Over het restaurant Brasserie Pierre

Echte Franse brasserie

De traditie uit de Franse keuken is door de chef getransformeerd naar de verfijnde smaak van deze tijd. De overheerlijke gerechten zijn geraffineerder, gezonder, fairtrade en vers. De fraaie, klassieke bistro-inrichting zou in de Franse provinciesteden niet zou misstaan.

Meer informatie over restaurant Brasserie Pierre

31 december laatste ronde om 20.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Pierre

Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij liepen spontaan langs en hadden tot ons geluk nog een plekje op het terras. Bij ontvangst duurde het redelijk lang voordat we een drankje hadden. We bestelden verschillende gerechtjes (die tevens wel erg vlot op tafel stonden), waaronder de garnalen (erg lekker) en risotto (verschrikkelijk zout). Omdat ik erge honger had, had ik geaccepteerd dat het erg zout was, ik zou voldoende drinken om het te compenseren. Het duurde echter heel lang om een drankje te bestellen, al met al heeft het 30 minuten geduurd voordat ik een tweede drankje had. Ik ben dus geen fan van brasserie Pierre.
Josefien van O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Nu voor de tweede keer bij Pierre geweest. Wat een aanwinst voor de horeca in Rotterdam . Kom zeker snel weer lunchen
Erna E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij waren teleurgesteld, want wij hebben een Paasbrunch besteld zoals 2 jaar geleden werd geserveerd.
Helaas moesten wij zelf producten van de kaart kiezen, waardoor het niets met Pasen te maken had.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gezeten en gegeten. Een jubileumfeestje met vriendinnen dat mede dankzij Pierre supergezellig was. Leuke en heel vriendelijke bediening; zelfs toen de zaak verder leeg was, kwamen ze nog vragen of we nog iets te drinken wilden. Prijs/kwaliteitverhouding is prima en de mogelijkheid om petit plates te nemen is heel fijn voor mensen met een kleine maag. Of kleine beurs.
Kelly Liz E.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
29 maart rond een uur of 13.00 uur zaten mijn vriend en ik buiten op het terras naast twee dames die allebei al voorzien waren van een drankje. Het terras buiten was dus gewoon open. Wij werden echter totaal genegeerd!
De serveerster ( blond krullend haar in een knot) heeft mij meerdere malen vanaf binnen aangekeken en vond het niet nodig naar buiten te komen om te vragen of wij iets wilde bestellen. Schandalig! Na 20 min zijn wij dan ook weggegaan.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Geweldig: voortreffelijk eten, kundig en vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit uitstekend
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Eten is goed we aten ( ivm tijdsdruk) de hamburger van Pierre, en dat was werkelijk de lekkerste hamburger die we ooit aten. De bediening is wisselend, qua vriendelijkheid en behulpzaamheid. Maar wat echt jammer is, is de beperkte plek die er is om te zitten, te bewegen en bijvoorbeeld je jas uit en aan te trekken..De tafeltjes staan ECHT te dicht op elkaar! Bij saai tafelgezelschap is t enige voordeel dat je gesprekken aan de aangrenzende tafeltjes letterlijk kunt volgen...! Hier reserveren voor een diner , zou ik ‘savonds in ieder geval niet weer doen om deze reden. Te oncomfortabel qua zit-bewegingsruimte.
Corné N.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Na een dagje Rotterdam kwamen we onderweg langs Pierre. Hier hebben we even lekker gegeten. De bediending is vriendelijk en er heerst een gezellig sfeer. Het eten was heel erg lekker al had het iets warmer gekund. Minpunt was de beperkte ruimte, we hadden een minuscuul tafeltje en we zaten we erg dicht op onze buren.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Even in Parijs! Mooie gevarieerde gerechten,steak tartaar,vongele,risotto,inktvis, heerlijk!
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Goede en gevarieerde lunchkaart. Lekker gegeten. Mooi ingericht en gezellige sfeer.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Spontaan een ontbijtje gedaan en de (warme) croissant met boter en jam was heerlijk, net als de koffie en verse muntthee. We hadden weinig trek, maar zaten even later best jaloers naar andere heerlijkheden te kijken die voorbij kwamen en we komen zeker terug. Mooi decor en lekker rustige muziek zachtjes op de achtergrond en zeer vriendelijke bediening. We vonden de wachttijd iets te lang, maar de zorg voor alles en de kwaliteit maakt dat zeker goed.
Toan N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Tijdens valentijsdag wezen eten. Kregen een gratis aperitief, amuse en een roos. Zeer attente bediening en gezellige sfeer. We hadden met zijn tweeën vier kleine gerechten genomen wat meer dan voldoende was en heerlijk smaakte. Voornamelijk de kalfsribben en risotto zijn aan te raden. De aardappelgratin was was minder, maar dat is de enige opmerking die we hebben, We komen hier zeker terug!
pietie S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk, wel een beetje informeel
Frits J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Leuke frans ingerichte eetgelegenheid, zeer ongedwongen sfeer. De kalsfribbetjes waren heerlijk, echt een aanrader. Goede, vriendelijke en attente bediening.
bxr .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wat een leuke, levendige zaak. We zijn er op een zondagochtend geweest en de morgenzon staan dan precies goed. Pierre staat op een hoek en is slechts een paar stappen van de Meent vandaan. Een toplocatie dus. Het mooie is dat je er op zondag tot 12 uur gratis kunt parkeren, wat een pluspunt is voor wie vaak naar Rotterdam komt en zich blauw betaalt. Kom dus vooral een keer op de zondag ontbijten. De sfeer is geweldig, nette bezoekers en vooral ontzettend vriendelijk personeel. De zaak is zeer ruim met lange tafels en intieme hoekjes en lederen zitplekken langs het zonnige raam. De kaart is gevarieerd, ook voor wie geen liefhebber van vlees is.
De huisgemaakte Granola met vers fruit, boerenyoghurt en frambozencoulis was uitstekend, niet zuur of soppig maar krokant en de hoeveelheid was goed. Vaak krijg je een trieste klein glaasje maar hier is men niet gierig. Dat mag ook wel voor 8 euro. Waar voor je geld. De croque caprese met mozzarella, tomaten, basilicum en pesto was ook uitstekend en smaakte naar meer. We komen hier zeker terug.
Door B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gewoon een goede fijne avond gehad met lekker eten en uitstekende wijnen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijk personeel in een ontspannen sfeer. Leuke brasserie!
Mamon S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima gerechten vooral de kalfsribben en vongoles waren heerlijk!
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed gegeten was erg gezellig
Boeking stond niet genoteerd maar goed opgelost
Talitha N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij Pierre waan ik me even in Parijs. Ondanks het een volle zaak is, kun je elkaar goed verstaan. Het eten is heerlijk en smaakvol. Ons advies; bestel kleine gerechtjes om te delen, zo proef je het meeste van de kaart.