Brasserie Preuf

Carleyspassage 27 5921 Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Preuf

Een genot om te proeven

Bij Preuf staat er ieder moment van de dag iets lekkers voor je klaar. Van koffie met gebak, een warme of koude lunch tot een uitgebreid diner. Dat het team van Preuf er plezier in heeft, merk je aan alles. Door het gezellige terras zou je bijna vergeten dat het binnen ook heel aangenaam is. Gelukkig maakt het voor de chef niet uit waar je zit. Je kunt zelfs een koffie of vers broodjes meenemen voor onderweg.

Meer informatie over restaurant Brasserie Preuf

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Edith P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Leuke kennismaking met Preuf. Medewerkers kwamen regelmatig langs om te zorgen dat we niets te kort zouden komen. Zeker de moeite om nog eens bij Preuf te eten.
linjongen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met 7 personen, waarvan 2 kinderen, gemiddeld 3 gangen gegeten. Duidelijke uitleg, uitgebreid menu.
Heerlijke diverse gerechten. Paste vlees en visgerechten waren goed. Kleine onvolledigheden die na het uitserveren werden opgemerkt door de groep werden meteen hersteld.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, attente bediening.
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij waren met 4 personen en moesten vragen voor de frietjes. Deze kwamen toen wij de maaltijd al bijna op hadden. De frietjes moet men meteen bij de maaltijd brengen.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben er met de AH actie goed gegeten en een prima service. Je kon aangeven wanneer de volgende gang mocht komen. Het was er rustig.
rjm_cremers .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben lekker gegeten,jammer dat we alleen uit 4soepen konden kiezen als vooraf. Bediening was vlot en vriendelijk. Misverstand met hoofdgerecht en hebben ze prima opgelost.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op zondagavond bij Preuf gegeten. Werden door vriendelijke gastvrouwen ontvangen. Door het warme weer kozen wij voor het terras. Na het aperatief kregen we lekker brood met olie en roomboter. Wij namen tomaten-paprikasoep en mosterdsoep, die goed van smaak, consistentie en temperatuur waren. Vervolgens catch of the day snoekbaars en rundermedaillons (biefstukjes) met portsaus met groentegarnituur en in de schil gegaarde aardappelen. Geheel smaakte goed en zag er goed uit. Als dessert een heerlijke Coupe kersen en een "versierde" koffie. Dit werd in een goed tempo geserveerd. Dit was een prettige afsluiting van onze vakantie en komen zeker terug en kunnen Preuf aanbevelen.
Welmoed J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier gegeten met de AH-actie. Vriendelijke bediening en - op ons vezoek - ook redelijk snel. Maar de kwaliteit van het eten viel wel wat tegen en de omvang van porties ook (één klein bakje aardappelen voor 3 personen en nauwelijks groenten). Onze zoon kreeg een vies glas bij zijn drankje! De sfeer is verder wel goed en het is lekker zitten op het terras.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben een heel gezellige avond met familie gehad. Met aandacht voor het menu. Personeel was bijzonder vriendelijk met gevoel om het ons zo relaxt mogelijk te maken. Er werd gevraagd wanneer de volgende gang kon komen wat heel plezierig overkwam.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was heerlijk eten en goed verzorgd en leuke bediening! Het was een aanrader en niet duur. We hebben met AH bonnen gegeten en we komen zeker weer snel terug bij Brasserie Preuf.
Ellie K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Het was echter erg druk en er was te weinig personeel waardoor de wachttijden opliepen. De kwaliteit en smaak van het eten was prima, net als de prijs kwaliteit verhouding. Dit bedrijf verdient een herkansing.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Koningsdag, uiteraard druk maar dat had ik wel verwacht. Daarom ook nog gereserveerd. Helaas was deze reservering niet in behandeling genomen, maar hebben toch nog binnen enkele minuten een tafeltje gekregen.

Tip: Als je niet wilt dat er gereserveerd wordt, zet deze optie dan niet aan voor je etablissement.
Mariet C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Arn A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeervolle moderne lokatie. Vriendelijk en attent personeel. Driegangen menu, het eten goed verzorgd en lekker. Een lekkere rode wijn. Een aanrader.
elhajanssen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was prima ook al was het er druk
De mantels werden aangenomen wat erg fijn is
De dames en heer waren erg vriendelijk en als we iets vroegen kregen we fijne uitleg
Een fijne avond uit
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ontvangst vond ik beetje teleurstellend. Moesten zelf naar de bar lopen en zeggen dat we gereserveerd hadden, dus er kwam niemand naar ons toegelopen. We moesten extreem lang wachten tot wij de bestelling konden plaatsen. ruim 3 kwartier. En toen het voorgerecht van de chef, wat niet bekend was wat het was, kregen we hier ook niet een uitleg bij of een opmerking van smakelijk eten. Erg slecht. Personeel ging naar huis terwijl er al een onderbezetting stond. Qua managment viel er nog heel wat eer te behalen. Hoop dat deze recensie ertoe bijdraagt.
snijer .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het verbaasde ons hoe royaal de porties waren. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
we zijn hier al vaker geweest om er te eten, maar iedere keer weer smaakt het eten voortreffelijk. Het personeel is erg vriendelijk, vraagt of we nog even willen wachten met het hoofdgerecht/ dessert. Als ik al een minpuntje zou moeten noemen.... het was er wat frisjes binnen, ondanks dat we niet bij de deur zaten. Volgens de thermostaat was het er 21 graden. (die hong toevallig net bij ons tafeltje. :-))
peterenmarietcrienen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij werden zeer gastvrij ontvangen, de bediening was top net zoals de gerechten. Het is een gezellige omgeving waar we graag nog eens terug komen. Kortom: een dikke pluim voor Preuf!!!
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima locatie, modern maar toch intiem en gezellig qua interieur, prima bediening; vriendelijk en professioneel! Het eten was uitstekend bereid en uitstekend op smaak gebracht. De kalfsoester was mals en perfect qua garing, de vangst van de dag met de beurre blanc met pesto heerlijk. Ook de pasta at sea was voortreffelijk. Op voor- en nagerechten ook geen commentaar: zeer smaakvol en m.n. de voorgerechten heerlijk vers.
Wij waren hier omdat we in de buurt op vakantie waren en vinden dat jammer want zouden anders vaste gasten worden. Maar zijn we weer eens in de buurt, dan weten we waar we heen gaan!