Brasserie Preuf

Carleyspassage 27 5921 Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Preuf

Een genot om te proeven

Bij Preuf staat er ieder moment van de dag iets lekkers voor je klaar. Van koffie met gebak, een warme of koude lunch tot een uitgebreid diner. Dat het team van Preuf er plezier in heeft, merk je aan alles. Door het gezellige terras zou je bijna vergeten dat het binnen ook heel aangenaam is. Gelukkig maakt het voor de chef niet uit waar je zit. Je kunt zelfs een koffie of vers broodjes meenemen voor onderweg.

Meer informatie over restaurant Brasserie Preuf

Dinsdag en Woensdag 10:00 - 18:00
Donderdag 10:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Preuf

Hay V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk eten voor een redelijke prijs met een vriendelijke bediening. Ook de uitleg bij de diverse gerechten was prima.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima gegeten, erg lekker, enige minpunt wachttijd tussen hoofd en nagerecht iets te lang. Sfeer zou ook iets beter kunnen, erg was erg veel licht in het restaurant
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Genoten van het diner na ah restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten, alles was erg smakelijk bereid. Ook een zeer prettige bediening gehad.
snijer .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het eten was prima verzorgd. De bediening vriendelijk en correct met extra aandacht voor persoonlijke wensen. Een prima avond dus. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
verwarrende situatie bij de afrekening. Voor mij gold 1 persoon gratis conform Uw condities en bestelde conform. Ik heb uiensoep en saté (het garnituur was niet smakelijk)
Mijn partner bestelde a la carte: gebakken schol prijs ? cartpatio € 9.00 kwaliteit zeer goed
Ik heb betaald Volgens de kassabon 2 x€ 18,50 vermeerderd met de consumpties
Dus? Aldus mijn reactie.
Met vriendelijke groet
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten en prijs is goed in balanse
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gegeten met AH kaart. Vond het minder dan de vorige keer. Hoofdgerecht met wat groente en wat aardappelpuree. Lange wachttijden.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant en het eten was goed.
Lekkere wijn, gezellige mensen om ons heen.
Kortom een aanrader. Zullen er zeker vaker heen gaan.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij zijn heel tevreden zowel met de ontvangst als ook met de bediening . Zij waren heel gastvrij en het diner was prima. Ga zo door zou ik zeggen
Elsa V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten in een hele goede ambiance en met een perfecte bediening de avond is omgevlogen.
gc.kessels .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Via AH actie kon je kiezen voor een 3-gangen keuze menu (26,50) of à la carte 3-gangen menu, maar dan betaalde je 36,50. Dit was te duur voor het gebodene. Helaas moest je per tafel kiezen voor het één of het ander menu, je kon niet per 2 personen kiezen volgens de stugge medewerkster. Verder zei ze dat we standaard gebakken aardappelen bij het menu kregen, maar ze vroeg of iemand ook frietjes wilde. 2 van de 6 personen gaven aan frietjes te willen. Toen kregen we 1 bakje aardappelen en 2 bakjes frietjes, vreemd. Daarna hebben we nog 1 bakje aardappelen besteld. Bij afrekenen moesten we voor 2 bakjes extra betalen. Volgens de medewerkster hadden we slechts recht op 2 bakjes voor 6 personen! Medewerkster was niet klantvriendelijk. (De ober was wel vriendelijk, maar een beginneling.) Bij het afrekenen tegen de baas gezegd dat we extra moesten betalen voor de 2 bakjes en hij vond dit gelukkig ook onterecht en we hoefden dit niet te betalen. Dus met gemengde gevoelens weg gegaan.
agjvdhoogen .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk ,zeker de moeite waard om er nog eens terug te komen. Kortom het was helemaal top.
G. M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ons viel op dat onze porties anders waren dan van de gasten die a la carte bestelden. Wij kregen geen brood bij de soep, geen frietjes bij het hoofdgerecht, veel minder saus bij de rundermedaillons en de snoekbaars vonden wij wel heel erg dun en klein.
inie B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
het AH menu voor 26.50 redelijk. Er is geen sla bij hebben moeten vragen, jammer.
Het Ala-kaart menu vind ik duur voor 36.50. Niet voor herhaling vatbaar, jammer.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wat ons tegenviel is dat we na 1 uur de soep gegeten hadden. Overigens, héérlijke paddestoelensoep met zálig brood. Het hoofd en nagerecht waren zeer smaakvol en leuk opgediend. Zeer tevreden ook met de bediening van de meisjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Alie E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben daar heerlijk gegeten. Bediening is prima en sfeer goed. Een aanrader. Als we in de buurt zijn komen we vast terug
annet53 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker en gezellig gegeten bij Preuf. De mogelijkheden van hent ahmenu werden goed uitgelegd. De uiensoep smaakte prima. Er had iets meer kaas op gemogen. Het vlees was mals met een smakelijke stroganoffsaus. En de koffie Preuf als dessert was zeer uitgebreid. We gaan dit zeker herhalen!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten voor goede prijs. Een prima kennismaking via de Ah actie. Een aanrader, we komen zeker nog een keer terug
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
bediening niet alert, overtollig bestek laten liggen. Te lang de lege borden op tafel laten staan. De gerechten waren heerlijk van smaak alleen de bijlage bij het hoofdgerecht was aan de minimalistische kant.