Brasserie Petit Paris

Arendstraat 31 4901 JJ Oosterhout Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Petit Paris

De huiskamer van Oosterhout

Midden in het winkelhart van Oosterhout, waar het moderne overdekte winkelcentrum uitkomt op het gezellige oude stadshart, zit Brasserie Petit Paris gevestigd. In dit jonge bedrijf hangt een heerlijk huiskamergevoel en een hoog ons-kent-ons gehalte, maar ook mensen die hier voor het eerst naar binnen stappen, worden met open armen ontvangen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Petit Paris

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Petit Paris

Kim A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De wc en binnen kant zijn toe aan vernieuwing.....
Eten was heerlijk en voor ieders wil...
Bediening was ook zeer vriendelijk
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gegeten. Op zich prima service. Alleen jammer dat het onmogelijk was om een kannetje kraanwater te krijgen, je wordt verplicht om flesjes bronwater te kopen. Dat is echt niet meer van deze tijd!
Mca J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hadden 14 oktober gereserveerd voor een high tea bij le petit Paris. Bij binnenkomst even twijfels over wat we kunnen verwachten. Inrichting is wat gedateerd. Er was een soort draaimolen met verschillende soorten verse thee waar je uit kon kiezen. Er was ook een zandloper met 3 kleuren zodat je zelf kon zien hoelang de thee moest trekken. Leuk bedacht! Dan de hapjes. Eerst konden we kiezen tussen een ragout of soepje. Gekozen voor de ragout met kip en champignons. Vers gemaakt en ontzettend lekker!! Misschien iets wat veel. De sandwiches waren ook gemaakt met verse eiersalade. De rest was belegd met brie en filet american. Ook waren er nog kleine quichjes bij en soort mini hamburgertje. De sandwiches waren heerlijk, maar wat groot. Misschien als tip; de korstjes eraf halen? Toen nog een hele schaal vol met zoete hapjes. Mini appelbollen, soort variant van scones, wafels en een notentaartje. Er mocht ook nog koffie besteld worden! Al met al super lekker gegeten en genoten van vers gemaakt eten! Zoals het eigenlijk hoort dus..
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Eerlijke lunchgerechten die voor een aantrekkelijke prijs behoorlijk grote porties zijn. Top. Bediening had het erg naar hun zin, gezellig om lachende mensen om je heen te hebben. Inrichting is redelijk basis, maar wel schoon en over het algemeen versierd met een thema in het jaar
Henrique B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Aantal keer prima geluncht hier. Lekkere royale lunchgerechten in combinatie met enthousiaste vriendelijke bediening zorgen ervoor dat ik hier vaker kom lunchen.
joanlamme .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Met een Grouponbon genoten van een high voor 2 personen.
Zeer vriendelijk maar vooral flexibele meiden.
De hapjes waren vers en met zorg bereid. We mochten kiezen tussen onbeperkt thee en koffie ( zelfs cappacino ) Ook de prosecco kon probleemloos omgeruild worden voor wat anders.
Top!
Jenny-2 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
4 augustus een high tea genoten met vier personen. Door het mooie weer konden we op het gezellige terras zitten wat de feestvreugde verhoogde. Vriendelijke, vlotte bediening: leuk om te merken dat het personeel zijn werk met veel plezier verricht. We kregen een pasteitje met ragout (de vegetariër gebakken, aangemaakte champignons), een stukje quiche en daarna een schaal met sandwiches en vijf kleine gebakjes per persoon. Het smaakte heerlijk. We hebben alles schoon op. Keuze uit 40 theesoorten en diverse koffies (koffie verkeerd, heerlijke cappucino, espresso). Alles bij de prijs inbegrepen, zelfs de espresso die we tot slot nog extra bestelden. Wij kozen de luxe high tea met prosecco. Drie van de vier lusten/mogen echter om gezondheidsredenen geen alcohol en we konden zonder problemen een ander drankje kiezen (we kozen heerlijke, verse jus d'orange). Petit Paris heeft ons een erg aangename middag bezorgd en we komen graag een keer terug.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Enige tijd geleden heerlijk gelunched. Echt een 'klassieke' lunchrom met moderne trekjes (lekkere taartjes, maar ook smoothies bijvoorbeeld). Erg lekkere cappuccino's en een salade nicoise gegeten (ookal zonder boontjes en met groene olijven..) Bediening is zeer alert, maar in een zaak als deze waar iedereen snel z'n ding wil ook wel erg belangrijk denk ik. Jammer dat we niet op het terras konden zitten vanwege het weer. Was ook wel erg vroeg in het seizoen.