Brasserie Preuf

Carleyspassage 27 5921 Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Preuf

Een genot om te proeven

Bij Preuf staat er ieder moment van de dag iets lekkers voor je klaar. Van koffie met gebak, een warme of koude lunch tot een uitgebreid diner. Dat het team van Preuf er plezier in heeft, merk je aan alles. Door het gezellige terras zou je bijna vergeten dat het binnen ook heel aangenaam is. Gelukkig maakt het voor de chef niet uit waar je zit. Je kunt zelfs een koffie of vers broodjes meenemen voor onderweg.

Meer informatie over restaurant Brasserie Preuf

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arn A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeervolle moderne lokatie. Vriendelijk en attent personeel. Driegangen menu, het eten goed verzorgd en lekker. Een lekkere rode wijn. Een aanrader.
elhajanssen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was prima ook al was het er druk
De mantels werden aangenomen wat erg fijn is
De dames en heer waren erg vriendelijk en als we iets vroegen kregen we fijne uitleg
Een fijne avond uit
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ontvangst vond ik beetje teleurstellend. Moesten zelf naar de bar lopen en zeggen dat we gereserveerd hadden, dus er kwam niemand naar ons toegelopen. We moesten extreem lang wachten tot wij de bestelling konden plaatsen. ruim 3 kwartier. En toen het voorgerecht van de chef, wat niet bekend was wat het was, kregen we hier ook niet een uitleg bij of een opmerking van smakelijk eten. Erg slecht. Personeel ging naar huis terwijl er al een onderbezetting stond. Qua managment viel er nog heel wat eer te behalen. Hoop dat deze recensie ertoe bijdraagt.
snijer .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het verbaasde ons hoe royaal de porties waren. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
we zijn hier al vaker geweest om er te eten, maar iedere keer weer smaakt het eten voortreffelijk. Het personeel is erg vriendelijk, vraagt of we nog even willen wachten met het hoofdgerecht/ dessert. Als ik al een minpuntje zou moeten noemen.... het was er wat frisjes binnen, ondanks dat we niet bij de deur zaten. Volgens de thermostaat was het er 21 graden. (die hong toevallig net bij ons tafeltje. :-))
peterenmarietcrienen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij werden zeer gastvrij ontvangen, de bediening was top net zoals de gerechten. Het is een gezellige omgeving waar we graag nog eens terug komen. Kortom: een dikke pluim voor Preuf!!!
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima locatie, modern maar toch intiem en gezellig qua interieur, prima bediening; vriendelijk en professioneel! Het eten was uitstekend bereid en uitstekend op smaak gebracht. De kalfsoester was mals en perfect qua garing, de vangst van de dag met de beurre blanc met pesto heerlijk. Ook de pasta at sea was voortreffelijk. Op voor- en nagerechten ook geen commentaar: zeer smaakvol en m.n. de voorgerechten heerlijk vers.
Wij waren hier omdat we in de buurt op vakantie waren en vinden dat jammer want zouden anders vaste gasten worden. Maar zijn we weer eens in de buurt, dan weten we waar we heen gaan!
MinkeNL .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Veelzijdige keuze bij het 3-gangen menu. Alles was smakelijk, vrolijk opgediend, er was duidelijk niet beknibbeld ook al hadden we de AH kortingsactie. Goed vlees (kalf - rund - mixed grill - varken), met smakelijke sauzen. Fijne ovenaardappeltjes erbij, dat vinden wij veel smakelijker dan de obligate frieten. Heerlijke toetjes (chocolade variatie, kaasplank met aparte uiencompote en stroop, ijs met kersen). Vlot tempo maar niet té snel, bediening vriendelijk, uitstekende wijnkeuze (eigenaar liet ons verschillende wijnen even proeven zodat we een goede keuze konden maken - extra compliment hiervoor!) We komen zeker terug.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goed eten voor een eerlijke prijs. Gevarieerde kaart ook. Vlees was mals en de vis ook precies goed. Geen Michelin niveau, maar voor zo'n schappelijk tarief zelden zo goed gegeten. Het oranje in de inrichting vond ik een misser en maakte het lawaaierig ipv intiem. Zelfs onrustig vond ik. Maar niet storend genoeg om geen leuke avond te hebben.
Regine S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer goede kok en prima personeel. Wij maakten gebruik van de AH restaurantzegels en mochten een keuze maken uit alle voor- hoofd- en nagerechten. De salade met vis was een erg lekker voorgerecht. De varkenskotelet was HEERLIJK mals en sappig! De kalfs-medaillon met truffeljus voor mijn vriendin, was verrukkelijk. Het kaasplankje was ook erg goed. Wij komen zeker terug.
P.L. C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een modern en sfeervol interieur was het eerste wat ons opviel bij het binnen komen. Wij voelden ons al direct "thuis". Bij de "kaart" kregen wij een goede uitleg en indien gewenst, een goed advies. De gerechten waren, van voorgerecht tot dessert van uitstekende kwaliteit en ieder een" plaatje", echt kunstwerken op zich en van culinair niveau. Als Rotterdammers, adviseren wij alle inwoners van de Regio Venlo, Brasserie Preuf te bezoeken. Het is een echte AANRADER.
mampje .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten hier. Wij zijn hier vaker geweest vanwege de uitstekende prijs kwaliteit verhouding en een ongedwongen sfeer. Dit keer maakten we gebruik van de AH restaurant actie en mochten kiezen van de hele kaart. De sfeer is ongedwongen en het personeel erg aardig. Wij komen zeker terug!
René G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuk restaurant met een rustige sfeer.
Het eten was van goede kwaliteit en de hoeveelheid van dien aard dat je het driegangenmenu goed op kon.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Donderdag 8 december hebben we gegeten bij Preuf en we hebben er van genoten. Een prima menu, keuze à la carte. Een klein extra bedrag op de AH menu prijs vonden we geen bezwaar gezien de kwaliteit. Plezierige en vlotte bediening, een prettige sfeer. Een aanrader!
herman.dohmen D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Dat zij zomaar zondermeer €35,- tellen ongeacht wat je eet voor een AH gerecht vinden wij niet normaal dit zelfde bedrag wordt ook geteld voor het 2e gerecht wij hadden ieder voor €29,- besteld maar ik moest toch € 35,- afrekenen voor het gerecht ( dus wij €6,- en AH €6,- is toch €12,- teveel betaald )en werd er nog een extra toelage geteld van €1,50 voor de mixed grill waarbij de saus ontzettend pittig was zo pittig dat je een branderig gevoel op je tong en lippen aan overhield jammer
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
voor de 2e keer Preuf bezocht. Ook nu was de ontvangst , de sfeer en het eten goed. Er waren wel wat keukengeluiden te horen .
Sharon1987 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk en uitgebreid gegeten. De service was perfect en vriendelijk. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug!
An133 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn 3-gangen menu met o.a. zalm was perfect. Lof voor de kok.
De kalfsoester die mijn vriendin besteld had viel tegen. Hard en echt niet mals. Jammer.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Alles was voor ons ruim voldoende en komen zeker terug.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten, een goed glas wijn en een gezellige ambiance.