Brasserie Preuf

Carleyspassage 27 5921 Venlo Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Preuf

Een genot om te proeven

Bij Preuf staat er ieder moment van de dag iets lekkers voor je klaar. Van koffie met gebak, een warme of koude lunch tot een uitgebreid diner. Dat het team van Preuf er plezier in heeft, merk je aan alles. Door het gezellige terras zou je bijna vergeten dat het binnen ook heel aangenaam is. Gelukkig maakt het voor de chef niet uit waar je zit. Je kunt zelfs een koffie of vers broodjes meenemen voor onderweg.

Meer informatie over restaurant Brasserie Preuf

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

herman.dohmen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Dat zij zomaar zondermeer €35,- tellen ongeacht wat je eet voor een AH gerecht vinden wij niet normaal dit zelfde bedrag wordt ook geteld voor het 2e gerecht wij hadden ieder voor €29,- besteld maar ik moest toch € 35,- afrekenen voor het gerecht ( dus wij €6,- en AH €6,- is toch €12,- teveel betaald )en werd er nog een extra toelage geteld van €1,50 voor de mixed grill waarbij de saus ontzettend pittig was zo pittig dat je een branderig gevoel op je tong en lippen aan overhield jammer
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
voor de 2e keer Preuf bezocht. Ook nu was de ontvangst , de sfeer en het eten goed. Er waren wel wat keukengeluiden te horen .
Sharon1987 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij hebben heerlijk en uitgebreid gegeten. De service was perfect en vriendelijk. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug!
An133 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mijn 3-gangen menu met o.a. zalm was perfect. Lof voor de kok.
De kalfsoester die mijn vriendin besteld had viel tegen. Hard en echt niet mals. Jammer.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Alles was voor ons ruim voldoende en komen zeker terug.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten, een goed glas wijn en een gezellige ambiance.
VeerleenSjuul B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Er word niet gehaast en dat vonden we heerlijk. We hebben er dan ook 4 uur gezeten! Service is zoals altijd weer tip top in orde. Een absolute aanrader.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Goed eten voor deze prijs, erg vriendelijk personeel. Wij hebben hier vaker gegeten, maar gaan zeker nog een keer terug. De porties waren prima.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer attend en behulpzaam personeel. Vriendelijke bediening. Voortreffelijk eten, genoeg keuze in alles.
Eten werd op mooi opgemaakte borden opgediend. Dit restaurant verdien een dikke pluim.
EatSnake .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke aangeklede, jaren 70, entourage. Warm welkom. Gerechten heel lekker. Zagen er uitnodigend uit. Menu voor Iens bood veel mogelijkheden. Ook gerechten die je niet overal tegenkomt of op een andere wijze zijn bereid. Nette service, men voldeed aan onze vraag dit in overleg. Wij vinden het een adres om terug te komen. Restaurant timmert aan de weg met meer mogelijkheden om bij hen te komen eten, ook voor senioren.
Jess_1404 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed eten, gezellige sfeer en vriendelijke personeel.
Wij hebben hier met de ah actie gegeten. Voor twee 3 gangenmenu's 35 euro betaald. Geen geld.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
de brasserie is erg mooi en modern aangekleed
het personeel is vriendelijk.
het eten is heerlijk en van goede kwaliteit
het was een gezellige avond.

met vriendelijke groeten van Peter en Thea
Ed.reijnen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We waren met vrienden. Hadden een ruime zitplaats in een leuke ruimte. De bediening was goed en de gerechten heerlijk. Preuf is een aanrader. Wij zullen er zeker nog eens naar toe gaan. Al met al een geslaagde avond.
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Dankzij de AH actie bij Preuf terecht gekomen, anders waren we hier nooit gaan eten gelet op de locatie die niet bepaald in toeristisch Venlo ligt. Maar helemaal geen spijt. Na een wat trage start was de bediening vlot en aardig. Het voorgerecht van warme en koude vis was lekker, voor mij had het wel iets minder gemogen, een wat kleiner bord met dezelfde hoeveelheid en diversiteit vis, dan had het er iets verfijnder uitgezien. De kalfoester als hoofdgerecht was heerlijk op een mooie opgemaakt bord met lekkere bijgerechten. Zeer verrassend!
Dijkv .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Afgelopen zondag bij Brasserie Preuf geweest. De bediening was in het begin wat langzaam. Lang moeten wachten tot we de menukaarten en het drinken kregen maar naarmate het rustiger werd, werd de bediening ook sneller. Het personeel was wel erg vriendelijk! Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als dessert waren heerlijk!! Een absolute aanrader om eens gezellig te gaan eten.
Agmb .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Smakelijk gegeten. Voldoende keus in menu.
Zeer vriendelijk personeel.
Decor fris en schoon (inclusief de zeer nette toilet sectie).
Tonniebisselink .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hadden geluk met t weer. We konden heerlijk buiten eten. Ontvangst heel hartelijk. Heerlijk 3 gangen menu. Heel gevarieerd. Borden mooi opgemaakt. Porties ruim voldoende. Nu hebben we gegeten met de AH actie. Mooie kennismaking. Wij komen zeker terug.
H.verbugt .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij zijn via de AH-actie bij Brasserie Preuf terechtgekomen.
Echt een aanrader, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Vooral het voorgerecht Chefs surprise was top.
Wij komen hier zeker terug.
Administratie2 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
min voorgerecht was zeer matig. weinig zalm voor wat het kost.het hoofdgerecht was oke. het nagerecht ook goed.totaal prijs van euro 35.00 pp. niet waard. te duur ivm. de alla card gerechten.
Vlinder2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Zeer lekker gegeten! Alle gerechten waren zeer smakelijk opgediend en goed verzorgd en vriendelijke bediening.
We komen zeker terug en dat zal niet lang duren.