Over restaurant Brasserie Pierre

Echte Franse brasserie

De traditie uit de Franse keuken is door de chef getransformeerd naar de verfijnde smaak van deze tijd. De overheerlijke gerechten zijn geraffineerder, gezonder, fairtrade en vers. De fraaie, klassieke bistro-inrichting zou in de Franse provinciesteden niet zou misstaan.

Meer informatie over restaurant Brasserie Pierre

Sander R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
hoewel ik hier eerder was geweest voor de lunch heb ik me hier laten verrassen door de la grande bouffe. wat origineel om allerlei kleine hapjes te serveren in een heel gezellige atmosfeer. we hebben echt genoten. de service laat soms te wensen over lazen voor vooraf maar dat was bij ons totaal niet zo. vlotte spontane bediening. heel leuke avond gehad.
T V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We wilden even lunchen maar doordat alles zo langzaam gaat werd het bijna avondeten. Alles gaat langzaam zowel drinken en eten, maar eten was het langste zeker 45 min tot een uur gewacht op een hamburger de luxe (wat geen hamburger was, eerder een doorbakken gehaktbal die men medium noemt op een boterham) een croque madame die wel lekker was en een boterham met een kroket voor onze peuter. Sowieso niet handig als je mensen met een klein kind zo lang laat wachten. Andere mensen moesten ook lang wachten. Als de zaak vol had gezeten dan was het zeker nog langer geweest. Conclusie leuke uitstraling, maar rampzalige trage bediening en keuken en die hamburger is gewoon echt geen hamburger dus noem het dan niet zo!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vandaag hier een salade gegeten. Voor een brasserie valt dit erg tegen. UHeeft niets (meer) met Frankrijk te maken. Gerechten op de kaart kun je elders ook bestellen. Beter, want het was een kale salade zonder een stukje (stok)brood. Ik raad Pierre aan toch nog eens het Franse land op te zoeken.
Davie I.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben hier de les grande buffet uitgeprobeerd en eten was echt goed. Decor ziet er mooi uit. Maar helaas door hun service verlieten we de restaurant met een bittere na smaak. Na bestellen een half uur gewacht en nog niks gekregen. We moesten er zelf achter onze bestelling aan gaan. De ober die ons heeft geholpen ontkende ooit een bestelling te hebben opgenomen. Later zei hij wel dat hij het kan herkennen... Maar excuses aanbieden was hem denk ik teveel gevraagd. we uiteindelijk een uur gewacht op ons eten. Restaurant was overigens niet druk dus had wel betere service verwacht. En al helemaal niet een bestelling vergeten.

Tegen de einde van de avond slikte hij de woorden in of alles naar wens was gegaan. En heeft het vervangen door te zeggen heeft alles gesmaakt. En Jah dat hebben we gedaan, aan de keuken niks op af te dingen.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Het eten was goed, lang gewacht voor eerste bestelling opgenomen werd We konden geen fatsoenlijk gesprek voeren vanwege het lawaai. Zouden nog weleens terug willen komen, maar het lawaai houdt ons tegen.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is heel aardig. We komen terug.
Serena W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We hadden het twaalf uurtje op het terras en waren dik tevreden. Kroket op het brood was heerlijk en we werden vriendelijk en snel geholpen. Het is er daarnaast heerlijk zitten.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Lekker gegeten, prima concept La Grande Bouffe, waarin je meerdere hapjes kan kiezen voor een vaste prijs. Onze serveerster was zeer attent en vriendelijk, prima. Alleen jammer dat we op haar advies ervoor kozen om ons te laten verrassen - daardoor kwamen er een aantal gerechtjes op tafel die ons niet zo aanspraken (kwartelpootjes), terwijl we andere dingen liever hadden willen proeven. Over het algemeen toch heel erg lekker gegeten. Ondanks dat het flink druk was kan je elkaar goed verstaan, en de entourage vonden wij wel aan een Parijs' brasserietje doen denken. Hier komen we nog eens terug.
Caroline O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ongedwongen sfeer, lekker eten en onze bediening door Danyaa was geweldig. De moeite waard om nog een keer langs te gaan. Uitleg over de kaart werd gegeven en een goed advies wat te bestellen. De bediening was snel, de Franse keuken werd eer aangedaan. Jammer dat patat apart besteld moest worden, maar de prijzen zijn zeer redelijk.
Proever1008 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prijs kwaliteit verhouding dik in orde! Sympathieke prijzen voor bijvoorbeeld een speciaalbier op fles of tap. Tevens mooie wijnen. Heerlijk gegeten. Bediening was aan het begin van de avond zeer attent en gastvrij. Later echter niet meer. Thee besteld maar de theezakjes lieten op zich wachten. De rekening gevraagd en toen die er na 10 minuten nog niet was uiteindelijk zelf naar de bar gelopen om te betalen. Jammer! Zonder deze smetjes had het cijfer voor de bediening hoger uitgevallen...
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Eten was goed,maar niet echt speciaal. Bediening niet allemaal even alert. Zelf om drankjes en kaart moeten vragen. Helaas! Voor ons niet voor herhaling vatbaar..
I-naciri .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het eten was overheerlijk, we hebben het buffet genomen en kregen allemaal lekkere kleine gerechten. Er werd ook rekening met ons gehouden aangezien we geen vlees eten.

Het eten werd ook snel geserveerd.
Marieliseschoneveld .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
In het berleden altijd top gegeten en super bediening. Gisteren helaas mindere ervaring, bediening was wel vriendelijk maar had geen aandacht voor de gasten buiten waardoor we (te) weinig hebben gegeten prijs/kwaliteit en gedronken puur omdat niemand ons aandacht gaf! Gemiste kans! Ik was en fan maar helaas niet meer..
Beste,

Wij vinden het erg vervelend om te horen. Uiteraard zijn we ons aan het klaarmaken voor een druk terras seizoen maar duidelijk is dat we hier nog aan moeten werken.
We willen jullie graag uitnodigen om nog eens bij ons te komen eten op onze kosten om te bewijzen dat we wel de service kunnen bieden zoals het hoort.
Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar info@pierre-rotterdam.nl. Dan kan ik daarin alle details zetten om jullie officieel uit te nodigen.

Hopelijk geven jullie ons nog een kans.
Met vriendelijke groet,

Pierre
Wendy1989 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijke gerechtjes. Kon zien dat er veel aandacht is besteed aan de opmaak van de borden. De bediening was vriendelijk en oprecht, maar waren soms niet helemaal scherp en oplettend. We komen zeker terug!
Anneloes R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijk buiten gezeten bij Brasserie Pierre. La grande bouffe is een aanrader, zo kun je meerdere gerechtjes proeven. De burrata (buiten de kaart) was verrukkelijk maar ook de salades en crudité met bietendip waren heerlijk. Op een gegeven moment duurde het iets langer maar de uiterst vriendelijke bediening, lekkere wijn en vers kraanwater maakte veel goed. We komen zeker terug!
Shirley M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ja hoor een heerlijke plek om te zitten. Terras is fijn en erg gezellig. Steak Tartaar, risotto, seizoensgroente, frietjes, zalmtartaar allemaal lekker. Geen aanmerkingen. Ook voor de lunch is het prettig zitten hier. Bediening enthousiast en behulpzaam. Moet zeggen dat het paar jaar terug een stuk minder was, dus ga hier zeker vaker zitten nu.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Ik dacht dat ik ging eten in een Frans restaurant. Maar ze kunnen beter zeggen dat ze een mediterranee restaurant zijn.

Bij veel gerechtjes zat balsamico, basalmico is helemaal niet Frans en de gerechtjes worden er niet beter op, ze zouden beter smaken met een zure Franse dressing.

Als hoofdgerecht had ik biefstuk met bearnaisesaus, biefstuk was prima, saus was ook lekker alleen had wat meer gemogen zodat ik mijn frietjes er ook in kon dippen. Bij de frietjes zat ook truffelmayonaise, dat smaakt niet zo goed samen met bearnaisesaus.

Dadeltaart als toetje, deze was erg lekker!

De bestellingen lieten wat lang op zicht wachten, ondanks dat we laat gingen eten.
S Z.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We werden ontzettend hartelijk ontvangen en de rest van de avond super vriendelijk geholpen. Het eten was heerlijk vooral de truffelrisotto is een aanrader! Je kunt voor een vast bedrag onbeperkt van de kaart bestellen of a la carte. Fijn ook dat je als tafel niet voor één van de twee moet kiezen. Zonder het te vragen kregen we een karaf water op tafel. Geweldige zaak!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Op zaterdagavond genoten van La Grande Bouffe met zijn zessen. Het was even uitvogelen hoe te bestellen, want per tafel kun je niet meer dan zes verschillende gerechtjes bestellen maar als je daar eenmaal uit bent loopt het soepel. Soepel, maar niet snel. De gerechtjes op zich zijn qua formaat eigenlijk best ruim, met drie gerechtjes heb je eigenlijk wel een volledige maaltijd en dan heb ik het nog niet eens over de oerham, want dat is een flinke kluif. De kwaliteit is behoorlijk, de prijzen van de wijn zijn prettig, een karaf water wordt telkens aangevuld, kortom best leuk voor een bezoek.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een fantastische avond. Met een groep van 6 mensen bij dit restaurant gereserveerd. Met het hele gezelschap kozen we voor Le Grande Bouffe. Onbeperkt genieten van allerlei Franse gerechtjes. En genoten hebben we. Doordat we met 6 mensen waren kwamen uiteindelijk alle gerechten van de kaart wel zo ongeveer voorbij maar er zat niets tussen wat we niet lekker vonden. Onbetwiste toppers waren toch wel de Brie en het Oerhammetje.
Vriendelijke bediening in een ongedwongen gezellige sfeer. De uitgebreide bierkaart was nog een extra pluspunt van deze fijne avond.Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs.