Brasserie pit

Vijzelstraat 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-207702295

Meer informatie over restaurant Brasserie pit

Maandag 09:30 - 19:00
- Ontbijt vanaf 09:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 09:30 - 19:00
- Ontbijt vanaf 09:30

Ellis P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Donderdag 19-2 na bezoek Rijksmuseum een lunch genuttigd bij Brasserie Pit. We dachten even dat de brasserie gesloten was omdat er van alles opgestapeld stond naast de deur. Bleek de bestelling voor een vriend te zijn die hem nog niet had opgehaald.
Eenmaal binnen was er een warm welkom en een prima tafel voor ons. We kregen een heerlijke kippensoep en erwtensoep geserveerd. Daarna een met aandacht gemaakt broodje tonijn en salade warme geitenkaas met vers geperste jus d'orange. Nog een heerlijke espresso toe en de Brasserie met personeel hebben een pluim verdiend voor gastvrijheid en kwaliteit van het eten en drinken.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Een onverwacht gezellige plek in de misschien wel ongezelligste straat van Amsterdam. Ongedwongen sfeer en prima bediening. Banken en wat kubussen om op te zitten. Die kubussen trekken mij niet zo. Voorin aan een lange tafel gezeten Sandwich tonijn en ei besteld en een Multi vruchtensap. Dat werd een jus d’orange, sap was op. Sandwich bestond uit twee dikke plakken brood met het beleg ertussen. Zelf vind ik dat er dan wat verloren gaat aan het beleg. Goede koffie toe.
Goed dat eettentjes zijn waar je even kunt bijkomen in de drukke stad.
Yakencobv .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
We hebben hier met kantoor heerlijk geluncht. Wij zijn er met 8 man geweest. Heerlijke grote broodjes. Verder was de zelfgemaakte soep verrukkelijk. De service was top. Zij waren erg vriendelijk en stonden meteen bij je als je iets extra's wilde bestellen. Een prachtig decor en heel anders dan de meeste, daarnaast kan je er ook nog leuke en hele aparte spulletjes kopen. Ik heb een kaart gekocht met de grachten van Amsterdam eruit geknipt, deze kan je dan omvouwen en vastmaken in een rondje. Tussenin stop je een kaars. hierdoor zie je de grachten van Amsterdam op de muren door de vlammen van de kaars. Super leuk!!!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We hebben hier heerlijk geluncht. Goede grote broodjes en heerlijke omeletten. Ook serveren ze zelf gemaakte soep en zag ik een quiche voorbij komen. Het leukste van brasserie Pit is de aankleding. Allerlei leuke beetje kitschie spulletjes die je ook nog eens kan kopen. Hier moet je gewoon even naar binnen lopen.
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
De broertjes van Huët gingen op stap op een zonnige dag in ons mooie hoofdstad. De grachten bezichtigend, werden zij op den duur iets wat hongerig. Ze zochten een plekje om op te laden. Dit plekje werd door hen gevonden in de vorm van Brasserie Pit. Ontvangen met rust en warmte, konden deze broertjes zalig lunchen in een fijne omgeving. De sfeer was verzadigend voor de gezochte rust en toen de buikjes heerlijk vol waren, was de schade even geruststellend voor de studenten-portemonnees. De broertjes kijken er met een glimlach op terug en komen ook zeker terug!
DDXdirk2211 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Wij lunchten laatst met een groep van 12 man bij brasserie Pit! De eigenaren maakten voor ins heerlijke wraps en quiches (hadden we van te voren afgesproken). We hebben een te gekke middag beleefd door de goede zorgen van de aardige heren. Wij komen terug!