daarnaar vroegen, was het geen enkel probleem om iets andere te maken. Fijn! De smaak van alles was prima. Gelukkig geen overvolle borden maar je ging toch met een goed gevulde buik naar huis. :-)
Bob C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijk personeel en het eten was super. Het champignonsoepje bij de de surprise van chef was geweldig goed van smaak en de verrassing van de avond.
Leonie L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prijs kwaliteit was prima, en veel en goede keuze mogelijkheden op de kaart .Snelle en vriendelijke bediening en een pluspunt is ook het navragen of het hoofdgerecht uitgeserveerd mag worden of iets later gebracht moet worden.
Ga hier Wij zeker nog eens terug.