Brasserie Première

Karel Doormanstraat 243 3012 GH Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Première

Xaviera D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Ik heb hier met een vriendin gegeten, ik nam de spareribs. Deze waren erg droog jammer genoeg. Mijn vriendin heeft de steak besteld en wilde hier pepersaus bij, maar er werd niet bij verteld dat dit 1.25 extra kost. Totaal niet netjes dus. Het personeel was erg ongeïnteresseerd en niet vriendelijk. Toen wij na afloop de jongen die ons serveerde aanspraken op het feit dat hij niet vertelde dat een andere saus extra kostte, negeerde hij haar compleet!! Slechte ervaring, zij zien ons niet meer.
SCYN .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Van de week geluncht. Personeel is onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Binnen is het rommelig en oudbollig ingericht. De schuifdeur naar de keuken die steeds open dicht gaat was ontzettend smerig en bood zicht in de keuken die er ook niet al te fris uit zag. Eten was ronduit smerig. Kipsate was overduidelijk geen kip en had een structuur die nogal vreemd was voor iets wat voor "kip"door moest gaan. Eens en nooit meer.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Liefst gaan we naar Pathé de Kuip, maar daar heb je alleen Japans eten of de Beertjes. Bij Pathé Schouwburgplein in Rotterdam centrum zijn wat meer eetgelegenheden. Wij kiezen dan voor Brasserie Premiere. De meubels zijn wat gewoontjes en het is wat koel aangekleed binnen. Daartegen is de bediening erg vriendelijk, kan je heerlijk buiten op het terras mensen kijken die van de lijnbaan komen. We hebben eerst een tijdje in het zonnetje gezeten. Daarna op tijd eten, zodat we op tijd bij de bioscoop zijn. Eten doen we binnen. Vooraf een warm gebakken broodje met kruidenboter en knoflooksaus. Dit keer gekozen voor de Argentijnse steak.
Het is een behoorlijk stuk heerlijk mals vlees met op het bord rijk gemengde sla waaronder ook een heerlijk sausje zit. In vele restaurants krijg je droge sla om kosten te besparen. Het vlees was goed rood van binnen, wat voor vele restaurants ook moeilijk is als je rood vraagt. Erbij Franse frietjes. De Argentijnse steak kost € 14,75, waar vindt je dat. Voor 4 cola, een stokbroodje vooraf, twee Argentijnse steaks waarvan één met uien en champions waren we slechts € 40,25 kwijt.
Een aanrader als je niet echt voor sjiek gaat maar even een heerlijke hap wil eten niet te duur voor je een filmpje gaat pakken. Ook als je in de buurt bent en je wil even heerlijk eten. Als de Doelen open is, dan is het verstandig om een tafeltje te reserveren.
ZeeuwsMeisje77 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Brasserie type eetcafe. Eenvoudige tafels en stoelen waar zelf aan geknutseld was met stof. Ik nam de ossenhaaspuntjes, die normaal geserveerd wordt met iets van roomsaus. Ik heb gevraagd of het met pepersaus mocht, en dat mocht. Het gerecht eenmaal geserveerd lagen de ossenhaaspuntjes in bleke saus met champignons op tagliatelle? Bij navraag of dit de pepersaus was moest de serveerster dit in de keuken vragen en ja, dit was in pepersaus. Bij mij rezen sterke vermoeden dat het hier champignonsaus betrof, en niet om het een of ander, maar dat was niet wat ik gevraagd had. Toen het meisje kwam vragen of alles naar wens was, trok ik de stoute schoenen aan en zei dat ik toch echt niet dacht dat dit pepersaus was. Toen raakte ze gepikeerd en wist ze opeens wel weer hoe dat eruit moest zien (terwijl ze het daarvoor nog moest gaan vragen in de keuken) en zei geïrriteerd: "Dit is onze pepersaus". Dus beste mensen, iets om te onthouden....de pepersaus bij Brasserie Premiere bevat geen peper, maar wel champignons!!! Misschien dat de champignonsaus geen champignons bevat, maar wel peper?
Ze heeft nog wel gevraagd of het terug moest naar de keuken, maar ja, dan eet je een keer samen met je man en toch nog ieder apart, want zijn bestelling stond er ook al. Dus braaf m'n bordje leeg gegeten, maar een naar gevoel aan over gehouden....
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Op vrijdag hier geluncht.
Ik had de north sea club sandwich. Dit is een sandwich met plakken zalm. Deze club sandwich was prima te eten. Ook de koffie en verse jus, waren naar behoren. Verder niets bijzonders over het eten aan te merken. het was smakelijk voor een goede lunch.

Wat betreft het decor. Vind ik het er niet netjes uitzien, een goedkope uitstaling hebben en het was er erg rumoerig en ook de toiletten verdienen wat meer aandacht.

De mensen achter de bar doen hun werk en verder niet meer dan dat.

Wat betreft het eten was het prima, echter vanwege de overige zaken zal je mij hier niet snel weer terug zien, gezien er veel plekken in Rotterdam toch zeker beter zijn.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Onverwacht goed eten en service. We waren op het Filmfestival Rotterdam en hadden weinig zin/tijd om uitgebreid te zoeken naar een restaurant. We zagen een bordje met all you can eat spareribs met patat en salade voor 15 euro dus we dachten waarom niet? Qua decor was het niet echt indrukwekkend dus we dachten dat het niet veel zou worden maar gelukkig werden we hierin positief verrast. De spareribs waren erg goed en alle sausjes, patat en salade ook prima in orde. We werden netjes geholpen door de jongen van de bediening die op de juiste momenten langskwam, wat erg fijn was. Een aanrader voor een lekkere simpele maaltijd met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Marionwoud .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Wij hebben hier gegeten voorafgaand aan onze voorstelling in de Doelen. Eten was heerlijk en goed geprijsd, vriendelijke bediening die goed rekening hield met onze tijden mbt de voorstelling. Decor was verzorgd, gezellige uitstraling.
Zeker een aanrader!
Desiree1958 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
we hebben hier heerlijk en uitgebreid gegeten met een vriendelijke en snelle bediening. De prijs/kwaliteit verhouding is hier erg goed.
Wij komen hier zeker terug!
Kirstenk .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Prima eettentje om voor een voorstelling in de Doelen een lekkere ribeye te eten! Bediening is vriendelijk en vlot. Rib-eye was lekker mals. Aankleding van de brasserie is prima, maar niet heel bijzonder. Al met al een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik kom zeker terug!