Brasserie Petit Paris

Arendstraat 31 4901 JJ Oosterhout Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Petit Paris

De huiskamer van Oosterhout

Midden in het winkelhart van Oosterhout, waar het moderne overdekte winkelcentrum uitkomt op het gezellige oude stadshart, zit Brasserie Petit Paris gevestigd. In dit jonge bedrijf hangt een heerlijk huiskamergevoel en een hoog ons-kent-ons gehalte, maar ook mensen die hier voor het eerst naar binnen stappen, worden met open armen ontvangen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Petit Paris

Zondag Gesloten

Erg voordelig
Missmc .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hadden 14 oktober gereserveerd voor een high tea bij le petit Paris. Bij binnenkomst even twijfels over wat we kunnen verwachten. Inrichting is wat gedateerd. Er was een soort draaimolen met verschillende soorten verse thee waar je uit kon kiezen. Er was ook een zandloper met 3 kleuren zodat je zelf kon zien hoelang de thee moest trekken. Leuk bedacht! Dan de hapjes. Eerst konden we kiezen tussen een ragout of soepje. Gekozen voor de ragout met kip en champignons. Vers gemaakt en ontzettend lekker!! Misschien iets wat veel. De sandwiches waren ook gemaakt met verse eiersalade. De rest was belegd met brie en filet american. Ook waren er nog kleine quichjes bij en soort mini hamburgertje. De sandwiches waren heerlijk, maar wat groot. Misschien als tip; de korstjes eraf halen? Toen nog een hele schaal vol met zoete hapjes. Mini appelbollen, soort variant van scones, wafels en een notentaartje. Er mocht ook nog koffie besteld worden! Al met al super lekker gegeten en genoten van vers gemaakt eten! Zoals het eigenlijk hoort dus..
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Eerlijke lunchgerechten die voor een aantrekkelijke prijs behoorlijk grote porties zijn. Top. Bediening had het erg naar hun zin, gezellig om lachende mensen om je heen te hebben. Inrichting is redelijk basis, maar wel schoon en over het algemeen versierd met een thema in het jaar
Henrique B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Aantal keer prima geluncht hier. Lekkere royale lunchgerechten in combinatie met enthousiaste vriendelijke bediening zorgen ervoor dat ik hier vaker kom lunchen.
Sishabunny .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Vandaag een high tea genuttigd met een groupon bon. Op de site was een erg leuke foto van de buitenkant van het pand geplaatst (mooi) en we hadden dan ook hoge verwachtingen. Bij binnenkomst vonden wij de ruimte echter zeer teleurstellend. Het heeft geen sfeer, doet oud en ongezellig aan en is echt heel erg oubollig. De bediening was gelukkig wel vriendelijk, tegenovergestelde van het decor: vlotte meiden. Thee is ook onbeperkt en genoeg keuze, wat ook zeker een pluspunt is. Maar, en inmiddels hebben we behoorlijk wat vergelijkingsmateriaal, was de high tea zelf erg "mwoAH". Het pasteitje vooraf met kipperagout was wel ok?, maar de kleffe oud ogende witte boterhammen met minimaal beleg was de naam sandwich niet waard (krabsalade was amper te proeven, filet American zo karig belegt dat het meer een rode gloed op het brood leek en de brie sandwich was doorweekt van de honing). We vonden dat heel vreemd, omdat de gasten die aan het lunchen waren, goedgevulde borden vol sla en broodjes kregen. Blijkbaar is er bewust gekozen voor een zo goedkoop mogelijke sandwich om misschien de kosten te drukken, wat duidelijk te proeven was. Heel jammer. De zoetigheden leken overigens ook niet huisgemaakt (op de "scones" na) en ijskoud. Op zich hoeft het niet vers maken van producten geen probleem te zijn, maar de patisserie smaakte echt als doorsnee fabrieksspul. Misschien zijn we verwend geworden als het op high tea's aankomt, maar we kunnen helaas niets anders zeggen dan dat het een teleurstelling was. Er zijn leukere plekjes waar meer aandacht is voor de high tea. Kortgezegd: voor de lunch een prima plek, maar een matige high tea.
Joanlamme .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Met een Grouponbon genoten van een high voor 2 personen.
Zeer vriendelijk maar vooral flexibele meiden.
De hapjes waren vers en met zorg bereid. We mochten kiezen tussen onbeperkt thee en koffie ( zelfs cappacino ) Ook de prosecco kon probleemloos omgeruild worden voor wat anders.
Top!
Jenny-2 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
4 augustus een high tea genoten met vier personen. Door het mooie weer konden we op het gezellige terras zitten wat de feestvreugde verhoogde. Vriendelijke, vlotte bediening: leuk om te merken dat het personeel zijn werk met veel plezier verricht. We kregen een pasteitje met ragout (de vegetariër gebakken, aangemaakte champignons), een stukje quiche en daarna een schaal met sandwiches en vijf kleine gebakjes per persoon. Het smaakte heerlijk. We hebben alles schoon op. Keuze uit 40 theesoorten en diverse koffies (koffie verkeerd, heerlijke cappucino, espresso). Alles bij de prijs inbegrepen, zelfs de espresso die we tot slot nog extra bestelden. Wij kozen de luxe high tea met prosecco. Drie van de vier lusten/mogen echter om gezondheidsredenen geen alcohol en we konden zonder problemen een ander drankje kiezen (we kozen heerlijke, verse jus d'orange). Petit Paris heeft ons een erg aangename middag bezorgd en we komen graag een keer terug.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Enige tijd geleden heerlijk gelunched. Echt een 'klassieke' lunchrom met moderne trekjes (lekkere taartjes, maar ook smoothies bijvoorbeeld). Erg lekkere cappuccino's en een salade nicoise gegeten (ookal zonder boontjes en met groene olijven..) Bediening is zeer alert, maar in een zaak als deze waar iedereen snel z'n ding wil ook wel erg belangrijk denk ik. Jammer dat we niet op het terras konden zitten vanwege het weer. Was ook wel erg vroeg in het seizoen.