Brasserie Peverelli

Willem Royaardsstraat 41 2284 DH Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Peverelli

Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Peverelli heet nu Het Broodhuys. Wij hadden een zeer slechte ervaring bij Peverelli en zouden daar nooit meer terugkomen, maar deze "nieuwe zaak" wilden we wel proberen. We bestelden hele andere gerechten dan vorige keer, maar onze ervaring is nu veel positiever. Het eten was allemaal lekker en leek vers bereid. De bediening was vriendelijk en geduldig. Grootste minpuntje is dat de tafeltjes veel te klein zijn. Vervang deze alsjeblieft door wat royalere maten. Zowel om al je eten erop kwijt te kunnen als voor het comfort en de uitstraling. Ook een minpuntje is dat het in de buurt van de toiletten wel erg naar de toiletten ruikt. Eten in een geur van wc-blok is niet fijn. Volgende keer ga ik pannenkoeken proberen.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker geluncht. Heerlijke salade geitenkaas met lekker stevig donker brood met noten en rozijnen. De geitenkaas met honing is warm en gesmolten. De salade ziet er prachtig uit met appel, aardbeien, sinasappel partjes, waltnoten en vele soorten sla. De verse jus is ook prima en ook de appelpannenkoek is lekker.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Tegenwoordig het jullie dus het Broodhuys. Mooie naam.
Vandaag weer lekker gegeten samen met mijn moeder. Een hamburgermenu. Met sinas voor mij en koffie voor mijn moeder. Alleen heb ik er voortaan liever bruin brood bij i.p.v wit brood. Die lamp bij de in(uit)gang scheen vervelend. Verder alles ok. geen klachten. Komen er graag.
Huly18 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Gezellig dagje uit met me jongere zusje, werd totaal niet zoals ik het had verwacht. Met een Groupon bon in de hand afspraak gemaakt wilde eigenlijk 16:00 uur vanwege drukt kon dat niet, dus werd het 15:00 uur, door het slechte weer en drukte op de snelweg zouden we 10/20 min te laat komen, ik belde naar het restaurant dat we iets later waren, kreeg gelijk een negatief gevoel op de manier hoe ze mij aansprak om het feit dat ik wat later ben, ik zei ik begreep al dat jullie druk waren maar we waren niet van plan om een hele middag daar te zitten, gewoon ongeveer we uurtje niet eens. Toen zei ze noi daar gaat het helemaal niet om het gaat erom dat als je een afspraak heb bij de ziekenhuis je ook niet telaat kan komen... stond verstijft van wat ze zei??!! Ik werk zelf in de horeca en dit kan je echt niet maken! Ik zei oké mogen we noi nog komen of niet? Want duidelijk ben je niet? Toen ging ze overleggen zonder me even te melden dat ik moest wachten. . Ik hoorde een hoop gezucht, ik had al geen trek meer en moed mezelf rustig houden, want onze gezellige dag wilde ik niet verpesten. Ze was klaar met overleggen en zei tegen me oké tot zo! Verder niets! Dus daar aangekomen ik was daar 15:10 aangekomen voor het restaurant zag ik ineens een andere restaurant naam staan.. ik begon te twijfelen of ik wel goed zat.. Dus wij naar binnen om te vragen of we goed zaten.. we zaten goed.. niemand heeft gemeld dat hun restaurant naam was veranderd.. we zagen dat er maar 1 tafel bezet was, dus was heel rustig.. we kregen een tafel.. we kregen de Groupon menu kaart.. op mijn Groupon bon stond onbeperkt poffertjes of onbeperkt pannenkoeken... op hun zogenaamde Groupon menu kaart stond er dat ze geen poffertjes meer serveerden!!! Toen was het helemaal klaar voor mij.. ik had trek in poffertjes en geen pannenkoeken. We hebben 1 pannenkoek genomen.. die half rauw was en heb die laten staan heb me drankje afgerekend.. 15:40 weer vertrokken en op dat moment waren er maar 2 tafels met gasten, wat was het tocht druk! Ze hebben me niets gezegd, geen enkele keer sorry. Waardeloze service. Ben normaal niet van de recensies maar deze kon ik niet laten.
John S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Met 4 personen geweest (Groupon-bon, onbeperkt pannenkoeken/poffertjes). Niet gare pannenkoeken. Na de eerste ronde werd met een bepaalde 'toon' gevraagd of we nog meer pannenkoeken wilde bestellen. De borden werden naast de tafel opgestapeld. Zeer ongezellige ambiance, personeel aan het sms'en, drie drankjes brengen en ineens beseffen dat we met z'n vieren waren... Er werd gewoon dankjewel gezegd toen het 4e bord door ons vanaf de tafel werd aangegeven (het bedienend personeel hoeft onze voeten niet te kussen, maar dank u wel zo toch op zijn plaats zijn). Er werd tussendoor niet gevraagd of alles naar wens was. Na de tweede ronde, zijn we weggegaan. Gewoonweg om het geheel. Kortom geen goede ervaring gehad en daarom ook geen reden om daar terug te gaan. Wat ons betreft geen aanrader.
Podolwski .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
De locatie is prima maar daar houdt het ook wel zo'n beetje mee op. Vandaag was de vierde keer dat een bestelling pas doorkwamen nadat ik verschillende keren gevraagd had waar hij bleef. Bij voorgaande keren heb ik tweemaal mijn poffertjes gratis gekregen omdat ze zelf ook wel vonden dat 40 minuten wachten wat lang is. De meisjes van de bediening zijn heel vriendelijk maar of ze capabel zijn is de vraag. Ook vandaag heb ik weer klanten zien weglopen omdat ze niet geholpen werden. De poffertjes waren vandaag redelijk.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Op deze zomerse dag plaatsgenomen op het zonovergoten terras. We werden niet opgemerkt, dus ik moest de zaak in om ze een seintje te geven. Toen ik 1 tafeltje wilde verhuizen zodat we alle drie in de schaduw konden zitten, werd een extra parasol opengeklapt, maar niet uit klantvriendelijkheid, doch "omdat we anders alles weer terug moeten zetten". Maar goed, ik vond het een goede oplossing. Overal op de zaak staat "poffertjes en pannenkoeken", dus wij bestelden poffertjes, maar vanwege onderbezetting konden die niet gemaakt worden. Dus pannenkoeken, soep en een tosti besteld. De soep was veel te eenvoudig voor 4,25. De tosti kwam te laat (bij een verkeerde tafel gezet), was droog en kwam niet eens met tomatenketchup of zoiets. Er zat een beetje salade bij, maar de persoon kreeg geen bestek (alleen een lepel bij de soep). De pannenkoeken (8,70 p.st.) waren lauw en eentje was aangebrand (helaas smaakte het ook zo) en bevatte wel erg weinig aardbeien. Een frisdrank kost 2,20. De hoge prijzen zullen met de goede locatie te maken hebben, maar waren hier niet goed besteed. De bediening was vriendelijk, maar ook incapabel (veel fouten en niet alert). Nee, hier komen we niet meer terug.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Na twee maanden weer eens gegeten samen met mijn moeder bij peverelli. lekker patat met een gebakken ei en een hamburger met brood met sinas erbij. Prima bediening. Mooie nieuwe tafels. Nieuwe plantjes. . Groot terras aan de voorkant. PIN-betaling. Altijd gezellig.Kortom de moeite waard
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Vandaag het twaalfuurtje besteld. Lekker twee kroketten met brood en wat salade. Smaakte heel goed. Erg gastvrij. Alles ook heel schoon. PIN-betaling mogelijk. Het was weer lekker om buiten te zitten in de zon op het terras.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Kom vaak bij jullie eten. Meest op zaterdagmiddag rond een uur of 1 samen met mijn moeder. . Prima bediening. Gastvrij. PIN-betaling. Altijd gezellig. Volop parkeergelegenheid. Goed eten en drinken. Prima.
Nali R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Hier eten is absoluut geen aanrader.
Met een grouponbon ben ik daar gaan eten met mijn gezin.

Bij binnenkomst rook je meteen een vieze lucht die door de hele lunchroom hing afkomstig van de rookkamer.

Het personeel nam vriendelijk onze bestelling op (2 maal porties poffertjes).
We moesten erg lang wachten zeker wel 40 minuten.
Ze waren onze bestelling vergeten, toen er wat van gezegt werd zei de chef dat ie geen zin had om nog poffertjes te maken.
Ook zag het personeel er onverzorgd uit.

Toen onze poffertjes geserveerd waren, zag het er niet smakelijk uit. Het was gebakken in oud boter/olie en het smaakte vies, plakkerig en klonterig.
Geen van ons 3 heeft 1 poffertje naar binnen kunnen werken.

10 euro voor onbeperkt poffertjes of pannenkoeken is een goede deal.
Maar voor deze tent is elke cent te veel.
Uiteindelijk zijn we lekker bij de snackbar gaan eten.
Kiddycat .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Hier gegeten met Groupon. Klein zaakje, vol kleur. Bediening was met heel veel andere dingen bezig dan met alleen hun klanten (zoals eigen kinderen) maar waren aan tafel wel vriendelijk. We kozen voor onbeperkt poffertjes. Ze werden geserveerd onder een enorme lading poedersuiker. Bij de 2e portie van mezelf maar gevraagd of het ook zonder mocht, want dit was voor mij net even teveel van het goede. Poffertjes waren niet echt super, hadden wat gaarder kunnen zijn. Voor eenmalig best te doen, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Zo lekker als de pannenkoeken waren, zo slecht was de hamburger met frietjes.De hamburger was een dikke plak smac worst die door de frituur was gehaald. En het eitje dat erop lag was wellicht ook gefrituurd. Dus ga er lekker pannenkoeken eten maar kies niet voor andere dingen op de kaart!
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Rond lunchtijd hier pannenkoeken gegeten met Grouponbon, onbeperkt van de kaart stond erbij maar dat viel vies tegen. We kregen een aangepaste kaart, dus niet veel keus maar niet erg als het lekker is. We bestelden een pannenkoek met kaas en spek. Duurde erg lang hoewel het niet druk was. De pannenkoeken waren klef en het deeg smaakloos. Dus aan 1 hadden we genoeg. De cola die we bestelden smaakte niet echt naar cola. Bediening wel heel vriendelijk. Overdekt terras zag er aardig uit maar erg krap dus binnen gaan zitten. Voor ons was het eenmalig.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Lekker gegeten met onze grouponbon. Bediening was vriendelijk en het eten smakelijk. Niets op aan te merken. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alleen 's avonds open met koopavonden. Hebben ook een overdekte serre voor de rokers onder u.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Druk restaurant en vrij klein. Pannenkoeken worden door de koks ter plekke gemaakt, show-cooking. De ruimte is echt beperkt, dat is jammer van dit restaurant.

Het eten is lekker, gewoon lekkere pannenkoeken.
Mo .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Wij hebben hier nu al 2 keer gegeten en 2 keer zijn we tevreden.
Kwaliteit is goed en constant.

Leuk restaurant waar de pannekoeken en de poffertjes erg lekker waren en de kipsate met frites en salade waren ook een 7 waard.

Kortom een leuk en gezellig restaurant en zeer geschikt voor mensen die dol zijn op pannekoeken en poffertjes.

Pluspunt was ook dat alles schoon was zelfs het toilet.

Minpuntje: place-mets werden niet gebruikt dus je maaltijd werd zo op tafel gezet en dat was jammer.

Maar al met al leuk voor herhaling.
Jadatmag .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2012
We hebben 2 groupons gekocht (onbeperkt pannekoeken voor 2)

Twee van de drie keer dat we daar wouden eten lukte het niet. De eerste keer belden we dat we om half 5 wouden komen eten. Nou dat was te laat. (op de groupon staat dat ze tot 7 open zijn)
De tweede keer was wel gelukt.
De 3de keer was de tent halfvol en mochten we met onze groupon niet eten.

Het eten is verder prima. (eerste keer hadden ze 2 van de 2 pannekoeken verkeerd gegeven)