Over het restaurant Brasserie Pierre

Echte Franse brasserie

De traditie uit de Franse keuken is door de chef getransformeerd naar de verfijnde smaak van deze tijd. De overheerlijke gerechten zijn geraffineerder, gezonder, fairtrade en vers. De fraaie, klassieke bistro-inrichting zou in de Franse provinciesteden niet zou misstaan.

Meer informatie over restaurant Brasserie Pierre

31 december laatste ronde om 20.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Pierre

Mamon S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed gegeten was erg gezellig
Boeking stond niet genoteerd maar goed opgelost
Talitha N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij Pierre waan ik me even in Parijs. Ondanks het een volle zaak is, kun je elkaar goed verstaan. Het eten is heerlijk en smaakvol. Ons advies; bestel kleine gerechtjes om te delen, zo proef je het meeste van de kaart.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Met een twist. Fijne brasserie, mooie beknopte klassieke kasart en inrichting. Ik ga hier graags lunchen. De bank zit fijner dan de brasserie stoel!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super leuke plek, fijne bediening, lekkere wijnen maar de koks moeten wat meer hun best doen op de vleesgerechten. Die zijn met weinig liefde gemaakt, te droog, weinig fantasie. Allez-y les cuisiniers!
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Pierre! in het begin niet zo druk, maar dat werd snel anders.
goede uitleg over le grande boeuf waar eerlijk bij verteld werd dat als je geen grote eter bent, dit geen aanrader is, omdat je dat dan niet het bedrag er uit zou eten. de prijs is hiervan ook erg verhoogd sinds mijn laatste keer, dat is wel jammer.
we hebben nu gewoon a la carte gegeten en dat was ook top! vriendelijk personeel
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker wezen lunchen, goed eten.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een hele gezellige sfeer, met hardwerkende bediening die alles perfect in de gaten houden. Kan echt geen minpuntje verzinnen. Komen zeker terug.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Kleine gerechtjes zijn heel smakelijk, het bedrag voor de grande Bouffe is wel aan de hoge kant
Cheryl K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het is altijd een feestje om bij Pierre te eten. Gerechten zij heerlijk. Voldoende keuze. Vriendelijk personeel. We komen er erg graag.
ellydunktennis D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Leuke bediening met goed advies.
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het was heerlijk erg genoten
Alicebakker .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gisteren fantastisch gegeten! La grande boeffe. Je kon kiezen uit verschilende gerechten. Alle gerechten waren heerlijk. Voor herhaling vatbaar. Ook heel aardige bediening!
Alicebakker .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Met familie een avondje uit. Erg goede keuken, personeel vlot en uitleg bij eten was uitstekend. Heerlijk wijntje. Interieur mooi. Komen nog eens zeker terug.
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was werkelijk heerlijk! Helaas de bediening wat minder. Op zich vriendelijk, maar erg onoplettend, we hebben erg lang moeten wachten op de kaart überhaupt en daarna op het eten en op de rekening. Hadden de rode huiswijn merlot besteld, die was duidelijk niet meer goed, erg zuur. Dat aangegeven moesten we maar een duurdere wijn bestellen, want die merlot scheen zo te horen. Tweede wijn, ' staff's favorite' was ook geen topper, net zo zuur als de vorige. Desalniettemin was het eten echt voortreffelijk voor een goede prijs. Toch zullen we niet zo snel terugkomen vanwege de bediening.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijke bistro om een hapje en een drankje te doen! Je zit er gezellig, alle gerechten zijn lekker en de service is prima, wij komen er graag!
stimstim .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Na zomaar anderhalf jaar eindelijk terug naar Pierre. 1 van mijn (voormalig) favoriete restaurants van Rotterdam. Helaas tot vanavond. Pierre presenteert een mooi concept. Min of meer "all-you-can-eat" van de Franse keuken. Prijs € 28 half. Gingen om 8u zitten en de eerste ronde stond om 9u op tafel. De volgende om 10u. All-you-can-eat? Hoewel het eten ok, maar saai was, volgde de vieze smaak bij het afrekenen. Pierre rekent stiekem op vrijwel alle gerechtjes ineens een supplement van 2 tot 3€. Sneaky "verstopt" op de kaart. Zo blijkt de "deal" ineens dik €40 te kosten.
Daniel Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Vroeger kwamen wij graag en geregeld bij Pierre voor zijn Grande Boeuf. Vandaag wederom een bezoek gebracht aan Pierre om te genieten van dit concept. Helaas kwamen wij van een koude kermis thuis. De gerechten waren redelijk smakeloos en in 2,5 uur wist de bediening slechts 2 rondes te serveren. De meest nare "verrassing" kwam aan het einde: Pierre blijkt plots stiekem voor een groot deel van de gerechten een supplement te rekenen. Bovenop de toch al redelijk hoge prijs voor het concept. Ook was het, door de bediening vergeten, biertje ook op de rekening terug te vinden. Buitengewoon teleurstellend en helaas onze laatste keer "Pierre".
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We kozen voor La Grande Brunch. Heerlijke lunchgerechtjes. Relaxed op het terras gegeten. Prima locatie!
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker eten en gezellige inrichting